@ pearl, vervelend dat je nog niet ongsteld bent geworden. Hoe lang is het geleden en heb je al gebeld met het zkh?? Ik ben na mn eerste IUI (van 16 juni) ook nog niet ongsteld geworden. Ik moest van het zkh eerst afwachten en ben uiteindelijk vorige week woensdag voor controle geweest en bij de echo was toen te zien dat mn bms mooi dik was en dat er follikels te zien waren, raar dus. Nu een kijkoperatie om te zien of mn eileider open is.. Wanneer heb je voor het laatst getest?? Ik zou in elk geval even bellen.. Succes!!
Meiden ik ga dit topic verlaten! de 6e IUI is mislukt dus nu moet ik wachten op de IVF Veel succes meiden, ik hoop dat het jullie wel lukt met IUI!!
talulah: jammer voor jou dat het niet gelukt is via IUI! kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt en hoop voor jou dat het met IVF wel gaat lukken, probeer de moed erin te houden! (zeg ik die heel snel negatief is haha) ik probeer het ook, heel veel succes meid!
Talulah, dat is zeker balen dat je een half jaar moet wachten voordat je kan starten met IVF. Wens je veel succes en hoop dat je snel met een dikke buik rond mag lopen..
@Linda73: hoe is het nu? Dat ongesteldheidsgevoel kan twee dingen betekenen.... Of je wordt inderdaad ongesteld of je bent zwanger! Ik hoop het laatste! Dit omdat wij dezelfde gynaecoloog hebben. Dan zou dat betekenen dat hij zijn werk goed doet en dat geeft mij weer hoop! Iemand al weer iets van Sen gehoord? Ben benieuwd of ze al getest heeft of niet. Klingel: ik duim voor je dat de 4e IUI je geluk mag brengen. Er mogen wel weer wat zwangeren bij komen hier. Misschien brengt dat weer wat positieve energie in dit topic! @ Talulah: ik hoop en duim voor je dat IVF het door jou gewenste wondertje mag brengen! @ Pearl: heb je al weer eens getest of ga je binnenkort weer testen? Wel apart dat je nog steeds niet ongesteld bent. Wahahaha, ik hoor van alle kanten in mijn familie en vriendenkring dat gezegde van "3x is scheepsrecht". Dit omdat ik nu voor de 3e IUI ga. Hopelijk is dat gezegde op mij van toepassing. Ik ben in elk geval al weer wat positiever gestemd. Het zonnetje schijnt, dat maakt me ook al weer wat vrolijker.
IUI MEIDEN Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 2e IUI mislukt. Op naar 3e IUI. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) Puregon/Pregnyl, 27-07 IUI Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken, 2e IUI Puregon mislukt, 3e IUI Puregon/Pregnyl mislukt, vakantiestop/rustrondes Hope76: 2e IUI gehad (pijnlijk!!!) nu weer afwachten... Klingel 3e IUI 6 juli met pure&preg mislukt Lauwtje: 3e IUI Mislukt. Nu zomerstop in zh. Lilmomo: 1e iui mislukt 2 iui 31 july FM meting Linda73: 1e IUI Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli Robing: 1e IUI in eigen cyclus juli mislukt, 2e IUI in eigen cyclus Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui gehad. Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Willemijn: 1e IUI,mislukt, clomid 100 mg en pregnyl HET WACHTBANKJE Sen: Testen vanaf 30/7 Giegel: Testen vanaf 6/8 Linda73: Testen vanaf 6/8 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini & Puck1234 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiƫren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Gynaecoloog is op de hoogte, maar nog niet gevraagd om bloedtest. Ik ga straks weer eevn kruidvat testen kopen om nogmaals te testen. De 17e moet ik toch voor controle/uitslag BBMfoto. Zolang de ongie nog niet gekomen is des te beter want dan kan de iui beginnen anders moet ik een maand wachten. Dus het heeft zijn voordelen. Cyclus kan van slag zijn door de BBMfoto.
