Ik begrijp je gevoel. Het kan alleen net verkeerd door een ander gelezen/begrepen worden en dat is jammer. Wordt zeker geen lezer, maar tik je ding. Dat doen we hier allemaal.
Puck, wat erg! Zo oneerlijk!!!!! Dikke knuf, meid. Oooo, volgende week moet ik ook voor onze 1e IUI. Spannend!!! Had al begrepen dat het zo ongeveer zal gaan. Toch bedankt, BeHappy. Ik heb het vandaag aan mijn leidinggevende verteld. De kans is aanwezig dat ik even van mijn werk weg moet. Ik had het even moeilijk van de spanning, maar gelukkig liep het allemaal positief. Tis toch een lieverd.
Hoi dames, Gelukkig maar ik krijg toch nog mijn insiminatie aankomende vrijdag. Het heeft lang geduurd, dan zit ik op dag 20 en normaal heb ik een cyclus van 28 dagen. De gyn gaf aan dat dit kwam omdat ik erg veel eitjes heb en dat dan langer duurt dat het rijpt. Ik heb nu 4 eitjes, dus dan hebben we weer wat meer kans.' Er gaan vast geen 4 springen de gyn dacht weer zo;n drie stuks want eentje was nog wat kleiner. Iedereen heel veel succes met alles. Hebben jullie dat trouwens ook wel van de hormonen dat je last in je buik hebt iets dat je de eitjes voelt groeien. Liefs Riv
Ik voel met de hormonen ook groeipijn van de eitjes, maar ook eisprongpijn. Doordat ik de afgelopen maand geen hormonen heb gebruikt merk ik nu ook meer verschil en is de pijn erger (niet te erg). Vlak voor de eisprong zit ik met de hormonen wel dubbel door de pijn.
marnat.. het was ook zeker niet de bedoeling geweest om je aan te vallen en je moet gewoon zeker blijven kletsen hier.. maar vond het even wat hard over komen. ik begrijp ook heel goed jou gevoel hoor. zeker na zon lange tijd. wij zijn dan "maar" 3 jaar bezig en ook ik heb dat gevoel wel eens gehad.. hopelijk gaat t nu wat sneller nu ze ermee bezig gaan
Hey riv, Ik zit morgen op dag 20 van mijn cyclus en heb ik mijn 2de iui heb geen gestimulerde cyclus, vind het wel vreemd zolaat, mijn cyclys varieerd wel tussen de 22-34 dagen maar meestal is het bij mij ook 26-27 dagen. Mijn duimen draaien voor je. Groetjes lilmomo
Hey puck, Lieve schat ik wens je echt super veel sterkte toe met het verdriet. Ik was zo blij voor je en moet nu zelf een traantje weg pinkelen nu ik het zit te lezen! We zijn al even lang bezig en je bent er altijd voor me op te peppen! En nu probeer ik jou op te peppen! Ik weet puck het is heel moeilijk, maar we weten nu dat het lukt en dat de mogelijkheid er toch is na zo lang wachten. De teleurstelling en verdriet is zwaar maar op een dag is het zover en komt het allemaal goed. Groetjes en dikke kus en knuffel Lilmomo
Hey meiden, Net iui 2 gehad vond hem best vervelend met dat ding in me baarmoeder dit keer. Maar hij had wel de goede eendebek genomen vanaf de eerst keer. Heb gelijk gevraagd hoeveel miljoen zaadjes er waren, dat wist hij nog niet moet hij nog binnen krijgen van het lab. Maar de vorige keer waren het 267 miljoen op 1 ml en er was 0.2 ml vlot bij de iui. dus 53,4 miljoen zaadjes. Dan zou je toch zeggen super vruchtbaar gewoon Maar de resultaten ervoor gaven anders aan groetjes lilmomo
Vandaag eindelijk ongie na 53 dagen. Meteen gynae gebeld want ik mocht vanaf vandaag bellen zodra de ongie aandiende voor de follikelmeting. Ik ben nu eigenlijk wel een beetje blij dat de cyclus zo lang duurde anders moest ik nog een maand wachten. Nu kunnen we voor de 1e iui gaan. *Springt in de lucht van blijdschap*
@ Pearl29: geweldig, gefeliciteerd met je ongi! Nu op naar de eerste IUI! @ Lilmomo: je vond die eendebek vervelend? Dat heb ik soms ook. Dat ding wordt volgens mij op je baarmoederhals klemgezet. Ben inmiddels wel aan die eendebek gewend, maar ik had in het begin ook zoiets van: haal 'm er direct maar weer uit. Nu heb je de 2e IUI achter de rug? Je had toch weer een andere fertiliteitsarts of niet? Vanaf wanneer mag je testen? (Zou je voortaan trouwens wat kleinere letters willen gebruiken? Dit staat zo schreeuwerig....Neem aan dat dat niet je bedoeling is! )
nooit geweten dat het zo zal gaan bedankt voor de info mijn vraag is> is het ook pijnlijk of voelt het net als een baarmoederhals onderzoek met die eendebek bedoel ik dan die spuit zou je wel voelen ? of niet? doordat ie in gebracht word
Voelt net aan als baarmoederhalsonderzoek. Of bij het maken van een uitstrijkje. Dan wordt er ook altijd zo'n eendebek gebruikt. Bij de eerste keer met zo'n ding, heb je een beetje het gevoel van: wat gebeurt er nou? Maar de pijn valt reuzemee hoor. Het is gewoon een beetje gevoelig. En van die spuit, dat slangetje dus wat naar binnen gebracht wordt, voel je normaliter helemaal niks. Het is dus alleen die eendebek waardoor je je wat ongemakkelijk kan gaan voelen. Verder nog een tip: als je je niet te bloot wilt voelen, dan kun je er voor kiezen om een lang shirt / blouse o.i.d. aan te trekken, of een jurkje.
