IUI-meiden Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 2e IUI mislukt. 3e IUI: 12 augustus. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging 17 aug Hope76: 1e & 2e IUI mislukt, di. 11-08 op voor de 3e IUI... IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl op 20/08. Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI. Klingel op naar 5e IUI met pure&preg Lauwtje: 4e IUI. Lilmomo: 1e IUI mislukt 2e IUI 13 augustus Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09. Marieke1610: op weg naar de 1e IUI rond 31/08 Marjolinos: op weg naar de 1e IUI. Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Robing: 1e & 2e IUI in eigen cyclus mislukt nu ff op vakantie Riv: 1e en 2e IUI mislukt. 27 juli gestart met 3e IUI. Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI in eigen cyclus op 19 augustus Traantje: 1e en 2e IUI mislukt, IUI 3 op 13-8, clomid 50 en pregnyl Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: op naar de 1e IUI met Gonal-F en pregnyl. HET WACHTBANKJE Hope76: Testen vanaf 26/08 Lilmomo: Testen vanaf 27/08 Be Happy: Testen vanaf 27/08 Traantje: Testen vanaf 27/08 Riv: Testen vanaf 28/08 Giegel: Testen vanaf 03/09 Linda73: Testen vanaf 03/09 IreneH: Testen vanaf 03/09 Timon: Testen vanaf 05/09 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat, bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. Joontje: ook jij staat er nu bij! WELKOM
Pfffff, volgens mij spot ik al een piepklein plekje bruin in mijn slipje. Hopelijk blijft het daarbij. Overigens komen de welbekende pukkels ook al weer opzetten. Ik zal wel weer ongi gaan worden.... Wat een zenuwgedoe altijd deze laatste dagen voor NOD....
mijn man en ik moeten ook via een behandeling in het ziekenhuis onze kinderwens vervullen. Ik heb me wat ingelezen en iui zal waarschijnlijk de eerste keuze zijn. Hoe lang na de eerste afspraak met de gyn hebben jullie de eerste iui gekregen? Wij hebben 1 sept de eerste afspraak en heb dan ongeveer ook mijn eisprong, zou t liefste gelijk willen beginnen maar dat kan zeker niet? Weet iemand dit
@ Skatjuh87: zijn jullie beiden al onderzocht? Weten ze al wat de oorzaak bij jullie is? Meestal krijg je eerst namelijk nog bloedonderzoeken, het zaad wordt onderzocht, er wordt een samenlevingstest gedaan etc. (Bij een samenlevingstest 's avonds vrijen. De volgende ochtend word er dan baarmoederslijmvlies bij jou weggenomen en gekeken of er nog zaadjes zichtbaar zijn en of ze nog leven. Sommige mensen hebben namelijk baarmoederslijmvlies wat zaadjes dood (zoals ik).) Nadat ze alle onderzoeken hebben gedaan, volgt een plan van aanpak. Dus of IUI zinvol is of een andere medische behandeling. Eind maart hadden wij de intake bij de gynaecoloog. In juni had ik de eerste IUI. Moet er wel bij zeggen dat ik in een cyclus ziek was, waardoor de onderzoeken verschoven moesten worden naar een volgende cyclus. Anders waren we in mei begonnen met de 1e IUI. (Stom: ik zie nu pas de tekst in je onderschrift! Slecht zaad... jeetje...Misschien dat jullie dan trouwens ook op ICSI aangewezen zijn. Voor IUI zijn minimaal 1 miljoen goede zaadjes nodig, heel soms proberen ze het met minder.)
we zijn allebei al onderzocht. Bij mijn is mijn hormoonspiegel getest en of ik wel een eisprong heb en dit was allemaal goed. Mijn man is getest en daaruit kwam dat hij slechte kwaliteit zaad heeft. Zoals de HA zegt heeft hij erg veel mislukkelingen. Er zijn er weinig gewoon goed dus de kans op een normale zwangerschap is erg klein. Eerlijk gezegd kan ik niet wachten tot we beginnen. De klap is een beetje gezakt nu en wil zo graag een kleine. Hoop echt dat we gewoon gelijk kunnen beginnen maar dat zal wel te snel zijn.
