Goh, vandaag is echt geen geluksdag! De een na de ander komt hier slecht nieuws brengen. @ Hope76: ik heb je van het wachtbankje gehaald. Ook bij jou is de 3e IUI dus mislukt. Veel sterkte en een dikke knuffel van een lotgenoot! Ik ben trouwens ook lid van Freya en ik heb trouwens ook het boek Open Zenuw van Denise Hilhorst. Ik heb het er ook even met mijn vriend over gehad, over die opmerking van zijn zus. Die zei ook dat ze het goed bedoelt heeft, maar totaal verkeerd heeft geformuleerd. Ze had het helemaal niet moeten zeggen. Met mij gaat het weer iets beter. Ben mijn frustratie een beetje kwijt. Heb besloten dat een maandje pauze misschien ook niet zo gek is. Even geen ziekenhuis, even geen gynaecoloog. September wordt voor ons sowieso al een drukke maand. Volgende week zijn we op vakantie en twee weken later gaan we een lang weekend naar Brabant. Tussendoor krijgen we ook nog een nieuw bed. Genoeg te doen dus; ik verwacht dan ook dat september voorbij vliegt en dat het zo oktober is. Tussendoor gaan we gewoon zelf klussen. Al is de kans gering dat het op de natuurlijke manier lukt, wij willen geen enkele kans missen!
Heb zh gebeld en ik moet toch ook gan beginnen met injecties. Ik zie er erg tegen op terwijl ik op mijn werk ook mensen injecteer. Zodra ik ongie wordt moet ik het bestellen bij de apotheek en meteen een afspraak maken voor prikinstructie. Dus dat wordt nog even geduld hebben.
hey meiden, wat een dag vandaag, wat een frustraties, woede etc..ggrrr.. Maar be happy je had het over een pauze..ik heb nu een maand geen hormonen in mijn lichaam gehad, het is heerlijk! Ik ben mezelf weer en samen met mijn geniet ik er echt van. ik ben nu al weer bezig met provera, maar tot nog toe geen bijwerkingen,gelukkig! Dus zo'n pauze is zo'n slecht idee nog niet. Een maandje is dan ook goed, want daarna werd ik toch weer een beetje ongeduldig! Meiden zet hem op en huil lekker uit op de schouders van jullie mannetjes! liefs
@Marieke, succes morgen!!! spannend!! @Hope, bah wat jammer, dikke knuffel voor jou @Chantal, succes met jullie nieuwe IUI poging, hoop dat je cystes verdwenen zijn. @behappy, wat vervelend zulke opmerkingen vooral als het van je eigen familie (ook al is het de kouwe kant) komt. Ik denk dat ze het zich niet voor kan stellen wat het voor jou en je man betekend. De spanning, hoop krijgen, het wachten en dan uiteindelijk weer die verschrikkelijke teleurstelling. Toen wij aan mn schoonouders vertelden dat het zwanger worden niet natuurlijk ging antwoorde mn schoonmoeder dat mn schoonzus ook niet zo lang meer wou wachten met het stichten van een gezin en dat ze benieuwd was wie het eerste zou zijn!! Pffffffffff Kan wel zeggen dat je er niets van aan moet trekken maar zo werkt het niet.. Hoop dat je het een beeetje naast je neer kan leggen. Dus nu nog 2 rondes wachten voordat je je HSG kan krijgen??Weet dat het heel lang lijkt en dat je ervan baalt, wat ook logisch is. Maar wij hadden net ook een pauze van 2 maand omdat ze bij ons geen IUI's doen in de vakantieperiode en de tijd is voorbij gevlogen. En het was ook wel heerlijk om 2 maanden geen hormonen in je lichaam te stoppen. @ all ben vandaag weer begonnen met de primolut. Ben benieuwd, wordt altijd zo krenngerig van dat spul. Mn arme mannetje, gelukkig weet ie waar het van komt en dat zegt ie dan ook regelmatig Liefs van mij
Nee begine ze helaas niet aan timon, het heet hier zeeland. Ik zit in terneuzen in het ziekenhuis (zeeuwvlaanderen) en daarhebben ze nog 2 ziekenhuizen in hulst en oostburg. Maar zijn meer en deels allemal dezelfde artsen Ons zeeuwen bin zuunig, maar ik niet hahaha.
IUI-meiden Be Happy: 1e, 2e en 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. September: pauze. Oktober: HSG. November: hopelijk start gestimuleerde IUI Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging 17 aug Hope76: 1e, 2e IUI en 3e IUI mislukt. Op naar 4e IUI. IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl op 20/08. Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI. Klingel op naar 5e IUI met pure&preg Lauwtje: 4e IUI. Lilmomo: 1e en 2e IUI mislukt. Op weg naar de 3e IUI 31 aug FM. Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09. Marieke1610: op weg naar de 1e IUI rond 31/08 Marjolinos: op weg naar de 1e IUI. Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Robing: 1e & 2e IUI in eigen cyclus mislukt nu ff op vakantie Riv: 1e, 2e en 3e IUI mislukt. Op weg naar de 4e IUI. Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI in eigen cyclus op 19 augustus Traantje: 1e en 2e IUI mislukt, IUI 3 op 13-8, clomid 50 en pregnyl Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: op naar de 1e IUI met Gonal-F en pregnyl. HET WACHTBANKJE Traantje: Testen vanaf 27/08 Giegel: Testen vanaf 03/09 Linda73: Testen vanaf 03/09 IreneH: Testen vanaf 03/09 Timon: Testen vanaf 05/09 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat, bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiƫren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Marieke: ik heb geen bijwerkingen gehad van de pregnyl, maar dit kan bij iedereen weer anders zijn hoor.
Hoop ook voor jou een knuffel weer niet Marieke ik heb geen bijwerkingen van de Puregon, tenminste ik neem aan dat je dat bedoelt? En ik wacht fijn verder...
Nee hoor dat nog net niet hahahaha! Ben zelf niet zo heel erg zeeuws ingesteld me moeder komt uit rotterdam haha, maar kben hier wel geboren. Voor de rest is het hier wel rustig behalve dat ik een buurvrouw heb die me terroriseerd bij de wonigbouw meldingen maakt voor overlast terwijl het niet zo is! Zou je denken oud vrouwtje he! is een vrouw van 27! Die alleen woont. Vanaf dat ik hier woon loopt ze al te klagen achter mijn rug om en heel de buurt er bij te betrekken om mij weg te krijgen omdat mijn man een duitser is! Maja de rest uit de straat heeft geen overlast Alleen achter mij want ja die kennen mij niet en hebben apen verhalen van me buurvrouw gehoord! en hun handtekening gezet dat ze overlast hebben! want ja ik ben zwaar agressief en me man is alcholist! En ja mijn honden bijten! Dus oppasse voor ze als ze blaffen! en luister alle dagen keihard muziek! ook snachts! NOT dan lig ik al in bed hoor dat is nou een echte ZEEUW! ouwehoeren! maja als je partytent op een mooie zomerse zondag ineensop zijn kop lig in je tuin ga je ook vragen stellen? ik was tenslotte niet eens thuis! Je moet geblaf van de buurvrouw der hond contineu aanhore! Maarja haar hond blaft nooit. Haar onkruid in der tuin staat 1 meter hoog! en dan op tegeld kunst! en ik maai me gras netjes elke 2 weken! Mag ik geen klacht indienen van de woningbouw anders wordt het een over en weer spelletje, snap jij het nog! Mijn conclusie mijn buurvrouw is gewoon jarloers op wat ik samen met me mannetje heb Sorry moest ff min frustratie kwijt groetjes lilmomo