iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Traantje

Traantje Bekend lid

Nov 26, 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Bianca: dit klinkt toch wel heel goed hoor!! Je hebt de test nu waarschijnlijk niet met ochtendurine gedaan, dus dan is hij altijd 'minder positief'!! Wanneer was de laatste pregnyl?

2. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Nee, 's middags getest. De 18de heb ik mijn laatste Pregnyl gezet van 5000... Dus het kan daarvan nog zijn, he!! Het is 6 dagen geleden, alleen was hij nu duidelijker dan anders terwijl ik vorige maand een dag vroeger teste en het streepje veel minder zichtbaar was...
    Ach ja, nog 1 nachtje slapen en dan weten we het...

Duimen, he!!!

Alleen, ik vraag mij af of mijn temp die zo hoog is komt door de Utrogestan of Pregnyl...

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Bianca, spannend. Kan volgens mij nog wel van de pregnyl zijn. Hoop dat morgen je goed nieuws brengt!

4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

May 21, 2007
    1,358
    0
    36
    @sen Ik heb 2 dagen met steken gelopen, is nu over en heb last van mn nippels (hihi).. Maar dat heb ik meestal na mn eisprong, dus hoe en wat, i don't know. Hopen voor jou dat t een goed teken is! :D
    @bianca Spannend meid, hopen op een vet positieve test!

Kut voor degenen die ongi zijn geworden, op naar de volgende IUI!

Welkom hannelore, veel succes met de IUI.

Hier nu een week na de IUI, voel me niet anders dan anders. Wel last van mn tepels maar dat heb ik wel vaker na mn eisprong, gaat na een paar dagen altijd weer over ;)
    Misschien is mn ei dus van de week pas gesprongen en is de IUI zaterdag dan voor niks geweest :( Nouja we zullen het wel zien.

5. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Bianca, dat klinkt toch wel positief hoor. Ik wil je geen valse hoop geven......Maar ik heb zeer goede hoop voor je! Weet je al iets meer?

Ik moet nog even bijlezen verder.

Ik ben vanochtend opgestaan met ontzettende ongi buik, erg kramperig, zeurderig en opgezet. Is alleen nog veel te vroeg! Ik moet pas op zijn vroegst dinsdag-woensdag ongi worden (liever niet natuurlijk)!

Liefs Nikkie

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    IUI MEIDEN

Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF?
    Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI
    Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen
    LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6
    chantal76: IUI 1,2, 3 en 4 mislukt, 5e IUI met puregon, dag 1 23 april
    hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl
    Zora : 4e IUI icm Clomid en pregnyl
    Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF.
    Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze.
    Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb.
    Lola2: 2de IUI op 10 april gehad. (geen hormonen deze keer)
    Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl
    MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april
    Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI afgebroken ivm eigen eisprong.
    Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen.
    Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt.
    Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI eind april
    Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, sp. zwanger, mk, nu rustronde met Gonal f/pregnyl
    5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon)
    Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl
    Ieoor: 1e IUI 5 mrt Clomid/Pregnyl mislukt, 2e IUI 3 aprTamoxifen/Pregnyl mislukt, op naar IUI nr 3
    Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl
    Sen13: 1e iui 17/04 met clomid en pregnyl
    Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI maandag 20 april.
    Hannelore:1e IUI
    2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui
    Juudje1975 4e IUI waarschijnlijk op 21-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam, 3e IUI week te laat)
    Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt :(
    Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle
    Caecilia 14 april 1ste IUI met Puregon en Pregnyl
    Kiezelsteentje: 1e IUI mislukt, 2e IUI ivm overstimulatie niet doorgegaan
    Lauwtje 18-04 1e IUI.
    Marsim 1e IUI clomid en pregnyl

HET WACHTBANKJE

Caecilia testen vanaf 28/4
    Sen13: testen vanaf 1/5
    Lauwtje testen vanaf 2/5
    Talulah testen vanaf 4/5

ZWANGER DOOR IUI!!

1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy
    2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM
    3e IUI: Jalena & Enise & Funkie
    4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky
    5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka
    6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner
    10e IUI: Mandy80
    Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)
    Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

7. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    Even mijn gal spuwen.