1 september is gelukkig al gauw! En wellicht kom je gewoon in aanmerking voor IUI. Bij de meeste ziekenhuizen is daar geen wachtlijst voor. Dus dat zou dan alweer een hele hoop schelen. Ik duim in elk geval voor je dat je zo snel mogelijk aan de slag kunt met de behandelingen!
@ be happy dank je wel. Ik hoop het ook heel erg. Dan voelt mijn man zich misschien weer wat meer man. Zijn mannelijkheid is behoorlijk aangetast door de uitslag
Hey meiden ff een vraagje, wie is er bekent met de precitor testen die je 4 dagen voor je menstrautie kan uitvoeren? kheb echt heel iets geks volgens mij. Test kan je aflezen na 5 minuten en als er binnen 30 minuten alsnog een licht lijntje verschijnt ben je zwanger. Na 30 minuten niet meer staat er in de handleiding. Nu had ik test gedaan en na 5 minuten was er niets te zien kijk een paar minuten later zie ik een lijn die lijkt op een indrooglijntje hij is wit en de buitenzijde paars en van een afstand van 50 cm zie je hem dus gewoon overduidelijk zitten. Alleen de lijn ziet er zo vreemd uit het is een lijn van 2 kleuren van binnen wit van buiten paars daaromheen natuurlijk weer wit. Kan ik er nu vanuit gaan dat hij negatief is of positief. Helluppp. groetjes lilmomo
Traantje: fijne vakantie! Geniet ervan! Hier gaat het, heb steeds zo'n gevoel dat ik ongi ga worden, maar ik moet nog eventjes wachten. Mijn gevoel zegt: ik ben niet zwanger!! Maar we moeten met zijn allen de moed niet opgeven hoor!!
@ Lilmomo: volgens mij is een test pas positief als de tweede lijn dezelfde kleur heeft (dus niet wit met een paars randje eromheen) als de controlelijn. Maar zit er geen Kruidvat bij je in de buurt? Ik zou anders even van die goedkope Kruidvattestjes (2 voor 5 euro) kopen. Er wordt trouwens gezegd dat de Pregnyl 10 tot 14 dagen in je lichaam blijft zitten! Daarom adviseert het ziekenhuis ook vaak om pas na 14 dagen een zwangerschapstest te doen. Dit om een teleurstelling te voorkomen. @ Linda73: nog een weekje wachten! Jij komt nu in die beruchte tweede wachtweek terecht. Ik heb het niet meer....Die laatste dagen voor NOD zijn werkelijk zenuwslopend. Ben er zelfs een beetje misselijk van. Ik houd maar gewoon in mijn achterhoofd dat ik wel weer ongesteld zal gaan worden. Heb afgelopen zaterdag met de wekelijkse boodschappen voor de zekerheid maar een pak maandverband gekocht. Ik heb af en toe wat last van steekjes in mijn onderbuik. Maar zo'n zeurderig ongigevoel als wat ik de vorige keer had, heb ik nu dus niet. Mijn borsten doen ook niet zeer ofzo. Heb ook de hele tijd het gevoel alsof "er wat uit gaat lopen". Ik weet het niet hoor. Ben bang voor het welbekende ongidipje.... Dat ik weer op de WC zit en ik tot mijn teleurstelling rood bloed aantref. Ik wil NIET ongesteld worden. Geef mijn portie maar aan Fikkie!
