hoi meiden Zal me ff voorstellen. Ik ben twinny, 35 jaar oud en mijn vriendin en ik gaan voor de tweede. Onze dochter is ook voortgekomen uit IUI, de 4e ronde was raak en zij is nu 2 jaar. Vorige ronde heb ik een vmk gehad en afgelopen zaterdag zijn we weer opgestart met de medicijnen. Vandaag folikelmeting gehad en ze heeft zowaar al wat kunnen meten, maar was nog klein. Dinsdag zijn we weer aan de beurt en hopelijk einde van de week IUI. LAuwtje en Marieke: spannend hoor, ik duim voor jullie Marmat: knap dat je nog niet getest hebt. Ik mag gelukkig altijd 14dgn na de IUI bloed komen laten prikken, dus heb dan redelijk snel zekerheid. Succes meiden TWinny
willemijnp we hebben woensdag al getest en die gaf een vaag rose streepje aan er zijn meer die dat hebben gezien tja ik weet het niet heb hem op het forum geplaatst
Marieke, laten we hopen dat t raak is! Het is jou ook zo gegund! Marmat, Wat knap dat je nog niet getest hebt! Ben benieuwd! Welkom Twinny. Spannende tijd weer dus! Heel veel succes!
Marnat, ik zou morgenvroeg gewoon nog een test tegenaan gooien! Dikke kans dat ie positief is! Spannend!!!!
louwtje ik denk ik weet wel zeker dat we blijven testen als het echt zo is ik zou het niet kunnen geloven naar 11 jaar ik geef dit maandag ook wel aan bij de gyn want dan moeten we er toch heen hoe gaat het met jou dan? liefs marnat
Ik weet niet wat ik ervan moet denken..........ik ben ontzettend moe en heb een rommelende buik, maar beide heb ik wel vaker alleen niet in deze mate. Het kan komen door de stress rond mijn jongste dochter, maar het kan ook een leuke oorzaak hebben. Nog een klein weekje afwachten......
Hier weer even een berichtje van deze kant. Vanmiddag naar de gyn geweest, alles was leeg. Goed teken dat wel. Nu net mijn eerste Puregon spuit in mijn buik gezet. Zag er erg tegenop, maar viel echt 100% mee,voelde er niets van. Gelukkig, weer iets overwonnen en een stapje verder. Ma. 7 sept, mag ik voor de 1e meting (dag 13) Op naar de 4e IUI ! Iedereen een goed weekend ! Liefs Hope76
dank je lauwtje maar t is jou ook enorm gegund hoor marnat dus dubbel spannend met zon vage test duim voor je! welkom twinny! hopelijk is jullie 2e wonder in 1 keer iui raak! giegel spannend meid. hoop voor je dat t raak is! hope eng he zon eerste keer spuiten.. gelukkig dat je er nix van voelde. ik heb alle keren van de naald niks gevoeld alleen de vloeistof deed wat pijn als ik de spuit er weer uit had. toen steekte t wat.. maar ach.. alles beter dan zon beurse kont die ik nu heb van de pregnyl haha hopelijk brengt ronde 4 jullie geluk. wel een late eimeeting? of heb jij altijd vrij laat je eisprong? bij mij hebben ze gisteren op dag 10 gemeten en morgen op dag 12 krijg ik dus mn eerste iui. nu heb ik altijd zelf mn eisprong rond dag 14/15 dus vond dit voor mijn doen ook wel vlot hoor..
