hope: naar is dat he als het zo moeilijk gaat, bij mij was het ook erg lastig en moest zelfs assistentie bij komen en allemaal tangetjes, je ligt daar en denkt wat gebeurt er nu allemaal toch? ik was die dag ook eigenlijk nogal van slag, moest er echt van bijkomen, heb jij dat ook?
Giegel, Heel veel sterkte... en een dikke digi knuffel. Marieke, Gefeliciteerd!! Volgens mij kun je er echt niet meer omheen hoor
hihi mja maar toch durf ik t nog niet te zeggen: ik ben zwanger ik blijf t weekend nog even lekker doortesten. is die dan nog positief dan kan t niet anders meer haha
@Linda73: Ja inderdaad,voel me ook niet echt lekker, beetje verdrietig en teleurgesteld... Ja je ligt daar en hoopt gewoon dat het nu eens zonder aanhaken vd baarmoedermond kan gebeuren, maar dan hoor je haar vragen om te hoesten en dan weet je weer genoeg. Voelt echt als een maand voor niets aan het spuiten geweest (al is me dat wel meegevallen) en een soort van tijdverspilling vandaag. Maar misschien gaat het wel goed, we gaan er iedergeval nog even genoeg zelf bijklussen de komende dagen (je weet maar nooit) Wat ging er bij jou moeilijk als ik vragen mag ? Ook het inbrengen op zich? Ben benieuwd, want er zijn er niet zoveel die een pijnlijke ervaring hebben met de IUI. Liefs Hope76
Giegel, wat vreselijk! Een dikke knuffel voor je. Marieke, volgens mij kan het niet missen. Gefeliciteerd! Hope, heb je ovu testen gebruikt of fm metingen om het juiste tijdstip voor de IUI te ontdekken? Apart dat je bmmond nog dicht zit. Ervoor leggen is natuurlijk geen IUI. Kop op, meisje. Tracey, kreeg je man maar 1 potje? Die van mij mocht zich vermaken met 2 potjes. De 1e voor de eerste stoten en de 2e voor de rest. Wel spannend, he? Wij gaan volgende week voor de 2e IUI.
Bedankt allemaal! Vandaag heb ik een k*tdag gehad en heb ik me tot het begin van de avond goed kunnen houden. Op de afdeling waar m'n dochter ligt vroegen ze ook een paar keer hoe het met me ging, maar vanavond brak er iets bij mij en had ik het helemaal gehad. Vanmorgen ben ik wel meteen langs de gyn gelopen en heb ik een afspraak gemaakt voor een follikel meting morgenvroeg. Dat heb ik gelukkig wel halverwege de ochtend zodat ik morgenvroeg eerst ga uitslapen. Ondanks dat ik het nu toch best wel moeilijk vind, ben ik wel blij dat ik nu weet dat ik zwanger kan worden met een dichte eileider.
Huh? Twee potjes? Mijn vriend moet het ook met 1 potje doen. Volgens mij doen de meeste ziekenhuizen het met 1 potje (of niet?). Giegel: succes met je follikelmeting vandaag en nogmaals sterkte. Kan me voorstellen dat de vmk je niet in de koude kleren is gaan zitten (en dan ook nog je dochtertje die in het ziekenhuis ligt!).