&%$%^#$%, zo voel ik me vandaag.
    Ik ben boos, maar waarom enop wie.
    Ik ben verdrietig, maar er komt niets.
    Ben zenuwachtig...

Ik word gek van mijzelf.

Zo...

Chantal

8. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey,

ik heb deze ochtend mijn bloedonderzoek gehad. Vanavond rond 19u zou hij bellen of anders morgenvroeg zelf bellen.
    Spannend. Van zodra ik iets weet en op de site kan komen horen jullie het.

Duimen, he!!!

76Chantal, we begrijpen dat gevoel hier allemaal hoor!! Gewoon even van je afschreeuwen...

Groetjes

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Chantal, heel herkenbaar. Soms wordt je niet zozeer verdrietig maar boos. Hoort allemaal bij de MMM Maar is verschrikkelijk frustrerend.

@Bianca, spannend!

Hier voel ik van alles. Of het goed of slecht is... pfff. probeer er maar gewoon niet over na te denken. De eerste ronde met puregon en pregnyl werd ik 10 dpo ongi de 2de 11 dpo en de 3de 12 dpo.... dus spannend weekend...

10. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    Zo, even lekker motor gereden.
    Heerlijke afleiding voel me al weer een stuk beter!! :)

Chantal

11. penelopea

penelopea Bekend lid

Jul 31, 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik mag maandag weer voor de eerste FM. We zijn net op vakantie geweest, en zouden deze maand eigenlijk overslaan, maar we hebben besloten toch maar te gaan. Ik ben wel laar dan (dag 15 ) maar volgens de gyn kon het nog. We zullen het wel zien maandag, dit keer hebben we niemand gezegd dat we gingen, iedereen denkt dat we deze maand overslaan!
    Volgens mij was mijn IUI de vorige keer ook te laat, dus kijken of hij nu beter gaat.

12. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Bianca, en heeft de gyn al gebeld?

Hier last van mijn rug en ongi gevoel. Heb ook het idee dat ik op het wc papiertje al wat rommeltjes zie (kleine stipjes maar is bij mij vaak voorbode...)

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Penelopea; fijne vakantie gehad? Waar zijn jullie heen geweest?
    Toch maar besloten om deze maand het er maar weer eens op te wagen. Leuk. Maandag de 1e FM. Traantje en ik hebben morgen ook de 1e FM. Leuk, lopen we een beetje gelijk op, en kunnen we ongeveer gelijk op het wachtbankje plaatsnemen.
    Slim om het nu tegen niemand te zeggen. Misschien geeft dat wat meer rust in jullie hoofdjes.

Caecilia; ik hoop het niet voor je meis....

Chantal; best wel heel erg herkenbaar ja, boze gevoelens.... Maar waar die dan precies vandaan komen? Fijn dat je je ei een beetje kwijt kon in een stukje motorrijden!
    Het was er zalig weer voor :D

Bianca; ik ben inmiddels wel heel erg benieuwd naar de uitslag van je bloedtest :D

Nikkie; hoe is het met jou? Nog last van je buik?

Lauwtje; hoe stel jij het?

14. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    De uitslag was helaas negatief!!

Op naar de volgende dus...

Pffff...

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Bianca; he bah! Negatief :(
    Zo zie je maar, dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden. Ik had er ook een goed gevoel over, om wat je schreef. Maar helaas........
    Alle moed weer bij elkaar verzamelen, en op naar de volgende IUI :(

Hoe voel je je?

16. penelopea

penelopea Bekend lid

Jul 31, 2008
    993
    1
    0
    twente
    He bianca, wat jammer :(

We zijn op vakantie geweest naar Engeland, lekker een week er tussen uit. We konden deze maand toch echt niet laten schieten, omdat het ei de vorige keer eindelijk aan de goede kant zat, dus we hebben goede hoop dat hij dat deze keer weer doet.
    Wat leuk dat we met zijn 3tjes gelijk lopen, hopen dat het bij alle 3 dezelfde uitslag is :D

17. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    IUI MEIDEN

Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF?
    Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI
    Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen
    LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6
    chantal76: IUI 1,2, 3 en 4 mislukt, 5e IUI met puregon, dag 1 23 april
    hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl
    Zora : 4e IUI icm Clomid en pregnyl
    Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF.
    Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze.
    Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb.
    Lola2: 2de IUI mislukt. 3de poging kan pas in juni omdat donor op vakantie is...
    Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl
    MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april
    Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI afgebroken ivm eigen eisprong.
    Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen.
    Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt.
    Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI eind april
    Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, sp. zwanger, mk, nu rustronde met Gonal f/pregnyl
    5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon)
    Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl
    Ieoor: 1e IUI 5 mrt Clomid/Pregnyl mislukt, 2e IUI 3 aprTamoxifen/Pregnyl mislukt, op naar IUI nr 3
    Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl
    Sen13: 1e iui 17/04 met clomid en pregnyl
    Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI maandag 20 april.
    Hannelore:1e IUI
    2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui
    Juudje1975 4e IUI waarschijnlijk op 21-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam, 3e IUI week te laat)
    Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt :(
    Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle
    Caecilia 14 april 1ste IUI met Puregon en Pregnyl
    Kiezelsteentje: 1e IUI mislukt, 2e IUI ivm overstimulatie niet doorgegaan
    Lauwtje 18-04 1e IUI.
    Marsim 1e IUI clomid en pregnyl

HET WACHTBANKJE

Caecilia testen vanaf 28/4
    Sen13: testen vanaf 1/5
    Lauwtje testen vanaf 2/5
    Talulah testen vanaf 4/5

ZWANGER DOOR IUI!!

1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy
    2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM
    3e IUI: Jalena & Enise & Funkie
    4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky
    5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka
    6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner
    10e IUI: Mandy80
    Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)
    Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

18. Funkie

Funkie Bekend lid

Jan 13, 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    hey dames

hoe is het hier?
    gaat het allemaal goed met jullie? hoop het :)!!!
    nou hier gaat ie wat moeizamer.
    heb al 2 x in het ziekenhuis gezeten ivm bloedverlies en kleine stolseltjes.
    heel eng allemaal.
    ze kunnen nog niet zeggen of het goed of slecht is.
    en op de echo konden ze ook niet echt wat zien ja dat alles er gewoon rustig uit zag
    maandag terug komen op de spoed poli en dan zie ik het wel weer.
    hoop zo dat het goed blijft gaan of het nog goed is
    ik houd jullie wel op de hoogte

en succes allemaal xxx

19. seat

seat Actief lid

Mar 17, 2008
    134
    0
    0
    Funkie:
    Ik wil je even heel veel succes wensen en een digiknuffel geven!! Duim voor je dat alles nog goed zit en blijft gaan natuurlijk!!!!

Bianca:
    Balen zeg, had echt goede hoop voor je, maar helaas mocht het toch niet zo zijn voor je!Succes met de volgende ronde.

Meiden die morgen voor de 1ste FM gaan ik duim voor jullie dat de echo's er mooi uit zien.

Hier is het ff rusitig, ga morgen beginnen met ovutesten en dan maar eens kijken of ik deze maand een mooie eisprong krijg en we dus weer eens zelf aan de klus kunnen!! Wel jammer dat we nu geen echo's krijgen, ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat me lichaam zelf doet zonder al die hormonen!! Weet wel dat ik een eigen eisprong heb, maar hoeveel eitjes mijn lichaam zelf aanmaakt weeet ik echt niet! heb af en toe de neiging om mezelf wat gonal f toe te dienen om mijn lichaam een handje te helpen, maar goed ik doe het toch maar niet, ben veelste bang dat ik mijn lichaam helemaal van slag breng!!ben ik eigenlijk de eninge met deze neiging tot of hebben jullie daar ook wel eens last van in een verplichte rustmaand??

20. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Bianca, balen meis!

@Funkie, dat klinkt zeker spannend en zenuwslopend. Sterkte en hoop dat alles goed afloopt!

Hier nog geen duivels. Wel heel veel last van mijn rus en mijn tepels prikken vreemd. Nu ja we gaan gewoon weer verder met wachten...

Share This Page