iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Hoi KLingel,

Mei 2007 zijn wij gestopt met de pil, dus al ruim 2 jaar kinderloos.

2. Biekie

Biekie Lid

9 jun 2009
    90
    0
    0
    Hey dames,

Zo, de 6e IUI poging zit erop.
    We hebben 6,4 miljoen zwemmers dus daar kan het zeker niet aan liggen, nu maar heel hard gaan duimen dat ze deze keer wel de juiste weg kunnen vinden..
    Al durf ik er niet meer zo hard in te geloven, toch heb ik er deze keer wel een heel goed gevoel bij..
    Weer 2 weken afwachten nu..grrr wat duren die altijd lang zeg!!
    Ik voel me verder goed en heb weinig last van buikkrampen,afwachten dus weer....
    We hadden afgesproken dat we na deze poging mocht het niet gelukt zijn, we augustus en september rust zouden nemen ivm vakantie en dat we dan in oktober gaan starten met IVF. Nu stelde ze voor als we wilde om in augustus een 7e poging IUI te gaan doen...In eerste instantie vond ik dat heel fijn, maar ik denk dat het ook wel heel veel wordt allemaal. We zijn nu al ruim een half jaar achter elkaar door aan het gaan en ben niet meer hormoonvrij geweest. Misschien is de rustperiode juist wel eens goed om mijn lichaam een beetje tot rust te laten komen?? En weer s effe ergens anders mee bezig te zijn?? OF zou poging 7 nu net DAT gene zijn wat we nog nodig hebben??
    Weer een dilemma, help dames, wat moet ik nou hiermee??

@Zora: Hoe is jou IUI 6 verlopen? Ik snap dat je er niet meer in durft te geloven dat het deze keer wel zou gaan lukken, helaas heb ik hetzelfde gevoel..maar toch voelt het nu anders dan anders..misschien wel omdat we na deze keer het IVF traject in gaan...Zijn jullie daar ook al zover in of ben je nog in twijfel over de IVF? Mag ik vragen waar jij de IVF zou laten doen?

@Funkie: Ik geloof dat we gelijk op lopen!! Ik heb gister 2 juli de 6e IUI gehad. Hoe is het bij jou verlopen?? Spannend weer he!

Ieoor: Ik las je twijfel over overstappen naar Geertgen. Ik ben nu ruim 1,5 jaar in het ziekenhuis in Helmond geweest en daar verliep ook niet alles zoals het moest. Daar kunnen ze ook geen IVF doen, dus we moesten zowiezo een overstap gaan maken..
    Wij zijn sinds 22 juni overgestapt naar Geertgen en echt waar, ik vond het zo'n fijn gevoel!! Je zit niet meer tussen 20 zwangere dikbuiken in te wachten, ze zijn erg persoonlijk en deskundig en idd je kunt meteen door voor je IVF. Ik vind het echt super en zou willen dat we eerder deze beslissing hadden genomen. Ik zou echt je gevoel volgen meid!! We starten in oktober daar met IVF mocht poging 6 IUI niks meer mogen worden...

@verder iedereen bedankt voor de lieve reacties en ik wil iedereen veel sterkte en succes toewensen, en een lekker zonnig weekend!!

dikke knuffel Biekie

3. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Hoi Hoi,

ik was even benieuwd hoe lang het duurde dat jullie ongesteld werden na een IUI poging. Het was nl afgelopen dinsdag 2 weken geleden dat ik mn eerste IUI poging heb gehad. Tot nu toe nog niet ongesteld geworden, woensdag een test gedaan maar deze was negatief... Op dit moment ook geen tekenen dat het eraan gaat komen begin deze en eind vorige week wel wat vage klachten maar nu niks meer :(:(

Iedereen een fijn weekend :)

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    IUI MEIDEN

Anouk: Ook 6e IUI mislukt. Nu pauze en dan IVF
    Beehappy76:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mk 11,6wk, 19-5 3e IUI 24-5 extra pregnyl
    Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 09-07-09 follikelmeting.
    Benthe: na IUI gestart met IVF
    Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze
    Emmy: pauze ivm operatie myoom
    Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk
    Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken, 2e IUI Puregon mislukt, 3e IUI Puregon/Pregnyl ]
    Ieoor: 4e IUI (75 eenheden Puregon + Pregnyl)
    Klingel 3e IUI begin juli met pure&preg
    Lauwtje 3e IUI 28/6
    Lola2: 3de IUI mislukt. Wegens vakantie geen hormonen dus deze ronde gaan we voor zelfinseminatie.
    Marsim 1e IUI clomid en pregnyl
    Noesje 1e IUI 9 juni mislukt
    Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze.
    Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli
    Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl
    Talulah 4x IUI mislukt, IUI 5 op 20-06-09, op de wachtlijst voor IVF
    Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt
    Willemijn: 1e IUI,clomid 100 mg en pregnyl
    Zora : 6e IUI icm Clomid 50 mg en pregnyl NOD 17 juli

HET WACHTBANKJE

Germini testen vanaf 02/7
    Willemijnp:testen vanaf 7/7
    Giegel testen vanaf 09/7
    Lauwtje testen vanaf 12/7
    Funkie: testen vanaf 15/7
    Zora: testen vanaf 17/7
    Puck: Testen vanaf 09/7

ZWANGER DOOR IUI!!

1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore
    2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini
    3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje
    4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas)
    5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie
    6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner
    10e IUI: Mandy80
    Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa
    Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.[/QUOTE]

5. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    @ puck, meid me duimen draaien voor je!

