iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    Oh wat spannend allemaal voor je Marieke !!! Ik hoop zo dat het raak is bij je !!! Helaas kan ik je niet helpen aan een antwoord, maar hopelijk andere meiden wel.
    Succes, kan niet wachten tot morgen.
    Liefs Hope76

2. dank je hope!
    tis zo raar, zie je eindelijk een behoorlijk lijntje op je test, en een zwanger op de digitale test.. zit je nog eigelijk in afwachting.
    ik dacht echt dat pregnyl na 10 dagen uit je lichaam was.. en als je dan op dag 13 test dat je dat dan wel mocht geloven

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Marieke; jeetje zeg wat balen dat de gyn dan zegt dat het ook nog van de pregnyl kan zijn. Maar volgens mij is 13 dagen wel genoeg hoor, dan is die pregnyl wel uit je lichaam zou ik zeggen.
    Het is natuurlijk wel zo dat je hcg stijgt met de dag, dus als de test morgen donkerder is weet je het zeker, dan ben je zwanger!
    Ik hoop het zo voor jullie!!!!!!!

4. dank je zeehondje dat hoop ik ook.. hcg stijgt toch per 2 dagen???
    maakt ook niet uit ga gewoon iedere dag nu een test doen haha
    maar dacht altijd dat digitale behoorlijk wat hcg nodig hadden.. ook niet meer zo dus haha

5. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Marieke

Ik heb 2 x een vmk gehad en 2 x heb ik 3 dagen voor nod positief getest.. 1 x had k na 6 wkn de miskraam en de laatste keer werd ik toch gewoon ongesteld..

Maar ja mag er vanuit gaan dat het niet meer van de pregnyl is..
    Dat is idd na 10 of 11 dagen uit je lichaam..
    hoop dat je ongi weg blijft en dat je idd hartstikke zwanger bent :D
    En je mag als je wilt tenminste in mijn ziekenhuis bloed prikken..
    Dus dat zou je kunnen vragen of dat mag..
    Lijkt me sterk als ze zeggen nee dat mag niet..

En ja het is moeilijk om iedere keer te horen dat er weer iemand zwagner is uit de familie.. Ben liever blij voor mezelf en dat begrijpen ze ook wel.. vooral die ene nicht die nu zwanger is.. andere moet deze maand bevallen..
    Maar k denk maar zo het heeft allemaal een rede.. waarom ons dit allemaal overkomt...!!!

6. dank je funkie.. ik hoop ook dat t gewoon goed zit!

hoop ook echt dat t voor jullie eens raak mag zijn.. gun het jullie ook zo ontzettend!

7. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Marieke, wat spannend!! Hoop zo voor je dat het niet meer de pregnyl is maar dat je gewoon lekker zwanger bent! Morgen of overmorgen nog maar een keer testen?? Ik duim!!!

Hier kondigd mn ongi zich al weer aan! Op naar de 5de iui dus... Ben er zo onderhand wel ongelovelijk zat van bahhh :(

8. getver lauwtje dat is niet leuk...kan me voorstellen dat je t spuugzat bent..

en dan loopt ik te zeuren :( knuffel voor jou

hopelijk heeft t internet gelijk en is idd de pregnyl al uit mn lichaam.. we wachten t maar af

9. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Ach we gaan gewoon vrolijk door ;)

Marieke jij bent gewoon heeeeeeeeeeeeeel erg zwanger!!! :D

10. ik hoop t ;)

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Even een vraagje: voor de volgende ronde moet ik op dag 13 voor de meting, maar dat is een vrijdag! Doen ze de IUI ook op een zondag (ik woon in België)???

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Marieke: Ik heb maandag een testje gedaan (week ná iui, iets meer dan week na pregnyl-spuit) en mijn test was wit. Ook de eerste twee keer had ik een witte test een week na iui. ('t waren wel andere testen, maar goed...)
    Officieel 'mag' ik van zh helemaal niet testen maar moet ik op dag 15 na de iui naar het zh voor een bloedtest...

@Ineke: Ik weet niet in welk zh je loopt, maar ik zit in UZ Jette en daar doen ze op zondag ook iui.

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ineke; het verschilt idd per ziekenhuis heb ik begrepen.
    Dus gewoon even vragen denk ik.

14. linda73

linda73 Actief lid

22 jul 2009
    114
    0
    16
    Vandaag weer de eerste echo gehad voor de 3e IUI, maar helaas was er nog niks te zien, vrijdag moet ik weer, hopelijk groeit er dan iets....

15. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Was het eindelijk gelukt en nu alweer voorbij :(
    Vanmiddag ben ik het vruchtje verloren.

We weten nog niet of we een maand rust nemen of meteen doorgaan met IUI, nu onze jongste ook nog steeds in het ziekenhuis ligt.

16. linda73

linda73 Actief lid

22 jul 2009
    114
    0
    16
    Giegel, wat verschikkelijk jammer, wens jullie veel sterkte!

17. jeetje giegel.. dat is hard.. dikke knuffel!!

verder iedereen bedankt voor de reakties.
    vandaag 14 dagen na pregnyl ook weer een kruis op de kruidvat test. wel licht maar toch een kruis. morgenochtend dus weer testen

18. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Ach wat verdrietig :( een dikke knuffel voor jullie!

19. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Marieke gefeliciteerd, ik denk echt dat je zwanger bent! Ik had destijds 1 dag voor mijn NOD een negatieve test (achteraf heel licht positief) en 2 dagen na mijn NOD een vet positieve test...het s vast niet meer van de PRegnyl :D

20. zou je echt denken dopey?
    ben echt bang.. vanmorgen dan weer getest en zie album.. heb de foto moeten verkleinen dus in t echt is ie wel wat beter te zien hoor! maar t kruis is vrij licht. vandaag zou ik ongesteld moeten worden..

Deel Deze Pagina