Talulah: de IUI weer achter de rug. Tjee wat een verschil in zaadkwaliteit zeg, deze keer en vorige keer. Ach, je moet maar zo denken; aan 1 heb je er genoeg. Wie weet is het juist deze keer wel raak. Succes met wachten meid.
Talulah: Inderdaad een groot verschil zeg, maar de ondergrends is 1 mln en daar zitten jullie nog mooi boven. En er is maar 1 sterke zwemmer nodig!Ik duim mee! En inderdaad denk/voel ik dat ik ongi word vandaag. Ioor: Goed nieuws meid! Op naar IUI 3! Ik ga weer duimen.
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI 5 april hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 2e poging 3e IUI icm Clomid en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF. Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI op 10 april gehad. (geen hormonen deze keer) Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI eind april Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt! Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, sp. zwanger, mk, nu rustronde met Gonal f/pregnyl 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt, 2e IUI mislukt, op naar IUI nr 3 Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl, 1e inseminatie 26/3 -> ZWANGER!! Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI maandag 20 april. Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 4e IUI waarschijnlijk op 21-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam, 3e IUI week te laat) Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle Caecilia 14 april 1ste IUI met Puregon en Pregnyl Kiezelsteentje: 1e IUI mislukt, 2e IUI ivm overstimulatie niet doorgegaan Lauwtje 18-04 1e IUI. HET WACHTBANKJE Hanneke78 testen vanaf 16/04 Funkie testen vanaf 18/4 Zora testen vanaf 20/4 76Chantal testen vanaf 22/4 Caecilia testen vanaf 28/4 Lauwtje testen vanaf 2/5 Talulah testen vanaf 4/5 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI 5 april hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 2e poging 3e IUI icm Clomid en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF. Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI op 10 april gehad. (geen hormonen deze keer) Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI eind april Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt! Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, sp. zwanger, mk, nu rustronde met Gonal f/pregnyl 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt, 2e IUI mislukt, op naar IUI nr 3 Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl, 1e inseminatie 26/3 -> ZWANGER!! Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI maandag 20 april. Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 4e IUI waarschijnlijk op 21-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam, 3e IUI week te laat) Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle Caecilia 14 april 1ste IUI met Puregon en Pregnyl Kiezelsteentje: 1e IUI mislukt, 2e IUI ivm overstimulatie niet doorgegaan Lauwtje 18-04 1e IUI. HET WACHTBANKJE Zora testen vanaf 20/4 76Chantal testen vanaf 22/4 Caecilia testen vanaf 28/4 Lauwtje testen vanaf 2/5 Talulah testen vanaf 4/5 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
IUI MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 Davalee: ?? iui chantal76: IUI 1,2, 3e mislukt, 4e IUI 5 april hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 4e IUI icm Clomid en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF. Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI op 10 april gehad. (geen hormonen deze keer) Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI (Gonal en Pregnyl) Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI eind april Funkie: 1e IUI mislukt! Gonal F/Pregnyl, 2de IUI ook mislukt! Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, sp. zwanger, mk, nu rustronde met Gonal f/pregnyl 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 maart (Clomid en Pregnyl) mislukt, 2e IUI mislukt, op naar IUI nr 3 Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Nursy: 1e IUI Gonal-F & Pregnyl, 1e inseminatie 26/3 -> ZWANGER!! Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI maandag 20 april. Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 4e IUI waarschijnlijk op 21-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam, 3e IUI week te laat) Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle Caecilia 14 april 1ste IUI met Puregon en Pregnyl Kiezelsteentje: 1e IUI mislukt, 2e IUI ivm overstimulatie niet doorgegaan Lauwtje 18-04 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl HET WACHTBANKJE 76Chantal testen vanaf 22/4 Caecilia testen vanaf 28/4 Lauwtje testen vanaf 2/5 Talulah testen vanaf 4/5 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren Helaas klopte mijn voorgevoel weer en ben ik precies op tijd ongi geworden. Op naar IUI 4!
@ Funkie, meid van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van!! @ Talulah, jeetje wat een verschil zeg. Hoop dat het toch allemaal gewoon goed komt en je over een paar weekjes kunnen feliciteren. @ Zora, dat is vreselijk balen zeg. BAALDAG! @ All, donderdag mijn 1e fm en dan denk ik maandag ofzo mijn eerste iui. Zou iemand mij op de lijst erbij willen zetten. Ben daar zo niet goed in. Marsim, 1e iui met clomid en pregnyl. Alvast bedankt!
Hmmm, ik denk dat het niets zal worden! Ik heb nog steeds bruinverlies en als ik uitreken zit ik nu 10 dagen na de IUI. Dus dan zou dat hetzelfde zijn als jou, he Talulah. Ach ja, we moeten doorgaan, he!! We mogen niet opgeven want het wonder is te mooi!! Veel sterkte en succes aan iedereen hier!!
@Zora, balen meis. Mijn fert arts belde net met de zaaduitslag. Zij melde dat alles goed was. Bleek zij 1 mln zaadjes goed te noemen... Voor opwekken waren het er 4 mln. Dus gaf ze aan dan is het heel mooi dat je er na opwekken 1 mln over hebt.... Maar ja ik weet dat 1 mln de absolute ondergrens is voor IUI dus echt blij ben ik er niet mee.
Oei Caecilia dat is inderdaad niet veel, vreemd dat de gyn. dan zegt dat het zaad goed is. Maar gelukkig zijn het er genoeg om IUI te kunnen doen, dus laten we positief blijven!
Mijn gyn vond 2 mln ook een prachtige score. Toen ik zei dat dat toch eigenlijk dichtbij de ondergrens kwam zei ze dat alles vanaf 1 mln gewoon een goede score is voor IUI. Dus laten we haar maar geloven dan.