Ik moest gisteren me ongi krijgen maar aangezien het wel vaker voorkom dat ik te laat ben wacht ik het gewoon nog af.
    Gelukkig hoef ik me nou ook geen zorgen meer te maken dat ik te laat ben voor follikelmeting 13 juli.

Groetjes lilmomo

6. Biekie

Biekie Lid

9 jun 2009
    90
    0
    0
    IUI MEIDEN

Beehappy76:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mk 11,6wk, 19-5 3e IUI 24-5 extra pregnyl
    Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 09-07-09 follikelmeting.
    Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk
    Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken, 2e IUI Puregon mislukt, 3e IUI Puregon/Pregnyl ]
    Lauwtje 3e IUI 28/6
    Lola2: 3de IUI mislukt. Wegens vakantie geen hormonen dus deze ronde gaan we voor zelfinseminatie.
    Noesje 1e IUI 9 juni mislukt
    Biekie: 6e IUI icm Gonal F 75 mg en pregnyl NOD 17 juli

HET WACHTBANKJE

Giegel testen vanaf 09/7
    Biekie: Testen vanaf 17/7

ZWANGER DOOR IUI!!

1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore
    2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini
    Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.[/QUOTE][/QUOTE]

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dank je lilmomo ik vind het echt lang duren die wachtweken ik voel de hele dag vanalles maar ik heb mezelf al vaker voor de gek gehouden dus hoop ik maar nergens op.

ik vindt het wel appart dat je eerste fm al staat gepland ik moest gewoon bellen als ik ongi was geworden en dan op dag 9 beginnen.
    het is wel spannend hoor elke keer die fm en dan maar hopen dat ze niet te laat zijn en dan op stipt en tijd zaad inleveren wat ook niet altijd even prettig is.
    heel veel succes met je eerste iui

groetjes

8. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Hey Biekie,

Idd we lopen gelijk als je ook 2 juli bent geinsemineerd!
    Bij ons ging het goed. We hebben nog nooit zulke goeie uitslagen gehad dus daar zal het bij ons ook zeker niet lukken.
    En zeker spannend, heb natuurlijk 2 x achter elkaar 2 vmk gehad . 2 weken geleden en eind april.
    Dus zeker spannend weer voor ons..
    Het is altijd afwachten geblazen, maar ik moet zeggen heb er geen moeite meer mee met die wachtweken je went eraan hahhaha
    Ik zeg maar zo 3 x is scheepsrecht..

We houden elkaar op de hoogte soieso hier op het forum.

Successsssssssss en een heel fijn warm weekend verder....

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    IUI MEIDEN

Lauwtje 3e IUI 28/6
    Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze
    Biekie: 6e IUI icm Gonal F 75 mg en pregnyl NOD 17 juli

HET WACHTBANKJE

Giegel testen vanaf 09/7
    Biekie: Testen vanaf 17/7

ZWANGER DOOR IUI!!

NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.

Sorry een egoberichtje, ik heb eventjes pauze erachter gezet bij mij.
    Ik ga nu naar mijn bedje, moet morgen een hele dag werken.
    Maandag ben ik er weer hoor meiden.:):)

10. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ja ik vond het ook raar, maja, hij zei ik ga er gewoon vanuit van 28 dagen het gemiddelde van wat je hebt, me dagen zijn van 22tot35 verschullend maja, laatste half jaar is het steeds 27 ongeveer met 1 keer een uitschieter tot 33 dagen.
    Hier geen ongi te bekennen, zit met een opgeblazen buik ongi krampen af en toe vlage van misselijk maja ik denk niet dat ik zwanger ben maar dat het gewoon weer de spanning is of door de warmte.
    Zou ook wel raar zijn he, net voor iui alnog toch zwanger dus denk het niet.
    Als ik vandaag ongi zou worden, zoals de gyn had gezegd zou ik 13 july inderdaad op dag 9 zitten, dus even afwachten.

Groetjes lilmomo

11. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Fijne zondag allemaal! ;)

12. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @ alle meiden in de wachtweken,
    Spannend!! Mijn duimen draaien heel hard voor jullie!! Ik blijf meelezen of het gelukt is!:D

13. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ja ik zat in de wachtweken maar mijn spotting is begonnen dus op naar de volgende ronde:x

14. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Puck ben je dan niet te vroeg want je nod is toch pas 10 juli? want dan kon je testen.
    Wel balen meis,

Groetjes lilmomo

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lilmomo
    mijn nod is woensdag ik mocht twee dagen later testen mijn ongie begint altijd met spotting een paar dagen van te voren soms wel 5 dagen van te voren.

16. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    @puck: balen,joh! Maar wat is spotting als ik vragen mag?

Even egoberichtje:
    Ik zit nog steeds te wachten, ben erg benieuwd. ik ben hondsmoe en af en toe een weeïg gevoel. Maar ik vertrouw en ken mijn lichaam ook niet echt meer, dus wel wachten gewoon af! Het komt steeds dichter bij,erg spannend!!

succes allemaal!

17. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Balen meis, misschien blijft het wel bij spotting! mijn duimen draaien voor je ;)

18. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ik kreeg net hevige ongi krampen en het heeft doorgezet, 13 july dus voor follikelmeting, en dan kijken wanneer de eerste iui word gepland.

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @lilmomo: shit dat je ongi bent geworden... :(
    @gieg: al getest?
    @puck: nu al spotting? :( kan t geen innestelspot zijn of ben ik nu te veel aan t hopen?
    @hier: zometeen IUI3.. ben benieuwd, goed gevoel bij nu met lege baarmoeder en mooi ei! :)

fijne dag allemaal! :)

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @klingel, je zult nu al wel op weg naar het zh zijn maar succes zometeen.

Deel Deze Pagina