Hey... Volgens mij is mijn cyclus een beetje in de hobbel...door de clomid en pregnyl die ik steeds gebruikt heb bij de IUI's Het is vandaag CD 31 en nog steeds geen Maar test was zaterdag negatief....
hoi geduld ik zit ook nog op het wachtbankje. als de komt is dat pas volgende week maandag dinsdag. dus ik blijf nog even op de wachtbank. natasja balen zeg dat de door is gekomen en dat je 2 de iui net met pasen valt. groetjes klazientje
Hoi minou, Jij zit dus nog op het wachtbankje, spannend zeg! Ik duim voor je. Ik zie dat je 3 mei 1e afspraak voor IVF hebt, ben je ondertussen gewoon nog met IUI bezig? Of was de 6 IUI de laatste en heb je daarna afspraak voor IVF moeten maken? Wat houdt trouwens zo'n 1e afspraak IVF in? Geduld, hoe ging je FM vanmiddag? Groetjes Roca
hoi hoi Ben er weer. Zit heerlijk ff in de tuin met laptop op schoot! Zit 1 follikel van 8mm en nog steeds die oude van 13mm. Moet dosis gonal weer verhogen en woensdag terug. Al met al ging het met clomid beter alleen groeide mijn baarmoederslijm bijna niet door die clomid. Maar weer afwachten dus. Minou ga je nog een keer testen? Of heeft dat geen zin denk je? Klazientje zit je lekker? Trek je het nog? Martina jij zit toch ook op die bank onderuit gezakt in het zonnetje? Zal ik een alcoholvrije cocktail voor jullie maken?
@Trolljenta...Balen meid....Goed van je dat je jezelf een beetje in bescherming neemt...Ik ga duimen dat het deze keer raak is. @Allemaal hier.....Nou meiden nieuwe ronde nieuwe kansen [-o< [-o< [-o< Ik heb idd 6 IUI's gehad.Ik mocht niet en voor IVF en intussen tijd nog IUI. Maar op zich geeft dit ook wel een beetje rust.Anders ben je ook in meerdere ziekenhuizen bezig... Ik baal wel dat na het eerste gesprek er een wachtlijst is van 3 1/2 maand...Dus word wel na de zomervakantie voor we een keer kunnen starten.... @@@@Als ik dit weekend nog niet ongi ben ..ga ik weer testen... Als ik het zolang volhoud...
hoi geduld ja ik zit nog lekker. ja ik trek het nog. ik ben gewoon zo gaan denken van ik wordt gewoon ongesteld. want als je gaat hopen dan is de teleurstelling veel te groot. en ik ben nu al gewend na 4 jaar proberen zwanger te raken. alleen hoop ik een heel kleinbeetje dat ik in april me ouders die nu op vak zijn tot 25 april kan vertellen jullie worden opa en oma. maar we zien wel. en de rest van de meiden heel veel sterkte de komende dagen groetjes klazientje
he meiden kom weer even inbreken in jullie topic, heb vandaag al de hele dag buikpijn, net alsof ze met breinaalden in mn buik aan het prikken zijn, liep af en toe krom van de pijn, weet een van jullie wat dit zou kunnen zijn? of heb een van jullie het eens eerder gehad? alvast bedankt! groetjes patje
ey meiden. wat hebben jullie veel geschreven zeg. ik zit ook op de wachtbank. hier is de misselijkheid nog steeds niet afgezakt en de buikpij n gelukkig wel wat minder. hoe is het met jullie? veel liefs Annika
goedemorgen allemaal. hoe is het met jullie? ook lekker aan het genieten van het mooie weer veel liefs annika. ps gelukkig is de buikpijn zo goed als weg alleen nog erg misselijk
Balen esmeralda! @patricia is het nog stil in de tent? @roca, snel weer zeg de pregnyl! @klazien hoe is het? @annika nog misselijk? @geduld, hoest daar? groetjes Natasja
ja het gaat goed hoor, ik wist gisteren al dat ik het vandaag zou worden, buikpijn. En met jou Natasja? En met de rest?