hoi, Vanmorgen weer een echo gehad er zitten 4 eitjes. 3 van dezelfe maat ongeveer 15mm en een kleinere 9mm. morgen weer heen en maandag waarschijnlijk insiminatie. spannend dus allemaal weer. De meiden die zwanger zijn gefeliciteerd en de dames die wachten succes. Prettig weekend.
Hoi meiden, Het is niet meer bij te houden zoveel dat we allemaal schrijven Puck: Proficiat met het goede nieuws!! Ik wens jullie heel veel geluk!!! Ieoor: Ik lees dat je waarschijnlijk wel gaat overstappen naar Geertgen. Je moet gewoon doen waar je het meeste vertrouwen in hebt, ga ervoor!! Heel veel succes met het ivf traject en ik hoop dat je gauw aan de pil mag beginnen.... Gisteren de FM gehad. Maar liefst 4 eitjes, 1 van 12 en 3 van 10. Maandag moet ik terug, maar dan moeten ze niet allemaal gegroeid zijn, anders mag het niet doorgaan. Ik hoop zo dat het er 2 of 3 zijn die mooi groeien!!!!!! De FA zei dat we over een paar weken een voortgangsgesprek hebben en dat we dan gaan kijken of we mogelijk een andere behandeling gaan starten. Als deze iui mislukt dan ga ik over op spuiten ipv clomid. Is dat bij jullie ook? Dat je na 3x clomid overgaat op spuitjes zetten cd 3 tot de pregnyl? Heel veel succes met het wachten, de Fm en een knuffel voor de meiden die ongi zijn geworden!!!!!! Fijn weekend!
vanmorgen echo gehad en vanmiddag uitslag bloed: morgen al inseminatie... whoo dat gaat snel ben "pas" 4 dagen aan het spuiten, moet nu niets meer doen en morgenochtend vroeg zaad inleveren en om 10:00 gaat het "erin" heel erg spannend en het gaat echt razend snel nu, nu maar hopen op een mooi resultaat, ik wil er niet teveel van verwachten........
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEE YES PUCK, wat ben ik bij voor je echt waar!! Gefeliciteerd meis, me duimen hebben hard gedraaid voor je!!! En Yes Yes Yes eindelijk!!!!! Heb het gelijk tegen me mannetje gezegd YES PUCK IS ZWANGER Groetjes lilmomo
Hey meiden, Heel gek maar normaal duurt mijn ongi maar 3 dagen en zit en nu al op 6:S beetje raar inens. Maandag heb ik voor het eerst FM op dag 9, iemand enig idee wat mij te doen staat en of ik hormonen moet spuiten slikken doe:S. En als ze IUI op eigen cyclus doen krijg je dan ook hormonen k heb geen flauw idee. Spanning stijgt naar me kop. Zucht Groetjs lilmomo
dank je wel lilmomo voor je leuke reactie ik krijg er gewoon kippevel van. we hebben ook al zo veel meegemaakt op het andere topic. ik hoop zo voor jullie dat de eerste IUI ook raak is. ik kan je vraag helaas niet beantwoorden ik heb namelijk geen medicijnen gehad. groetjes puck
pffff lees overal dat je minimaal 1 milj zaadjes moet hebben wil IUI kans maken en bij ons was het maar 0,8 milj. Van de andere kant hoeft er natuurlijk maar 1-tje goed te zijn. Zijn er hier die ervaring hebben met minder zaad en toch zwanger??? @ Puck; Super gefeliciteerd meis liefs Wen
Ik heb wat zitten googlen en er staat idd als je een regelmatige cylcus heb je geen hormonen moet gebruiken de eerste 3 keer en als het dan niet lukt 3 keer met hormonen, ik ben benieuwd, al heb ik er weinig vertrouwen in dat het gaat lukken bij mij in de eerste iui. Durf gewoon niet meer te hopen dat het lukt, we hebben het al zo vaak gehoopt en gedacht. En ben bang voor de teleurstelling steeds kdenk maar zo we hebben 6 keer he als het dan niet lukt maar ivf proberen ofzo kheb geen idee.
hmm wel vreemd want met mij is er nix aan de hand, heb een regelmatige cyclus maar ik moet toch spuiten strax voor de iui puregon en daarna pregnyl.. dus tis denk ik per ziekenhuis verschillend of ze t je laten doen of niet..
