iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #12701 Vlinder3, 22 jun 2009
    Laatst bewerkt: 22 jun 2009
    Mijn duimen draaien hier ook ontzettend hard voor iedereen hier.

Ik weet niet wat het is maar ik ben zo ontzettend zenuwachtig, ik lijk wel een klein kind dat naar de kermis mag haha.

Oja, ik heb ook een spierpijngevoel boven mijn borsten zeg maar, als ik erop duw doet het zeer en bij bepaalde bewegingen ook, en die branderige ogen dat is echt niet leuk, net of er zand in mijn ogen zit zeg maar.

2. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
  3. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
  4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #12704 Vlinder3, 22 jun 2009
    Laatst bewerkt: 22 jun 2009
    Aaaaah gaaf gefeliciteerd, heb je deze test op je nod gedaan of ervoor??
    hoeveelste IUI poging was het?

5. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    eerste iui... voor nod,10dpo
    is vroeg ik weet et... mr tkan evengoed super goed aflopen!
    ik blijf positief

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Euh meis, je hebt toch geen hormonen o.i.d moeten slikken/spuiten he??
    Dat kan nl een valse posi test geven. heb ikzelf ook gehad.

Ik wil je niet ongerust maken hoor, ik zou over een paar daagjes nog eens testen hopelijk is hij dan donkerder en ben je lekker zwangeer.

7. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    heb de dagen ervoor getest en was helemaal negatief!drm da ik nu wel zeker ben vn mijn posi test
    pregnyl zit max 10dagen in uw bloed(nu 12dagen geleden en negatief getest drie dagen terug)

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    ok dan ben ik hardstikke blij voor je meid, nogmaals gefeliciteerd haha.

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    meiden ik kom jullie alvast eventjes een fijne avond en nacht wensen, ik ga de laptop afsluiten en eventjes lekker met mijn ventje bankhangen, even lekker ontspannen.

Tot morgen

Dikke knuffel en liefs Noesje

10. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    hallo allemaal,
    ik hoor ook bij jullie..morgen hebben wij onze eerste IUI,erg spannend! Vooral de tijd van het wachten die komen gaat!

sterkte allemaal!

groetjes willemijnp

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @hannelore: dat ziet er goed uit! :)
    nu nog even de dagen voor en na nod zien te overleven he, succes! :)
    @willemijn: welkom, en veel succes morgen!!!!!!!!

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #12712 Vlinder3, 23 jun 2009
    Laatst bewerkt: 23 jun 2009
    @Willemijn: welkom hier en succes vandaag

hier wordt het vandaag iedere keer in de toilletpot kijken, ik heb de typische ongieklachtjes, vanacht weer begonnen met de pijntjes links bij de cystes.:( En nu de loze drang voor de grote boodschap dankzij de endometriosehaarden.

nou maar hopen dat het snel doorbreekt.

Ik heb gisterenavond samen met mijn man de knoop doorgehakt, ik ga de operatie laten doen, want anders (zoals een aantal van jullie al zeggen) blijf ik het voor me uitschuiven en komen we ook niet verder.
    Na de operatie heb ik een verplichte pauze tot november want ik mag absoluut 4 maanden niet zwanger raken volgens mijn gyn.

maar toch het idee dat het volgende week donderdag is phoe.

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen!

@ Willemijn: Welkom hier, en hopelijk ben je hier ook snel weer weg met goed nieuws. ;)

@ Noesje: Goed hoor dat je eindelijk de knoop hebt doorgehakt. Weet je zeker dat je ongi wordt?

@ Ieoor: Ja, het zou wel fijn zijn als het zo snel kan, maar ik ga er geen druk achter zetten, kan het niet, dan kan het niet. Mannetje wil het liefst een langere pauze dus dan heeft hij zijn zin. Ik wacht het gewoon af.

@ Hannelore: Van harte gefleiciteerd! Je bent echt een geluksvogel, zwanger bij de 1e IUI.

@ Funkie: Knuffel meid, wat rot dat het weer mis is gegaan. Ik hoop dat jullie meteen weer verder kunnen meid!

@ Klingel: Morgen testen? heb je er een goed gevoel over?

@ ziekenhuis: Ik heb op zich wel vertrouwen in de werkwijze van mijn ziekenhuis en de artsen. Ik krijg netjes een FM dan een dag of twee later bloedprikken, en dan word ik gebeld wanneer ik de pregnyl kan zetten en de IUI heb, na de IUI moet ik 15 minuutjes blijven liggen. Bij mij zijn 4 IUI's precies goed getimed, 1 was een dag te vroeg, maar ja dat kan gebeuren. Artsen zijn ook maar mensen.