@ behappy, dat dacht ik dus al achjah ik heb idd ook een gevoel alsof er iets uit komt lopen sinds gisteren. en ben ook contineu aan het broekloeren. pijn in mijn borsten is ook minder dan eergisteren zaterdag avond deed het zo pijn dat ik niet eens fatsoenlijk kon liggen. Woensdag moet ik zowieso bellen of ik ongi geworden ben of ook niet. Dus we zullen het wel afwachten. De pregnyl is 14 dagen geleden vandaag want die heb ik op 11 july gezet. groetjes lilmomo
IUI-meiden Be Happy: IUI in eigen cyclus met Pregnyl. 1e IUI mislukt. 2e IUI mislukt. 3e IUI: 12 augustus. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging 17 aug Hope76: 1e & 2e IUI mislukt, di. 11-08 op voor de 3e IUI... IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl op 20/08. Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI. Klingel op naar 5e IUI met pure&preg Lauwtje: 4e IUI. Lilmomo: 1e IUI mislukt 2e IUI 13 augustus Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09. Marieke1610: op weg naar de 1e IUI rond 31/08 Marjolinos: op weg naar de 1e IUI. Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Robing: 1e & 2e IUI in eigen cyclus mislukt nu ff op vakantie Riv: 1e, 2e en 3e IUI mislukt. Op weg naar de 4e IUI. Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI in eigen cyclus op 19 augustus Traantje: 1e en 2e IUI mislukt, IUI 3 op 13-8, clomid 50 en pregnyl Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: op naar de 1e IUI met Gonal-F en pregnyl. HET WACHTBANKJE Hope76: Testen vanaf 26/08 Lilmomo: Testen vanaf 27/08 Be Happy: Testen vanaf 27/08 Traantje: Testen vanaf 27/08 Giegel: Testen vanaf 03/09 Linda73: Testen vanaf 03/09 IreneH: Testen vanaf 03/09 Timon: Testen vanaf 05/09 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat, bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. Riv heb ik helaas van het wachtbankje af moeten halen. Ze PB-de mij dat ze vandaag ongesteld is geworden. Ze had 28/08 mogen testen, maar helaas zijn de rode duivels eerder gekomen dan verwacht. Veel sterkte Riv!
O ja, dat is ook zo! De Pregnyl wordt altijd eerder gezet dan dat de IUI plaatsvindt. Ben nog niet helemaal wakker geloof ik.... Bij mij is dat nu ook 14 dagen geleden. Hmmmm, je kreeg dus binnen de af te lezen tijd wel een tweede lijn waarvan de buitenrand verkleurd is... Zou er nog niet genoeg HCG zijn om het hele lijntje te kleuren? Ik duim voor je dat het toch goed nieuws betekent! En ik zou voor de zekerheid nog even een paar van die goedkope Kruidvattestjes kopen. En dan woensdag of donderdag even weer testen. Als je wel zwanger bent, dan zou het hele testlijntje moeten kleuren. Ik duim voor je! En ben net zo benieuwd als jij!
Vandaag voor FM geweest en er staat er 1 op knappen. Helaas zijn er nog 3 grote in de buurt (zie onderschrift) dus morgen weer FM en dan kijken of de grootste boven de 2 cm is en de andere niet groter zijn geworden. Als het goed is dan morgenavond de Pregnyl zetten en dan iets van donderdag iui. Dus duimen meiden. Moet morgen om 11 uur weer in zh zijn.
@behappy, ik ga geen test meer kopen, ik ga het gewoon even afwachten ben ik woensdag ochtend nog niet ongi dan moet ik zowieso naar de gyn bellen of als ik ongi ben geworden moet ik ook bellen. Dus dan testen ze daar en is het ook gelijk meer zekerheid. Want van die onderzekere test van vanmiddag wordt ik ook niet duidelijker van. Kvroeg aan me man wat vind jij er van hij zo ja weet ik veel hoe die dingen werken hahaha. Dus moest ik dat ook nog eens uitleggen aha zegt hij. Afwachten he zegt tie en positief blijven denken. Mja dan is alleen de klap harder als het straks toch niet zo is. Wat ik zelf wel denk maar niet hoop groetjes lilmomo
Hoi Hoi, Nou hier heb ik 5 a 6 dagen te vroeg vistie gekregen van de rode duiveltjes. Woensdag om 9 uur alweer een afspraak in het zh voor de 4e iui. Gelukkig gaat manlief mee. En dan maar weer beginnen met hormonen spuiten. Ik wens iedereen succes en ik hoop voor iedereen die zwanger wil worden het wordt.... Liefs Riv.
skatjuh: wij zijn in mei bij de gyn. geweest. Toen kregen we een cyclusanalyse, zaadonderzoek, bloedtest, samenlevingstest. Wij zijn in juli begonnen met IUI dus eigenlijk best snel....veel succes! Riv: wat weer balen zeg! sterkte... Pearl: ik duim voor je...
View attachment 11527 Dit is de vage test van predictor van vanmiddag had er een foto van gemaakt vanmiddag al maar ik wist niet hoe ik hem op de site moest zetten groetjes lilmomo
Hoi het lijkt mij wel postitief. Als ik jou was zal ik morgen nog een test doen en dan hoef je niet af te wachten en kun je je zelf ook niet gekker maken. Maar het kan natuurlijk negatief zijn. Succes ermee en ik duim voor je. Liefs Riv.