Jeetje wel heavy allemaal,bij mij in de voorlichtingsfolder staat dat de kans 1 op 10 is dat je zwanger wordt en na 6 pogingen is 25 tot 35 % zwanger van de vrouwen. Zijn dat ook de percentage's die jullie ervaren?
@Djaar: Inderdaad, bij mij is het elke keer raak (inmiddels 4x IUI gehad)Bij mij pakken ze helaas ook telkens het haakje erbij om mijn baarmoedermond weg te trekken zodat het slangetje erdoor kan. Heb dan ook veel bloedverlies (geen proppen zoals bij jou) dus klinkt mij niet onbekend in de oren. Ben eigenlijk wel blij dat er meer zijn die schijnbaar een pijnlijke IUI ervaren (dacht al dat ik de enige was ) Bij mij hebben ze zelfs de baarmoedermond proberen op te rekken zodat het iets makkelijker zou gaan bij de IUI, het werkte maar 1 IUI, de laatste was weer K...., ze probeerde zover mogelijk te komen, maar heb er niet zo'n goed gevoel over helaas.... Hoelang heeft bij jou de bloeding geduurd , bij mij de 1e keer een paar dagen (lekker hoor als je net in je vruchtbaarste periode zit en je dus zoveel mogelijk wilt 'klussen') Ben benieuwd hoe het nu met je gaat ! We doen het voor een goed doel, ondanks alle pijn die erbij komt kijken. Liefs Hope76
Weet iemand hoe het met cin1979 is ? Die zie ik op het wachtenbankje staan, maar geen idee of ze al getest heeft en wat de uitslag was...Ben benieuwd hoe het gaat... En het klopt niet dat Mariek1610 nog onder het kopje IUI meiden staat. Je staat terecht onder zwanger door IUI.... Hope76
IUI-MEIDEN Be Happy: 1e, 2e en 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. September: pauze. Oktober: HSG. November: hopelijk start gestimuleerde IUI Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Cin1979: IUI 1 (pregnyl) en 2 (clomid 100mg + pregnyl) mislukt; 31/08 IUI 3 gehad (wederom 100mg clomid + pregnyl) Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist; 8 sept IUI 6 Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt, 6de iui mislukt op naar poging 7 Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging 17 aug Hope76: 1e, 2e IUI en 3e IUI mislukt.4e IUI. 10 sept. Ineke1983: op naar de 1e IUI met Clomid en pregnyl (eerste maand cycte gehad dus nog even geduld) IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl op 20/08. Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI. Klingel 31/8 5e IUI gehad. kansloos: <100.000 Lauwtje: 2x vmk. 5e IUI. Lilmomo: 1e en 2e IUI mislukt. Op weg naar de 3e IUI 31 aug FM. Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09 mislukt. Op weg naar 3e IUI. Marjolinos: op weg naar de 1e IUI. Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Robing: 1e & 2e IUI in eigen cyclus mislukt , in afwachting van IUI nummer 3 Riv: 1e, 2e en 3e IUI mislukt. Op weg naar de 4e IUI. Seat: mogen we verder met IUI nr 4 of starten met IVF??? Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI mislukt. 2e IUI op 15 september Traantje: 1e, 2e en 3e IUI mislukt, IUI 4 op 10-9, clomid 50 en pregnyl Tracey: 1e IUI 10-9 met Menopur en Pregnyl Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: op naar de 1e IUI met Gonal-F en pregnyl. HET WACHTBANKJE IreneH: Testen vanaf 03/09 cin1979: Testen vanaf 15/09 Dopey testen vanaf 23/09 Traantje testen vanaf 24/09 Tracey: testen vanaf 24/09 Hope76: testen vanaf 25/09 Funkie: 29/09 Timon: 2/10 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) en Marieke1610 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas& Dopey (helaas ma 10 weken) & Giegel (helaas vmk) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat(helaas vmk), bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21
Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus rond 28 dagen. Ik heb 2 x een IUI gehad, en we waren voor de 3e IUI bezig. Helaas kon de gyn. geen eitjes vinden. Wat bleek nu? Ik ben op dag 16 al ongesteld geworden. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? De gyn. zei dat ik me nergens zorgen over hoef te maken en dat dit wel vaker gebeurt.
