@Lilmomo: haha we waren precies tegelijk met versturen en ongeveer hetzelfde bericht. Ik had de vorige keer na de iui ook steeds het gevoel ongi te worden ongeveer een week voor mn NOD, maar bleek toen dus zwanger te zijn. Nu voel ik niets meer, ik heb liever wel dat ongigevoel; zou me meer hoop geven omdat dat de vorige keer ook zo was bij mij. Succes meid!!
hoi Lilmomo, Ja het is voor jou ook heel erg spannend. Ik hoop dat we beide postief mogen testen. Voor de rest natuurlijk ook he. Maar die ongi krampen hoeft niet te betekenen dat je ongi gaat worden toch? Je kunt dan toch nog ook heel goed zwanger zijn. Ik hoop voor je dat het postief is. na ja anders beginnen we beide weer aan de iui. Succes meid en ik spreek je, Liefs Riv.
Succes meiden! Wij gaan maandag naar de gyn. om ons nieuwe traject door te spreken en dat zal IUI worden. Ik ben erg benieuwd. Mochten jullie tips hebben ivm te stellen vragen dan zie ik deze graag!!!
Hey meiden, Ik moet me maandag aanmelen voor de 2de iui, vanavond ongi geworden bij het afvegen ineens rood enzo en weet gewoon mijn ongi komt nu echt door. Al zou je zeggen dat het ook innesteling zou kunnen zijn maar dat lijkt me niet zo te zijn. 5 juli ongi geworden 7 dagen aangehouden tot 11 juli:S 13 juli fm meting gehad eitje was 18,5 en die avond pregnyl gespoten, 15 juli inseminatie gehad en 25 juli dan ongi geworden. vind dit wel raar mijn cyclus is altij tussen de 26 en 28 dagen met soms wel een keer tot 31 ofzo, maar 21 dagen:S wel erg kort. Zou dat doorde pregnyl kunnen komen? groetjes lilmomo
ik had hetzelfde..... normaal 28 dagen cyclus nu 21... door de gronal bij mij.... raar he dat lichaam...
Hi meiden, Ik kan morgen het ziekenhuis bellen en een afspraak gaan maken voor de 3 iui. Jemig brrrrr. Gisteravond niet lekker rose bloed verlies, de hele nacht niet geslapen en zweten en nu ongi jippie. We gaan weer vrolijk verder. Prettige zondag iedereen liefs Riv'.
@riv: klote!!!!!!!!!!! dikke knuf voor jou.... @iedereen: hoeveel puregon spuiten jullie, en op welke dag beginnen jullie eigenlijk? ik ben daarnaar benieuwd omdat het lijkt of het erg verscheelt (per ziekenhuis) hebben jullie trouwens ook het idee dat de tijd meer vliegt nu je iui doet? misschien omdat je zo vaak(er) in t ziekenhuis bent ofso? fijne ZONdag vanuit zuidfrankrijk!
IUI MEIDEN Anouk: Ook 6e IUI mislukt. Nu pauze en dan IVF Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 17-07: 2e IUI. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) Puregon/Pregnyl, 27-07 IUI Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken, 2e IUI Puregon mislukt, 3e IUI Puregon/Pregnyl mislukt, vakantiestop/rustrondes Hope76: 2e IUI gehad (pijnlijk!!!) nu weer afwachten... Klingel 3e IUI 6 juli met pure&preg mislukt Lauwtje: 3e IUI Mislukt. Nu zomerstop in zh. Lilmomo: 1e iui juli 13 juli FM meting 15 juli 1e iui Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli Robing: 1e IUI in eigen cyclus juli mislukt, 2e IUI in eigen cyclus Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui gehad. Talulah 5x IUI mislukt, op de wachtlijst voor IVF Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Willemijn: 1e IUI,mislukt, clomid 100 mg en pregnyl HET WACHTBANKJE Lilmomo: Testen vanaf 29/7 Sen: Testen vanaf 30/7 Be Happy: Testen vanaf 31/7 Giegel: Testen vanaf 6/8 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini & Puck1234 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Ik heb donderdag de eerste fm gehad, toen groeiden er 2 grote en 2 kleinere follikels, de arts wilde vrijdag weer een echo om te kijken of de IUI zaterdag of maandag zou zijn. Het wordt dus maandag, dus gisteren heb ik de pregnyl gespoten. Spannend weer! @ Kingel, ik spuit 75 eenheden puregon vanaf dag 3 en dag fm op dag 9 of 10. Fijne vakantie nog! @ meiden die ongi zijn geworden, balen! Ik weet even niet meer wie het vreog, ik heb na IUI ook een paar keer gehad dat ik dag 11 daarna al ongesteld werd.
