iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    We zijn weer een maand verder, want de IUI is niet doorgegaan.
    Het had geen zin meer om het door te laten gaan omdat ik mijn eisprong heb gehad.
    Omdat het zaad er nog niet was en ik aangaf dat ik dacht dat ik mijn eisprong al had gehad, heeft ze nog even een echo gemaakt.
    Daarop was te zien dat beide eitjes waren gesprongen.

De volgende ronde ga ik weer beginnen met Puregon en zal op cyclusdag 3 ook bloed worden geprikt om te kijken naar de LH-waardes. De IUI wordt dan ook eerder gedaan, als het eitje ongeveer 18-20mm is omdat ze bij mij blijkbaar niet zo ver doorgroeien.

2. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    IUI-MEIDEN

Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF?
    Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI
    Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen
    LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6
    chantal76: IUI 1,2, 3 en 4 mislukt, 5e IUI met puregon, dag 1 23 april
    hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl
    Zora : 4e IUI icm Clomid en pregnyl
    Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF.
    Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze.
    Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb.
    Lola2: 2de IUI mislukt. 3de poging kan pas in juni omdat donor op vakantie is...
    Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl
    MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april
    Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI afgebroken ivm eigen eisprong.
    Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen.
    Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt.
    Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken
    Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn
    Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, sp. zwanger, mk, nu rustronde met Gonal f/pregnyl
    5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon)
    Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl
    Ieoor: 1e IUI 5 mrt Clomid/Pregnyl mislukt, 2e IUI 3 aprTamoxifen/Pregnyl mislukt, op naar IUI nr 3
    Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl
    Sen13: 1e iui 17/04 mislukt
    stitchie: 5e IUI met Puregon en Pregnyl
    Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI maandag 20 april.
    Hannelore:1e IUI
    2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui
    Juudje1975 4e IUI waarschijnlijk op 21-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam, 3e IUI week te laat)
    Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt , 29/4 2e IUI
    Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle
    Caecilia 1ste IUI met Puregon en Pregnyl mislukt, nu 2de IUI start 28 april
    Kiezelsteentje: 1e IUI mislukt, 2e IUI ivm overstimulatie niet doorgegaan
    Lauwtje 18-04 1e IUI.
    Marsim 1e IUI clomid en pregnyl

HET WACHTBANKJE

Lauwtje testen vanaf 2/5
    Talulah testen vanaf 4/5
    stitchie testen vanaf 13/5
    penelopea testen vanaf 15/5
    Giegel testen vanaf 15/5

ZWANGER DOOR IUI!!

1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy
    2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM
    3e IUI: Jalena & Enise
    4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky
    5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka
    6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner
    10e IUI: Mandy80
    Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)
    Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

3. Traantje

Traantje Bekend lid

Nov 26, 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @ Chantal: fijn dat er wat groeit!!

@giegel: balen zeg, dat hij al gesprongen is. Hebben jullie zelf nog geklust of heeft dat totaal geen zin bij jullie?

@nikkie: gelukkig schiet 11 mei al op, maar het zal jou vast niet snel genoeg kunnen gaan! Laat wel weten hoe de echo was hoor!! Ik wil dat wel heel graag weten!

Ik ben door het ziekenhuis teruggebeld. Kreeg allereerst de vraag waarom ik een ovulatietest had gedaan!! Alsof je het zelf niet in de gaten mag houden (de prof bij wie we in eerste instantie waren zei dat je dat prima kon doen, want dan kun je het zelf ook in de gaten houden)?! Vervolgens zei de arts dat het helemaal niet kan dat je van clomid een spontane eisprong hebt (hoe zit dat dan bij al die vrouwen die clomid krijgen en het zelf proberen door te klussen, die krijgen ook niet allemaal pregnyl)! Ze ging in ieder geval overleggen met de gynaecoloog en nu krijg ik de IUI morgen!! Dus een dag eerder. Ik hoop dat dat nog op tijd is.

