Wowwww gefeliciteerd Hanneke! Bij gebruikersinstellingen, ga je naar handtekening en daar kan je een onderschrift met banner plaatsen
Hanneke WAUW!! Ik wil ook het adres van die camping. In de tent moet het toch ook lukken!! Groeten Chantal
Hanneke GEFELICITEERD!!!! Waar een vouwwagen toch niet goed voor is he Echt super! Nou hup, een mooie banner neerzetten en lekker genieten! Dit geeft weer hoop! Ik wil meeeeeer van die berichten!!!! Zo en hier is dan mn ongi eindelijk doorgezet. Op naar de 3de IUI. Heb alleen geen puregon meer en moet maandag dan beginnen met spuiten. Zou het erg zijn als ik een dag later begin???
De camping is Domaine de la nogiere, als ik het goed schrijf in Le Muy Frankrijk!!!! go go go.......wel in de goede periode gaan he meiden!!!! tent moet ook lukken, of caravan of als je dat ook niet hebt, ze hebben ook vaste stacaravans!!! Liefs Hanneke Ben benieuwd of de banner is gelukt, heb wel foto's kunnen plaatsen, wel vaag maar duidelijk te zien XXXXXXXXXXXXXXXXXXX voor jullie allemaal
Hanneke Gefeliciteerd!!!! Dit geeft de medemens weer moed!! Lauwtje, je kunt toch maandag puregon ophalen van de apotheek en 'savonds starten met spuiten?? Vandaag weer een echo gehad. De gyn kon nu 4 kleine eitjes zien. Nu maandag weer naar mn eigen gyn op cd16 om te kijken of zij iets dominants ziet en hoe nu verder... Was wel teleurgesteld, de vorige ronde met clomid had ik op dag 12 al een "rijp"eitje en nu wil het niet lukken. Zit ook nog in de nachtdienst wat volgens hem ook niet bevordelijk is Eerst maar weer afwachten. Helaas stopt ons ziekenhuis ook gedurende de zomervakantie met de IUI's. Iedereen nog een heel fijn weekend met die mooie weer
HANNEKE!!!!!.............Wat een fantastisch nieuws!! Ik ben superblij voor je! Het is je zo gegund! Geniet er lekker van meis en stuur wat HCG deze kant op! @ieoor, Heel veel succes morgen! Ben reuzebenieuwd wat er uit komt! @joontje, Welkom hier! Volgens mijn gyn. wisselt het elke cyclus hoe en hoesnel je eitje rijpt. @all op het wachtbankje..........trekken jullie het nog een beetje?? @all die ongie zijn geworden.......dikke knuf voor jullie!! Ik hoop dat ik niemand vergeten ben? Na een paar dagen niet geweest te zijn moet ik zoveel teruglezen! Ik ben vanmorgen (CD9) voor follikelmeting geweest. HAd ik de vorige cyclus op CD8 al meteen een follikel van 13mm, nu had ik op dag 9 2 kleine follikels van 9mm en 11mm. Dit viel me eigenlijk erg tegen. Ik spuit nu 112,5IE en de vorige cylcus 75IE. En ik had gisteravond vruchtbaar slijm?!?! (althans het was helder doorzichtig en ik kon er draadjes van trekken, dus ik dacht vruchtbaar slijm?!).......Viel me dus best tegen vanmorgen. Ik snap er helemaal niets meer van!
@hanneke: wat een geweldig nieuws!!!!! supergefeliciteerd!!!! en geniet er van he! inderdaad geeft het ook moed zeg!! superrrr!! @lauwtje: hallo! ik zou maandag meteen even pure gaan halen bij de apotheek, nadat je bent geweest in het zh? (of hoef je je niet te melden als je weer ongi bent geworden?) @germini: vreemd dat je met meer spuiten kleinere eitjes hebt ja? maar misschien groeien ze langzamer, maar wel beter en groter? (ik weet niet hoor.. ) dat vruchtbare slijm.. dat is wel heel erg vreemd. je kan het moeilijk met iets anders verwarren.. voel je je sowieso alweer een beetje ' krols ' ? klusserdeklus? @joontje: hmm, irri dat je eitjes nu niet zo hard groeien.... kan je niet meer/andere meds krijgen misschien? en irri van die zomerstop overal he... ik ben hard op zoek naar een ziekenhuis dat wel IUI doet all summer long, als ik er 1 gevonden heb zal ik het hier ook even laten weten! @mij: de stress over de eventueel te late IUI is wel weer weg... het lijdzame wachten is begonnen... vond t wel apart dat ik op CD11 al een ei van bijna 25mm had; ik vraag me af of/waarom ik puregon moet spuiten terwijl ik altijd een mooi ei heb eigenlijk... *schrijft vraag op bij de andere 100 voor als ze gyn weer ziet* fijne zondag allemaal!
