even ego-berichtje: had net een telefonisch consult met de gyn uit het ziekenhuis om te kijken hoe de eerste IUI was gegaan. We hebben nu afgesproken dat ik gewoon door ga met clomid 50 mg, want daar reageer ik blijkbaar goed op (mits ik natuurlijk nu niet zwanger ben) en ik niet meer naar het ziekenhuis hoef voor echo's. Ik moet dan kijken met ovulatietesten of ik een eisprong krijg. Bij een positieve test moet ik dan de volgende dag de inseminatie krijgen. Het is aan de ene kant heel fijn om niet meer elke keer naar het ziekenhuis te hoeven, aan de andere kant lijk je nu zo de controle een beetje kwijt te raken. Na ja, maar zien hoe het allemaal gaat...
Hoi hoi, daar ben ik weer.... het viel reuze mee! nu deed meteen de gyn. het, en heel zachtjes geen centje pijn! wat was ik blij!!! nu maar hopen dat het raak is! @Traantje: wat raar dat je het nu zelf moet bepalen en meten, maar ja inderdaad lekker dat je nu niet steeds naar het zkh moet. succes! Liefs, Kiezel
@Penelopea: GEFELICITEERD! Geweldig nieuws zeg, geniet ervan! Hopelijk mogen er gauw meer zwangeren volgen!
IUI-MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 chantal76: IUI 1,2, 3 en 4 mislukt, 5e IUI 7 mei hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 4e IUI icm Clomid en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF. Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI mislukt. 3de poging kan pas in juni omdat donor op vakantie is... Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn Beehappy76:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mk 11,6wk, nu bezig met 3e IUI 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 3e IUI, 2 mei (Tamoxifen/Pregnyl) Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Sen13: 1e iui 17/04 mislukt stitchie: 5e IUI met Puregon en Pregnyl Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt Traantje: 1e IUI 2-5 met clomid (zonder pregnyl, vanwege eigen eisprong) Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 4e IUI waarschijnlijk op 21-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam, 3e IUI week te laat) Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt , 29/4 2e IUI Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle Caecilia 1ste IUI met Puregon en Pregnyl mislukt, nu 2de IUI op moederdag! Kiezelsteentje: 1e IUI mislukt, 2e IUI ivm overstimulatie niet doorgegaan Lauwtje 1e IUI mislukt. Nu bezig met 2e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl Moursi 1e IUI Gonal en Ovitrelle Be Happy: 15 mei 2009 09.50 uur: intake IUI HET WACHTBANKJE Moursi testen vanaf 12/5 stitchie testen vanaf 13/5 penelopea testen vanaf 15/5 Giegel testen vanaf 15/5 Traantje testen vanaf 15/5 Ieoor testen vanaf 16/5 Zora testen vanaf 20/5 76Chantal testen vanaf 24/5 Caecilia testen vanaf 25/5 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. Meiden Ik ben weer terug van weggeweest, aleen nu ondere een andere naam (dit ivm meelezers) Ik heb in bovenstaat schema allen mijn naam aangepast Wij zijn inmiddels vorige week gestart met de Gonal voor onze 3e IUI, vrijdag is de 1e fm, spannend weer!