IUI MEIDEN Anouk: Ook 6e IUI mislukt. Nu pauze en dan IVF Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 17-07: 2e IUI. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) Puregon/Pregnyl, 27-07 IUI Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken, 2e IUI Puregon mislukt, 3e IUI Puregon/Pregnyl mislukt, vakantiestop/rustrondes Hope76: 2e IUI gehad (pijnlijk!!!) nu weer afwachten... Klingel 3e IUI 6 juli met pure&preg mislukt Lauwtje: 3e IUI Mislukt. Nu zomerstop in zh. Lilmomo: 1e iui misluk op naar iui 2 Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli Robing: 1e IUI in eigen cyclus juli mislukt, 2e IUI in eigen cyclus Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui gehad. Talulah 5x IUI mislukt, op de wachtlijst voor IVF Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Willemijn: 1e IUI,mislukt, clomid 100 mg en pregnyl HET WACHTBANKJE Sen: Testen vanaf 30/7 Be Happy: Testen vanaf 31/7 Giegel: Testen vanaf 6/8 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini & Puck1234 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Hoi dames, Ik ga alweer na mijn 3 iui ik heb nu het idee dat het nooit wat wordt met ons. Bah ik had eerst een goed gevoel erover maar nu niet meer. Hebben jullie dit ook wel gehad en dat het later toch wat werd. Sorry ik moest even mijn verhaal kwijt.' Liefs Riv.
IUI MEIDEN Anouk: Ook 6e IUI mislukt. Nu pauze en dan IVF Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 17-07: 2e IUI. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) Puregon/Pregnyl, 27-07 IUI Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken, 2e IUI Puregon mislukt, 3e IUI Puregon/Pregnyl mislukt, vakantiestop/rustrondes Hope76: 2e IUI gehad (pijnlijk!!!) nu weer afwachten... Klingel 3e IUI 6 juli met pure&preg mislukt Lauwtje: 3e IUI Mislukt. Nu zomerstop in zh. Lilmomo: 1e iui misluk op naar iui 2 Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Puck 1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli Riv:1e en 2e iui mislukt op naar iui 3 Robing: 1e IUI in eigen cyclus juli mislukt, 2e IUI in eigen cyclus Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui gehad. Talulah 5x IUI mislukt, op de wachtlijst voor IVF Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Willemijn: 1e IUI,mislukt, clomid 100 mg en pregnyl HET WACHTBANKJE Sen: Testen vanaf 30/7 Be Happy: Testen vanaf 31/7 Giegel: Testen vanaf 6/8 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini & Puck1234 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Hey riv, Ik begrijp precies wat je bedoel meid, ik voel me heel de dag ook gewoon al kut en zeg ook steeds het lukt ons gewoon nooit. Mja we houden de moed erin en we gaan samen door naar de volgende ronde. Ik heb je op de lijst gezet weet niet of het zo goed voor je is?? xxx lilmomo
@ Lilmomo: en hetzelfde had ik dus ook de vorige ronde! Ik heb een cyclus van 27 tot 29 dagen en de vorige ronde dus een cyclus van 24 dagen (wat ik dus nog nooit eerder heb gehad). Volgens de gynaecoloog was dit normaal. Dus nou ja, ik zit nu op dag 11 na IUI. Ik ga nu al telkens met angst en beven naar de WC. Ach, ik ga er maar van uit dat ook ik wel weer die irritante visite op bezoek krijg. Vind het trouwens wel erg jammer dat er zoveel dames weer ongi zijn geworden. De moed zakt mij daardoor weer aardig in de schoenen.... Maar goed, er zullen ook wel niet voor niets standaard 6 IUI's vergoed worden denk ik dan maar.
Zo, ik zit op het wachtbankje! Ik heb vanochtend de iui gehad dus het is weer spannend. 12 miljoen soldaten die aan het werk moeten... Be happy spannend! Inderdaad, gewoon maar doorgaan, hoewel het niet altijd makkelijk is, ik weet er inmiddels alles van...maar ik hou moed, jij ook?!
Helaas negatief getest. Maar ook nog geen bloed dus nog kans. Nu wacht ik totdat ik een week overtijd ben.
Hey meiden kheb nog gebeld naar het ziekenhuis vrijdag moet ik terug komen voor FM meting. Heb nog met me tante gesproken de werd ook ongi na haar ivf en was ook te vroeg dus bleek toch zwanger te zijn en het liep er niet normaal uit gewoon nog erger als ongi. Dus moest van haar wel vragen aan de gyn of hij bloed kon laten testen enzo. Groetjes lilmomo
Hey De babyshowe was heel leuk! en de efteling was ook heel leuk. Ging met me nichtje van 2 jaar, die vond alles maar een beetje eng behalve de attracties. Wat een drukte joh daarzo en een wespen, werd er panisch van hahahah Vandaag weer FM gehad.. er waren er nog steeds 2 die eruit sprongen.. 1 van 20mm en 1 van 18 mm Vanavond de pregnyl zetten en woensdag 12.00 de iui weer.... HOe is het met de dames hier dan??? Pearl??? en en en???
Vanmorgen naar de gyn. geweest. We hebben uitleg gekregen over de IUI-behandeling. De IUI zal plaats vinden met mijn eigen cyclus, dus zonder hormonen. Dit omdat mijn cyclus en eisprong regelmatig zijn. We staan nu op de wachtlijst voor IUI en dat duurt waarschijnlijk enkele weken. Dat zou gunstig kunnen uitvallen voor mijn volgende cyclus. *duim* Al met al een positief resultaat.