Fijn Aldonzo dat je nu een betere uitleg kreeg! Gelukkig maar! Iedereen weer veel succes gewenst he met de IUI!
Twinny we duimen allemaal voor je. Ik heb mijn derde dag Clomid erop zitten.Krijg wel wat hoofdpijn van de Clomid. Dinsdag eerste echo en dan maar kijken hoeveel er gegroeid zijn. Als er bij mij 3 zouden zitten zou ik wel doorgaan denk ik. De kans dat je een drieling krijgt is er. Maar er kan ook maar 1 eitje bevrucht worden. Bij mij zaten er vorige keer eersst 3 en 2 zijn er maar doorgegroeid. Heel veel succes.
Twinny veel succes met de pregnyl spuit vanavond. En morgen dus al de IUI? Je ziet her en der nog wel verschil per ziekenhuis....als het morgen meezit met de fm spuit ik dus morgenavond de pregnyl en kom zaterdag pas voor iui. Heel veel succes en ik hoop dat ik je snel mag volgen. Minou succes met de clomid....lastig die bijwerkingen he, sterkte.
Aldonza ,dus morgen weer FM. Ik kreeg de vorige keer de woensdags de pregnyl en vrijdagmorgen de IUI. Dat komt dus wel overeen met jou. Succes morgen en ik ga voor je duimen zaterdag .
Yup, bij mij is het ook zo, als het morgenavond goed zit bij de fm, pregnyspuit en dan zaterdag inseminatie...
hoi hoi Bij ons verschilt dat per gynaecoloog. De 1e 2 keer had ik hetzelfde als bij jullie. De derde keer was andere gynaecoloog en die deed het de dag erna, gelukkig maar, want had de dag van de iui ook mijn eisprong gehad, volgens mijn temp. grafiek. Deze keer had ik bij de laatste fm gister een groot ei en denk dat ze dus beter vond dat we vandaag er voor gingen. Ei, is trouwens volgens mijn temp. grafiek nog niet gesprongen.......hoop dat dat morgen toch wel het geval is dan..... Iedereen alvast heel veel sterkte dan voor zaterdag........ Krijgen jullie trouwens nog een echo, voordat IUI is, of gokken ze erop dat ei er nog zit? Twinny
Hoi, ik heb geen echo voor de IUI gehad. Wel jammer eigenlijk..... Je wilt toch weten hoe je ervoor staat.
Dat doen ze bij ons wel altijd. Eerst een echo en dan meteen de inseminatie. Vind ik wel zo prettig, dan weet ik tenminste of het ei al gesprongen is of niet. Als het eitje nog niet gesprongen is, moet je de volgende dag of na twee dagen nog een keer terugkomen voor een controle-echo, om te checken of het eitje daadwerkelijk gesprongen is. Waarschijnlijk heb ik morgen de inseminatie of anders zaterdagochtend. En dan weer fijn 2 weken wachten. Lopen we ongeveer gelijk. Kunnen we gezellie samen wachten. Groetjes, Jaycey
Aldonza: Ik hoop dat het lukt voor jullie! Succes! Bij mij is het maandag een uitgangsecco geweest, alles goed, maar hij had het over dat het nog 2-3 "zwarte plekken" aan elke kant zat, is dat follikkels? En gaat die dan door grooien tot de volgene IUI? Dan heb ik dus heel erg veel, toch? Vorige periode zei de gyn dat ik tot 75 puregon moest gaan, ik spuit nu 50, omdat ik maar een eitje had, maar nu zei die andere gyn dat ik 50 most houden, ik snap echt niks van Maar goed, ben maandag al begonnen met spuiten, en ik heb FM volgende maandag Ik hoop echt dat de IUI op de woensdag wordt, van wij zijn nu 7 jaar zamen de 20ste, en we wou even weg, maar als we de IUI op die vrijdag krijg, dan wordt het niks... maar ja, dan doen we gewoon op de zaterdag...
Even kort, want heb niet zoveel tijd.... Vanavond heb ik pregnyl dus kunnen spuiten en zaterdag de iui....ik krijg ook niet eerst een echo voor de inseminatie. Kan me voorstellen dat het voor je gevoel prettiger is als ze dat wel doen...blijkbaar gokken ze er bij ons op dat het eitje gewoon springt...we zullen weer afwachten. Trolljenta weet niet wat je gyn psies bedoeld met zwarte plekken?? Ik zou je vragen zeker maandag even stellen zodat je een duidelijk antwoord hebt, je moet toch weten hoeveel EH je moet spuiten en waarop ze dat baseren. Heb dat bij mijn gyn ook gedaan en kreeg hierop een duidelijk antwoord waardoor ik er weer vertrouwen in kreeg. Oja, de gyn zei vanochtend dat het eitje links dus sowieso gaat springen maar dat die ene rechts ws ook nog wel meedoet (bleek vanmorgen dat hij toch ineens nog groeispurt heeft gemaakt en hij heeft nog 2 dagen om groter te groeien) dus wie weet..?!
