Hannelore; gefeliciteerd Giegel; succes met wachten... Ik ga voor je duimen. Noesje; besloten om de operatie door te laten gaan; ik ben trots op je!
IUI MEIDEN Anouk: Ook 6e IUI mislukt. Nu pauze en dan IVF Beehappy76:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mk 11,6wk, 19-5 3e IUI 24-5 extra pregnyl Be Happy: 17-06-09 1e IUI. Benthe: na IUI gestart met IVF Chantal76: IUI 1,2, 3 4 en 5 mislukt, 6e IUI 7 juni Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui mislukt Germini 1e iui mislukt, 18 juni 2e iui met gonal en pregnyl Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken, 2e IUI Puregon/Pregnyl mislukt, 3e IUI eind juni Ieoor: 4e IUI (75 eenheden Puregon + Pregnyl) Klingel 1e IUI mislukt, 2e IUI 10/6 met puregon Lauwtje 3e IUI puregon en pregnyl Lola2: 2de IUI mislukt. 3de poging kan pas in juni omdat donor op vakantie is... Marsim 1e IUI clomid en pregnyl Noesje 1e IUI 9 juni met pregnyl, NOD 23 juni Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Talulah 4x IUI mislukt, op naar IUI 5, op de wachtlijst voor IVF Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Zora : 6e IUI icm Clomid 50 mg en pregnyl juni/juli HET WACHTBANKJE Noesje testen vanaf 23/6 76Chantal testen vanaf 24/6 klingel testen vanaf 24/6 Be Happy testen vanaf 02/7 Germini testen vanaf 02/7 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Meiden, ik heb de lijst even op alfabetische volgorde gezet en een aantal mensen geschrapt. Degenen die al langer dan een maand niet online zijn geweest heb ik weggehaald. En bij Benthe en Emmy heb ik even aangepast wat er stond. Wanneer iemand er onterecht afgehaald is, sorry. Uiteraard kun je jezelf er weer bij zetten. Vond het zo wel overzichtelijk. Als er nog op- of aanmerkingen roepen jullie maar hoor! Liefs Zora
Ja ik heb een opmerking voor je: Goed bezig!!!! Er stonden inderdaad een aantal tussen die al een tijd niet meer online geweest zijn. Hoe is het met je? Voor jou de 6e IUI ik ga zo hard voor je duimen dat deze poging slaagt voor jullie. @Ieoor, ja de knoop is doorgehakt, maar nog steeds twijfels hoor, ik heb vrijdag een telefonische afspraak met de gyn, want ik wil nu eindelijk wel eens weten wat ze precies gaat doen en waarom hormonen of de pil geen optie is en waarom er nooit aan mij gevraagd is wat ik wil. Ik heb me pootje flink stijf moeten houden bij de assistente maar uiteindelijk heb ik dus de belafspraak gekregen. Vorige week heb ik dit 2x geprobeerd en toen niet gelukt. Ik had nu een andere aan de telefoon en toen ik zei dat ik geen 100% achter de operatie sta, maakte ze gelijk een afspraak.
Dank je Noesje. Goed dat je je pootje stijf gehouden hebt hoor. Met mij gaat het wel goed, ongi is bijna weg, vandaag alweer derde dag clomid en volgende week dinsdag de 1e FM. Dus beetje afwachten nu. Even relaxen haha.....
Ook lekker even relaxen, ik kan het nog niet want ongie is nog niet doorgebroken. Pas als de ongie doorgebroken is kan ik pas lekker relaxed relaxen Wel met buikpijn dan maar dan is de onzekerheid iig weg. Ben een beetje in een melige bui meiden sorry Ook wel weer eens lachen, is een tijdje geleden hihi Vanavond bij kennissen op visite waar we al een tijdje niet meer zijn geweest, ze weten van onze kinderwens dus zullen wel vragen hoe het zit, bah ik heb geen zin om alles weer uit te gaan leggen dus ik denk dat ik dat gedeelte vanavond maar eens aan manlief overlaat. Verder eventjes lekker bijkletsen en met de kleine meid van 3 spelen haha.
