Hoi Natasja , Enne, hoe gaat het? Nog steeds geen te zien? Niets is erger dan die onzekerheid he. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Ik duim voor je dat de wegblijven! Alle dames die op het wachtbankje zitten, heel veel succes! Helaas zijn er weer veel meiden van het bankje gevallen deze keer. Op naar de volgende ronde alweer! Ik moet maandag weer naar het ziekenhuis voor een echo, waarschijnlijk eind volgende week mijn 2 IUI. We hopen op beter zaad dan de vorige keer! [-o< Liefs Roca
vraagje.. bleef jullie cyclus dezelfde lengte hier door? ik heb normaal 29/30 dagen met mijn ei op dag 14. door de pregnyl had ik de eisprong op dag 15. nog geen bloed, maar geen onzekerheid hoor, ik weet zeker dat ik ongi ga worden.
Hey Natasja, hier precies hetzelfde. Veel buikpijn en een pesthumeur. Bij mij ook altijd een voorteken. Wat erg toch die onzekerheid, je wordt er gek van. Heel veel succes.
Mijn cyclus is hetzelfde gebleven. Normaal heb ik een cyclus van 25/26 dagen. Dit had ik nu ook. Heb ook geen bijwerkingen gehad van pregnyl of zo.
HE Moah! Je meldt 't zo even tussen neus en lippen door, maar.... GEFELICITEERD MEID met je zwangerschap! Wat moet jij op de roze wolk zitten nu, fantastisch. Ik wil je heel veel succes en geluk wensen in de komende maanden en kom nog 'ns langs om te kijken hoe het met de andere IUI-ers gaat! Je bent nu een WALVIS! Dikke knuffel!
hoi natasja ik heb een vraagje aan je. in welk ziekenhuis loop je in rotterdam. ik zit namelijk in vlaardingen en als de iui niet aan slaan dan moet ik naar een ander ziekenhuis in rotterdam. kan kiezen uit twee het dijkzicht of sint franciscus. moet me daar eigelijk nog niet mee bezig houden zit nog maar bij de eerst keer iui. groetjes klazientje
Moah,van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Helemaal gewelidig joh!Probeer er zoveel mogelijk van te genieten! Hier nog steeds spannend..... [-o<
@Moah ..van harte gefeliciteerd.... De een na de ander word hier nu zwanger op het forum.... Echt geweldig..en dan ook nog spontaan... geniet er maar lekker van Liefs Minou
hallo dames. hoe is het met jullie? hier gaat het wel goed blijf alleen zo misselijk. maar goed hoort erbij zeggen ze. fijn weekend allemaal. veel liefs Annika
Pfff,de laatste loodjes....ze vallen me deze keer écht zwaar... Maar ik ben vast niet de enige,laten we met zn allen zoveel mogelijk genieten van deze zonnige dag!
hoi Patricia. Je bent echt niet de enigste. ookal heb ik vrijdag mijn eerste iui gehad ben ik nu al aan het aftellen. veel liefs en we gaan genieten van het mooie weer. Ps zijn hier dames die al kindjes hebben?
Wij tellen alleen maar de IUI's....aangezien mijn vriend onvruchtbaar is en er dus nooit een kans is geweest op een spontane zwangerschap,zijn wij bezig met IUI mbv donorzaad. Er is dus nu pas sinds 5 maanden een kans voor ons
ok dus nog extra spannend. maar mischien en stomme vraag hoor maar vind je vriend het niet heel moeilijk? veel liefs Annika
Nee helemaal geen stomme vraag hoor We weten beiden dat dit de enige manier zal zijn op een zwangerschap.Hij heeft er helemaal geen moeite mee (was wel shocking nieuws natuurlijk toen we het pas wisten)en we weten zeker dat hij de allerbeste pappa gaat worden speaking of....ik zal em eens uit ons bedje gaan trommelen Fijne dag en tot snel!
hoi. ja jullie ook een fijne dag nog. ben blij dat hij er geen problemen mee heeft. veel liefs Annika