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Traantje; wat raar dat het ZK jou die vraag stelt waarom je zelf ovulatietesten doet? Ze zullen zich wel in hun eer of kunde aangetast voelen.
    Maar goed, het is wel gelukt. Morgen de IUI. Dat is fijn. Heel veel succes morgen.
    Je heb gelijk hoor Traantje; dat IVF / ICSI ook niet alles is.... Daar hoop ik eigenlijk ook niet op. Maar mijn voorgevoel zegt iets anders.....

Giegel; het geluk is zeker niet met jullie.... Balen zeg dat je eisprong al geweest is.
    Jullie zaten dus echt al in het ZK voor de IUI, zaad meegebracht en al?
    Hebben jullie wel zelf geklust? Hoop je daar nog iets van?
    Ik hoop dat jullie volgende ronde meer geluk hebben meid.

Chantal; fijn dat je eitjes zo goed aan het groeien zijn.

Nikkie; ik vind je banner niet confronterend hoor meid. Dat hoort erbij. Voel je om mij niet bezwaard om hier lekker mee te blijven schrijven. Succes alvast voor 11 mei.

5. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Het zaad was ingeleverd en ik was weer in het zh voor de inseminatie (ben tussendoor naar huis geweest). Het zaad was nog niet terug van het lab en ik zei tegen de gyn dat ik vrij zeker wist dat ik mijn ei-sprong woensdag al had gehad en dat ik daar ook nog over had gebeld. Dus ze ging toch even kijken met een inwendige echo en daar zagen we twee ingeklapte eitjes (op zich wel leuk om een keer te zien).
    Hoewel mijn man het eerst niet echt liet merken, gaf hij net ook aan er flink van te balen.
    De hoop dat het met gewoon klussen is gelukt is nihil......

Op naar de volgende ronde dus, die met meer overleg zal worden gedaan en met meer controles!

6. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

May 21, 2007
    1,358
    0
    36
    Hooi,,

@giegel, He wat balen zeg, het zit jullie ook niet mee. Gelukkig dat ze wel inzien dat meer controles nodig zijn! Op naar een succesvolle IUI!

@Sen, Balen meid. Je bent wel vroeg ongi geworden dan, of heb je zo'n korte LF?

@Traantje, Fijn dat je morgen de IUI krijgt, succes!

@Chantal, Fijn dat er wat groeit ;)

@Nikkie, Laat maar zien die banner! :D Vind m mooi hoor!

Hier is t morgen 2 weken geleden de IUI geweest. M'n borsten doen wel een beetje pijn en mn navelpiercing is gaan onsteken, heb wel eens gehoord dat sommige zwangere dames dat gehad hebben. Maarrrrrrr dat wil nog niet zeggen dat t bij mij ook zo is natuurlijk. Verder voel ik helemaal niks apparts ofzo. Ga er dan ook niet vanuit dat het raak zal zijn. M'n lichaam zal me wel voor de gek houden ofzo :( Nouja mocht ik niet ongi worden dan haal ik maandag een test.

7. sen13

sen13 Lid

Oct 18, 2008
    90
    0
    0
    @Ieoor: Ik begrijp je helemaal, met het gevoel over de iui. Het lijkt idd zo dat de inseminatie vaak te laat is omdat de eisprong al is geweest. Toen ik dat de vorige ook had heb ik eens gegoogled en hier op de site gelezen. Het komt echt te vaak voor, balen!!!!
    En ook een beetje onbegrijpelijk eigenlijk....
    Ik zei ook al tegen mn man, we komen steeds weer een stapje dichterbij bij de vervolgbehandelingen, ook al duurt het zo lang.Maar idd, het geeft goede hoop als je leest over meiden die via iui zwanger zijn geworden. HEEL VEEL SUC6 MORGEN!!!

@Nikkie: Voor mij maakt het niet uit. Ik vind het juist fijn om pos. verhalen te horen!

@Giegel: Echt balen zeg!! Zoiets is toch ongelooflijk! Daar kan ik me nou best druk om maken, waarom doen ze (zo te lezen in veel ZH) niet wat meer controles?!

