Ja dat ging erg rap. In oktober 2005 gestopt met de pil en in december was ik zwanger. In juni 2007 vervolgens besloten dat we voor een 2e wilde gaan. Toen was ik in oktober weer zwanger maar dat werd helaas een MA. Daarna niets meer Dus het kan raar lopen, eerst 2 keer eenvoudig zwanger en daarna lukt het niet meer.
Hey meiden vanaf deze kant ook weer goed nieuw, de gyn had het donderdag niet bij het rechte eind! En heeft dan ook flink op zijn klote gehad! Het bleek helemaal geen oversimulatie te zijn of wat dan ook! Hetis normaal dat je eiblaasjes heb zitten en 1 moet er doorgroeien en slinkt de rest weer in! dus weer echo gehad en had een mooie zitten van 16,3 mm! Dus morgen pregnyl spuiten en donderdag insiminatie goed nieuws toch! groetjes lilmomo
IUI MEIDEN Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 2e IUI mislukt. 3e IUI: 12 juli. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging rond 17 aug Hope76: 1e & 2e IUI mislukt, di. 11-08 op voor de 3e IUI... IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl. Klingel 4e IUI 4 aug met pure&preg Lauwtje: 3e IUI Mislukt. Nu zomerstop in zh. Lilmomo: 1e IUI mislukt 2e IUI 13 augustus Linda73: 1e IUI mislukt Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli Robing: 1e IUI in eigen cyclus juli mislukt, 2e IUI in eigen cyclus Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnylon Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI in augustus Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Willemijn: 1e IUI mislukt, clomid 100 mg en pregnyl HET WACHTBANKJE Funkie: Testen vanaf 12/8 Robing: Testen vanaf 18/8 Klingel: Testen vanaf 18/8 Lilmomo: Testen vanaf 27/8 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini & Puck1234 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Nou dat schijnt nog een hele tour te worden... Bij de laparascopie die ik gehad heb zaten ze vrolijk in mijn niche rond te kijken en dachten dat ze in mijn baarmoeder zaten. 8) Dus ik wil nu wel even zeker weten dat ze goed zitten We gaan dan aardig gelijk op! Wel zo gezellig! Ik ben vandaag voor het eerst begonnen met spuiten, vanochtend uitgangsecho en net mijn eerst prikkie gezet 75IE Puregon. Volgende week maandag eerste FM. Erg spannend allemaal hoor!!
Ik ken jouw geschiedenis nog niet helemaal (of eigenlijk helemaal niet ) maar waarom hebben ze het HSG onderzoek niet voor je IUI behandelingen gedaan?? Het is een relatief eenvoudig onderzoek...
Ik ben ook twee keer vrij snel zwanger geraakt (beide in de 6e maand na pilstop) en heb twee meiden van 6 en 8 jaar. Nu we toch voor de derde willen gaan lukt het niet, doordat ik verklevingen heb in mijn rechter eileider. Inmiddels zijn we 2,5 jaar bezig waarvan een half jaar met IUI.
Mss rare vraag hoor, maar heeft IUI dan wel zin? Bij mij adviseerde ze dus om toch gelijk IVF te proberen omdat ze ook niet zeker zijn van mijn rechter eileider. Ik ben inmiddels de jongste niet meer dus wil alle tijd benutten die er is en daarom gaan we nu -tot we van de wachtlijst IVF af zijn- eerst 2 of 3 keer IUI proberen. Kunnen ze bij jou dan niet beter een paar eitjes plukken, bevruchten en terugplaatsen? (klinkt wel erg simpel zo he) Of is dit je eigen keuze? Begrijp me goed, het is goed bedoeld hoor! Ik vraag me altijd af waarom er voor bepaalde behandelmethoden gekozen wordt...
Met één open eileider moet het kunnen lukken om zwanger te worden en daarom proberen we eerst IUI met hormonen. We weten ook niet of we door willen gaan met IVF, maar de kans om zwanger te worden via IUI was al een stuk groter dan via de natuurlijke weg. Wij zijn ook niet meer de jongsten (ik ben over een week 36 en m'n man 40) maar bij mij spelen ook nog lichamelijk klachten mee en de kans op een meerling is bij IUI nog niet zo groot. Mag ik vragen hoe oud/jong jij bent?
Bij de zwanger worden clubs is een topic met meiden van 35+ en kinderwens of die al zwanger zijn. Daar zijn wij beide nog niet de oudsten Sommige meiden van 40+ zijn daar ook nog binnen no-time zwanger, dus leeftijd zegt ook niet alles! Hopen dat wij ook snel zwanger mogen worden! Of wij doorgaan na de IUI met IVF weet ik nog niet, maar ik heb wel aangegeven bij mijn man dat ik dat serieus wil overwegen. In eerste instantie wilde ik zelfs de mmm niet in, maar je blijft toh grenzen verleggen als je er eenmaal inzit.