@ Marnat, wat spannend ip is een licht rose streepje voor een zwangerschap positief @ Marieke, aaaaaauuuuuuuw, hebben ze je de pregnyl IM gespoten?? Wat middeleeuws, het mag vandaag de dag gewoon subcutaan.. Ik spuit hem ook gewoon zelf.. Nou ja laten we hopen dat het voor een goed doel is en dat je straks een klein beebje in je buik hebt. Succes!! Hier nog veel buikpijn, niet fijn We zitten inmiddels alweer op dag 3 van de primolut.. Fijn weekend allemaal
joontje knuffel voor je buikpijn als ik zelf had gespoten dan had ik m ook subcutaan mogen zetten.. maar omdat ik dit niet durfde (scheiterd dat ik ben) vroeg ik of ik m in t ziekenhuis mocht laten zetten. toen ik daar vanmiddag dus stond en mn onverwacht toen al krijgen zou, schrok ik toen ze met 2 im naalden aan kwam zetten. dus ik zei al dat ik eigen naaldjes mee had genomen van de apotheek. ja maar zei ze: als wij m hier bij de mensen zetten zetten we m altijd im in de bilspier.. okej dus had eigelijk niet veel keus, of zelf doen of im.. dan maar im haha en van t spuiten zelf heb ik geen last gehad gelukkig maar nu doet t wel nog zeer.. maar ja.. tis voor een goed doel hihi
Hoi Marieke, ja vond het echt spannend, maar das vaak, zie je er als een berg tegenop, na de tijd denk je: heb ik me daar zo druk over gemaakt. Hoeveel moet jij spuiten, en klopt het wel dat je totaan je IUI moet blijven spuiten ? Ik heb idd een late eisprong, vandaar dat we op dag 13 mogen meten. Meestal rond dag 18 de IUI (hoef ik niet zolang in spanning te zitten na de tijd) Bij mij doet de Pregnyl spuit niet echt zeer als ze hem zetten in het zk, elk geval geen beurse kont aan deze kant. Heel veel succes met je 1e IUI !!! Zet hem op, ik ga ook voor jou duimen.
Hallo, Weet iemand als je voor het eerst een afspraak gaat maken in een ziekenhuis waar ze dan mee beginnen? Ik vermoed zelf dat wij in aanmerking gaan komen voor IUI want mijn man heeft een verminderde zaadproductie. Wel levende maar niet genoeg.
hope, dank je meid! ik heb vanaf dag 3 tot en met dag 10 ,75 eenheden puregon moeten spuiten. is dus eigelijk wat teveel voor mij aangezien is dus veel blaasjes heb. gister op dag 11 heb ik 10.000 eenheden pregnyl gehad. en vanmiddag krijg ik dus mn eerste iui. ben best zenuwachtig. weet niet goed wat me te wachten staat en krijg de horrorbeelden van mn hsg weer voor me ... zwitzali, dat is per ziekenhuis en gyn verschillend. en natuurlijk jullie achtergrond en de onderzoeken die je al hebt gehad. dus helaas kan ik je daar geen antwoord op geven
hey meiden, net me brief gehad van me zorgverzekeraar, de pregnyl moet ik zelf betalen, maar is niet veel alleen vind ik het raar dat het de eerste keer 16 euro was en de 2de keer 10 euro:S terwijl me eigen risico nog helemaal openstond, 155 euro. groetjes
pregnyl zelf betalen? das lekker pff nou wees maar blij dat t de puregon a 200 euro niet is hihi maar toch belachelijk hoor dat we t zelf moeten betalen.. waar betalen we tegenwoordig nog premie voor
Hmmmm zeker raar dat je de pregnyl zelf moet betalen, heb laatst mn polis er nog even bijgepakt en bij de menzis zitten de medicijnen voor vruchtbaarheidsbehandelingen nu gewoon in het standaardpakket.. Marieke heb je je eerste IUI al gehad?? Marnat al weer getest????????
joontje nee nog niet. half 3 moeten we er zijn en half 4 krijg ik de behandeling. ben stik zenuwachtig.. hahaha stom he
Marieke succes vandaag met je eerste iui!! Marna, alweer getest? Ben wel heel benieuwd hoor, het is je wel gegund na 11 lange jaren Zwitzali, bij mij werd een inwendig onderzoek gedaan en t zaad van mn vriend werd getest. Heb ook nog bloed moeten prikken, maar wat marieke al zegt, in ieder ziekenhuis is het verschillend. Wanneer heb je de afspraak? Giegel, spannend hoor. Hopen dat t wat moois betekend.
Marieke succes vandaag met je eerste iui!! Marna, alweer getest? Ben wel heel benieuwd hoor, het is je wel gegund na 11 lange jaren Zwitzali, bij mij werd een inwendig onderzoek gedaan en t zaad van mn vriend werd getest. Heb ook nog bloed moeten prikken, maar wat marieke al zegt, in ieder ziekenhuis is het verschillend. Wanneer heb je de afspraak? Giegel, spannend hoor. Hopen dat t wat moois betekend.