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #12714 Vlinder3, 23 jun 2009
    Laatst bewerkt: 23 jun 2009
    @Zora, nee ik weet het niet zeker want heb nog niks gezien maar alle overduidelijke voortekenen zijn er wel.
    Ik sta nog geen volle 100% achter de operatie hoor, maar de knoop moet ooit doorgehakt worden.
    Maar ik heb het toch eindelijk voor elkaar en heb vrijdag een belafspraak met de gyn.
    Ik ga toch eens vragen waarom hormonen of de pil geen optie is want dat is het 1e wat ze toen beslist hadden, want door die hormonen kan de endo onderdrukt worden en de cystes kunnen dan slinken. ook omdat mijn rechtereierstok in orde is en een mooie eisprong heb volgens mijn bloedtest.
    jeetje, toch weer die twijfel he.

Net terug van het zh en niet echt veel antwoorden op mijn vragen gehad, daar moet ik mijn gyn voor bellen maar ja die krijg ik niet aan de telefoon, vandaag zit ze niet anders was ik er gelijk langsgelopen.

mijn vragen:
    -Wat zijn de complicaties?
    kan ik geen antwoord op geven, moet je aan de gyn vragen
    - Wat gaan ze precies doen?
    kan ik geen antwoord op geven, moet je aan de gyn vragen
    -Wat is de herstelperiode?
    kan ik geen antwoord op geven moet je aan de gyn vragen
    -Kan ik medicijnen krijgen tegen misselijkheid ivm overgeef fobie?
    Je krijgt een medicatie via het infuus, maar ik zou proberen het over je heen te laten komen (ja als dat zo makkelijk zou zijn:x )
    -kan ik medicijnen krijgen voor de avond voor de operatie om een beetje rustig te kunnen slapen?
    Ik zal een receptje voor uitschrijven dan kun je die halen bij de apotheek (deze word niet vergoed en 1 pil kost bijna 12 euro!!)
    -Ik sta er toch nog geen volle 100% achter.
    Tja je kan het maar gehad hebben he.

Een collegaatje die bij ons in de weekenden af en toe werkt, werkt ook in een ziekenhuis en die zei van de week tegen me dat anastesisten kl**tzakken waren en nou ze heeft volkomen gelijk hoor. Phoe wat een misselijke vent zeg.

15. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    ja! tis echt een wonder!had et nooit gedacht!!!goh ik weet hoe de rest zich moet voelen,ik hoop dat jullie mij snel mogen volgen..
    wij zijn op natuurlijke manier begonnen in feb 08;dan oktober gyn geweest
    dan drie cyclus'n clomid genomen,100mg,geen reactie blijkbaar.
    Gestart met clomid 100mg met controle echo in crg te brugge,eerste echo:niks te zien(te vroeg:dag 11)
    2de echo:pr kleine follikels 3de echo:geen reactie !gyn beslist clomid 150mg te geven(drie dagen genomen),controle echo:17 en 15mm,pregnyl en twee dagen later iui,
    en dus gisteren posi getest

16. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @hannelore,
    Wowww........gefeliciteerd!! Ik ben jaloerssss!!!!:p

@noesje,
    Wat een eikels zijn het soms ook he in het ziekenhuis. Pffff....nog niets wijzer geworden dus! Zou gewoon lekker je gyn bellen vrijdag en dan al je vragen afvuren. Vind het wel verstandig dat je de kogel door de kerk hebt gegooid want anders blijf je eeuwig twijfelen!!
    Ik duim voor je dat dit hele circus niet nodig zal zijn!

Voor de dames die hun NOD naderen.......mijn duimen draaien voor een posi test!!:D

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Hannelore: Gefeliciteerd!

Ik heb mijn derde IUI gehad vanmiddag :)
    Mijn eisprong moet nog komen en ik heb nu ook krampen en eisprongpijn, maar dat is goed!
    Nu weer 17 dagen wachten......

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Spannend voor je meis, ik duim voor je

19. Kiezelsteentje

Kiezelsteentje Actief lid

23 sep 2008
    153
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Giegel: Spannend meid, deze x moet het gewoon raak zijn!

Liefs,
    Kiezel

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Spanennd Giegel, weer het wachtbankje op, ik duim mee!

Deel Deze Pagina