Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 chantal76: IUI 1,2, 3 en 4 mislukt, 5e IUI met puregon, dag 1 23 april hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 4e IUI icm Clomid en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF. Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI mislukt. 3de poging kan pas in juni omdat donor op vakantie is... Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI afgebroken ivm eigen eisprong. Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI 1 mei Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, sp. zwanger, mk, nu rustronde met Gonal f/pregnyl 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 mrt Clomid/Pregnyl mislukt, 2e IUI 3 aprTamoxifen/Pregnyl mislukt, op naar IUI nr 3 Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Sen13: 1e iui 17/04 mislukt stitchie: 5e IUI met Puregon en Pregnyl Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI maandag 20 april. Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 4e IUI waarschijnlijk op 21-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam, 3e IUI week te laat) Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt , 29/4 2e IUI Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle Caecilia 1ste IUI met Puregon en Pregnyl mislukt, nu 2de IUI start 28 april Kiezelsteentje: 1e IUI mislukt, 2e IUI ivm overstimulatie niet doorgegaan Lauwtje 18-04 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl HET WACHTBANKJE Lauwtje testen vanaf 2/5 Talulah testen vanaf 4/5 stitchie testen vanaf 13/5 Giegel testen vanaf 17/5 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren[/quote]
Dag meiden, Caecilea, balen van je ongi meis. Waarom word de Clomid opgehoogd? Groeiden ze niet snel genoeg? Ieoor, mooi hoor een ei van 18 mm! Mijn arts denkt dat als je 1 eitje hebt die van betere kwaliteit is dan als je er meerdere hebt. Marsim, leuk moederdagkado idd! Ik moet nog veel bijlezen. Hier heb ik nog positieve testen gehad. Dus ik moet er echt aan geloven dat ik zwanger ben! Ik hoop dat het deze keer allemaal goed gaat! Liefs Nikkie
@Nikkie, Ik slik geen Clomid meer. Maar spuit puregon. Het zh wil graag 3 a 4 eitjes stimuleren om meer kans te maken. Ik reageer dus prima op de puregon maar er groeit steeds maar 1 ei.
Pfff ik weet niet wat ik moet...... Gister had ik al ei-pijn en sinds een uur of twee weer erger, zoals ik ook heb als ik Pregnyl heb gespoten. De Pregnyl moet ik echter vanavond pas spuiten en vrijdag heb ik dan de 2e IUI-poging. Maandag waren mijn eitjes 16mm (links en rechts) en ik heb nu ei-pijn aan de rechterkant. Links lag ook dieper zei ze. Ik ben nu zo bang dat de eisprong morgen al is en dat de IUI te laat wordt gedaan, maar aan de andere kant zal de gyn toch wel weten wat ze doet.........
Ik heb vandaag ook weer de IUI gehad. De gyn die ik deze keer had vond het ook twijfelachtig dat hij toch gewoon doorging ondanks de verkeerde kant. Het zaad was dit keer ook niet erg goed, uiteindelijk nog 1.1 miljoen eruit gehaald, maar ik moest zo lang wachten in de wachtkamer dat ze volgens mij al dood en gestorven waren voor ze er eens inzaten. Dit keer werd het wel goed ingespoten, er is helemaal niets meer terug gelopen. Ook mocht ik zelf weten of ik even bleef liggen, dat vond ik wel netjes. Maar deze maand word niet wat, weinig goede zwemmers en het ei aan de verkeerde kant. Ook heb ik nog geen eisprong gevoeld dus.
Ik had dat vorige maand ook, en ik was dus te laat. Als je het voelt kan het goed zijn dat ze al springen! Misschien kijken of je morgen nog voor een echo kan?
Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 chantal76: IUI 1,2, 3 en 4 mislukt, 5e IUI met puregon, dag 1 23 april hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 4e IUI icm Clomid en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF. Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI mislukt. 3de poging kan pas in juni omdat donor op vakantie is... Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI afgebroken ivm eigen eisprong. Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI 1 mei Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, sp. zwanger, mk, nu rustronde met Gonal f/pregnyl 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 1e IUI 5 mrt Clomid/Pregnyl mislukt, 2e IUI 3 aprTamoxifen/Pregnyl mislukt, op naar IUI nr 3 Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Sen13: 1e iui 17/04 mislukt stitchie: 5e IUI met Puregon en Pregnyl Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI maandag 20 april. Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 4e IUI waarschijnlijk op 21-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam, 3e IUI week te laat) Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt , 29/4 2e IUI Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle Caecilia 1ste IUI met Puregon en Pregnyl mislukt, nu 2de IUI start 28 april Kiezelsteentje: 1e IUI mislukt, 2e IUI ivm overstimulatie niet doorgegaan Lauwtje 18-04 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl HET WACHTBANKJE Lauwtje testen vanaf 2/5 Talulah testen vanaf 4/5 stitchie testen vanaf 13/5 penelopea testen vanaf 15/5 Giegel testen vanaf 17/5 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
hee; herkenbaar giegel, het gevoel dat ze te laat zijn, aan de andere kant moet je op de gyn vertrouwen, maar is best lastig...
Ik heb gebeld en wordt door de dienstdoende gyn teruggebeld voor 22:00 uur omdat ik om 22:00 uur de Pregnyl moet spuiten. Doordat ik nu van de afgelopen rondes met Pregnyl weet hoe mijn eisprong voelt, ben ik ervan overtuigd dat ik mijn eisprong morgen zal hebben. Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen.....
De gyn heeft gebeld en ik heb zonet gewoon de Pregnyl gespoten. Hij denkt dat mijn eisprong sowieso niet voor morgenavond gebeurt en dan is een IUI-poging vrijdag nog niet te laat. Ook denkt hij dat het groeipijn is wat ik voel en we hebben de afspraak voor vrijdag dus laten staan. Ik hoop dat hij gelijk heeft
@giegel spannnend, hoop dat de GYN met je meedenkt en luistert naar wat je lichaam te vertellen heeft. Vandaag heb ik voor het eerst wat steken (wat heet, forse steken!!) gehad. Met de Clomid was dit vaak al meteen en heb vandaag 5ex gespoten met Puregon. Hoop dat ze vrijdag wat zien, want vrijdag de eerste FM. Afwachten..... Chantal
Vanavond de eerste puregon van deze ronde weer gezet. 92 eenheden deze keer. Pfff is opeens echt een heleboel klikjes voordat ik klaar ben met spuiten.
Zijn er ook meiden die voor de IUI een echo krijgen? Vandaag heb ik helemaal geen ei-pijn meer gehad en ik heb toch echt het idee dat ik gisteravond al mijn ei-sprong heb gehad Ik ben zo bang dat we nu een IUI-poging 'weggooien'........
@giegel: Dit klinkt echt heel herkenbaar wat je schrijft. Ik ben gisteren voor een follikel geweest, hij was toen 19mm. Ik moet dus vanavond de pregnyl spuiten en heb zondag de inseminatie. Nou heb ik vanochtend een ovulatietest gedaan en die is hartstikke positief en gisteren had ik ook al veel pijn rechts (waar mijn ei zit dat gaat springen). Ik denk dus dat mijn ei al eerder gaat springen dan zondag en dat die pregnyl dat echt niet tegen gaat houden!! Ik heb net de poli gebeld en wordt straks teruggebeld door een arts, want ik denk dat de inseminatie echt morgen (op z'n laatst moet gebeuren)!! Wat een gedoe, zeg!!