Uhm ja die eendebek ben ik wel gewent maar vond het nu irritant en het slangetje voelde ik er helemaal in. Vorige keer niet zo gevoeld. Heb trouwens idd een andere fertliteitsarts maar de mijne is maandag weer terug. Heb geen probleem met de vervangend arts een aardige man houdt tenminste ook van lolletje! Allen die gyn van vorige week is een K***Tzak ff zogezegd na zijn verkeerde informatie etc. zal niet meer me tekst vergrootte was niet met opzet idd dacht eens wat anders
IUI MEIDEN Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 2e IUI mislukt. 3e IUI: 12 augustus. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging rond 17 aug Hope76: 1e & 2e IUI mislukt, di. 11-08 op voor de 3e IUI... IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl. Klingel 4e IUI 4 aug met pure&preg Lauwtje: 3e IUI Mislukt. Nu zomerstop in zh. Lilmomo: 1e IUI mislukt 2e IUI 13 augustus Linda73: 1e IUI mislukt Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli Robing: 1e IUI in eigen cyclus juli mislukt, 2e IUI in eigen cyclus Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnylon Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI in eigen cyclus rond 20/21 augustus Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Willemijn: 1e IUI mislukt, clomid 100 mg en pregnyl HET WACHTBANKJE Funkie: Testen vanaf 12/8 Robing: Testen vanaf 18/8 Klingel: Testen vanaf 18/8 Hope76: Testen vanaf 26/08 Lilmomo: Testen vanaf 27/8 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini & Puck1234 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
IUI MEIDEN Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 2e IUI mislukt. 3e IUI: 12 augustus. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging rond 17 aug Hope76: 1e & 2e IUI mislukt, di. 11-08 op voor de 3e IUI... IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl. Klingel 4e IUI 4 aug met pure&preg Lauwtje: 3e IUI Mislukt. Nu zomerstop in zh. Lilmomo: 1e IUI mislukt 2e IUI 13 augustus Linda73: 1e IUI mislukt Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli Robing: 1e IUI in eigen cyclus juli mislukt, 2e IUI in eigen cyclus Riv: 1e en 2e IUI mislukt. 27 juli gestart met 3e IUI. Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnylon Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI in eigen cyclus rond 20/21 augustus Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Willemijn: 1e IUI mislukt, clomid 100 mg en pregnyl HET WACHTBANKJE Funkie: Testen vanaf 12/8 Robing: Testen vanaf 18/8 Klingel: Testen vanaf 18/8 Hope76: Testen vanaf 26/08 Lilmomo: Testen vanaf 27/8 Be Happy: Testen vanaf 27/8 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini & Puck1234 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. Oeps, ik zou gisteren op het wachtbankje gaan zitten, maar ben hem voorbij gelopen . Bij deze neem ik ook gezellig plaats op het wachtbankje! En Riv was van de lijst afgevallen....Bij deze sta je er ook weer bij op. (Zou iedereen de laatst gebruikte lijst willen quoten? Anders klopt het niet meer helemaal!)
IUI MEIDEN Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 2e IUI mislukt. 3e IUI: 12 augustus. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, 17 aug 1e fm voor IUI 6 Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging rond 17 aug Hope76: 1e & 2e IUI mislukt, di. 11-08 op voor de 3e IUI... IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl. Klingel 4e IUI 4 aug met pure&preg Lauwtje: 3e IUI Mislukt. Nu zomerstop in zh. Lilmomo: 1e IUI mislukt 2e IUI 13 augustus Linda73: 1e IUI mislukt Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli Robing: 1e IUI in eigen cyclus juli mislukt, 2e IUI in eigen cyclus Riv: 1e en 2e IUI mislukt. 27 juli gestart met 3e IUI. Seat: 3de IUI Gonal F & Pregnylon Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI in eigen cyclus rond 20/21 augustus Traantje: 1e IUI 2-5 mislukt Willemijn: 1e IUI mislukt, clomid 100 mg en pregnyl HET WACHTBANKJE Funkie: Testen vanaf 12/8 Robing: Testen vanaf 18/8 Klingel: Testen vanaf 18/8 Hope76: Testen vanaf 26/08 Lilmomo: Testen vanaf 27/8 Be Happy: Testen vanaf 27/8 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini & Puck1234 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Aaaaarch Puck nee, wat balen een miskraam helaas weet ik een beetje hoe dat voelt...en tja, het positieve is dat je zwanger kunt worden, maar nog liever had je gewoon deze zwangerschap tot een goed eind gebracht sterkte meid!
ff een nieuw berichtje, alles in 1 vind ik niet zo netjes voor Puck Ik ben er weer eens, veel gewerkt de laatste week. Inmiddels zijn de duivels weg gelukkig en ben ik weer aan het spuiten voor IUI nummer 6. Ik was erg teleurgesteld na het mislukken van nr 5, en heb ook ineens niet meer zoveel vertrouwen in de IUI's waar ik dat eerst echt heel erg wel had, maar OK. We gaan het zien. Maandag heb ik de eerst fm, spannend weer, hoeveel groeit er nu? Ik ga ook aan de fertiliteitsarts vragen hoe lang we doorgaan hiermee. Ik ben natuurlijk al een keer zwanger geworden met IUI, dus de kans is best groot dat het nog een keer gaat lukken, maar dan graag snel...mijn geduld raakt erg op zo! O ja, dat speculum wordt niet op de baarmoedermond gezet, maar er min of meer omheen. En ik voel meestal wel het slangetje, maar net als pijn of zo, ik voel het gewoon. Nieuwe dames welkom hier! En voor alle wachtbankers: mijn duimen draaien overuren voor jullie allemaal! Tot gauw!