ja eigenlijk wel ja. gisteren op de dag viel het wel mee, maar sinds gisteravond voel ik toch wel menstruatiekrampjes. ik dacht dat het aan mij lag, maar heb jij er ook last van? En tempen moet je dus niet doen?
nee hoor niet doen, het geeft geen goed beeld door de hormonen. Nou ik heb geen menstruatie kramp maar echt een rare buikpijn, elke keer savonds. vanaf vrijdag, het is wel minder geworden.
are in town! Vrijdag naar de gyn voor de "3e dag" echo. Al dat hormoon gedoe is ons heel erg mee gevallen dus doen het gewoon nog een keer.
Balen geduld! (kan die banner weer terug hihihihi) idd de hormonen vallen best mee! Ik wens je veel succes met de volgende ronde!
Natasja en Esmeralda: ik heb ook rare pijn in mijn buik na de IUI. Gisteren was het erg. Helemaal linksonderin steken. Niet echt menstruatiekrampen, anders. Zal wel door de hormonen komen. Vandaag is het een stuk minder. Liefs Len
Geduld, dus de zijn toch eindelijk gekomen. Ik heb zelf eigenlijk totaal geen last na IUI gehad, geen buikpijn of zo, ben alleen erg moe. Ik gebruik verder wel geen hormonen, heb alleen pregnyl gehad. Groetjes Roca
Hallo girls, ik ben even een tijdje niet hier geweest...ik hoop dat alles goed met jullie gaat (ik zal vanavond alles lezen). Ik ben nu op het 'vakantiebankje', ik bedoel van zwanger worden. Deze maad kon de inseminatie niet door gaan...dat was super balen, maar ok, that's life! Volgende maand hoop ik dat het wel door kan gaan, anders word ik een beetje gek denk ik. Eerst even de HSG op 27 maart...(brrrrrrrrrrrrrrrr) en dan de rest. Ik blijf duimen voor wie nog op het wachtbankje lekker zit en, of course, ook voor de rest van de IUI girls hier! dikke kus Luisa PS.: Bij de IVF/ICSI girls er zijn al 4 walvissen rond zwemmend: : now it's our turn girls!
He Luisa Leuk je weer te lezen! En idd Natasja banner heb ik maar gelijk weer teruggeplaatst. Zal vrijdag ook gelijk te horen krijgen of ik vorige maand idd een eisprong heb gehad. Ik hoop het. Tot nu toe is het iedere keer, als ze iets onderzoeken, mis bij mij. Er zal toch eens iets goed moeten gaan? Hoop dus dat we groen licht krijgen vrijdag. Het enige wat ik niet prettig vond was de Progestan. Maar goed als het erbij hoort doe ik het maar weer braaf. Moeten jullie ook de 14e dag bloedprikken? Geitje Hoe gaat 't met jou?
hahaha Heb jij een rechtstreekse verbinding met dit forum? (en dat zeg ik...) Zelf testen is wel zo prettig. Weet je gelijk waar je aan toe bent. Maar prikken ze niet om te kijken of je daadwerkelijk een eisprong hebt gehad of is dat niet nodig?
hahahahah hihihi erg he? nee dat is niet nodig, heb van mezelf al een eisprong en heb de clomid voor extra stimulatie. heb em ook gezien mijn dikke ei.. als die niet is gesprongen
Jaloers! Wil ook een dik ei! Hoewel in januari had ik er 4. Had toen wel zoiets van oh jee stel je voor.... Gyn twijfelde wel heel erg. Maar zelfs 4 eieren is niet goed genoeg voor dat kieskeurige zaad van mijn mannetje. Ah nee hoor, ik kill al die zaadjes dus ze komen niet eens in de buurt van al die eieren. Maar dat gaat goed komen. Warm mijn plekje maar vast op op die bank!
Het wordt inderdaad tijd voor IUI walvissen. Er is plaats genoeg in de vruchtbare zee. Het wachtbankje is nog lang niet vol. Duim duim duim... Groetjes Roca
Hoe ervaren jullie de "3e dag" echo? Mijn ervaring: uiterst niet prettig. Rest van de echo's maakt mij helemaal niets uit maar deze...
Geduld, een vraagje: wat is de derde dag echo? Ik heb het namelijk nooit gehad... liefs uit een zonnige Delft Luisa
De 3e dag van je menstruatie maakt mijn gyn een echo om te kijken of er niets is achter gebleven o.i.d. Als alles er goed uit ziet kan ik weer beginnen met de hormonen. Maar dan lig je daar ongesteld te zijn.....
Nou meiden, weer een kleine update van mij... Vandaag de IUI gehad, manlief had vandaag ook een sollicitatiegesprek en was de laatste dagen wat gestresst. Zoals ik eerder schreef was ik bang dat dit invloed zou hebben op het aantal zwemmers en helaas bleek dit inderdaad het geval. Maar 1 miljoen zwemmers dit keer, 't laagste tot nog toe! Ik moet eerlijk zeggen dat ik effe helemaal NIET blij was vanmorgen. Kent iemand iemand die met zo weinig zwemmers toch zwanger is geworden? Verder ging 't allemaal prima, geen buikpijn of zo, maar ik moet zeggen dat ik nu wel somber ben over de kans op succes deze ronde.... Afijn, ik zit weer op 't wachtbankje: schuiven jullie allemaal effe een stukje op?