@mercedes, volgens mij heb je een typefoutje gemaakt in je onderschrift, bij je MK staat dat je in oktober 2009 een mk hebt gehad. Sorry meid, maar ik zag het ineens. Morgen ga ik de gyn bellen, dat is de gyn waar ik het meeste bij ben geweest (irritant dat je niet altijd dezelfde hebt) en vragen wat zij er allemaal van denkt, want als ik naar mijn eigen gevoel luister voel ik me er niet echt prettig bij wat er allemaal gebeurd en besproken wordt en veranderd. fijne avond allemaal
@klingel, Ben inderdaad lekker krols ja hahaha Zou het niet gewoon daardoor kunnen komen? dat het geen vruchtbaar slijm is maar gewoon door mn krolsheid Zucht.........ik weet het ook niet............ @noesje, Ik denk dat je daar goed aan doet.........
Hier vanmiddag een jankbui gehad. volgens mij is mijn baarmoedermond ook gezakt dus ik kan wel raden dat ik van de week dan wel zal gaan menstrueren
@talulah: denk je dat je dat echt zeker aan je bm mond kan voelen dan? ik hoop t niet... en ik hoor er ook tegengestelde verhalen over, dus ik hou moed voor je hoor! @germini: op het moment dat je krols bent, en vs slijm hebt, komt je ei er meestal binnen een paar dagen aan... dus ik denk echt dat het ei zich al aankondigt! morgen gyn alarmeren????
@Talulah: ik ga heel hard voor je duimen dat je rode bezoek wegblijft hoor. @germini, ik zou je gyn alarmeren inderdaad, bij mij betekend krolsheid dat mijn ei eraan komt.
@talulah, Ik hoop voor je dat ongie wegblijft!! Misschien denk je dingen te voelen?..... @klingel, Maar dat kan helemaal nog niet volgens mij, want mijn ei was gister nog maar 9 en 11mm!! Dan zou die wel heel hard moeten groeien inenen??
Hanneke, wat een super nieuws gefeliciteerd meid! Ik had ook al zitten rekenen maar heb helaas mijn ei niet in onze vakantie. Balen! Een spontane vakantiebeeb zit er voor ons dus niet in. Joontje: welkom hier en succes! Ieoor: ben ook beneiuwd wat er uit de test komt! Sterkte ik duim hier! @ all: hier nog wachten tot vrijdag, maar heb niet echt hoop moet ik zeggen denk dat we hup doorgaan naar IUI 6!
hoi meiden Hier ook op het wachtbankje. Had op dag 19 een eitje van 19.7mm en dag erna IUI. Denk zelf wel dat het de dag daarna gesprongen is, dus afwachten nu maar!!! Had in de andere eierstok kleine eitjes, waarvan de grootste 13,1mm...... hopelijk zijn die niet te hard meegegroeid en ook gesprongen!!!! Iedereen in iedergeval heel veel succes met wachten en groeien etc etc...... twinny
Ik denk hoe kan dat nou, ik heb helemaal geen eitje van 19,7. Zie ik dat jij dezelfde avatar hebt als ik, beetje verwarrend hihi!
nou meiden, heb gebeld naar de gyn maar heb haar niet aan de telefoon gekregen hoor. de assistenten had in mijn dosier gekeken en zei, ja de gyn heeft het met nog 2 andere collega's overlegd en het is natuurlijk om je vruchtbaarheid te verbeteren en om te kijken of je eileiders goed doorgankelijk zijn. Ja dat begrijp ik ook nog wel, ik wou gewoon weten hoe de gyn waar ik het meeste bij ben geweest erover denkt, omdat zij iets heel anders met me van plan was. Ik zei tegen de assistente ik wacht deze cyclus wel even af en dan maak ik een afspraak bij de gyn die ik het meeste gezien heb en dan wil ik daar alles mee bespreken en doornemen, want voor mijn gevoel ben ik er nog niet klaar voor. Dat is goed mevrouw maar u moet wel begrijpen dat we het doen om u te helpen he. Ik zeg ja dat begrijp ik maar het is altijd nog mijn lijf waar we het over hebben. Pffff jeetje zeg, ik snap voor hun is het lopende band werk maar hallo, het gaat over mijn lijf en mijn gevoel. Hun kunnen in mijn ogen niet bepalen hoe ik me voel hoor. Niet echt nut gehad dus om te bellen maar ja. Ik wacht gewoon eventjes verder op het wachtbankje en hopelijk krijg ik dan volgende week wel mijn gyn te spreken. Ik weet niet hoor meiden, maar ik vertrouw het niet helemaal, mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt daar. Klinkt raar maar zo voel ik het. Voor de rest van de meiden op het wachtbankje: duim duim duim duim Voor de meiden die ongie zijn geworden: knuf knuf knuf knuf. Hier alleen nog steeds wat vaker plassen en af en toe zeurderig gevoel in mijn lies, maar heb ik vaker dus zegt niks. Nog een weekje en dan is de spannende NOD. liefs Noesje
Het gaat definitief IVF worden voor ons. Zaterdag ben ik met spuiten begonnen voor onze 5e IUI poging. Deze laten we in overleg met de arts wel doorgaan. Binnenkort ontvangen we een brief van het ZK met daarin een datum voor een informatief gesprek betreffende de IVF behandeling. De brochure heb ik al gelezen vanmiddag. Na deze IUI poging dus sowieso 2 maanden rust, en dan door met IVF.
Ik heb me aangemeld bij moeders voor moeders. Ik hoop dat ik hiermee jullie kan helpen meiden!! Succes allemaal Liefs Hanneke