Omdat mijn man te lang geen lozing (zeker 7 dagen) heeft gehad leek ons dit toch wel handig ivm morgen. Het zh heeft niets aangegeven.
@Timon. Veel succes vandaag. Laat je even weten hoe het is gegaan? Weet ik wat me morgen te wachten staat
timon ook van mijn kant veel succes vandaag laat je even weten hoe het is gegaan? ik ga nog voor de eerste iui vandaar papieren op gestuurd nu af wachten
Ik moet even wat kwijt, ben deze week weer begonnen met werken na een vakantie en de een na de ander vraagt me met zo'n blik hoe is het met jou? netalsof ze zitten te wachten dat ik een keertje vertel dat ik zwanger ben....sommigen zie ik zelfs naar mijn buik kijken, heeeeel irritant.....het wordt blijkbaar gewoon van je verwacht als je een vriend of man hebt, wij zijn net 1 jaar getrouwd. Tuurlijk mag je het denken maar houd je stil. Ach misschien komt het ook wel omdat we in de MM zitten en net onze 2e IUI gehad hebben...ligt ook erg gevoelig bij mij....
linda meschien kun je ze vragen waarom ze na je buik kijken? en wacht je de ractie af ja en dan moet je zelf maar beslissen wat je ze gaat zeggen dat kan ik niet voor je doen meschien steld het je gerust
Robing fijne vakantie Linda vervelend he, dat gedoe :S je kunt meerdere dingen doen: negeren, vragen wat er is, vertellen wat er is... Traantje lekker dan, dat ze zo 1 beleid hebben...sterkte met kiezen/ beslissen! Timon suc6. Hopelijk gaat het goed Ik heb weer een fm gehad en de follikels zijn totaal niet gegroeid Heel vaag, normaal heb ik al lang goede follikels op deze dag, of zelfs al de IUI gehad. Ik heb nu bloed laten prikken om te kijken of ik misschien al een eisprong heb gehad, straks belt de arts. Afwachten ...
jeetje dopey, spannend! Hoop niet dat je het gemist hebt! Welke medicatie gebruik je? Linda: klinkt bekend, na elke poging weer die vragende blikken. Is een soort dubbele teleurstelling
Mijn man moet juist 3 dagen geen zaadlozing hebben gehad voor de iui. Dat werd ons wel duidelijk gemeld. Ik hoop dat aales goed is gegaan met de iui, Timon
De arts belde net, we hebben dus toch de eisprong gemist de eisprong is zelfs al voor maandag geweet, denkt ze...dus deze ronde is "verloren" hoewel we natuurlijk wel zelf gevreeƫn hebben, maar laten we het maar als een verloren ronde beschouwen. 75 eh puregon vanaf dag 3 De volgende ronde moet ik op dag 7 of 8 al voor een follikelmeting komen om te voorkomen dat we weer het ei missen. Ik moet zeggen dat ik toch op de een of andere manier opgelucht ben, ik dacht al, zo'n rare lange cyclus kan toch ook niet.
Dopey: dat is echt balen zeg! moet je weer zo lang wachten...sterkte! Be Happy: hoe is het nu met je? Voel je je al wat beter?
dopey dikke knuffel meid dat is even balen!!! de arts zei ook tegen mij 3 dagen voor de iui onthouding.. al zegt t ook niet altijd alles .. maar ja.. hoop dat t bij timon goed is gegaan
@Dopey. Wat een toestand weer! Hoop dat het volgende keer wel goed gaat en dat ze het wat beter in de gaten houden. Zij zijn tenslotte de experts zou je denken.... Effe over de onthouding... Ik heb er niets over gehoord, wij hebben het gisteren nog gedaan dus ik hoop dat dat geen problemen oplevert. Het is wel zo dat 'het probleem' waarschijnlijk bij mij ligt, de kwaliteit zaad van mijn vriend was uitstekend. Hopelijk scheelt dat morgen... @Traantje en Marieke. Dank je wel!