IUI-MEIDEN Be Happy: 1e, 2e en 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. September: pauze. Oktober: HSG. November: hopelijk start gestimuleerde IUI Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Cin1979: IUI 1 (pregnyl) en 2 (clomid 100mg + pregnyl) mislukt; 31/08 IUI 3 gehad (wederom 100mg clomid + pregnyl) Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist; 8 sept IUI 6 Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt, 6de iui mislukt op naar poging 7 Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging 17 aug Hope76: 1e, 2e IUI en 3e IUI mislukt.4e IUI. 10 sept. IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl op 20/08. Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI. Klingel 31/8 5e IUI gehad. kansloos: <100.000 Lauwtje: 4e IUI. Lilmomo: 1e en 2e IUI mislukt. Op weg naar de 3e IUI 31 aug FM. Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09 mislukt. Op weg naar 3e IUI. Marieke1610: op weg naar de 1e IUI rond 31/08 Marjolinos: op weg naar de 1e IUI. Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Robing: 1e & 2e IUI in eigen cyclus mislukt nu ff op vakantie Riv: 1e, 2e en 3e IUI mislukt. Op weg naar de 4e IUI. Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI mislukt. 2e IUI in eigen cyclus half september Traantje: 1e en 2e IUI mislukt, IUI 3 op 13-8, clomid 50 en pregnyl Tracey: 1e IUI 10-8 met Menopur en Pregnyl Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: op naar de 1e IUI met Gonal-F en pregnyl. HET WACHTBANKJE Traantje: Testen vanaf 27/08 IreneH: Testen vanaf 03/09 Lauwtje: Testen vanaf 11/09 Marieke1610: Testen vanaf 12/09 Klingel: Testen vanaf 13/09 cin1979: Testen vanaf 15/09 Dopey testen vanaf 23/09 Tracey: testen vanaf 24/09 Hope76: testen vanaf 25/09 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) & Giegel (helaas vmk) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat(mk met 5wkn gestopt), bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
ach seat, wat vreselijk voor je! Sterkte! De ontzettende vreugde heeft nu plaats gemaakt voor verdriet! Sterkte met het verwerken! *knuffel* liefs
Zoals jullie misschien al gezien hebben in de lijst hierboven, heb ik helaas bij de eerste echo vreselijk nieuws gehad!! Er zat alleen een leeg vruchtzakje!! 3 weken hebben we op een roze wolk gezeten, maar in no time er weer vanaf gedonderd!! Dat we ook dit nog mee moesten maken, daar kon ik niet bij!! Inmiddels sinds vorrige week vrijdag aan het bloeden en moeten vandaag weer terug naar het ziekenhuis voor een echo, ben zo benieuwd of alles er nu zelf uit is gekomen!! Verder hopen we te horen wat de bedoeling gaat worden, hoop echt niet dat ze nu zeggen, nou jullie zijn spontaan zwanger geworden, kom nu eerst over een half jaar maar weer terug!! Echt dat gaan we niet trekken!!! maar goed laten we eerst nog maar vanmiddag afwachten, de vreselijkste cenario's spelen alweer door mijn hoofd! Sorry voor dit ego berichtje!
seat en giegel dikke knuffel! het is zo oneerlijk.. zo lang gewacht en dan komt je droom uit en dan duurt t maar zo kort knuffel voor jullie! hier trouwens ook maar 1 potje gehad voor t zaad.. vind het best lullig om nu met zulk slecht nieuws van de andere dames te zeggen, maar denk dat ik toch echt bij 1e iui zwanger mag neergezet worden.. vanmorgen weer een digitale test gedaan en die gaf ook weer zwanger aan, nu 15 dagen na de pregnyl.. en had anders gister ongesteld moeten worden.. dus mag ik er nu toch wel een beetje vanuit gaan dat ik zwanger ben toch??
Seat en Giegel: Wat een verdrietig nieuws voor jullie. Sterkte met het verwerken hiervan Wat betreft de twee potjes, dit doen ze bij IVF ook, omdat er na een paar stoten pas echt zaad naar buitenkomt.
