iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik zal binnenkort toch moeten bellen voor vervolg behandeling, kan ik meteen navragen hoe dat hier zit in t weekend en feestdagen. Wij lopen in het amphia ziekenhuis in breda.
    Zo ga me maar eens klaar maken om te gaan werken......
    Toi toi meiden die in spanning zitten, ik leef met jullie mee!
    Hanneke

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Kiezelsteentje, ik weet wnaeer mijn ei is omdat dit met fm's in de gaten wordt gehouden en ik dan pregnyl krijg. Zonder dat wist ik het ook niet hoor!

3. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Meiden die ongi gaan worden want ontzettend balen zeg...zit ik hier onwijs met mijn duimen te draaien helpt het nog niet :cry:

Ik ben vanochtend naar de fert.arts geweest voor de 1e FM, ze keek eerst aan de rechterkant. Daar zaten 3 eitjes :confused: eentje van 16, 18 en 20 mm. Toen gingen we naar links en daar zat gelukkig niks. De 3 eitjes zijn alledrie potentiele kandidaten en ze zei dat de IUI gewoon plaats kon vinden. Morgenavond de pregnyl zetten en maandag om 10 uur de IUI.

4. Kiezelsteentje

Kiezelsteentje Actief lid

23 sep 2008
    153
    0
    0
    Noord-Holland
    Hee Talulah!

Wat goed zeg, gelukkig waren het er niet meer, ik had dat wel nml.

Veel succes maandag! en laten we hopen dat het dit x lukt, maar daar gaan we wel vanuit!

Liefs,

Kiezel

5. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Hey Meiden!

Heb idd vanmorgen nog een testje gedaan met ochtend urine en hij was VET positief.... heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld (verpleegsters)
    En vroeg hoelang de pregnyl in het lichaam blijft.. heb het verhaal verteld over het testen posi, nega en toen posi.. zij zei dat het positief klonk en dat ik waarschijnlijk zwanger ben. kan het haast niet geloven en kan me bijna niet inhouden het al rond te bazuinen., maar dat doe ik ook niet houd me in.

Toen ik net uit me werk kwam nog een testje er tegen aan gegooit en hij was net zo positief als die van vanmorgen ....

Blegghhh die onzekerheid nu nog eventjes....

(sorry dat ik weer ego ben)

Meiden die ongi zijn geworden jammer man.
    en voor de meiden die de iui krijgen deze dagen heel veel succes

xxx

6. seat

seat Actief lid

17 mrt 2008
    134
    0
    0
    Jee meiden wat een spannende dagen voor iedereen!!! zwanger -niet zwanger- veel eitjes!!!! Hopen hopen hopen!!

En Funkie is weet zeker dat je zwanger bent hoor, geen twijfel over mogelijk!! ga lekker genieten joh!!gefeliciteerd!

Ik heb vandaag weer mijn eerste FM gehad en met veel verbazing zaten we allemaal naar het scherm te kijken!!
    Bleek ik nog 2 eitjes van 1.8 en 2.0 te hebben!!! baarmoederslijmvlies 0.8!!
    Mijn hele cyclus in de war, echoscopieste wist ook niet wat ze zag en moesten dit gaan overleggen met een gyn.Misschien moesten we wel een zwangerschaps test doen!! Wij weer een klein beetje hoop natuurlijk!!
    Ze kwam erg onzeker op ons over, al was ze niet de jongste, maar ze zat heel lang naar echofoto te kijken en vorrige cyclus formulier!Zegt ze je moet maar een ronde overslaan en dus wachten dat je weer ongesteld bent geworden!! Ze kon niet echt verklaren waarom ik nu opeens weer 2 eitjes had terwijl ik 14 dagen geleden pregnyl heb gespoten en 5 april de inseminatie heb gehad!!
    we waren totaal overdonderd en konden geen vragen meer uit ons krijgen en nu komen er allerlei vragen naar boven!! En ja het is weekend dus kan er weinig mee helaas!!
    Heb nog wel kunnen vragen of deze eitjes ook "gewoon"kunnen springen en dan toch nog een kans geven, de gyn dacht dat dat theoretisch kon, dus hou me hier dan maar aan vast!!
    Nu denk ik, waarom morgen niet nog een echo of waarom geen pregnyl en van het weekend nog een inseminatie! Of is dat allemaal heel raar gedacht????
    Ik weet het allemaal even niet meer, was me net weer aan het opladen om met 3de ronde te gaan starten krijgen we dit!!!!
    Iemand hier ervaring mee??

Sorry voor dit laatste ego berichtje!!

7. Kiezelsteentje

Kiezelsteentje Actief lid

23 sep 2008
    153
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Seat,

wat een verhaal zeg!

ik heb dit nog niet gehad, die vragen die jij jezelf stelt zou ik ook hebben!

ik zou in ieder geval zeker zelf klussen! je weet maar nooit!

nou hou ons op de hoogte en succes!

Liefs,

Kiezel

8. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36

9. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Oeps,,, vergeten de

10. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Jeetje Seat wat een verhaal zeg, jammer dat ze geen gebruik willen maken van deze 2 eitjes.

Funkie dat zou echt super zijn, het kan niet missen dat je zwanger bent!

11. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Funkie, moet toch bijna wel raak zijn!!! :D
    Gefeliciteerd.

Seat :( tsja, klinkt inderdaad wel erg vreemd. Sterkte meid.