he zora,bedankt om me op het lijstje zwanger te zetten!hihi... tlijkt nog zo onwerkelijk....ik hoop echt dat vele meiden snel mogen zwanger worden,want ik weet hoe vervelend en stresserend het soms kan zijn.en ja positief blijvn,mr soms kon ik da niet hoor...de hormonen spelen een spel met je lichaam! nu ja,moesten er mensen zijn die behoeft hebben om eens wat te praten,over gelijk wat! je mag me steeds berichtje sturen,of mij op msn toevoegen!
heb nog een vraagje!weet nie of hij hier past!ik heb op 12juni mijn iui gehad,op 23mei was mijn eerste dag menstruatie,maar volgens de zwangercalculator ben ik dan 4weken en een beetje zwanger!wat moet ik nu aanhouden?
Hannelore gefeliciteerd meid! Geniet er van! Noesje goed dat jullie de knoop door gehakt hebben, en zeker wat je zelf al zegd het schuift alleen maar op en gaat dan alleen maar langer duren Hoop eigelijkd at je niet ongesteld word en dat je niet geopereerd hoeft te worden/ Zie hier wel of je regels zijn gekomen ja of de nee.. Zora je eerste FM alweer bijna jeetje.. Vanmiddag kon ik bellen voor de bloeduitslag, en er is idd weer hcg gevonden in me bloed! Wel weinig maar toch zat het er. Mag nog niet beginnen met de volgende ronde. Morgen word ik als het goed is gebeld door mijn FA over hoe nu verder... Hoop dat het nou een keertje ophoud. Begint me echt op te breken. Maar ja positief blijven.. xxx
IUI MEIDEN Anouk: Ook 6e IUI mislukt. Nu pauze en dan IVF Beehappy76:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mk 11,6wk, 19-5 3e IUI 24-5 extra pregnyl Be Happy: 17-06-09 1e IUI. Benthe: na IUI gestart met IVF Chantal76: IUI 1,2, 3 4 en 5 mislukt, 6e IUI 7 juni Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui mislukt Germini 1e iui mislukt, 18 juni 2e iui met gonal en pregnyl Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken, 2e IUI Puregon mislukt, 3e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 4e IUI (75 eenheden Puregon + Pregnyl) Klingel 1e IUI mislukt, 2e IUI 10/6 met puregon Lauwtje 3e IUI puregon en pregnyl Lola2: 2de IUI mislukt. 3de poging kan pas in juni omdat donor op vakantie is... Marsim 1e IUI clomid en pregnyl Noesje 1e IUI 9 juni met pregnyl, NOD 23 juni Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Talulah 4x IUI mislukt, op naar IUI 5, op de wachtlijst voor IVF Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Zora : 6e IUI icm Clomid 50 mg en pregnyl juni/juli HET WACHTBANKJE Noesje testen vanaf 23/6 76Chantal testen vanaf 24/6 klingel testen vanaf 24/6 Be Happy testen vanaf 02/7 Germini testen vanaf 02/7 Giegel testen vanaf 09/7 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Ik heb mezelf even toegevoegd op het wachtbankje Nu maar hopen dat ik er niet weer afrol! @ Zora, zo is het inderdaad een stuk duidelijker!