@ Lauwtje: Spannend meid, hoop op een hele pos. uitslag voor je!
    Mijn LF is altijd maar rond de 10 a 11 dagen. Kort ja....

@all: Ik heb vandaag de 1e uitgangsecho gehad. Er zitten helaas 2 grote cystes van in de 3 cm. Ik schrok me rot en voelde het al aan komen. En ja hoor... deze ronde geen clomid en iui voor ons. eerst een natuurlijke volgende cyclus afwachten, dan zijn de cystes waarschijnlijk pas verdwenen. Dan voel je je echt ff k*t. Weer een maand verloren.
    Ik vroeg of we geen iui konden doen zonder clomid, maar dat wordt eigenlijk nooit gedaan zei ze. Een iui zonder hormonen geeft hetzelfde effect als gewoon zelf klussen zei de arts.
    Dat wist ik niet, het was het proberen waard

Iedereen verder veel suc6 met alles!

Fijn weekend!

8. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    @SEN13 wat raar, klussen zonder hormonen betekent toch nog toch nog steeds dat het sperma maar tot de schede komt en niet direct voorbij de baarmoedermond? Mijn zuurgraad van het slijmvlies van de baarmoedermond is te zuur waardoor er meteen een aanslag :( wordt gepleegd op het zaad van mijn man. Dan is volgens mij de IUIook zonder hormonen zinvol offe ben ik nu gek :(: .

@Giegel balen meid, zo zie je maar dat je hardop mee moet denken en uitspreken wat je voelt. Hoop dat ze de volgende keer welk op tijd zijn.

@Traantje: succes morgen hoop dat de IUI vruchtbaar zal zijn en je uit dit hoekje kan.

@lauwtje: Spannend, hoop dat je maandag een test mag kopen!!

Chantal

9. Talulah

Talulah Bekend lid

Oct 15, 2007
    680
    0
    0
    Hier sinds gisteravond bruinverlies, word dus op naar de 3e IUI. Ik ben er best wel verdrietig van.

10. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    Talulah shit, veel sterkte gewenst meid.

Chantal

11. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Hallo Allemaal,

Heel vaak heb ik meegelezen op dit forum en nu wil ik jullie toch even meededelen dat wij ZWANGER zijn geworden van de tweede IUI. Het kan dus echt!!!
    Ik had er helemaal geen hoop meer in en dacht dat IUI de aanloop naar IVF zou zijn.
    Maar nu is het echt zo, wij hebben IUI gehad zonder hormonen want bij mij was alles goed alleen mijn man had erg slecht zaad (we kwamen net in aanmerking voor IUI)

Het is nu drie dagen na mijn test en nog steeds kan ik het niet geloven, ik heb wel vier testen gedaan en viel bijna flauw toen ik het streepje zag.

Ik hoop voor iedereen dat jullie dit binnenkort ook mee mogen maken en hou hoop want het kan echt met IUI!!!

12. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

May 21, 2007
    1,358
    0
    36
    talulah, Shit zeg.. Dikke knuffel voor jou.
    Sunnycloud, Wat een positief bericht ;) Gefeliciteerd!! Geniet er maar lekker van!

Hier nog geen ongi, maar wat niet is kan nog komen he ;)

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Sunnycloud, fijn om te horen dat er toch echt zwangerschappen ontstaan uit IUI!

@Talulah, meid wat balen. Sterkte!

Hier alweer 2x puregon gezet. Ik vind de hoeveelheid nog steeds erg veel. Hoor opeens wel heel veel klikjes voordat ik klaar ben met spuiten. Ben benieuwd of er volgende week ook een goed resultaat is!

14. Traantje

Traantje Bekend lid

Nov 26, 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @talulah: balen meid, blijft toch shit als die rode duivels weer de hoek om komen zetten

@sunnycloud: fijn om een positief bericht te horen van de IUI! Ik geloof dat de meeste van ons er niet zo heel veel vertrouwen in hebben (zeker niet na alle te late IUI's :( )

@lauwtje: spannend zeg!! Wie weet....