Hier wordt het nu echt spannend. Morgen 14e dag, als ik het volhoudt wacht ik met testen tot woensdag. Ervaring dat ik pas na 17-18 dagen na IUI ongi wordt.

Groeten Chantal

12. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Funkie, Zwanger!! Gefeliciteerd, hoeveelste IUI was dit?
    Seat, wat een vreemd verhaal! Zou fijn zijn als ze wat met die eitjes deden. Zou een gemiste kans zijn anders.. Succes meid!

Nog een vraag voor iedereen: Om wat voor reden zijn jullie met IUI begonnen??
    Bij ons is het zo dat mn vriend slecht zaad heeft.

13. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Ik heb vijandig baarmoederslijm

14. seat

seat Actief lid

17 mrt 2008
    134
    0
    0
    Meiden, bedankt voor de lieve woorden!! Ga maandag toch maar ff mijn eigen gyn bellen misschien kan zij ons meer uitleg geven!!

Funkie, mijn man heeft "slecht"zaad.

15. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ha meiden,

Wat een hoop weer te lezen.
    Funkie, klinkt echt heel zwanger hoor, gefeliciteerd!!
    lauwtje, sucess morgen! bij ons was er geen oorzaak gevonden, vandaar IUI.
    Talulah, 2 eitjes, goed joh, 3 kansen voor maandag!
    Alle meiden op het bankje, hoe is 't?

Eigen nieuws, gisteren de hysteroscopie gehad, het is helemaal geen poliepje, het is een volgroeid myoom! Ze kon het dus niet gelijk weghalen en ik moet dus volgende cyclus (weer een maand verder) het weg laten halen.
    Ik vroeg nog of dit hetgene kon zijn wat de oorzaak was van het uitblijven van een zwangerschap en ze gaf aan dat ze dacht van wel.
    Dus......aan de ene kant een tegenvaller, maar, wie weet, is dit wel de boosdoener en gaat het na de operatie wel lukken!
    Voorlopig ben ik dus even uit het IUI circuit, maar ik blijf jullie volgen.
    Sucess allemaal. :D

16. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Seat!!!

Wat een verhaal joh! Hoe kan dat nou weer? Ik hoop natuurlijk dat je niet je regels krijgt maar dat is ook ong maar de vraag!

Hier gaat ie prima.. Ben al 2 dagen om 5 uur wakker smorgens :(
    En vanmorgen had ik een soort van krampjes niet echt een comfortabel gevoel.
    Vandaag mijn regels krijgen eigelijk.
    Ben bang!!!! maar dat is denk een logische reactie na 4 jaar zou het waar zijn man man man..

xxx

17. sen13

sen13 Lid

18 okt 2008
    90
    0
    0
    Meiden, heb geprobeerd de lijst te updaten, maar weet toch niet hoe dat moet... :(
    Wat een hoop nieuws, heb even niet meegelezen en er is weer van alles gebeurd.

Funkie: Dat zou idd fantastisch nieuws zijn. Ik kan me voorstellen dat je je dan de gelukkigste op aarde voelt! Hopelijk test je vandaag weer positief :D

Lauwtje:Succes met je iui. Wij lopen gelijk op, 1 dag na elkaar. Bij ons heeft mijn man ook zwak zaad. Ze wilden eigenlijk dat we nog even doorgingen op de natuurlijke manier, maar heb echt aangedrongen op iui. Anders was het toch al lang zelf gelukt? Heb gisteren de 1e iui gehad, maar voor mijn gevoel was deze echt te laat. Had woensdagavond om 23.00 de pregnyl en gisteren aan het eind van de dag de iui.
    Dus ruim 45 uur. Volgens mij had ik mijn eigen eisprong al van woe-op donderdagnacht.(woe-middag was ei 24 mm)
    Technisch gezien zou het kunnen, volgens de VP, dat mn lichaam een eigen eisprong heeft gehad en daarna dmv pregnyl nogmaals een. Maar meestal springen de eitjes tegelijk met 1 eisprong.
    Nu maar afwachten, maar heb er niet veel hoop op.

Kan iemand mij vertellen hoe ik die lijst moet updaten? Sorry, ik ben echt heel onhandig en onwetend in deze dingen..... De vlgnde keer zal ik het zelf doen :eek:

IUI: Sen 13 1e iui 17 april
    Wachtbankje: testen vanaf 1 mei

Bedankt alvast!!!!

18. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Funkie, dat klinkt goed! Ik hoop dat je regels uitblijven!

Seat, jee wat een verhaal inderdaad! Spannend nog even! Ik duim voor je meis.

Lauw, wij hebben IUI ivm vijandig baarmoederslijm. Succes vandaag met je IUI.

All; nu hebben we zelf maar geklust woensdagochtend. Van tevoren heb ik nog gespeoeld om het slijm minder zuur te maken. Ik hoop maar dat het effect heeft gehad.....al is die kans errug klein!
    Mag ik mee op het wachtbankje? Ik verwacht 28 april mijn NOD.Liefs Nikkie

19. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Nikkie, al is de kans heel kleine, toch ga ik heel hard voro je duimen!
    Ik mag maandag de pregnyl zetten en kom dan gezellig bij je op het bankie, mijn testdag is 8 mei

20. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meis,

Ja de kans bij ons is nu echt heel klein, maar ik merk aan mezelf dat ik daar de laatste dagen toch wat hoop uitput......Is misschien niet helemaal reeel.

Maandag de pregnyl, spannend!! Veel succes! Ik denk aan je meis!

Liefs Nikkie

Deel Deze Pagina