Kan dat ook dan? Dat je cyclus er door van slag raakt? Als deze 3e IUI niet aanslaat, krijg ik ook een HSG (baarmoederfoto). Ik zit eigenlijk niet zo te wachten op een verstoorde cyclus (maar wie wel?). Want des te langer duurt het voordat je weer verder aan de slag kunt met je kinderwens. Toen ik net gestopt was met de pil, was mijn cyclus helemaal van slag (pas na 126 dagen werd ik eens ongesteld), een paar maanden geleden moest ik een pil slikken van de gynaecoloog waardoor mijn baarmoederslijmvlies beter zou worden en daardoor raakte mijn cyclus ook al weer van slag. Zul je net beleven, ligt alles door zo'n HSG ook weer op de hobbel. Kan iemand mij trouwens even uitleggen hoe zo'n HSG precies in zijn werk gaat? En in welk deel van de cyclus dit plaats gaat vinden? Moet je van te voren een pijnstiller slikken en is paracetamol voldoende? Moet dit met een volle blaas of een lege blaas?
Ik kan je dat duidelijk vertellen. Het gebeurt in de 1e deel van je cyclus. Ik kreeg van mijn gynae 2 pijnstillers (geen para). Een half uur van te voren moet je deze innemen. Eerst wordt er nog een zw-test gedaan of je niet zwanger bent. Dan moet je je van onderen uitkleden en op de tafel gaan liggen. Je wordt van onderen schoongemaakt en dan gaat de eendebek erin. Daarna een cupje dat vacuum wordt gezogen aan de bmm en dan gaat de eendebek eruit. Je moet dan hoger op de tafel gaan liggen, maar dat doen de ass. en de radioloog. Dan gaat het licht uit en komt de rontgenapp boven te hangen. Dan gaat de radioloog steeds wat contrast inspuiten en foto's maken. Daarna als alles goed is gegaan dan mag je je schoonmaken en weer aankleden. De 2e pijnstiller kun je eventueel 's avonds nog innemen als je last van je buik heb. Dat is alles.
Hey meiden, Ik ben net terug geweest bij de gyn, wel een andere want de mijne is op vakantie. Ei is niet gegroeit sinds vrijdag nog steeds 12 mm maar, nu moet ik donderdag terug komen. Bij weer een andere gyn ik krijg het ervan. Maar als hij dan nog zo klein is ga de iui niet door zei hij dan had het geen zin. Me baarmoederslijmvlies zag er wel allemaal goed uit op de echo. groetjes lilmomo
Talulah, Sterkte meid!! Weer een stap verder.. Ik hoop voor je dat de IVF wel aanslaat!! Succes meid! Vind dat er zo onderhand wel weer wat zwangeren bij mogen komen Ben benieuwd hoe mn cyclus het doet na die 3 behandelingen.
Ik heb ook een HSG gehad en had die ronde ook een normale cyclus. Tot nu toe heb ik ook nog niet eerder gehoort dat de cyclus door een HSG kan worden verstoort.
Hoi ladies, ben weer terug van een weekendexcursie...beter laat dan nooit met goed nieuws: Joepieee, ik ben zwanger!!! Heb zaterdagochtend postitief getest Hopelijk blijft het deze keer goed zitten!!! En dat met weer een matige zaadwaarde, net als de vorige keer. Het kan dus echt meiden! Ben wel heel voorzichtig blij, want ik houd steeds rekening met het feit dat het ook weer ieder moment afgelopen kan zijn. Tis toch weer extra spannend. Steeds als ik naar de wc ga houd ik er rekening mee dat er weer iets aan het papiertje zit....gelukkig tot op heden nog niet! Verder heb ik nergens last van, geen zere borsten niks. Moet je dat altijd voelen of een ander ZW-teken, weet iemand daar iets van? En idd, heb ik ergens gelezen op de vorige blz, 3x is scheepsrecht Dat geldt hopelijk voor ons allemaal!!!!!!!!!!!!!! @Dopey en Lauwtje, voor jullie ook nog een kleine week totdat je mag testen! Hopelijk ook goed nieuws! @ Talulah: Heel veel sterkte meid in het ivf-traject. İk duim voor je dat het meer geluk brengt voor jullie!!!!!!!! @ behappy: voor jou ook heel veel gelul de 3e iui! İdd 3x scheepsrecht!!! Voor alle anderen: veel succes met de FM, de iui"s en de wachtdagen/ weken tot de testdag. Liefs, Sen
