He Natas, Dacht al dat ik de enige was...... Fjoe...me hoofd het enige waar ik aan denk is slapen! Zit nu met bakken koffie om heen achter de computer. Ben bang dat ik anders vannacht niet meer slaap! Of dat ik straks slaap als de visite straks komt..... Ik neem nog maar een bakkie Fijn weekend, schaapje
aaah gelukkig schaapje! word helemaal gek van mezelf, heel de tijd wazig zicht, zit maar te knipperen de hele tijd. bleh
hey meiden! Ben ff heel druk nu(gelukkig,ff mn gedachten verzetten ) We zijn hier bezig om een geheel nieuwe tuin aan te leggen,dus ben nu supermoe van het geklus,maar ondertussen duim ik voor ons allemaal! [-o< Liefs en nog een fijn weekend!
Luisa, veel plezier in Venetie. Neem je me een lekkere ijscoupe mee? Kunnen we lekker op eten op het wachtbankje. Al mag je tevens wat mooi weer meebrengen, want komende week wordt het weer in NL toch wel heel slecht. Ik ben al een paar dagen ook erg moe. Vandaag ook in de tuin gewerkt, lekker ff op andere gedachten komen. Liefs Roca
Hoi Natasja Allemaal bijwerkingen van de hormonen. (wazig zien ook) Ja nu al zo groot. Moet woensdag terug. Hoop dat het dan niet te laat is. [-o< Ben braaf aan het spuiten. Meer kan ik niet doen.
Hallo dames, Even snel een berichtje van mij, ik moet zo gaan werken. Ik ben helaas van het wachtbankje af gevallen, al moet ik nog even wachten op de . Na mijn eisprong schommelt mijn temperatuur tussen 37,0 en 37,2. Gisteren avond 36,8 , voor ons een duidelijk teken dat de 1e IUI helaas mislukt is. Lekker even flink uitgehuild allebei en nu vol goede moed beginnen aan de 2e IUI. Het is toch even iets dat je ff moet verwerken. De kans was maar heel klein dat het lukte, maar hoop moet je altijd hebben he. Vanmorgen was de temperatuur 36,6, dus ... laat ze nu maar komen, dan hoef ik niet meer te wachten. Nu deze maand maar hopen dat de zaadkwaliteit beter wordt, dan we nog even IUI kunnen proberen. Zelf zitten we ook te denken aan acupunctuur, dit schijnt ook te kunnen helpen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? We denken maar zo; baadt het niet dan schaadt het niet. Liefs Roca
hallo allemaal ik ben hier net nieuw dus weet nog niet echt hoe het hier werkt. ik zal even in het kort vertellen hoe en wat over mij en me man. we zijn nu 4 jaar bezig en nog niet glukt. na een jaar bij de gyn te lopen eindelijk iui. de eerste was me eitje al gesprongen en de 2e iui hebben we afgelopen zaterdag gehad. dus gaan we erg hard duimen. dit is ons verhaal in het kort. ik hoop dat iedereen die hier op de site is dit jaar een dikke buik mag hebben. groetjes
Roca wat balen meid. Ken het gevoel. Als die dan toch moeten komen dan gelijk maar. Heb zelf acupunctuur gehad voor iets anders. Heb het er toen wel over gehad om te laten prikken om zwanger te worden. Heb het niet gedaan omdat ik eerst eens wilde zien wat IUI nou eigenlijk is enz. Bijgaande link heb je misschien iets aan. http://www.de-kraanvogel.nl/kinderwens.html Je zou een acupuncturist bij jouw in de buurt kunnen zoeken. Misschien ga ik zelf ook terug om mij eens te laten prikken. Op zich is het heerlijk ontspannend en goed voor je hele systeem.
Welkom Klazientje: hopelijk gaat 't voor jullie ook snel lukken! Hé Roca, Wat balen voor je dat ze er weer zijn, die ! Inderdaad: uithuilen en opnieuw beginnen is meestal het beste. Ik ben aan het wachten na mn 3e IUI vorige week en ben al sinds begin januari (tegelijk met mn 1e IUI) gestart met acupunctuur, net zoals jij gedacht onder het motto "Baat het niet, dan schaadt het niet". In eerste instantie bij de Kraanvogel (waarvan je de link hierboven zag in de posting van geduld), en nu bij een andere acupuncturist die ook ervaring heeft met acupunctuur bij vruchtbaarheidsproblemen. Er zijn er veel meer dan alleen De Kraanvogel overigens en hoewel ze allemaal gebruik maken van de acupunctuur energiebanen, zit er wel verschil in opvatting. De Kraanvogel benadert je niet alleen fysiek door het prikken van naaldjes, maar kijkt ook naar psyche en gaat daar - als hij dat nodig vindt - bijna als een therapeut mee om. Anderen (en ook mijn huidige acupuncturist) kijken meer naar de energiebanen die van belang zijn bij vruchtbaarheid en richten zich met het prikken van de naaldjes ook vrijwel alleen daarop. Het is maar net waar je je het prettigst bij voelt. Mijn ervaring is tot nog toe best positief: ik ben weliswaar nog niet zwanger, maar voel me wel relaxt als ik weer een acupunctuursessie heb gehad en ben wel over dingen gaan nadenken daardoor. Dat geeft wel wat extra rust. Succes! Knuffel en sterkte
Balen Roca dat de IUI niet is aangeslagen Hopelijk is de volgende keer meteen de laatste keer! Zelf heb ik eind van de week of in het weekend mijn eerste IUI. Iedereen op het wachtbankje veel succes! En de andere dames: de moed niet opgeven hoor!
