Oh ja... @BeHappy. Mocht het nou toch niet gelukt zijn, waar we uiteraard NIET vanuit gaan, dan hoef je je niet te druk te maken voor het HSG onderzoek hoor. Het viel mij reuze mee!! Ik zag er heel erg tegenop en op een gegeven moment zei de gyn "zo het ergste hebben we gehad" en toen had ik zoiets van "Huuh?? het ergste?? maar ik heb echt nog geen pijn gehad hoor!" En ik heb nu een weekje puregon prikken achter de rug en ook dat viel mij 100% mee. In alle opzichten!! Het prikken is niet erg en ik heb geen last van bijwerkingen gehad. Dus laat je niet afschrikken door dit alles! Lekker verder gaan zodat je Alles in het werk heb gesteld om te proberen zwanger te worden!! Liefs Irene
IUI-meiden Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 2e IUI mislukt. 3e IUI: 12 augustus. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging 17 aug Hope76: 1e & 2e IUI mislukt, di. 11-08 op voor de 3e IUI... IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl. Klingel op naar 5e IUI met pure&preg Lauwtje: 4e IUI. Lilmomo: 1e IUI mislukt 2e IUI 13 augustus Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09. Marieke1610: op weg naar de 1e IUI rond 31/08 Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Robing: 1e & 2e IUI in eigen cyclus mislukt nu ff op vakantie Riv: 1e en 2e IUI mislukt. 27 juli gestart met 3e IUI. Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI in eigen cyclus op 19 augustus Traantje: 1e en 2e IUI mislukt, IUI 3 op 13-8, clomid 50 en pregnyl Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: op naar de 1e IUI met Gonal-F en pregnyl. HET WACHTBANKJE Hope76: Testen vanaf 26/08 Lilmomo: Testen vanaf 27/08 Be Happy: Testen vanaf 27/08 Traantje: Testen vanaf 27/08 Riv: Testen vanaf 28/08 Giegel: Testen vanaf 03/09 Linda73: Testen vanaf 03/09 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.[/QUOTE]
Hallo meiden, Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier ook te vinden was, maar ik had al die sites op een gegeven moment allemaal even vermeden!! Was overal zo klaar mee!! Maar nu na 2 jaar, 3 pogingen IUI en doorverwezen naar het AMC voor IVF ben ik wonder boven wonder spontaan ZWANGER!!! Dus meiden, ook al lijkt het er niet in te zitten, het kan toch nog gebeuren!!! Ben nu 51/2 week en voel nog niet zo heel veel, maar na 5 testen positief moet ik het toch echt geloven!! 2 sept hebben we de eerste echo, ben dus enorm benieuwd!! Meiden geef dus niet op!! Ik ben het levende bewijs!! ga voor jullie duimen!
@Seat: Gefeliciteerd!! Super om te horen, dit soort berichtjes hebben we vooral nodig. Echt heerlijk om te horen dat het ook nog een spontaan gelukt is! Ga lekker genieten van je zwangerschap!!
@Seat: van harte. Altijd fijn zo'n positief verhaal! @Irene: balen dat het zo moeilijk ging zeg... het is inderdaad niet fijn om zo lang volop in de kijker te liggen. Ook al zit het niet op de goede plek, zaad zwemt, dus misschien komt het wel gewoon op de goede plek Ik ga gewoon ook voor jou duimen!
Bedankt voor jullie felicitaties!! Ik vond het ook altijd fijn om zulke berichtjes te lezen, dus ik kon het ook niet laten om dit niet te melden!! Meiden onwijs veel succes en blijven klussen he!!!
Seat, gefeliciteerd!!! Geweldig nieuws. Irene, wat balen! Onhandig ook dat het op deze wijze is gegaan. Zoals jullie zien ben ik er! Gisteren geen zin in internet en heerlijk met een spannend boek in de tuin gezeten. De IUI viel me allemaal reuze mee. Ik heb alleen even wat soort prikjes gevoeld toen het slangetje tegen de baarmoederwand aankwam, maar meer ook niet. Helaas viel de hoeveelheid dit keer zwaar tegen; 0,3 miljoen. Met semenonderzoek was dit 2,6 en 4,7 miljoen geweest. Oorzaak is hoogstwaarschijnlijk de lol van de avond ervoor geweest zijn. Maar goed, nu een geconcentreerde hoeveelheid erbij en dat moet toch goed gaan. Vanmorgen voelde ik mijn ei links als beginnende ongie-pijn. Gelukkig was dat na een uur weg. Nu afwachten. Ik heb er wel een goed gevoel over.