@sen13: dat is erg balen dat die cystes er zitten!!! Maar goed, ze moeten wel weg, dus helaas een 'verloren' maand! Ik vind het wel vreemd dat ze overal wat anders zeggen en doen. Er zijn genoeg ziekenhuizen die in de eigen cyclus insemineren!!

@Ieoor: hoe ging je IUI?

@all: hier net de IUI gehad. Ging prima, het krampte wel een beetje toen ze met het slangetje door de baarmoedermond ging. We hadden 1,1 miljoen zaadjes, op zich niet zo veel, maar we hadden maar 1,5 dag onthouding :D en de vorige keren dat ze het opgewerkt hadden om te kijken of IUI kon, was het maar 0.5 en 0.9 miljoen, dus ik was al heel blij.
    Nou, nu maar duimen en hopen. Ben in ieder geval blij dat het toch een dag vervroegd is!

Fijn weekend allemaal!!!

15. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

May 21, 2007
    1,358
    0
    36
    Traantje, Dus nu op het wachtbankje! Spannend en succes! ;)

Heb vandaag toch een test gekocht! Maar ga hem nog niet gebruiken hoor, voel de hele dag al ongi steekjes :(

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Traantje; IUI gehad, fijn te horen dat het goed ging. 1,1 miljoen zaadjes is zo slecht niet als jullie met opwerken 0,5 en 0,9 hadden toch!
    Nou meid, zitten we gezellig samen op het wachtbankje.

Caecilia; ik duim met je mee voor een goed resultaat volgende week. Succes met spuiten.

Lauwtje; geen bloed is goed, dus hoop blijven houden. Heb je je kunnen bedwingen om geen testje te doen tot nu toe? Klinkt positief; nog steeds geen onig in ieder geval :)

Sunnycloud; gefeliciteerd meid. Doet goed positieve IUI verhalen te horen.

Talulah; balen meid. Je mag best verdrietig zijn nu. Sterkte. En straks weer alle moed bij elkaar verzamelen voor de 3e IUI. 3 x is scheepsrecht.

Sen; balen van je cystes, en dat jullie een maand over moeten slaan!
    Gaan jullie het wel gewoon zelf proberen? Niet geschoten is altijd mis, toch!

Giegel; jee, wat erg zeg. Zit je daar in het ZK, gaat het op het aller, aller laatste moment niet door. Balen, balen, balen! Ik hoop dat de timing de volgende keer wel juist zal zijn.

Terug uit het ZK; we hadden vandaag de dienstdoend gyn. Een erg kundige vrouw had ik het idee. Het speculum bracht ze in 1 keer in, zonder dat het pijn deed. Echt geweldig, dit heb ik nog niet eerder zo meegemaakt. Dus dat was al een pluspunt.
    Verder nam ze een tangetje, om het slangetje van het spuitje, zo ver mogelijk naar binnen te kunnen brengen......... Manlief en ik wisten niet wat we zagen. Het ging zo veel vakkundiger als dat de verpleegkundige dat de vorige 2 keren gedaan hebben.
    Alleen al door de inseminatie hebben we een goed gevoel over deze IUI.
    Hoeveelheid zaad was 12 miljoen vóór opwerken. Na opwerking bleven er 3 miljoen zaadjes over. De beweeglijkheid was deze keer 64 %. Dat is uitzonderlijk hoog voor ons, normaal zit het zo rond de 34 %.
    Mijn man is in januari aan een spatader geopereerd, en we lopen alle twee sinds een tijdje bij de acupunctuur.... Zou het dan echt al geholpen hebben? :)
    Volgende week de definitieve semenanalyse om te kijken of de operatie geholpen heeft het zaad te verbeteren.

