iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    He Natas blij je weer te lezen. Gaat het een beetje met je na je 'bed-dagje'? Wanneer ga je nou naar engeland?

Hier gaat het redelijk. Gonal is verhoogd naar 150. Morgen terug. Heb ineens de balen van naar dat ziekenhuis gaan de hele tijd. Heb al die bladen in de wachtkamer onderhand wel gelezen. Denk dat ik er maar een eigen boek neer ga leggen. :(

Die eigenwijze eieren van mij. Ik krijg er wat van!

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nog steeds ziek helaas, werd vanmorgen al hoestend en snotterend wakker. bah!

@geduld, hopelijk die die extra gonal z'n werk! al aan je denken morgen!

3. esmeralda23

esmeralda23 Actief lid

Sep 20, 2006
    134
    0
    0
    Utrecht
    he vervelend zeg, sterkte.

4. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Oh oh oh wat ben ik toch een muts zeg!
    Wilde net gaan testen,maar nu ben ik vergeten het staafje in de digitale cassette te stoppen...ik heb dus gewoon zitten wachten op evt. 2 streepjes....
    Het controle streepje verscheen al snel...en even later zag ik ook een hééél licht tweede streepje.Maar later zag ik dus dat ik erg aan het mutsen was geweest....! :oops: :oops: :oops:
    Ik denk dus niet dat deze uitslag telt....daar ga ik tenminste maar vanuit want ik neem aan dat het digtaal afgelezen MOET worden.
    Shit zeg,en nu moet ik ook weer naar mn werk,had het ff snel in mn pauze thuis gedaan....

SUPERDOOS! :confused:

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahaha owjee!

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ :D Patricia....
    Maar ik blijf voor je duimen dat het wel POSITIEf is!
    Zou betekenen dat dokter Wissmann resultaten boekt. Zou lekker goed nieuws zijn toch.... ;) (heb nl. ook dokter Wissmann zoals je al wel weet)
    Wanneer test je opnieuw?

Liefs en suc6!
    Marjo

7. martina

martina Actief lid

Jan 7, 2007
    104
    0
    0
    omgeving utrecht
    Hé Patries,
    Zou me niet verbazen als je gewoon hartstikke zwanger bent - licht tweede streepje, digitaal of niet, lijkt mij toch echt een goed signaal!
    Succes meid en ben razend benieuwd!

8. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Hahaha Patricia..ik hoop dat de volgende test echt vet positief is...

Ik had vanmorgen ook weer een test gedaan en bij mij was ook een heel licht 2e streepje te zien...
    Maar we moesten vanmorgen naar ZH voor zaadonderzoek.
    Dus snel snel snel....Onderwefg dacht ik steeds dat ik ongi werd ,voelde het lopen.
    Maar tot op heden nog niks.Alleen wat gele afscheiding...rarara
    Dus ik verwacht de :evil: :evil: eigenlijk.

9. Luisa

Luisa Actief lid

Nov 20, 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden!
    Ik ben terug uit Italie, alive and kicking!
    Zooooooo veel gebeurd hier de afgelopen dagen! Ten eerste MOAH zwanger: WOW! Gefeliciteerd! Zo mooi om te horen....:D en het geeft ons allemaal moed eh!
    Patricia en Minou: 2 streepjes! Ik duim super veel voor jullie dat de 2de test de zekerheid mag geven :thumup:
    Natasja, Esmeralda en alle andere meiden die deze ronde ongi zijn geworden: een dikke knuffel en veel liefs :cry: ....maar het blijft balen, dat begrijp ik....
    Voor de meiden op het wachtbankje: fingers crossed! De zon schijnt en de lente is overal, dus het moet goed komen deze mand!
    Enne voor de meiden die -net als ik- op de eisprong zitten wachten: :thumup:

Ik heb net de HSG achter de rug (twee uur geleden). Het ging goed en alles ziet prima uit! Eileders en baarmoeder zijn ok! Yes! Ik ging meteen na de HSG voor de FM en mijn follikel is op CD 9 al 16,5 mm! :confused: Veel te vroeg lijkt me: hebben jullie dit ooit gehad? Dat betekent dat de eisprong op vrijdag zal zijn, dus veel eerder dan we hadden geplend. Het probleem is dat op vrijdag kunnen ze niet insemineren bij het ZH (de assistente is op vakantie) en dus moeten we zelf doen. Nu maar hopen dat ik een ticket voor Londen snel kan vinden (en dat ik niet ontslagen word!)....of dat mijn donor super snel hier kan komen.
    Pfffffffffffffffff.....er is nooit rust in de tent ( :pale: )
    liefs
    Luisa

