Hallo allemaal! ik kom eindelijk ook op het wachtbankje zitten! Heb gister mijn eerste IUI gehad. Heb nu een beetje buikpijn en wat bruinverlies? Hebben jullie dit ook gehad? Succes allemaal met wachten en ik duim voor jullie! En de andere dames natuurlijk ook veel succes en we geven de moed niet op! groetjes
hoi hoi. buikpijn heb ik wel maar bruinverlies heb ik niet gehad. wat ik wel heb is misselijkheid. veel liefs Annika
hoi meiden! Moah wat lees ik nu? De wonderen zijn de wereld nog niet uit! GEFELICITEERD!!!! Natas nog ff volhouden! Hier wederom niet zoals het zijn moet. Vrijdag voor FM geweest. De follikel die er zit is een oude. Groeit niet! Voor de rest niets te zien. Dosis gonal verhoogd. Maandag terug. We doen het er maar weer mee. Maar goed als ik het voor het zeggen zou hebben zou mijn leven er een stuk anders uitzien..... Met mannetje op een tropisch eiland, kindjes, hangmat... Hahaha mens mag toch dromen! Geniet van de dag ladies!
@geduld wat vaag zo'n oud follikel! jeetje.. hoop dat er toch wel wat gaat gebeuren! @hippel succes he! ik heb ook geen bruinverlies gekregen na de IUI maar het kan hoor. @annika, misselijkheid al een beetje over? @martina, jij nog heel op het wachtbankje? hier nog steeds bruin... bleh! dacht al 2 keer aaaaah ben ongi geworden, maar nee.. niks.. ja bruin De rest, hoe is het?
Zo'n last van je buik? Moet je dan de arts niet bellen? in mijn boekje staat dat je bij buikpijn moet bellen, nou kan een beetje buikpijn wel maar als je niet kunt opstaan en lopen zonder pijn!
maar ik heb altijd gauw last van mijn buik. darmen werken te traag. daar komt bij ben je erg gespannen enzo. veel liefs Annika. ps heb je toegevoegd
he meiden heb afgelopen maandag de IUI gehad, nu heb ik vrijdag een paar druppels bruin bloed verloren, kan dit nog van de IUI zijn? groetjes patje20
Weer een hele tijd sinds ik hier ben geweest, het wordt gewoon te veel, 5de IUI ook niks, en vandaag hebben we dus onze laatste kans Ik heb geen hoop, ik ben realistis, als het de vorige 5 keer niks gebeurt is, gaat het deze keer ook niet lukken. ALS het zou lukken, is het natuurlijk helemaal geweldig, maar deze keer, geen hoop. Besloten om te wachten met IVF, tot na onze vakatie in Juli, dus even een half jaar geen ziekenhuis, geen hormonen, geen docters, gewoon lekker rustig aandoen, en dan, na de rust en na onze vakatie, gaan we weer door met IVF. Ik weet niet hoe vaak ik langs gaat komen, maar moet wel even kijken hoe het gaat met jullie allemaal Ik wens jullie het aller beste, veel geluk allemaal! Trolljenta
Troljenta ik duim me rot voor je! moge IVF jullie bespaard blijven. Hier de eerste IUI mislukt. Als we een beetje pech hebben dan gaat de 2de niet door. Valt zeer waarschijnlijk op 2de paasdag en ze konden me niet vertellen of ze dan IUI zouden doen. die pech kan er ook nog wel bij
Natasja, balen dat je 2e iui rond Pasen valt. Ik hoop voor je dat je gelukt hebt, en dat de IUi toch door kan gaan. Trolljenta, op naar de 6e IUI. Laten we hopen op een wondertje en dat IVF niet meer nodig is. Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor FM. Ik zit vandaag op cyclusdag 7. Alweer geschrokken in het ziekenhuis. Ik blijk vandaag al een eitje te hebben van 17 mm. Echt wel groot voor deze dag in mijn cyclus. Waarschijnlijk morgen al pregnyl en donderdag (op dag 10) al IUI. Het probleem waar ik me nu zorgen om maak is het aantal dagen onthouding. We hebben gisterenavond nog gemeenschap gehad en als donderdag de IUI is, zitten er maar 3 dagen tussen. Wij denken dat het sperma beter is, bij zo'n 5/6 dagen onthouding. We hebben namelijk 1x beter zaad gehad en bij een onthouding van 6 dagen. Qua planning (lekker romantisch he) hadden we eigenlijk zaterdag IUI. Daarom nu een beetje teleurgesteld. Tevens vanmorgen te horen gekregen dat als IUI deze keer ook mislukt, het zaad weer zo slecht is, dan zullen we door worden gestuurd worden voor IVF/ICSI in Maastricht of Eindhoven. Zelf zouden wel, als 2e iui mislukt graag nog een keer IUI willen proberen, met dan genoeg dagen onthouding. Dan hebben we er voor ons gevoel alles aan gedaan. En eer we voor IVF/ICSI aan de beurt zijn, zijn we ook weer een hele tijd verder. Kan er ondertussen dat je moet wachten voor IVF/ICSI, gewoon doorgegaan worden met IUI? Ik denk het niet, maar zou wel fijn zijn. Ik weet het, ik loop nu op de zaker vooruit. Eerst deze 2e IUI maar eens afwachten. Morgen nog maar eens aan de arts over vragen stellen. Sorry voor het hele lange verhaal. Er spelen dan ook zoveel gedachtes nu in mijn hoofd... Liefs Roca
Natasja wat balen! Maar je weet nu wel waar je aan toe bent,al die bruine zooi geeft toch iets onzekerheid he..... Succes met de volgende poging! Hier nog geen nieuws....
@ Natasja: Hè meid, wat vervelend dat je ongi er weer is... uithuilen en opnieuw beginnen, is het devies; vervelend dat je dat gedoe hebt rond Pasen...! 't Zit je effe niet mee! @ Roca: 't kan best nog meevallen hoor met 3 dagen onthouding. Volgens mij kan 't nog alle kanten op. De ene keer is de andere niet, echt waar! @ Patricia: laat je niet gek maken.. nog een paar daagjes voordat je mag testen, toch? Ben benieuwd en duim dikke duimen voor je mee! @Trolljenta: meid ik hoop voor jou dat de 6e IUI gewoon wél hartstikke raak is! Ik denk aan je en leef met je mee! Gisteren (dag 10 na IUI) had ik een tikje bruinverlies en ook vanmorgen nog een beetje. Meestal is dat voor mij 't naderend einde van de cyclus, dus ik hou er maar rekening mee dat 't nu ook weer zo is. Ga vanmiddag de nieuwe hormonen voor de volgende cyclus (Menopur) halen bij de apotheek. M'n temp is nog wel hoog, maar ook dat zegt voor mn gevoel niet zoveel... Toch wel weer een beetje balen, eerlijk gezegd.
@ patricia, zal nog voor je duimen! @ roca jeetje wat gaat dat snel bij jou zeg! ik snap je dilemma over ivf, misschien kun je die 3de keer nog doen maar wel ivf traject in gaan? misschien kun je wel snel beginnen met ivf? ik loop ook met die vragen in mijn hoofd. @ martina jeetje dat is ook balen zeg. niet een beetje.. maar een beetje boel!
Hoi jullie allemaal! Zit er nog wel iemand op de bank? Kan het allemaal niet meer bijhouden. He Natas je hebt dus toch die op visite. Jammer maar positief dat je toch naar Engeland kan en dan op naar poging 2. Ze komen maar lekker die 2e paasdag werken! Hier gaat het redelijk. Zit ff niet zo lekker in mijn vel. Heb zo'n dof gevoel weet ook niet hoe het komt. Zal een opeen stappeling van dingen zijn. Heb de laatste tijd het nogal voor mijn kiezen gehad. Enorme hoofdpijn sinds die gonal verhoogd is. Vanmiddag weer FM. Hoop dat er nu toch eens iets positiefs te melden is. Maar goed moet mezelf weer even toespreken geloof ik. Ben van nature zeer positief ingesteld dus moet weer even graven in mezelf om dat weer boven te halen.... Geniet van het zonnetje!