Ik heb nog gevraagd waarom er geen echo gedaan wordt; volgens deze gyn is het niet te zien. Het follikel stoot het eitje af, maar het follikel zelf blijft zitten. Dus een echo heeft volgens deze arts geen zin (zo raar Giegel dat ze het bij jou wel kunnen zien....)

Verder had ik woensdag nog gevraagd wat in theorie het ideale inseminatie plaatje is:
    Bij goed zaad; éérst insemineren, eisprong kan na de inseminatie (dit omdat de goede zaadjes toch wel overleven).
    Bij slecht zaad; éérst eisprong, en daarna pas inseminatie

Nou meiden, ik heb plaatsgenomen op het wachtbankje.

17. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Lauwtje; ik zie nu net je berichtje van ongi krampjes :( :( Even afwachten dan nog maar!

18. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    IUI-MEIDEN

Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF?
    Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI
    Marieke21; Besloten om de behandelingen te stoppen
    LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6
    chantal76: IUI 1,2, 3 en 4 mislukt, 5e IUI met puregon, dag 1 23 april
    hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl
    Zora : 4e IUI icm Clomid en pregnyl
    Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF.
    Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze.
    Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb.
    Lola2: 2de IUI mislukt. 3de poging kan pas in juni omdat donor op vakantie is...
    Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl
    MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april
    Nikkie: 1e IVF mislukt, 2e IVF mislukt, 1e IUI mk, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt, 4e IUI afgebroken ivm eigen eisprong.
    Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen.
    Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt.
    Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken
    Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn
    Naatje:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, sp. zwanger, mk, nu rustronde met Gonal f/pregnyl
    5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon)
    Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl
    Ieoor: 3e IUI, 2 mei (Tamoxifen/Pregnyl)
    Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl
    Sen13: 1e iui 17/04 mislukt
    stitchie: 5e IUI met Puregon en Pregnyl
    Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI maandag 20 april.
    Hannelore:1e IUI
    2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui
    Juudje1975 4e IUI waarschijnlijk op 21-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam, 3e IUI week te laat)
    Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt , 29/4 2e IUI
    Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle
    Caecilia 1ste IUI met Puregon en Pregnyl mislukt, nu 2de IUI start 28 april
    Kiezelsteentje: 1e IUI mislukt, 2e IUI ivm overstimulatie niet doorgegaan
    Lauwtje 18-04 1e IUI.
    Marsim 1e IUI clomid en pregnyl

HET WACHTBANKJE

Lauwtje testen vanaf 2/5
    Talulah testen vanaf 4/5
    stitchie testen vanaf 13/5
    penelopea testen vanaf 15/5
    Giegel testen vanaf 15/5
    Ieoor testen vanaf 16/5

ZWANGER DOOR IUI!!

1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy
    2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM
    3e IUI: Jalena & Enise
    4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky
    5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka
    6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner
    10e IUI: Mandy80
    Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)
    Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

19. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Dit is al de tweede keer dat het op het allerlaatste moment niet doorgaat, van de drie keer.
    De eerste keer was het een complete verrassing en nu had ik er al rekening mee gehouden, waardoor ik minder verdrietig was, maar wel erg boos!

Op de echo heb ik zelf ook het verschil gezien tussen een gesprongen ei en een gewoon follikel. Bij een gewoon follikel met ei, zie je een rond follikel. Als het ei gesprongen is zie je een in elkaar geklapt follikel die dus niet meer rond is maar onregelmatig van vorm.

Fijn dat je een fijne IUI hebt gehad door de dienstdoende gyn!
    Ik heb tot nu toe alleen een afspraak gehad met mijn eigen gyn (fertiliteitsarts) voor de inseminatie, dus ik kan het (nog) niet vergelijken.
    Ik duim voor je dat het deze keer raak is!

20. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Giegel; dat klopt trouwens. Nu herinner ik het me weer. Dit is al de 2e keer dat het op het laatste moment niet doorging voor jullie. Wat een pech toch steeds.
    Ik hoop echt dat het de volgende keer in 1 keer raak is voor jullie.

Share This Page