IUI-MEIDEN Be Happy: 1e, 2e en 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. September: pauze. Oktober: HSG. November: hopelijk start gestimuleerde IUI Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Cin1979: IUI 1 (pregnyl) en 2 (clomid 100mg + pregnyl) mislukt; 31/08 IUI 3 gehad (wederom 100mg clomid + pregnyl) Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist; 8 sept IUI 6 Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt, 6de iui mislukt op naar poging 7 Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging 17 aug Hope76: 1e, 2e IUI en 3e IUI mislukt.4e IUI. 10 sept. IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl op 20/08. Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI. Klingel 31/8 5e IUI gehad. kansloos: <100.000 Lauwtje: 4e IUI. Lilmomo: 1e en 2e IUI mislukt. Op weg naar de 3e IUI 31 aug FM. Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09 mislukt. Op weg naar 3e IUI. Marieke1610: op weg naar de 1e IUI rond 31/08 Marjolinos: op weg naar de 1e IUI. Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Robing: 1e & 2e IUI in eigen cyclus mislukt nu ff op vakantie Riv: 1e, 2e en 3e IUI mislukt. Op weg naar de 4e IUI. Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI mislukt. 2e IUI in eigen cyclus half september Traantje: 1e en 2e IUI mislukt, IUI 3 op 13-8, clomid 50 en pregnyl Tracey: 1e IUI 10-8 met Menopur en Pregnyl Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: op naar de 1e IUI met Gonal-F en pregnyl. HET WACHTBANKJE Traantje: Testen vanaf 27/08 IreneH: Testen vanaf 03/09 Lauwtje: Testen vanaf 11/09 Marieke1610: Testen vanaf 12/09 Klingel: Testen vanaf 13/09 cin1979: Testen vanaf 15/09 Dopey testen vanaf 23/09 Tracey: testen vanaf 24/09 Hope76: testen vanaf 25/09 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) & Marieke1610 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas) & Dopey (helaas ma 10 weken) & Giegel (helaas vmk) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat(mk met 5wkn gestopt), bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Jeetje Seat... Een HELE DIKKE KNUFFEL van mij! En laat je niet afschepen in het ziekenhuis hoor! Gewoon op je strepen gaan staan. Dat je nu zomaar spontaan zwanger was geworden, was gewoon een wonder. Het is niet vanzelfsprekend dat dat weer zal gaan gebeuren. Dus ze moeten jullie gewoon blijven helpen en je niet nog eens een half jaar aan laten modderen. Veel succes in het ziekenhuis vandaag en laat je even horen hoe het gegaan is? En Marieke: ik heb je bij de zwangeren gezet. GEFELICITEERD!
@seat: Wat K*T! En zoals Be Happy zegt, direct laten weten wat júllie plan is en dat je dus niet gaat zitten wachten. @Marieke: Dat lijkt me duidelijk! GEFELICITEERD!!!
Vanmorgen weer voor een echo geweest en weer zag de gyn. geen eitjes rijpen. Zelf vind ik dit heel vreemd omdat de gyn. de vorige keren zei dat ik een mooie cyclus had. Ben wel ongesteld geweest 3 dagen. De gyn. zei trouwens wel dat niet iedere maand hetzelfde is. Dinsdag moet ik weer, maar was wel teleurgesteld, maar de gyn. zei dat ik me nergens druk over moest maken....ga nog wel even een zwangerschapstestje halen vanavond! Be Happy@ ik stuur je later even een PB berichtje, zit nl. pas net op mijn werk en moet hier gauw dingen verwerken...
@ Linda73: was al steeds aan het kijken of je er al was . Nog geen eitjes? Ik vind dat ook wel een beetje vreemd, alhoewel ik afgelopen maanden ook 1x opeens een veel langere cyclus had. Maar hoop nog steeds dat er wel wat anders aan de hand is (maar zou de gynaecoloog dat niet gezien hebben dan?). Hoop in elk geval dat je cyclus NIET opeens op de hobbel is. Want in een enkel zeldzaam geval wil je cyclus wel eens van slag raken door de Pregnyl. Ik denk dat het inderdaad verstandig is dat je toch even een zwangerschapstestje doet. Want als je wel zwanger bent, is het dus logisch dat er geen eitjes groeien. Ben je niet zwanger, dan hoop en duim ik dat je eitjes opeens een groeispurt maken!
Be Happy: helaas even heel kort, vanavond of morgen mail ik jou langer oke PB...Ik heb wel gevraagd of ik toch zwanger kon zijn en hij kan dat nog niet zien op een echo.....hij zei doe maar een test dan weet je het zeker....