Hoi ladies,ben weer terug van een weekendexcursie...beter laat dan nooit met goed nieuws: Joepieee, ik ben zwanger!!! Heb zaterdagochtend postitief getest Hopelijk blijft het deze keer goed zitten!!!En dat met weer een matige zaadwaarde, net als de vorige keer. Het kan dus echt meiden!Ben wel heel voorzichtig blij, want ik houd steeds rekening met het feit dat het ook weer ieder moment afgelopen kan zijn.Tis toch weer extra spannend. Steeds als ik naar de wc ga houd ik er rekening mee dat er weer iets aan het papiertje zit....gelukkig tot op heden nog niet!Verder heb ik nergens last van, geen zere borsten niks. Moet je dat altijd voelen of een ander ZW-teken, weet iemand daar iets van? En idd, heb ik ergens gelezen op de vorige blz, 3x is scheepsrecht Dat geldt hopelijk voor ons allemaal!!!!!!!!!!!!!!@Dopey en Lauwtje, voor jullie ook nog een kleine week totdat je mag testen! Hopelijk ook goed nieuws!@ Talulah: Heel veel sterkte meid in het ivf-traject. İk duim voor je dat het meer geluk brengt voor jullie!!!!!!!!@ behappy: voor jou ook heel veel gelul de 3e iui! İdd 3x scheepsrecht!!!Voor alle anderen: veel succes met de FM, de iui"s en de wachtdagen/ weken tot de testdag.Liefs, Sen
@ beehappy: ik bedoel natuurlijk heel veel geluK hahaha. İk zie dat er gelul staat ipv geluk hahaha. Op zo"n buitenlandse computer is een bericht wijzigen nier erg handig....
Lilmomo, de vorige ronde had ik dat ook. Bij de eerste follikelmeting een eitje van 13 mm, bij de tweede was die nog steeds 13 mm, bij de derde ook nog steeds :x (ik begon al te balen), maar toen bleek er gelukkig bij de andere eierstok ook een eitje te groeien. Die was toevallig ook 13 mm en die is uiteindelijk doorgegroeid! Misschien dat de gynaecoloog donderdag ook even naar je andere eierstok kan kijken of daar activiteit te zien is? Vaak is het zo dat als aan de ene kant een eitje groeit en die stopt met groeien, dat de andere eierstok het overneemt met een nieuw eitje welke dan een inhaalslag maakt. Ik hoop dat dit bij jou ook het geval is! @ Pearl: bedankt voor je info over de HSG. Hopelijk is het bij mij niet nodig en ben ik deze ronde gewoon lekker zwanger, maar als het wel nodig is, weet ik dat het niet iets is om je druk over te maken!
IUI MEIDEN Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 2e IUI mislukt. Op naar 3e IUI. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) Puregon/Pregnyl, 27-07 IUI Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk Giegel: 1e IUI Puregon/Pregnyl afgebroken, 1e IUI mislukt, 2e IUI afgebroken, 2e IUI Puregon mislukt, 3e IUI Puregon/Pregnyl mislukt, vakantiestop/rustrondes Hope76: 2e IUI gehad (pijnlijk!!!) nu weer afwachten... Klingel 3e IUI 6 juli met pure&preg mislukt Lauwtje: 3e IUI Mislukt. Nu zomerstop in zh. Lilmomo: 1e iui mislukt 2 iui 31 july FM meting Linda73: 1e IUI Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli Robing: 1e IUI in eigen cyclus juli mislukt, 2e IUI in eigen cyclus Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnyl Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Willemijn: 1e IUI,mislukt, clomid 100 mg en pregnyl HET WACHTBANKJE Giegel: Testen vanaf 6/8 Linda73: Testen vanaf 6/8 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini & Puck1234 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiƫren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
@ Sen13: wat zie ik nou? Ben je zwanger! GEFELICITEERD! Dat geeft ons weer moed. Dankjewel dat je zwanger bent. Even weer wat positieve energie!