Funkie: Proficiat!!! Dat is super goed nieuws! Geniet ervan! Ieoor: wat goed van je dat dat is afgesproken. Dat ga ik de volgende keer ook voorstellen. Bij mij was het voor ons gevoel ook echt te laat!! Ik lees in je bericht dat je het hebt over mogelijke cystes...Controleren ze dat altijd voordat ze aan een nieuwe iui gaan beginnen? Misschien een maffe vraag, maar ik ben echt nog een leek hierin.... Wij hadden `m vrijdag en ze heeft alleen gezegd dat ik moet bellen als ik mn ongie weer krijg. Las hierboven net bij iemand dat ze een pregnylspuit heeft gehad, na de eisprong, om de innesteling te ondersteunen. Is dat in DB ook? Op naar je 3e poging, 3 maal scheepsrecht!!!!! Caecilia: Hopelijk is het de 1e keer al raak. En idd het hoeven er niet perse heeeel veel te zijn, als er maar een aantal sterke bij zitten! Bij ons is de zaadkwaliteit ook minimaal, maar toch net goed genoeg voor iui zeggen ze. Dat jij trouwens de zaaduitslag te horen krijgt, wel fijn. Ik heb daar niks van gehoord. Suc6 iig!! Zora: Jammer zeg!! Sterkte meid! Op naar de volgende ronde... Bianca: Nog niet opgeven hoor!! Misschien een klein wondertje, maar mijn vriendin wachtte ook haar ongi af en dacht dat het wel zou komen. Ze had ook alleen bruinverlies, maar ze was wel mooi zwanger! Dus je weet nooit.... je lijf kan je soms goed voor de gek houden. Hier niks bijzonders, heb al wel sinds vrijdag ongikrampen/ steken zoals bij de eisprong. Maar dat heb ik eigenlijk altijd gehad, de laatste 2 weken van mn cyclus. Ik denk dat het nu extra is door de uitwerking van de pregnyl.. Fijne avond!
Sen; ja, in Den Bosch is een uitgangsecho standaard, voordat ze aan de nieuwe IUI gaan beginnen. Ik moet op cyclusdag 1, 2 of 3 komen voor een uitgangsecho. Let goed op wat de arts zegt, de assistentes verschillen hierin van mening. Die vinden dag 1 tm 5 ook goed genoeg!!! De arts, bij mij in ieder geval niet. Die wil het op dag 1, 2 of 3. Ik was vandaag bij dokter N. Krols; erg aardige arts. Heel vriendelijk. Ik heb nog nooit in Den Bosch, een extra Pregnyl spuit gekregen ter ondersteuning. Enkel Pregnyl 1 of 2 dagen voor de IUI om de eisprong op te wekken. Je kunt tijdens de IUI gewoon vragen naar de zaadjes hoor. Dat staat op het buisje/briefje wat erbij zit. Als je er niet naar vraagt hoor je het niet, maar je mag het gerust vragen. Zora; ohnee meis, ongesteld toch gekomen. Sterkte ermee. En inderdaad; weer door naar de volgende poging; er zit niets anders op. Caecila; vreemd inderdaad van de zaadjes. Maar het is wel waar; 1 miljoen en meer is goed genoeg voor IUI. Dus het kán écht met deze aantallen zaadjes. Bianca; even afwachten nog meid, dan weet je het zeker! Marsim; de 1e IUI komt eraan; spannend hoor!
Ieoor: Thankx voor je snelle reactie. Daar heeft ze mij niks van gezegd over zo`n uitgangsecho. Goed dat ik dat nu weet.... wel btje raar dat die de eerste 3 dagen is,dan zit je toch in je menstruatie? Beetje bij beetje leer ik wat bij van jullie verhalen hahaha.
Bij een uitgangsecho willen ze kijken of er geen cystes aanwezig zijn, als dit wel het geval is kun je volgens mij niet beginnen aan clomid.
Hey, hier word het bruinverlies steeds meer dus ik denk dat het over and out is voor mij deze ronde. Maar wat ik mij afvroeg, heb ik niet te snel bruinverlies? Ik heb de 10de april mijn IUI gehad en sinds gisteren bruinverlies! Amper 10 dagen nadien dus!!! Vind ik toch wel snel, hoor. Of is dat normaal? Ach ja, op naar de volgende, he!! Veel succes allemaal!!
Hallo meiden, Even kort reageer ik op Bianca. Ik had ook 10 vanaf 9 dagen na IUI bruin verlies......Had absoluut niet het gevoel dat het mijn mestruatie al was aangezien ik geen krampen had. Heeft 5 dagen aangehouden, werd niet veel meer en 1x wat helder bloedverlies.....Kennelijk was het de innesteling (kwam ook uit temp) want ik ben zwanger! Dus wacht het gewoon af, het hoeft niet te betekenen dat dit al je ongi is. Ik had de poli gebelt voor de zekerheid en die zei: ow, zal wel begin van ongi zijn, gewoon afwachten tot het echt doorbreekt...Nou, het brak dus NIET door. Ik heb dag 15 na IUI positief getest. Het kan trouwens wel dat je 10 dagen na IUI ongi wordt, ik heb het wel vaker gehoord, ook al is je LF normaal. Het schijnt dat de hormonen invloed hebben op je cyclus. Maar goed, nog even wachten meid! Hoop dat je net als ik niet verder ongi wordt en een positieve test in handen houd! Voor alle andere meiden: jeetje wat schrijven jullie veel! Kan het bijna niet meer bijhouden al de forums....Meiden op het wachtbankje: heel veel succes! En alle andere meiden: HEEL VEEL SUCCES! Ik lees soms dus nog even mee..... Gr. Nursy