IUI-MEIDEN Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 chantal76: IUI 1,2, 3 en 4 mislukt, 5e IUI 7 mei hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 4e IUI icm Clomid en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF. Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI mislukt. 3de poging kan pas in juni omdat donor op vakantie is... Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn Beehappy76:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mk 11,6wk, nu bezig met 3e IUI 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 3e IUI, 2 mei (Tamoxifen/Pregnyl) Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Sen13: 1e iui 17/04 mislukt stitchie: 5e IUI met Puregon en Pregnyl Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt Traantje: 1e IUI 2-5 met clomid (zonder pregnyl, vanwege eigen eisprong) Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 4e IUI waarschijnlijk op 21-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam, 3e IUI week te laat) Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt , 29/4 2e IUI, ZWANGER!! Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle Caecilia 1ste IUI met Puregon en Pregnyl mislukt, nu 2de IUI op moederdag! Kiezelsteentje: 1e IUI mislukt, 2e IUI ivm overstimulatie niet doorgegaan Lauwtje 1e IUI mislukt. Nu bezig met 2e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl Moursi 1e IUI Gonal en Ovitrelle Be Happy: 15 mei 2009 09.50 uur: intake IUI HET WACHTBANKJE Moursi testen vanaf 12/5 stitchie testen vanaf 13/5 Giegel testen vanaf 15/5 Traantje testen vanaf 15/5 Ieoor testen vanaf 16/5 Zora testen vanaf 20/5 76Chantal testen vanaf 24/5 Caecilia testen vanaf 25/5 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Penelopea 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
hey meiden!eindelijk mag ik beginnen met iui!?! vandaag intakegesprek gehad,ne hele uitleg,en wat papieren meegekregen,mr we zien het volledig zitten!ze gaan drie keer proberen,en moest het dan nog niet lukken,dan volgt er een evaluatiegesprek. Nu afwachten op men ms,er is bloed afgenomen vandaag,tis vandaag men NOD,mr nog geen ms te zien? Gevoelige borsten(lees:zeer gevoelig en pijnlijk),menstruatiepijn,en lage rugpijn!temp.blijft hoger dan normaal,raar! succes aan alle iui meiden,en proficiat ad zwangere!
@kiezel, Wat fijn dat het deze keer mee viel!! nu hard duimen dat het raak is! [-o< @hannelore, Spannende dagen, het is te hopen zo vlak voordat je met iui begint! Kan iemand mij op de lijst erbij zetten? Weet niet zo goed hoe dat werkt 1e iui. Thnxx!!
Penlopea, GEFELICITEERD!!! Wat zul jij genieten nu Zora, Hopen dat het een innesteling was en dat je gauw een posi test hebt! Kiezelsteentje, Fijn dat het meeviel, nu gezellig op het wachtbankje, succes! Traantje, Jaa minders controle kan me voorstellen dat je dan wat onzekerder bent. Maar misschien is dat straks wel niet meer nodig en ben je hartstikke zwanger [-o< Marsim, Balen jo. Heb je toch nog ergens een beetje hoop, maar helaas. En de moed niet opgeven he, ook jij word zwanger! Maar ik snap heel goed dat je je klote voelt. Dikke knuffel meis! Halloooo nieuwelingen! Succes met het hele IUI traject.
Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 chantal76: IUI 1,2, 3 en 4 mislukt, 5e IUI 7 mei hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 4e IUI icm Clomid en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF. Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI mislukt. 3de poging kan pas in juni omdat donor op vakantie is... Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn Beehappy76:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mk 11,6wk, nu bezig met 3e IUI 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 3e IUI, 2 mei (Tamoxifen/Pregnyl) Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Sen13: 1e iui 17/04 mislukt stitchie: 5e IUI met Puregon en Pregnyl Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt Traantje: 1e IUI 2-5 met clomid (zonder pregnyl, vanwege eigen eisprong) Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 4e IUI waarschijnlijk op 21-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam, 3e IUI week te laat) Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt , 29/4 2e IUI Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle Caecilia 1ste IUI met Puregon en Pregnyl mislukt, nu 2de IUI op moederdag! Lauwtje 1e IUI mislukt. Nu bezig met 2e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl Moursi 1e IUI Gonal en Ovitrelle Be Happy: 15 mei 2009 09.50 uur: intake IUI HET WACHTBANKJE Moursi testen vanaf 12/5 stitchie testen vanaf 13/5 penelopea testen vanaf 15/5 Giegel testen vanaf 15/5 Traantje testen vanaf 15/5 Ieoor testen vanaf 16/5 Zora testen vanaf 20/5 76Chantal testen vanaf 24/5 Caecilia testen vanaf 25/5 Kiezelsteentje testen vanaf 26/5 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. Meiden Ik ben weer terug van weggeweest, aleen nu ondere een andere naam (dit ivm meelezers) Ik heb in bovenstaat schema allen mijn naam aangepast Wij zijn inmiddels vorige week gestart met de Gonal voor onze 3e IUI, vrijdag is de 1e fm, spannend weer![/quote]
@Penelopea[coloWAUW, Gefeliciteerd=#FF40BF][/color] Ben zo blij voor je, kan me voorstellen dat jullie samen door het dak zijn gegaan!! Voor de nieuwe meiden, welkom hier. Ik heb ondertussen 5 IUI's gehad en mijn ervaring is dat de tang meevalt. Prettig is anders en je voelt het naturlijk wel, maar zakte bij mij binnen enkele minuten weer volledig af. Daarna bloedverlies, maar goed, alles voor het goede doel Hier ondertussen een kleine week na de IUI. Alles gaat goed, geen klachten klachtjes behalve (.)(.). Meer als anders ook . Maar goed, zegt nog niets, ik heb iedere keer een ander gevoel dus... Afwachten maar, groeten Chantal
Penlopea, GEFELICITEERD!!! De gyn zei me nog iets van dat het niet altijd mogelijk is om het zaad te bewerken,zodat het geinsemineerd kan worden.Waar hangt dit vanaf? groetjes
Het ligt aan de hoeveelheid zaadjes in de sperma en de beweeglijkheid ervan. Als er te weinig zaadjes in de sperma zit dan heeft het geen zin om het te bewerken omdat daarbij altijd zaad verloren gaat en er niet genoeg overblijft voor inseminatie. Helaas hebben wij dit ook de eerste keer gehad.
hoi goeiemorgn,vandaag opgestaan met een hoge 36.9,ongigevoel,mr geen duivels. aleeeee,ik wil beginnen met men behandeling!mr men ms moeten eerst doorkomen! is die temp niet hoog voor ongi te worden? groetjes
@hannelore: ik heb nooit getempt, dus ik kan niet uit ervaring spreken. Je temp moet wel naar beneden gaan voor je ongi. Maar waarom gooi je er geen testje tegen aan, dan weet je het gewoon?! @Chantal: spannend!! Wat duurt het wachten toch lang hè! Went dat naarmate je meer IUI's hebt gehad?
Penelopea; Gefeliciteerd. Traantje; hoe stel jij het op het wachtbankje? Hier gaat het wachten goed. En ja hoor, dat wachten went. Althans dat vinden mijn man en ik. Ik heb zaterdag mijn NOD van onze 3e IUI. En ik ben er echt nauwelijks mee bezig. Jij mag ook zaterdag testen toch? Hannelore; fijn dat jullie mogen starten. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt (hoe dubbel he!)
hallo lieve meIUIsjes! hier klingel. ik wil me graag bij jullie aansluiten, want ik ga morgen mijn 1e IUI krijgen! verwacht er niet veel van aangezien lijf mij fopt en ei niet zichtbaar was. maar ja, een posi ovulatietest kondigt toch een eitje aan, zegt gyn! ik ken jullie nog niet persoonlijk, dus ik zeg tegen iedereen: heeel veel succes met de IUI en hopelijk is het voor iedereen heel snel raak! liefs! klingel.