@Seat: Wat superleuk voor je !!Van harte gefeliciteerd. Dit is echt een : geeft de burger moed... moment Bedankt !
@Seat van harte gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan! @Timon goed om te horen dat je iui goed is verlopen Hier gaat alles zijn gangetje en de 1e wachtweek is alweer verstreken gelukkig. Nergenst geen last van gehad, al ben ik vanavond sinds ik gegeten heb niet zo lekker, maar zal denk ik wel weer arriverende ongi klachten zijn als hoop ik niet dat het zo is. Maar ik voel links alweer steekjes enzo. Groetjes lilmomo
hoi timon wat fijn dat je eerste iui goed is verlopen. nu alleen nog maar hopen dat het goede resultaat op levert daar hopen en gaan we toch allemaal voor? ik wens je sterkte en succes liefs marnat
IUI-meiden Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 2e IUI mislukt. 3e IUI: 12 augustus. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging 17 aug Hope76: 1e & 2e IUI mislukt, di. 11-08 op voor de 3e IUI... IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl op 20/08. Klingel op naar 5e IUI met pure&preg Lauwtje: 4e IUI. Lilmomo: 1e IUI mislukt 2e IUI 13 augustus Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09. Marieke1610: op weg naar de 1e IUI rond 31/08 Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Robing: 1e & 2e IUI in eigen cyclus mislukt nu ff op vakantie Riv: 1e en 2e IUI mislukt. 27 juli gestart met 3e IUI. Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI in eigen cyclus op 19 augustus Traantje: 1e en 2e IUI mislukt, IUI 3 op 13-8, clomid 50 en pregnyl Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: op naar de 1e IUI met Gonal-F en pregnyl. HET WACHTBANKJE Hope76: Testen vanaf 26/08 Lilmomo: Testen vanaf 27/08 Be Happy: Testen vanaf 27/08 Traantje: Testen vanaf 27/08 Riv: Testen vanaf 28/08 Giegel: Testen vanaf 03/09 Linda73: Testen vanaf 03/09 Timon: Testen vanaf 03/09 IreneH: Testen vanaf 03/09 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. Timon: je bent nog niet op het wachtbankje gaan zitten. Ik heb je er dus maar bij op gezet. Wil je even kijken of ik je "vanaf testdatum" correct heb weergegeven? Hetzelfde geldt voor IreneH. Kom gezellig op het wachtbankje zitten!
Met mij gaat het trouwens weer iets beter. Af en toe rare steekjes ter hoogte van mijn navel. Zal wel niks te betekenen hebben. Toch probeer ik heel erg positief te denken en te hopen dat ik zwanger ben. Nog een paar dagen, maar wat duurt dat lang zeg. En over een paar dagen loop ik telkens weer nerveus naar de WC om daar te gaan broekloeren. Nee, de ongewenste rode visite mag nu wel naar iemand gaan die er met smart op zit te wachten! Het wachtbankje zit trouwens lekker vol! Spannend hoor!
hey traantje, ik heb ook altijd hele gevoelige borsten, echt pijnlijke! Ik denk dat het komt door de pregnyl..
Seat; kijk, dat is nou eens fantastisch en positief nieuws! Timon; fijn dat alles goed gegaan is. Alleen wel jammer dat er maar zo weinig zaadjes waren. Maar ja, het zijn natuurlijk alleen de allerbeste zwemmers, dus die zijn heel hard onderweg om een mooi wondertje te maken! all; moet zo meteen naar de gyn voor de eerste fm. Hoop dat we zondag de iui hebben. Ik kan alleen vandaag niet meer reageren, dus jullie zullen even geduld moeten hebben, haha.
Lieve meiden, ook hier een succesverhaal. Tijdens de zomerstop overgestapt naar clomid (i.p.v. puregon en pregnyl) om de boel op gang te houden i.v.m PCOS. Na de zomer zouden we voor de 3e IUI gaan maar bij terugkomst van vakantie hadden we een positieve test in handen! Heel onwerkelijk. Sterkte allemaal en houd vol kan ik alleen maar zeggen!