Giegel en Traantje; ook hier (net als met de vorige IUI) een positieve test, 2 dagen vóór de IUI. Ik had met mezelf afgesproken geen ovulatietesten meer te doen, maar toch gister gezwicht. Gistermorgen was de test nog negatief, maar gister om 20.45 uur, vóór de Pregnyl spuit was hij heel positief. Krijg zaterdag om 12.00 uur de IUI pas......... Traantje; ik ben benieuwd of het ZK mee gaat werken om de IUI te vervroegen. Hou je ons op de hoogte? Succes ermee. Giegel; nee ook hier geen echo voor de IUI. Ik zal er morgen maar eens om vragen. Succes vandaag met de IUI. Ben benieuwd wat jouw ZK ervan zegt van je idee dat je ei al gesprongen was.... Caecilia; ook weer in de race voor een nieuwe poging. Succes meid. Chantal; succes vandaag met de FM. Penelopea; het zat met jouw IUI poging woensdag ook niet mee, zo te horen. Nikkie; dat had ik nog nooit gehoord, dat 1 ei van betere kwaliteit zou kunnen zijn als meerdere eitjes. Dan hou ik me daar maar aan vast Zit je al lekker op die roze wolk? Gisterenavond om 20.45 uur een positieve ovulatietest. Gisterenavond om 21.00 uur de Pregnyl gezet, zoals moest van het ZK. Morgen om 12.00 uur de IUI. Ik begin de IUI pogingen steeds meer als 6 verplichte nummertjes te zien, voordat we écht kans op een kindje gaan maken. Heel negatief gedacht, ik weet het. En ik weet ook dat er best mensen zwanger worden van IUI, ook hier op het topc....... Maar toch. Maar met zo'n niet hoopvolle instelling, zijn de wachtweken wel goed te doen moet ik zeggen
Sen; balen meid dat je ongesteld geworden bent. Een dubbele dosis Clomid is best veel ja, maar ja, alles voor het goede doel. Succes met je nieuwe ronde. Klopt, eitje van 18 mm woensdag was ook mooi. Maar maandag was mijn eitje 13 mm. Dit eitje was dus in 2 dagen tijd 5 mm gegroeid. Ach ja, ik weet het niet. In tegenstelling tot vorige IUI, die volgens dr Krols inderdaad achteraf gezien te laat was, zouden we deze IUI eerder inplannen. Maar wederom, nu voor de 3e poging op rij, gaat de IUI plaatsvinden op cyclusdag 16. Vandaar dat ik denk dat we wederom te laat zullen zijn. Ach, we zullen wel zien. De 1e IUI poging was ik erg zenuwachtig en was ik er gedurende de wachtweken enorm mee bezig. Manlief en ik waren alle 2 enorm opgewonden; zo van; nu gaan we kans maken om zwanger te worden, die kans is er nog niet eerder geweest. Maar nu ben ik al het vertrouwen in het lukken van de IUI bij ons kwijt. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dus blijven we hopen, zei het wat minder.
Het gaat wel lekker hè meiden, met die IUI's. Maar goed, de timing is natuurlijk het moeilijkst. Wij vrouwen blijven toch lekker onvoorspelbaar. Ik word vanmiddag teruggebeld door een arts. Ik ga echt gewoon een IUI morgen afdwingen!! Hoop dat ik straks ook zo stellig ben Enige nadeel is dat we gisteren nog even geklust hebben, dus dat zaad zal morgen niet optimaal zijn Aan de andere kant, als mijn ei vandaag springt, dan ligt er hopelijk wat zwemmertjes voor klaar @Ieoor: positief blijven, er worden nog steeds mensen zwanger van de IUI. Dus wie weet ook jij!! En helaas is IVF/ICSI ook niet alles (ook maar zo'n 25% kans, is natuurlijk altijd meer dan 10-15%) @iedereen: succes met spuiten, fm, wachten...
Heey Ieoor, ja dat vertelde mijn arts! Hij kan het niet wetenschappelijk onderbouwen maar dat is wel zijn gevoel! En ook voor jou geldt de wonderen zijn de wereld niet uit! Ik zit niet echt op een rose wolk. Ik maak me elke keer zorgen als ik niks voel of juist wel iets voel. Ik heb 11 mei de acho ben zo benieuwd! Ik zal niet meer zo druk mee schrijven hier. Mijn banner kan confronterend zijn en dat wil ik niet. Ik lees nog altijd druk mee!! Ik denk aan jullie allemaal! Veel succes meiden! Liefs Nikkie
Vandaag eerste FM gehad. Rechts had ik 2 folliekls 12-11 en 10-11 mm. Baarmoederslijmvlies 7 mm. Links was rustig op de voor mij bekende cyste na. Ik ben opgelucht dat er wat groeit. Had echter zowel links als rechts nog wat kleintjes ziten, dus die groeien hopenlijk niet door. Bij ons in het zkh. wordt ook geen echo uitgevoerd voorafgaand aan de IUI. Chantal