Nou nou nou wat een rot berichten allemaal weer hier Minou wens je veel sterkte meid. Annika en Klazientje jullie gaan gelijk op. Duim voor jullie!
Ik zit nog wel op 't wachtbankje, maar veel vertrouwen heb ik er niet in... vanochtend temp gezakt van 36.9/37.0 naar 36.8; meestal teken van naderende Maar: it ain't over till it's over, zullen we maar zeggen... We wachten weer af... wie wil er nog een kopje thee? of zullen wij wachtbankers toch maar een wijntje nemen dit keer? Fijne avond, slaap lekker!
hoi Minou, Bah meid, dat is echt balen. Zo'n licht streepje geeft je inderdaad veel hoop, en nu is de teleurstelling natuurlijk behoorlijk groot. Sterkte ermee ! Liefs Roca
Hoi meiden Pfff Wat ik nu weer heb. Herken mezelf bijna niet. Zal wel door de hormonen komen. Moet de hele tijd huilen. Ben zo verdrietig en ik weet niet waarom. Moet op zich toch blij zijn? Ben gister voor FM geweest. Er zit er 1 is nu 12,9 mm. Morgen terug en waarschijnlijk dan zondag IUI. Maar toch... Het is alof ik een klap op m'n hoofd heb gekregen. Ben zo down. En wanneer moet ik dan die pregnyl spuiten? Helemaal vergeten te vragen. Alles is ineens ook een probleem. En stel dat het weer te laat is? En en en Hoe krijg je jezelf gek heet dit geloof ik. Ik word moe van mezelf... (sorry voor het klagen) Schop onder mijn kontje en maar weer verder. Ik ga werken en dan naar de zonnebank ter compensatie dat vandaag de zon niet gaat schijnen
Hé geduld, maak je niet druk dat je je druk maakt. Dat hebben we allemaal weleens; alles is dan teveel, alles is te moeilijk en je ziet alleen maar beren op je weg. Gelukkig heb je ons om tegenaan te schrijven! En je verdriet: 't is echt niet gek, je bent al zo lang bezig en je maakt zoveel mee, dat komt er gewoon af en toe uit! Gewoon toelaten, flink brullen en dan traantjes drogen en weer vrolijk doorgaan, toch? Als je morgen terugmoet en wschl. zondag je IUI hebt, dan moet je of morgenavond laat je pregnyl spuiten (als ze zondagochtend insemineren), óf morgennacht (als ze zondagmiddag insemineren). De pregnyl zet je nl. ca. 36 tot 40 uur voor de feitelijke IUI. Dus daar hoef je je in ieder geval niet meer druk over te maken. Wél even vragen morgen hoe laat je moet spuiten, want dat is dus wél belangrijk, hè? Dikke knuffel en sterkte vandaag - en vooral succes morgen bij de fm en pregnyl!
Hallo allemaal, Vandaag 2e IUI gehad en we hebben er een goed gevoel bij. Als de uitslag van dit zaad slecht zou zijn, dan zouden we stoppen met IUI en dan zouden we voor IVF/ICSI gaan. We zouden dinsdag pas de uitslag krijgen, maar na wat doorzeuren (haha) heeft de arts vandaag het lab gebeld om te vragen als ze al iets konden zeggen over de kwaliteit van het zaad. Deze keer gelukkig beter zaad. 7,4 miljoen en 4,1 miljoen na opwekking. Tevens 50% beweeglijkheid en nog iets van 5% snelle zwemmers. Een uitslag dus waar we uiteraard erg blij mee zijn. De officiele uitslag van het lab krijgen we komende week per post. Dus we zitten gelukkig nog in het IUI traject en hoeven nóg niet voor IVF/ICSI. Geduld, pff... ik begrijp je dipje. Hopelijk gaat het nu wat beter met je. Heb je nu al wat meer duidelijkheid? Hoe was de FM en wanneer krijg je nu je pregnyl? Succes ! Liefs Roca
he geduld ik begrijp je heel goed. ik heb ook van die dagen dat ik alleen maar kan huilen. ik doe gewoon lekker huilen dan kan ik er weer voor een paarweken tegen aan. roca welkom op het wachtbankje. wat zullen we nemen een kopje thee of een glas fris. ik heb wel iets raars gehad vandaag. ikhoef pas volgende week maandag of dinsdag ongi te worden. nou had ik vandaag helder bloed en het is ook al weer over. ik begrijp er niks van. en ja normaal praat ik er met me moeder over maar die zit lekker in australia nu. dus kan haar ook niet even bellen. als ik het morgen weer heb denk ik dat ik het ziekenhuis ga bellen en vragen wat het kan zijn. veder wens ik iedereen vel sterkte toe. groetjes klazientje
@Martina....ik heb de laatste IUI vorige maand al gehad. Deze maand moesten we zelf aan de slag @Geduld..geeft niks hoor,hebben we allemaal wel eens.Dat zijn die rot hormonstertjes.. @Lisette bedankt....hoe gaat het met jou?
Oeps, sorry, Minou, ik had je posting verkeerd begrepen... Desondanks: m'n beste wensen waren er niet minder om! Sterkte meid...! 't Ziet ernaar uit dat de vanavond of morgenochtend gaan doorbreken; heb wat meer buikkramp en op m'n tampon een tikje rood bloed (de laatste 5 dagen had ik af en toe wat bruinverlies, maar dat werd vandaag ook al erger). Wel nog een temp van 37.0 vandaag, dus raar is 't wel! Toch alweer 14 dagen na de IUI... Raar hoor, zo'n lijf, toch?
@ Martina....hoest nu meid? @ Minou....hoest met jou meid? Wat vreselijk jammer meid! Weet helaas precies wat je nu voelt. Suc6 met IVF! Dat je maar snel mag starten! @ Alle andere meiden....Suc6! Liefs Marjo
Een hele goede morgen deze morgen. De 'ik heb last van mijn hormonen' dag is gelukkig weer voorbij. Voel me weer helemaal het kippie . Nu die eieren nog! En martina?
ey. ja op zich wel. probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn en veeldingen te doen om de tijd te doden eigenlijk. maar ben wel nog steeds misselijk. veel liefs Annika
Hey meiden! Ik ga me vandaag opladen voor onze 6e IUI.Ik heb besloten dat dat het beste gaat lukken door zwáár te shoppen Voor iedereen op het bankje.....volhouden!We willen eindelijk eens goed nieuws hier
Hahaha patricia shoppen helpt altijd! Met zoveel mogelijk plastic tasjes thuis komen en dan op bed leggen en kijken wat je allemaal hebt gekocht! Heerlijk Veel plezier!