Marieke1610, Was even benieuwd hoe het nu met je gaat. Voel je je al anders? Ik hoop zo voor je dat het na zo een eerste IUI raak is... Zou helemaal top zijn he. En voor mij geeft dat weer goed hoop voor strakjes 8)
Timon, Ja we moeten wachten tot 5 Okt. Pas dan kunnen we terecht bij de gyn. Ben zo benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Heb me een beetje ingelezen en ik denk dat het IUI gaat worden aangezien mijn man zijn zwemmertjes niet zo goed zijn. ( 2 x getest 2x precies dezelfde waarde) Wij moeten dus nog ev en geduld hebben. Hebben we wel hoor na al die jarennnnn gewoon proberen!
hey zwitzali lief dat je aan me denkt.. hier gaat alles goed.. af en toe was steekjes in de liezen en onderin mn buik en heb momenteel enorme spierpijn in mn borstspieren.. maar ja dat kan ook van 100 andere dingen zijn haha morgen ga ik lekker een weekend weg dus hoef ik niet steeds na te denken haha timon wat super dat je zo positief bent joh!
Timon balen weer van de ongi! Marieke spannend he, zo'n eerste IUI...of eigenlijk elke, want gevoelsmatig heb je toch meer kans. Geniet van jullie weekendje weg! Ik mag maandag voor de eerste fm, dag 9. Het liefst zou uik op dag 7 of 8 de eerste fm hebben, maar dat is in het weekend...nou ja hopelijk zijn we nu wel op tijd!
Spannend voor je, Dopey. Moet je zo om de dag? Het is balen van de ongi, maar ach... we gaan door met de volgende ronde IUI. Ik kan wel erg in verdriet, etc gaan hangen, maar heb daar geen zin in. Zo sta ik ook niet in het 'graag zwanger willen worden'. Gelukkig denkt mijn man er net zo over. Zijn reactie was 'Dan heb ik weer een halve dag vrij.' Wie verzint dit? Ik heb wel een goed gevoel over het IUI-traject en hoop heel erg dat het snel raak mag zijn.
dopey wat is fm als ik mag vragen timon wat kan ik zeggen ik heb mijn ongi naar mijn vriendin gestuurd maar helaas heeft het niet geluisterd het is naar jou gegaan ik heb mijn best gedaan hihi een knuf van mij hoe is het met de andere meiden
dank je dopey, hopelijk groeien je eitjes goed, maar niet te goed want ze moeten m niet weer missen natuurlijk! hihi marnat. volgende keer de ongi maar een tomtom meegeven dank je voor t duimen hier alles verder goed.. af en toe wat lichte steekjes onder in de buik. maar verder weinig last. gisteren enorme spierpijn in mn borstspier maar ook dat is al bijna weg.. ach ja ik moet nog ruim een week.. dus we zien t wel
Marnat, fm is de ei-meting die je voor de eisprong kan hebben. Dan moet je steeds naar het zh. Ben ik mooi klaar dat je jouw ongi geen routebeschrijving heb meegegeven.
marieke en timon ik dacht al ik was wat vergeten dat was de tomtom en route beschrijving dus ik doe hem er de volgede keer bij oke timon is de fm wat ze volgen de week bij mij gaan doen dat volgen bedoel ik bedankt voor de uitleg alvast
vind t altijd wel grappig om te zien.. zon fm suc6 ermee marnat! ik heb nog wel leuke stemmetjes voor de tomtom ...danny de munk, of the knight rider, of chiel beelen misschien? mijn favoriet is toch bert visscher.. al vind ik danny de munk ook best.. jummie klinken hahaha
dankje marieke wat kan je lol hebben he kan het wel even gebruiken mijn zusje heeft een miskraam gehad gister is het operatief weg gehaald ze heeft na weeen tot nu toe verder is het goed gegaan ga haar vandaag nog bellen
Hey Ladies!!! Marnat sterkte voor je zus! Dat zijn de minder leuke dingen in het leven jammer genoeg. Hoe is het verder met de dames..?? Marieke fijn weekend.. Heerlijk er eventjes tussen uit... Hier vandaag de duivels weer gekregen. 1 dag te vroeg weer. Gelijk zh gebeld en afspraak gemaakt voor aanstaande maandag. Dan is het al dag 5. Hoop dat ik dan al mag beginnen. Normaal begin ik dag 3 al.. De assistent zei ook al dat dat te laat was maar ja ik heb net een maand niks gedaan en zou graag weer verder willen. Poging 7 alweer.. Het gaat hard. Te hard als je het mij vraagt. Dus ik kom weer mee kletsen met jullie dames.. Greetzzz
Dank je funkie! mooi balen weer van je ongi.. tis echt oneerlijk allemaal! 7e ronde alweer.. pfff hopelijk ook meteen de laatste!