Wat is er vandaag veel gekletst! Veel meiden weer gestart met hormonen. Succes!! Vanmorgen heb ik gebeld met het zh en de aardige dame aan de lijn heeft me veel wijzer gemaakt. Vanaf zondag moet ik elke dag ovutesten gebruiken. Bij dik positief moet ik bellen om een afspraak voor de volgende dag te maken. Ik kreeg het idee dat dit zo'n 2 uur duurt. Klopt dat? Ook weet ik nu dat ze uitgaan van 6 keer IUI (zonder testen of hormonen) en hierna een gesprek met een arts zal plaats vinden. Meestal betekend het dat je doorgaat voor IVF. Ik was toch nog best zenuwachtig.
Grappig dat je dat zegt. Ik was er namelijk van Overtuigd dat ik niet zover wilde gaan. Maar wat je zegt...je gaat je grenzen verleggen. En ik ben bang dat ik over 5 jaar denk: Waarom hebben we het niet geprobeerd. We willen allebei graag een 2e, dus dan maar All the Way.
IUI MEIDEN Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 2e IUI mislukt. 3e IUI: 12 juli. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging rond 17 aug Hope76: 1e & 2e IUI mislukt, di. 11-08 op voor de 3e IUI... IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl. Klingel 4e IUI 4 aug met pure&preg Lauwtje: 3e IUI Mislukt. Nu zomerstop in zh. Lilmomo: 1e IUI mislukt 2e IUI 13 augustus Linda73: 1e IUI mislukt Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli Robing: 1e IUI in eigen cyclus juli mislukt, 2e IUI in eigen cyclus Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnylon Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI in eigen cyclus rond 20/21 augustus Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Willemijn: 1e IUI mislukt, clomid 100 mg en pregnyl HET WACHTBANKJE Funkie: Testen vanaf 12/8 Robing: Testen vanaf 18/8 Klingel: Testen vanaf 18/8 Lilmomo: Testen vanaf 27/8 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini & Puck1234 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Hoi IreneH: mijn geschiedenis staat in het kort onder mijn banner vermeld . Ik ben 34 jaar, mijn vriend is 36 jaar. Ik heb vijandig slijm. Mijn slijm vermoordt zaadjes. Vandaar dat wij het nu via IUI moeten proberen. Ben nog nooit zwanger geweest, dus wij gaan voor ons eerste wondertje. Inmiddels ben ik bij de 3e IUI aanbeland. Elk ziekenhuis hanteert een ander protocol. Dat is helaas nu eenmaal zo. Bij ons in het ziekenhuis doen ze eerst 3x IUI zonder hormonen (maar wel met Pregnyl), daarna een HSG en daarna 3x IUI met hormonen (gestimuleerd). Het had mij ook logischer geleken om eerst een HSG te doen, maar tja, het beleid van het ziekenhuis is anders. Gisteravond de Pregnylspuit weer laten zetten in het ziekenhuis. (Dat is ook weer verschillend beleid. Bij het ene ziekenhuis moet je dit zelf doen, bij een ander ziekenhuis mag je het laten doen door de verpleging.) Deze keer was vrij pijnlijk en het bloedde ook een beetje na afloop (niet eerder gehad). Morgen de IUI. Spannend weer!
@be happy: Heel veel succes morgenmiddag !!! Ik heb mijn 3e keer erop zitten, vanmorgen gehad, wel weer pijnlijk, maar zaad was goed, en de gyn. kon er nu eens helemaal doorheen, dus ze zitten waar ze moeten zitten....nu moeten ze elkaar nog aardig genoeg vinden om samen op pad te gaan. Liefs Hope76
hoi wij zitten na 11 jaar in de molen dit door nalatigheid van de oude huisarts de nieuwe arts is dus ook heel boos het word voor ons ook versneld ik weet dus niet wat ons te wachten staat wie kan ons uit leggen wat iui in houd
Hoi Marnat, tjonge 11 jaar....en al die tijd geen onderzoeken gehad verder ? Dat zal toch wel??? Wij zijn nu met de 3e IUI behandeling bezig (net vandaag gehad) Bij ons doen ze het zo: dmv inwendige echo wordt bekeken of de follikel groot genoeg is, als dit het geval is, dan krijg ik een Pregnyl spuit in het ZH om de eisprong op te wekken, en 36 uur later wordt het zaad bij mij ingebracht en dan is het afwachten... Dit is in het kort hoor. Succes met alles. gr. Hope76