10. klazientje

Mar 15, 2007
    76
    0
    0
    cassiere
    schiedam
    hallo allemaal

ik duim voor iedereen die nog op het wachtbankje zit. en met mijn gaat het goed. nog een paar dagen dan weet ik of :evil: :evil: wel of niet komt.

klazientje

11. hippel

hippel Actief lid

Mar 4, 2007
    210
    0
    0
    Hallo allemaal. Wat gebeurt er hier een hoop zeg in 2 dagen! Hier alles rustig. Gelukkig geen bruinverlies meer. Wel wat misselijk. We wachten rustig af!
    Natasja; balen zeg dat de IUI niet gelukt is! Ik heb wel geluk geloof ik. Hier in het ziekenhuis doen ze 7 dagen per week IUI. Met pasen moeten ze gewoon werken toch! ;)
    Voor iedereen op het wachtbankje; veel succes! en de rest natuurlijk ook!
    groetjes

12. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Minou en Patricia, allebei 2 streepjes! Nu maar flink duimen he.

Luisa, ik had op cd 7 al een follikel van 17 mm en vandaag op dag 8 een van 19 mm. Ik kan vanavond pregnyl gaan halen in het ziekenhuis en dan donderdagmorgen om 11.00 2 IUI.

Groetjes Roca

13. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Hey Luisa..
    Back in town....heb je het leuk gehad...

Ik geloof er nog niet in,omdat mijn afscheiding wat gelig is.....

@Patricia ..hoe gaat het met jou?
    Hoe voel je je verder.Heb je verder ook zwangerschapssymptomen.
    Of is je afscheiding ook anders?

14. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Minou.

Je hebt je 6 IUI gehad op 11/2. Ben je nu ook nog met een behandeling bezig? Stel dat je nu zwanger bent, is het dan spontaan gelukt?

Wanneer ga je weer testen? Spannend !

15. Lisette

Lisette Niet meer actief

Patries, superdoos..
    Ik hoop dat je digitale afleestest vandaag/morgen een vette zwanger voor je tovert !
    Liefs lisette.

16. Lisette

Lisette Niet meer actief

Ik ben ook een superdoos, al reageren voordat ik alle pagina's uitlees.
    Minou, zwanger (?) maar dat zou fantastisch zijn, ook voor jou hoop ik dat het een vette zwanger is.
    En ik las dat Moah onze eerste IUI-walvis is, van harte gefeliciteerd meid. Heerlijk nieuws.
    Liefs Lisette ;)

17. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen allemaal.

hoe is het met jullie?
    hier gaat het wel. ik had commentaar gekregen opschool dat ik aan 2 klasgenoten van mijn leeftijd en ook al kids had verteld waar ik meebezig was.

ben er helemaal onderste boven van.

veel liefs Annika

18. martina

martina Actief lid

Jan 7, 2007
    104
    0
    0
    omgeving utrecht
    Nou ja zeg, Annika, waar bemoeien ze zich mee. Het is toch jóuw zaak wat je vertelt en wat niet. Bovendien: je bent oud en wijs genoeg voor kinderen, laat je niets wijsmaken!

Spannende tijden voor Patricia en Minou, ik hoop voor jullie dat vandaag wat meer duidelijkheid brengt. :p

Hé Luisa, ook voor jou weer an exciting week, lees ik! Alles verder goed, was Venetië lekker in de lente? Welkom terug in ieder geval!

Vanmorgen was mijn temp lager, dus ik vrees dat de :evil: :evil: er nu toch echt gaan komen. Kan maar beter gebeuren dan dat ik lang moet wachten, kan ik tenminste weer verder met de volgende ronde!

19. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ja dat heb ik hem ook gezegd.
    als ik zoiets wil vertellen dan doe ik dan.

veel liefsAnnika

20. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Patricia en Minou....Spannend! Enne?
    Hoop snel iets van jullie te horen! Me duimen draaien overuren! ;)

@ Luisa.... Hoe was je vakantie? Lekker bijgekomen? Goed weer gehad? Bofkont! ;)

@ Roca....Suc6 met je IUI! ;)

@ Alle andere meiden.... ook suc6!

Liefs Marjo

Share This Page