Nijntje 1979: 3 mislukte IUI pogingen. Wachten op (2e) laparoscopie waarin cystes verwijderd gaan worden. Dan verder met IUI, of toch IVF? Elisa: 1e IUI mislukt, 2e IUI mk, wachten op 3e IUI LadyZorra: IUI 1,2,3,4,5 mislukt. Nu voor IUI 6 chantal76: IUI 1,2, 3 en 4 mislukt, 5e IUI 7 mei hanneke75: 6e poging IUI met pregnyl Zora : 4e IUI icm Clomid en pregnyl Anouk: 1e, 2e en 3e IUI vmk, nu 4e IUI. In juni '09 start IVF. Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Ilonaa: 2de IUI gehad op 24 feb. Lola2: 2de IUI mislukt. 3de poging kan pas in juni omdat donor op vakantie is... Benthe: 4e IUI op 16.03 met Gonal-F (75) en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI februari mislukt, eisprong in maart gemist, volgende IUI in april Minime25: volgende week 1e IUI in eigen cyclus (+/- 27 feb), zonder hormonen. Emmy: 1e IUI Menopur/Pregnyl mislukt. Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn Beehappy76:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mk 11,6wk, nu bezig met 3e IUI 5je: IUI 5 (Pregnyl + Puregon) Franka: 5e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 3e IUI, 2 mei (Tamoxifen/Pregnyl) Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Sen13: 1e iui 17/04 mislukt stitchie: 5e IUI met Puregon en Pregnyl Talulah 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt Traantje: 1e IUI 2-5 met clomid (zonder pregnyl, vanwege eigen eisprong) Hannelore:1e IUI 2BB 1e IVF afgeblazen ivm tekort aan follikels -> 1e escape iui Juudje1975 4e IUI waarschijnlijk op 21-04 (eerste 2 pogingen raak, maar 2x miskraam, 3e IUI week te laat) Penelope 1e en 2e IUI niet doorgegaan door eiertekort, derde IUI mislukt , 29/4 2e IUI Hanneke78 2 april 1e IUI met ovitrelle Caecilia 1ste IUI met Puregon en Pregnyl mislukt, nu 2de IUI op moederdag! Lauwtje 1e IUI mislukt. Nu bezig met 2e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl Moursi 1e IUI Gonal en Ovitrelle Be Happy: 15 mei 2009 09.50 uur: intake IUI HET WACHTBANKJE Moursi testen vanaf 12/5 stitchie testen vanaf 13/5 penelopea testen vanaf 15/5 Giegel testen vanaf 15/5 Traantje testen vanaf 15/5 Ieoor testen vanaf 16/5 Zora testen vanaf 20/5 76Chantal testen vanaf 24/5 Caecilia testen vanaf 25/5 Kiezelsteentje testen vanaf 26/5 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud 3e IUI: Jalena & Enise 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. He meiden, ik heb mezelf even op de lijst gezet. Heb hier namelijk wel eens meegekletst toen wij ook met IUI bezig waren. Ik wil iedereen even sterkte wensen en natuurlijk heel veel succes. Ondanks dat ik er helemaal niet positief tegen over stond en dacht dat het voor ons de aanloop naar IVF was, ben ik nu toch echt zwanger (dit heb ik hier al eerder gemeld hoor) en gaat alles goed. Heel veel liefs
@Ieoor: ik moet zeggen dat ik er vorige week niet echt mee bezig was, maar nu de NOD dichterbij komt, vind ik het wel spannend worden. Voel vanalles in mijn buik en borsten, dus je haalt jezelf heel makkelijk iets in je hoofd!! Maar eigenlijk denk ik niet dat het meteen met deze IUI gelukt is... maar goed, gewoon afwachten dus maar!
Het gaat hier wel snel met berichtjes! Merk al dat als ik hier alles bij wil houden ik zeker elke dag moet kijken haha. Ik ben inmiddels ongie geworden en iui is definitief een feit. A.s .vrijdag mijn eerste FM en dan krijg ik prikinstructies. Ik vind het reuzespannend! Hoelang duurt het ongeveer (de prikinstructie en fm?) Ik moet er namelijk om half 9 zijn en om half 11 wordt ik op een bruiloft verwacht!! (goed uitgemikt weer! pfff) Ik heb me hier ook sinds gister aangesloten klingel, gezellie dat jij er ook bent!