Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! @sen: ik vind het juist fijn om te lezen dat je zwanger bent, dat geeft ons toch weer een beetje hoop! geniet er maar lekker van!
Vandaag voor het eerst naar de gynaecoloog geweest. Viel allemaal reuze mee. Inwendige echo gehad en alles ziet er goed uit. Enige minpunt is dat ik een vleesboom blijk te hebben. Maar de vleesboom zit op een gunstige plek dat die eventueel makkelijk te verwijderen is. Bovendien zit hij aan de buitenkant van de baarmoeder en heeft geen invloed op een eventuele zwangerschap. Ze gaan nu overleggen of het noodzakelijk is om de vleesboom te verwijderen. Verder gaan alle onderzoeken wel van start en mag ik volgende week maandag, woensdag en vrijdag weer naar het ziekenhuis om te kijken hoe het eitje zich ontwikkeld en op het moment van springen moeten we een samenlevingstest doen. Wordt dus een drukke tijd en we hopen er het beste van.
zwitzali, dat hoop ik ook.. dat de maand voorbij vliegt voor jou en de komende 2 weken voor mij hihi merk wel aan mezelf dat dit wachtbankje langzamer gaat als dat t voorgaande maanden ging. toch onbewust denk je dat je nu gewoon meer kans hebt... marnat, fijn dat jullie nu snel geholpen worden. wel balen van de vleesboom. gelukkig zit ie op een "gunstige" plek. spannend dus nog even of die moet worden weggehaald. timon hoe voel jij je dan?
even een vraagje trouwens: werd er bij jullie op de dag van de inseminatie nog een echo gemaakt? voor de eiblaasjes? ik heb dus vrijdag een echo gehad en daaruit bleek dus 3 eitjes, 1 van 19 en van 18 en 1 van 15 mm te zitten. toen de pregnyl gehad en besloten dus om afgelopen zaterdag te insemineren. maar heb toen eigelijk geen echo meer gehad.. gewoon meteen geinsemineerd. dus vroeg me af omdat t al zo raar ging die zaterdag of hij dat niet vergeten is? of hebben jullie ook geen echo meer gehad op de dag van de iui?
marnat, fijn dat jullie nu snel geholpen worden. wel balen van de vleesboom. gelukkig zit ie op een "gunstige" plek. spannend dus nog even of die moet worden weggehaald. marieke 1610 we zullen wel zien wat ze gaan doen weg halen of niet aankomende drie daggen ma wo en vrijdag maar zien wat mijn eitjes doen 1 ding kunnen ze niet verstoppen en stiekum zijn hihi want ze worden gevolgd
hihi marnat daar heb je gelijk in.. big brother is watching us linda oke dank je! scheelt alweer, dacht even dat ie t misschien vergeten was ofzo
@ Marieke: Tot nu toe heb ik één keer voor de inseminatie een echo gehad omdat ik zeker wist dat ik mijn eisprong had gehad. Uit de echo bleek dit ook zo te zijn. Maar normaal maken ze geen echo voor de inseminatie.
oke dank je giegel.. ik heb zaterdagavond heel duidelijk de eisprong gevoeld. dus wat dat betreft is de behandeling prima getimed
hoi meiden, Ik heb nog niet teruggelezen,ben een tijdje niet online geweest en op vakantie geweest. Ik ben nog steeds aan het wachten op m'n ongi en volgende week dinsdag mag ik naar de gyn,om te bespreken of voor mij een kijkoperatie een optie is. Sinds vorige week ben ik elke dag misselijk en krampen in mijn buik,volgens mij van de spanningen,dus ik hoop op positief nieuws volgende week. groetjes
lilmomo; soms is het idd wel even fijn om een rustronde in te lassen hoor. Ik heb al vier ronden alleen de hormonen gebruikt. Maar twee keer tussendoor hadden wij (een verplichte) rustronde, omdat ik toen cystes had. En is even niet fijn, maar het gaf bij mij best wel even wat rust. Hoop dat het jou ook een goed gevoel geeft! En hoop dat je ook rust in je koppie kan creeëren. Linda; nee hè, je had er zo'n goed gevoel bij. Balen meid. En ja, ons wachten wordt ooit beloond hoor! Dopey; een knuffel voor jou! Deze ronde hopelijk niet weer je ei missen! Krijg je meer fm's??? Marieke; sterkte met die lange twee weken die nu komen gaan! klingel; wat een verhaal, jeetje zeg. Dit is pas echt een domper denk ik. Heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat je wel de hoop vast kan houden! Timon; hoe lang moet je nog wachten???????
dank je zeehondje.. gelukkig is week 1 al bijna om haha en t weekend gaan we lekker weekendje weg dus dan schiet de tijd ook op
Kom goed! Gewoon morgen naar het zh bellen en de volgende IUI aangaan. Een kleintje zal er komen. Daar heb ik alle vertrouwen in.