Hoi hippel We gaan ongeveer gelijk op als alles goed gaat. Krijg woensdag weer een FM. Ben jij ook aan het spuiten? Of gebruik je Clomid o.i.d.?
@ Meiden....SUC6 met jullie IUI. @ Minou....Blijf voor je duimen meid! Ben je wijzer geworden van die voetrefelex? Heb het ook ooit gehad en wat ze zei klopte achteraf precies, dus.... Liefs Marjo
Geduld: ik hoef niet te spuiten en gebruik ook nog geen medicijnen. De gync wilde het eerst zo proberen... Succes!
Hoi hoi, Bedankt voor jullie reacties, dat doet me goed. Ik ben nu op internet aan het kijken voor acupunctuur bij mij in de buurt (omgeving Roermond) en heb er een aantal gevonden. Heeft iemand een idee hoe duur zo'n consult is? De link van Kraanvogel is best interessant. Verder vol goede moed aan ronde 2 beginnen. Het fijne van een korte cyclus is, dan de IUI waarschijnlijk eind volgende week alweer plaats vindt, dus dat is wel snel. Op dag 12 kreeg ik vorige keer mijn IUI. En dan loop ik ongeveer ook gelijk aan jullie, Hippel en Geduld. Ik werk in de zorg en vandaag kwam mijn teamhoofd naar me toe dat we het deze week in de vergadering gaan hebben over de sexualiteit/ voorlichting/ kinderwens van clienten etc. Ik mocht zelf weten of ik hierbij aanwezig wilde zijn. Als ik hier liever niet naar toe wilde gaan, zou zij wel iets regelen waar ik zogenaamd naar toe was. Vond ik eigenlijk wel lief van haar, die betrokkenheid. Er wordt ook helemaal niet moeilijk gedaan als ik naar ZH moet of zo. (2 collega's zijn op de hoogte) Liefs Roca
He Roca, Ik betaalde voor het eerste acupunctuur-consult 64,= en de vervolgconsulten steeds 50,=. Mijn verzekering vergoedt tot 500,= per jaar, dus zeg maar 9 tot 10 keer. Wellicht voor jou ook de moeite om uit te zoeken? Neem overigens wel een acupuncturist die is aangesloten bij de NVA - Ned. Vereniging van Acupuncturisten - dat is toch een soort kwaliteitswaarborg! Bij mijn huidige acupuncturist ga ik 2x in de eerste helft van de cyclus; hij prikt dan energiebanen die zorgen voor de opbouw van het baarmoederslijmvlies, en 1x enkele dagen na de IUI; hij prikt dan energiebanen die zorgen voor het 'vasthouden' van een vruchtje + een ontspanningspunt, zodat je ontspannener raakt. Zoals gezegd; ik voel me er echt ontspannener door, eerst alleen direct na een sessie, nu ook al tussendoor. Heb toch echt het idee dat het effect heeft en dat voor iemand die echt 'anti'-alternatieve therapieën is opgevoed. Nu nog effe zwanger worden en acupunctuur kan voor mij helemaal niet meer stuk (hahaha)
Roca wat heb je het getroffen op je werk. Dat is in ieder geval een zorg minder. Ik betaalde voor acupunctuur 60 euro. Ook ik kreeg het vergoed tot maximaal 500 euro. Nog een site voor je. Site van de beroepsvereniging. http://www.acupunctuur.nl Gezellig dat we straks met z'n 3-en op de bank zitten!
meiden wat ik me nou afvraag he, wanneer ga je iets merken dat het weleens raak kan zijn. ik zit nu al een week na de IUI en het echt meer buikpijn als anders en vanaf gisteren ongeveer afscheiding.
Hallo Meiden, Een tijdje niet meer op het forum geweest, maar er zijn weer vele berichtjes bijgekomen. Roca, balen zeg. En ook al is de kans klein, de hoop is altijd groot. Ik hoop dat de volgend iui aanslaat. Inderdaad wel een voordeel dat je een korte cyclus hebt. Verder ben ik stikjaloers op Luisa die naar Venetie gaat! Ik zou ook zo met je mee willen. Dan alle nieuwe dames welkom. Zelf heb ik geen nieuws te vertellen. Ga volgende week voor de 2de keer na de gyn voor een inwendige echo en uitslag vh bloedonderzoek en 2de zaadonderzoek. Verder braaf aan het temperaturen en het was wel een opluchting dat mijn temp opeens steeg, want je bent toch altijd bang dat er ook bij jou zelf iets niet klopt. Of wil zo'n temperatuur stijging en daling nog niet per definitie zeggen dat je ook echt een eisprong hebt gehad? Veel succes allemaal en hopelijk ook onder deze topic eindelijk weer een keer een behandeling die aangeslagen is en er iemand zwanger is. liefs, Aurelie