hey meiden, bedankt voor jullie warme welkom.. mijn 1e iui gehad,nu afwachten.. Het sperma was super goed zeiden ze, dus dat is alvast meegenomen,helaas zijn er meerdere factoren waar het vanaf hangt! @hannelore, wat super dat je bij de 1e IUI gelijk zwanger bent! Geeft de burger moed!Ik hoop dat alles goed gaat! @noesje,wat spannend die operatie!Ik werk op de OK, ze geven tegenwoordig iedereen wat tegen de misselijkheid,dus dat komt helemaal goed!~ groetjes willemijn
IUI MEIDEN Anouk: Ook 6e IUI mislukt. Nu pauze en dan IVF Beehappy76:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mk 11,6wk, 19-5 3e IUI 24-5 extra pregnyl Be Happy: 17-06-09 1e IUI. Benthe: na IUI gestart met IVF Chantal76: IUI 1,2, 3 4 en 5 mislukt, 6e IUI 7 juni Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui mislukt Germini 1e iui mislukt, 18 juni 2e iui met gonal en pregnyl Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken, 2e IUI Puregon mislukt, 3e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 4e IUI (75 eenheden Puregon + Pregnyl) Klingel 1e IUI mislukt, 2e IUI 10/6 met puregon Lauwtje 3e IUI puregon en pregnyl Lola2: 2de IUI mislukt. 3de poging kan pas in juni omdat donor op vakantie is... Marsim 1e IUI clomid en pregnyl Noesje 1e IUI 9 juni met pregnyl, NOD 23 juni Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Talulah 4x IUI mislukt, op naar IUI 5, op de wachtlijst voor IVF Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Willemijn: 1e IUI,clomid 100 mg en pregnyl Zora : 6e IUI icm Clomid 50 mg en pregnyl juni/juli HET WACHTBANKJE Noesje testen vanaf 23/6 76Chantal testen vanaf 24/6 klingel testen vanaf 24/6 Be Happy testen vanaf 02/7 Germini testen vanaf 02/7 Willemijnp:testen vanaf 7/7 Giegel testen vanaf 09/7 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.[/QUOTE]
IUI MEIDEN Anouk: Ook 6e IUI mislukt. Nu pauze en dan IVF Beehappy76:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mk 11,6wk, 19-5 3e IUI 24-5 extra pregnyl Be Happy: 17-06-09 1e IUI. Benthe: na IUI gestart met IVF Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui mislukt Germini 1e iui mislukt, 18 juni 2e iui met gonal en pregnyl Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken, 2e IUI Puregon mislukt, 3e IUI Puregon/Pregnyl Ieoor: 4e IUI (75 eenheden Puregon + Pregnyl) Klingel 1e IUI mislukt, 2e IUI 10/6 met puregon Lauwtje 3e IUI puregon en pregnyl Lola2: 2de IUI mislukt. 3de poging kan pas in juni omdat donor op vakantie is... Marsim 1e IUI clomid en pregnyl Noesje 1e IUI 9 juni met pregnyl, NOD 23 juni Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Talulah 4x IUI mislukt, op naar IUI 5, op de wachtlijst voor IVF Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Willemijn: 1e IUI,clomid 100 mg en pregnyl Zora : 6e IUI icm Clomid 50 mg en pregnyl juni/juli HET WACHTBANKJE Noesje testen vanaf 23/6 klingel testen vanaf 24/6 Be Happy testen vanaf 02/7 Germini testen vanaf 02/7 Willemijnp:testen vanaf 7/7 Giegel testen vanaf 09/7 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Dag dames, Hier is ook onze 6e IUI afgelopen en uit. Op dit moment ben ik boos en verdrietig dat het weer niet gelukt is. Hopenlijk kan ik de komende maanden wat tanken om na 2-3 maanden weer met frisse moed verder kan. Ik zal waarschijnlijk voorlopig iets minder reageren. Wil toch even wat afstand nemen van alles wat met fertiliteit en zwanger raken te maken heeft. Succes allemaal, Chantal
hallo allemaal bedankt voor jullie reacties mijn mannetje is meegegaan ik vond het toch wel prettig ik was eerst alleen naar het lab geweest een een uur later kwam hij na voor de insemenatie. we hadden 5en half miljoen soldaatjes en een mooi groot ei van 2mm dat op springen staat. een goede kans zei de arts maar we moesten toch rekening houden met een teleurstelling. nu op het wachtbankje. groetjes puck
Chantal; bah wat balen zeg! Ik begrijp het helemaal dat je voorlopig wat minder op ZP zult zijn. Neem je tijd, en denk goed aan jezelf. Sterkte.
hallo ik zal me eerst even voorstellen dat is wel zo prettig (ik kwam gisteren en vandaag zo even binnen vallen) ik ben puck en heb dus vandaag mijn eerste IUI gahad in eigen cyclus. we zijn nu sinds september 2007 bezig zonder enig resultaat. vinden jullie het goed als ik af en toe mee schrijf en lees? groetjes puck