@ linda Ik heb geen regelmatige cyclus zoals het hoort mijn eigen cyslus zonder hormonen is 16 dagen dus dat zou o zich wel kunnen alleen wel raar als je normaal altijd 28 daagse Cyclus hebt.
Meiden, ik ben vanmorgen voor de 2e IUI geweest. Deze is goed gegaan, maar we kregen te horen dat het er alweer maar 0,3 miljoen waren. Veel te weinig voor IUI. Heel apart, want tijdens de semenonderzoeken was het 3,6 en 4,7 miljoen. We hebben dan ook geen goed gevoel over het resultaat. We hebben een afspraak gemaakt met een fa voor het vervolg. Misschien wordt het IVF, maar daar wil ik nog niet aan denken. We voelen ons beiden even wat down.
@Timon, he bah wat vervelend weer... Heb je toevallig gevraagd aan de gyn. hoe het kan dat het met de andere onderzoeken wel meer aantallen aanwezig zijn ? Even down voelen (heel begrijpelijk, wij hebben er deze ronde ook weinig vertrouwen in...) maar dan moet je toch weer samen door. Liefs Hope76
De behandelend arts had geen idee waardoor dit komt. De vorige keer was de verklaring simpel; de avond ervoor nog geklust. Maar nu 2 dagen ervoor niets meer gedaan en weer 0,3! Daarom raadde ze aan om een afspraak te maken met een fa, maar wel over 3 weken zodat het zeker na de ongi zal vallen. Je weet maar nooit... Nou, die hoop heb ik nu even opgegeven.
timon dikke knuffel van mij niet op geven he meid ik weet wat je voelt hoor maar toch veel met je mannetje knuffelen en muziek draaien kan al veel helpen we gaan toch voor een wondertje kop op meid
Ik wil wel positief blijven. Graag zelfs! Maar nu even een dip. We gaan zeker wel voor een baby, maar hoe is nu even de vraag.
Timon, Wat klote zeg!! Kan goed begrijpen da je je nu own volt. Dikke digi knuf voor jou meis. cin1979, Als je overtijd bent is het wel een teken dat je zwanger bent. En die spotting heb ik ook beide keren gehad en werd dus ook ongi, maar ben wel degelijk zwanger geweest. Ik hoop voor jou dat het bij de spoting blijft en dat je lekker zwanger bent. Pinklady, Jij dus ook de 21e je FM? Spannend he?!
@Timon, Chin en dopey; thanks voor de lieve woorden @Hope; nadat ik die prop verloren ben was het eigenlijk wel over, nog een klein beetje bij het plassen maar dat was het dan ook wel. Vandaag heb ik nergens meer last van. Maar ook ik ben blij te lezen dat er tenminste nog iemand is die deze ervaring min of meer ook heeft gehad. En nee de IUI is voor mij blijkbaar niet pijnloos. De gyn adviseerde dan ook om een volgende keer met een redelijk volle blaas te komen waardoor de baarmoeder zich waarschijnlijk wat beter zou plaatsen. @Linda; sorry ik kan je niets uit eigen ervaring vertellen, ik hoop dat iemand anders je wel kan helpen, knuf. @Timon; heel begrijpelijk hoor dat je down bent (mag ook best even). Ook bij ons was het even spannend voor mijn gevoel. Uiteindelijk bleef van 11 milj nog 4,2 over (daar schrok mijn mannetje toch wel van). Op zijn vraag aan de gyn of hij nog wat kon doen om de kansen te vergroten werd gezegd dat Red Bull drinken ook wel eens wil helpen. Zit blijkbaar de stof taurine in en die zou ook in het middel proxeed zitten (verkrijgbaar bij apotheek maar stukken duurder). Dus dat gaat hij dan maar proberen (2 blikjes per dag)
ja klopt indd spannend... ik kan het niet vinden dat het in proxeed zit wie heeft meer van dit fenomeen gehoord of ook dit advies gekregen.
@ladypink; ik weet het ook niet en heb het zelf ook nog niet gecheckt, maar ik ken iemand en die kreeg het advies van de gyn om voor de daad nog even een flinke bak koffie te nemen (zouden de zwemmers weer krachtiger van worden) Of het praatjes zijn of wetenschap?? Ik heb echt geen idee, maar vond wel dat ik het hier even moest melden (weet ik meteen of er meer meiden van gehoord hebben)