iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hai ladies

Vriendin van mij binnen 2 maanden zwanger na het bezoek aan de acupuncturist. Ook zo'n chinees. Wie weet heeft het ermee te maken. Ze kreeg ook kruiden.

Verder vanmiddag dus FM gehad. Was maar 12 mm. Afgelopen vrijdag dus 11mm. Geen probleem. Groeit langzaam maar wel volgens schema volgens de gyn. Beter dit dan dat snelle gedoe van de vorige keer. Moet vrijdag weer.

Heb ook te horen gekregen dat ik vorige maand dus wel een eisprong heb gehad. Yes yes yes dus ik kan het wel!

Meiden op de bank: klinkt gezellig daar. Lekkere vlaai erbij! Jullie hebben gelijk verwen jezelf maar. Moet nog even wachten voor ik bij jullie kom zitten maar ik ben onderweg.....

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
  3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Natasja....hoest vandaag met je meid?
    Wanneer is je testdag?

Wens je veel suc6!

Liefs Marjo

4. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Natasja,Wat een slecht nieuw weer hier op het forum. Het zit ons allemaal niet mee he. Zijn de :evil: :evil: inmiddels gearriveerd? Of is er nog hoop? Sterkte he!

Geduld, goed nieuws dat je vorige keer een eisprong hebt gehad en dat je nu weer op schema ligt.

Ik heb maandag weer een FM, ik denk volgende week vrijdag of zaterdag mijn 2e IUI. Hopelijk valt de eisprong niet op zondag....
    Hopelijk hebben de chinese pillen hun werk gedaan. Al moesten we niet direct binnen een week resultaat verwachten, eerder paar maanden.
    Ik lees op internet eigenlijk best veel goede ervaringen met accpunctuur/ kruiden etc. Dus ik sta hier nu wel postitef tegen over. Het kan in ieder geval geen kwaad denk ik.

Groetjes Roca

5. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Natasja hoe is het met je?
    Al wat meer duidelijkheid of juist niet?

Hier weinig nieuws....wachtenwachtenwachten ... :rolleyes:

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Patricia....Enne meid voel je nog niks? Trek je het nog?
    Wachten is killing he! ;)

Liefs en suc6!
    Marjo

7. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Hoe is het hier met alle meiden op het wachtbankje.

@natasja ...hoe gaat het nu?

Ik lees steeds wel mee,maar weet niet altijd wat te schrijven.
    Ik heb op dit moment geen behandelingen.
    Ik moet morgen of zaterdag ongi worden...ik hoop dat het wegblijft ;)

Ik heb de banner op langste cyclus aangehouden....

8. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Minou....Hier nog geen tekenen van :evil: :evil: en bij jou? ;)

Liefs Marjo

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hey meiden, nee hoor heeft niet doorgezet. het rotte is dat ik dit altijd wel heb, meestal word ik gewoon op tijd ongesteld. (hoop ik ook als het dan toch moet, anders kan ik niet mee met het door mij georganiseerde schoolreisje naar engeland)
    Heb alleen bij afvegen bruine troep. Helaas elke ronde.

liefs
    Natasja

10. martina

martina Actief lid

Jan 7, 2007
    104
    0
    0
    omgeving utrecht
    Hé meiden,
    Effe een paar daagjes rust gehad!
    Hé Natasja wat vervelend dat je toch ongesteld dreigt te worden. Hopelijk zet 't niet door.
    Roca, fijn dat je een goed gevoel hebt bij de acupunctuur en chinese kruiden; laat je echter niet gek maken door resultaten van anderen...
    Ik was gisteren jarig (jawel!) en kreeg gelukkig van de fertiliteitsarts te horen dat ik geen laparoscopie (kijkoperatie in je buik) hoef te ondergaan. Normaal is dat protocol na 3 IUI-sessies (eerst nog maar afwachten of nr. 3 ook mislukt is trouwens, je weet maar nooit!), maar omdat ik al vier keer zwanger ben geweest en vorig jaar ook een goed HSG heb gehad, vinden ze het gelukkig niet zinnig om die ingreep te doen. Fijn verjaarscadeautje want ik keek er niet echt naar uit (zacht gezegd).

Verder zijn we in het fertiliteitsteam besproken. Ik ga vanaf eventuele volgende ronde aan de Menopur-spuiten; is een combinatie van LH en FSH-hormoon en heeft hopelijk beter/meer/ander effect. We zien 't wel...
    Manlief lijkt toch meer de oorzaak te zijn dan ik, maar echt zitten doet-ie er niet mee... Een derde kindje is toch al meer mijn ding, al heeft hij tot nog toe altijd prima meegewerkt, hoor; alleen psychisch snapt hij me niet helemaal, hij heeft zoiets van 'dan stoppen we toch gewoon als 't niet lukt?' en zover ben ik nog láng niet! Enfin, lang verhaal, ik zal jullie er niet mee lastig vallen.

Nu maar hopen dat 't deze ronde raak is - dát zou pas echt mooi verjaardagscadeau zijn, toch?

Liefs

o ja, doe maar kruidenthee, met dik stuk limburgse vlaai en héél veel slagroom, lekker! mmmmm!

11. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    He Martina nog gefeliciteerd!

Wat een leuk kado heb je gekregen! Nu het andere kado nog waar we met z'n allen zo voor duimen!

En het manlief verhaal is herkenbaar.

Liefs

12. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @geduld, dat was niet veel groter geworden, maar als het op schema is dan is het toch goed! afwachten maar weer!

@martina nog gefeliciteerd met je verjaardag, mag je maar een heeeeeeeeeeel mooi kado krijgen! gelukkig geen laparo.. brrrr zou dat niet willlen denk ik.

13. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi allemaal.

ik ben nieuw hier.
    heb morgen mijn eeerst iui.
    Wat kan ikdaar verwachten en hoe gaat dat zijn zijn werk?

veel lief Annika

14. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Annika!

heb je geen boekje of folder gekregen van de gyn? heb de mijne wel 10 keer gelezen denk ik.

Stelt niet veel voor hoor, je komt binnen, mag je uitkleden, zaad checken of het van je mannetje is. Dan eendenbek, spuitje in je baarmoeder mond (zit een soort rietje aan) inspuiten, 5 tot 10 min blijven liggen en dan klaar is kees... eeeeh.. annika!

Succes morgen!

15. annika1985

hoi Natasja.

ok dan dus neit zoveel haha.
    hebben jullie ook pergnyl gebruik.
    ik gisteravond maar ben er super misselijk van.

veel liefs Annika

16. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hoi Annika

Welkom hier!

Heel veel suc6 morgen!

17. annika1985

hoi hoi.

dank je.
    mag ik eits vragen hoelang zijn jullie al bezig voro een klein wondertje?
    ik in mei al 2 jaar.

veel liefs Annika

18. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja heb ook pregnyl gebruikt, maar ben er niet misselijk van geweest.

19. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Zijn nu 1 1/2 jaar bezig. 1 x mk gehad vorig jaar april. Volgens mij in oktober plaats genomen in de MMM. Weet het niet meer zo precies. Ben een beetje kind aan huis de laatste jaren bij de gyn.

20. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik in in juli 2 jaar.

Share This Page