Hoi, Met mijn man en ik is er ook helemaal niks aan de hand. Het spuiten verschilt per ziekenhuis en per behandeling. Je wekt meer op met hormonen. Succes en ik hoop dat iedereen snel zwanger mag zijn. Liefs riv.
ik had ook weinig hoop op de eerste IUI maar toch is het raak!! en zeker omdat ik helemaal niks voelde dacht ik dacht ik dat het niet gelukt was. ook jullie gaat het lukken lilmomo geloof er in!! HOOP DOET LEVEN!!! groetjes
IUI MEIDEN Anouk: Ook 6e IUI mislukt. Nu pauze en dan IVF Beehappy76:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mk 11,6wk, 19-5 3e IUI 24-5 extra pregnyl Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 11-07-09 2e follikelmeting. Benthe: na IUI gestart met IVF Biekie: 6e IUI icm Gonal F 75 mg en pregnyl NOD 17 juli Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken, 2e IUI Puregon mislukt, 3e IUI Puregon/Pregnyl mislukt Ieoor: 5 x IUI mislukt, nu door met IVF Klingel 3e IUI 6 juli met pure&preg Lauwtje: 3e IUI Mislukt. Nu zomerstop in zh. Lola2: 3de IUI mislukt. Wegens vakantie geen hormonen dus deze ronde gaan we voor zelfinseminatie. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Talulah 4x IUI mislukt, IUI 5 op 20-06-09, op de wachtlijst voor IVF Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Willemijn: 1e IUI,mislukt, clomid 100 mg en pregnyl Zora : 6e IUI icm Clomid 50 mg en pregnyl NOD 17 juli HET WACHTBANKJE Funkie: testen vanaf 15/7 Zora: testen vanaf 17/7 Puck: Testen vanaf 09/7 Biekie: Testen vanaf 17/7 klingel: Testen vanaf 21/7 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas missed abortion 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.[/QUOTE]
Puck, GEFELICITEERD!!!! Geniet er maar lekker van meid! M'n ongi begint te komen helaas Had toch al geen hoop meer. Nu zomerstop in zh. Dus 2 maandjes rustig aan doen. Ook wel lekker..
IUI MEIDEN Anouk: Ook 6e IUI mislukt. Nu pauze en dan IVF Beehappy76:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mk 11,6wk, 19-5 3e IUI 24-5 extra pregnyl Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 11-07-09 2e follikelmeting. Benthe: na IUI gestart met IVF Biekie: 6e IUI icm Gonal F 75 mg en pregnyl NOD 17 juli Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken, 2e IUI Puregon mislukt, 3e IUI Puregon/Pregnyl mislukt Ieoor: 5 x IUI mislukt, nu door met IVF Klingel 3e IUI 6 juli met pure&preg Lauwtje: 3e IUI Mislukt. Nu zomerstop in zh. Lola2: 3de IUI mislukt. Wegens vakantie geen hormonen dus deze ronde gaan we voor zelfinseminatie. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Talulah 4x IUI mislukt, IUI 5 op 20-06-09, op de wachtlijst voor IVF Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Willemijn: 1e IUI,mislukt, clomid 100 mg en pregnyl Zora : 6e IUI icm Clomid 50 mg en pregnyl NOD 17 juli HET WACHTBANKJE Funkie: testen vanaf 15/7 Zora: testen vanaf 17/7 Puck: Testen vanaf 09/7 Biekie: Testen vanaf 17/7 klingel: Testen vanaf 21/7 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas missed abortion 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. ik was opeens weg
IUI MEIDEN Anouk: Ook 6e IUI mislukt. Nu pauze en dan IVF Beehappy76:2x IVF mislukt, 3e IVF mk & ma, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mk 11,6wk, 19-5 3e IUI 24-5 extra pregnyl Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 11-07-09 2e follikelmeting. Benthe: na IUI gestart met IVF Biekie: 6e IUI icm Gonal F 75 mg en pregnyl NOD 17 juli Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken, 2e IUI Puregon mislukt, 3e IUI Puregon/Pregnyl mislukt Ieoor: 5 x IUI mislukt, nu door met IVF Klingel 3e IUI 6 juli met pure&preg Lauwtje: 3e IUI Mislukt. Nu zomerstop in zh. Lola2: 3de IUI mislukt. Wegens vakantie geen hormonen dus deze ronde gaan we voor zelfinseminatie. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli Robing: 1e IUI in eigen cyclus juli Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Talulah 4x IUI mislukt, IUI 5 op 20-06-09, op de wachtlijst voor IVF Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Willemijn: 1e IUI,mislukt, clomid 100 mg en pregnyl Zora : 6e IUI icm Clomid 50 mg en pregnyl NOD 17 juli HET WACHTBANKJE Funkie: testen vanaf 15/7 Zora: testen vanaf 17/7 Puck: Testen vanaf 09/7 Biekie: Testen vanaf 17/7 klingel: Testen vanaf 21/7 Robing: Testen vanaf 23/7 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas missed abortion 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.