Aldonza: Volgens mij zei hij wel dat het follikkels waren, de zwarte plekken, maar ik ga weer vragen maandag, hoor het toch wel als het te veel is Ik moest 50 aanhouden, hij zei dat het anders een risico was dat het te veel eitjes ging groeien. Ik hoor het maandag wel En, heel veel geluk morgen!!! *duimen* 8)
Hoi, Alles goed met jullie? Aldonza, hoe is de inseminatie verlopen? Hoeveel follikels had je nu? Jaycey, heb jij ook al inseminatie gehad? Ik kom net van de gyn en heb dus drie follikeltjes, eentje van 19, eentje van 21 en eentje van 22mm, dus mijn Pregnylspuit gekregen en dan morgenavond inseminatie. Twinny, ik krijg ook geen echo om te zien of mijn eitjes gesprongen zijn, tenzij ik zou zeggen dat ik niks heb gevoeld, dan zou hij wel en kijkje nemen. Jij hebt dus ook al de inseminatie achter de rug als ik het goed heb? Dan lopen we wel allemaal redelijk gelijk hé... is wel fijn, kunnen we samen door die moeilijke wachtweken. Liefs Kirby
Oja, trolljenta, niet alle zwarte vlekken zijn follikels, sommige zwarte vlekken zijn gewoon bloedvaten, bij IVF moeten ze heel erg opletten dat ze die niet aanprikken ipv de follikels anders krijg je wel een felle bloeding!
hallo meiden Lijkt erop dat we met zijn 4-ren het wachtbankje opgaan..... jacey, aldonzo, kirby : allemaal heel veel succes en op naar het goede nieuws eind oktober......... Ik moet 31 oktober niet ongesteld zijn geworden........welke dag wordt het voor jullie spannend? denk dat ik toch gister mijn eisprong gehad heb. Vandaag was de temp.0.3 gestegen, ben benieuwd om morgen nog hoog is..... Lijkt me dus toch nog mogelijk...........donderdag 10u was de inseminatie.....! grtjs Twinny
Ben net weer terug van de gyn..inseminatie ging goed....we hadden de slappe lach om het aantal zaadcellen van mijn mannetje (115 miljoen) en daaruit kwamen allemaal flauwe grappen en opmerkingen...Het is dat die rot eendebek er aan te pas moet komen..anders had ik daar helemaal liggen lachen in die stoel...enne Twinny ook wij gaan straks nog aan de klus...mijn Nod houd ik nu de 28 oktober aan, dat is 14 dagen na vandaag, de inseminatie. Voorgaande keren werd ik dan wel ongi of net dag daarvoor, maar hoop dat het nu natuurlijk eens weg gaat blijven! Klinkt goed hoor met je temp, vertrouwen erin houden dat het helemaal goed komt met je eitje en jullie zaadjes...die vinden elkaar vast wel! Kirby donderdag heb ik nog echo gehad en daarop waren er 2 te zien....1 zou zeker springen en de gyn dacht die andere ook wel (de rest was te klein om mee te doen). Jaycey wat super zeg...hoe is de inseminatie gegaan? Welk ziekenhuis moet je eigenlijk.....misschien hebben we elkaar wel gezien vanochtend? Ik moet naar het Radboud in Nijmegen. Ga hier nu ff lekker relaxen, weet dat ik eigenlijk weer van alles kan doen en het zaad echt wel blijft zitten waar het moet, maar is puur mijn gevoel ....lekker beentjes omhoog en ff rustig aan doen vandaag.
Hoi dames, ook voor mij zit het er al weer op. Om 11.50 uur was ik aan de beurt. Ook het zaad van mijn man was van goede kwaliteit. Is toch altijd weer een opluchting, alhoewel ik weet, dat daar het probleem nooit heeft gezeten. Ik ga altijd naar het Catharina ziekenhuis in Eindhoven. Vanuit het ziekenhuis zou ik een zwangerschapstest moeten doen op maandag 30 oktober, op mijn verjaardag. Zij houden altijd 16 dagen na de IUI aan. Voor mezelf houd ik 28 oktober aan, want bij mij komt de ongi altijd 14 of 15 dagen na de inseminatie. Zitten we gezellig met een aantal dames op het wachtbankje. Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en hopelijk gaan we met z'n allen naar de andere kant van het forum. Groetjes, Jaycey
Fijn dat het bij jou ook goed is gegaan. Ik zou het ook niet redden hoor 16 dagen, werd altijd voor die tijd wel ongi . Maar nu hopen we natuurlijk van niet! Hoop dat je een prachtig verjaardagscadootje krijgt, misschien dus wel 2 dagen te vroeg..
Jacey en Aldonza,spannend de komende 2 weken. Ik ga voor jullie duimen. Damie,...jij hebt je wachtweken er bijna opzitten,hopelijk een positieve test. Ik ga dinsadag weer voor FM,hopelijk groeien er weer mooie eitjes.
Hoi Minou, Dat vind ik altijd spannend, die eerste FM. Dan krijg je te horen hoeveel eitjes er aan het rijpen zijn. Veel succes.