IUI-MEIDEN Be Happy: 1e, 2e en 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. September: pauze. Oktober: HSG. November: hopelijk start gestimuleerde IUI Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Cin1979: IUI 1 (pregnyl) en 2 (clomid 100mg + pregnyl) mislukt; 31/08 IUI 3 gehad (wederom 100mg clomid + pregnyl) Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist; IUI 6 mislukt Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt, 6de iui mislukt op naar poging 7 Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging 17 aug Hope76: 1e, 2e IUI en 3e IUI mislukt.4e IUI. 10 sept. Ineke1983: op naar de 1e IUI met Clomid en pregnyl (eerste maand cycte gehad dus nog even geduld) IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl op 20/08. Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI. Klingel 31/8 5e IUI gehad. kansloos: <100.000 Lauwtje: 2x vmk. 5e IUI. Lilmomo: 1e en 2e IUI mislukt. Op weg naar de 3e IUI 31 aug FM. Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09 mislukt. Op weg naar 3e IUI. Marjolinos: op weg naar de 1e IUI. Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Robing: 1e & 2e IUI in eigen cyclus mislukt , in afwachting van IUI nummer 3 Riv: 1e, 2e en 3e IUI mislukt. Op weg naar de 4e IUI. Seat: mogen we verder met IUI nr 4 of starten met IVF??? Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI mislukt. 2e IUI op 15 september Traantje: 1e, 2e en 3e IUI mislukt, IUI 4 op 10-9, clomid 50 en pregnyl Tracey: 1e IUI 10-9 met Menopur en Pregnyl Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: op naar de 1e IUI met Gonal-F en pregnyl. HET WACHTBANKJE IreneH: Testen vanaf 03/09 cin1979: Testen vanaf 15/09 Traantje testen vanaf 24/09 Tracey: testen vanaf 24/09 Hope76: testen vanaf 25/09 Funkie: 29/09 Timon: 2/10 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) en Marieke1610 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas& Dopey (helaas ma 10 weken) & Giegel (helaas vmk) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat(helaas vmk), bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21
Dopey het gonal f en puregon verhaal is me nog niet helemaal duidelijk want wat houdt dat lh en fsh dan in? en bedankt voor je reactie indd het klopt ik heb heel wat om over na te denken maar ik vindt het heel erg moeilijk om te beslissen en ik weet wat CF is mijn neef heeft het. Ik weet ook dat het geen pretje is maar wat ik wel denk is dat over miss 10 jaar er wel weer hele andere technieken zijn alleen zal je nooit genezen van CF. En wat K+T om te horen dat je ongi bent geworden. heel succes met je volgende IUI....
Ik heb al dagen last van mijn rechterheup. Echt vervelend. Ik krijg het regelmatig en als ik te lang heb gezeten dan zit het echt even vast. Als het nog lang zo blijft zeuren dan maar eens een afspraak bij fysio maken.
@marjah. ik ben voor een uitgangsecho gegaan en daar zagen ze dat er een eiblaasje niet was gesprongen. Baalde wel een beetje omdat het de tweede keer was. Had echt zoiets van: tuurlijk dat kan er ook nog bij. Maarja, we gaan door. @riv. Hoe zien ze dan dat het volgelopen is met bloed? Bij mij is dat volgens mij niet zo. Ik moest wel de tweede keer dat ze het constateerde bij de uitgangsecho bloedprikken. Had nog teveel hormonen in mijn lijf. Wij zijn in juli 2007 begonnen. Je verwacht gewoon niet dat het niet lukt, maar opeens zit je toch in de mm. Zelf hebben wij zoiets van het zal wel IVF worden. Hoop het niet natuurlijk, maar het vertrouwen in natuurlijk zwanger worden of door iui wordt wel steeds minder. Groetjes Groetjes.
Hallo dames.. Dopey, wat klote van je ongi. Knuffel voor jou. Mijn ei was al behoorlijk gegroeid 16 bij 19 mm!! Gaat snel, zit op dag 11. Morgen weer terug komen en de pregnyl meenemen. Dus misschien woensdag de iui!
Dag borduurmeisjes en de rest ook natuurlijk Ladypink, jeetje wat een moeilijke dingen allemaal. Ik hoop dan maar dat je man niet drager is van het CF gen, want dan kan jullie kindje toch ook alleen maar drager worden in geval dat jij het gen aan hem/haar doorgeeft?? Ik had ook een bloeding in mn eierstok en dat zag er op de echo heel donker uit. Maar moet zeggen dat ik het een wonder vind dat ze het allemaal kunnen zien en onderscheiden want voor mij is het meestal allemaal abracadabra. Hier vandaag weer voor echo geweest. Morgenavond de pregnyl zetten en dan donderdagochtend de IUI. De vorige keer heeft de assistente de IUI gedaan en deze kon het slangetje niet helemaal inbrengen, uiteindelijk heeft ze het wel gewoon ingespoten. Dit nog even nagevraagd en dat had ze niet mogen doen, ze had er een gyn bij moeten halen. Nou dat is weer mooi, hoop dat ik haar niet weer krijg en anders zeg ik het wel direct want zo heb ik helemaal geen vertrouwen in de gang van zaken. Hoe staat het met de meisjes op de wachtbank?? Oh ja merken jullie het ook als jullie langere tijd hormonen spuiten?? Ben nu 2 weken aan het spuiten en lus nu geen koffie en regelmatig zo'n misselijk gevoel op de maag Fijne avond iedereen!!
teddy wij zijn ook vanaf juli 2007 bezig.. en ik heb soms ook wel het idee het wordt toch niks maar toch vind je steeds wel weer de kracht om door te gaan.
IUI-MEIDEN Be Happy: 1e, 2e en 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. September: pauze. Oktober: HSG. November: hopelijk start gestimuleerde IUI Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Cin1979: IUI 1 (pregnyl) en 2 (clomid 100mg + pregnyl) mislukt; 31/08 IUI 3 gehad (wederom 100mg clomid + pregnyl) Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist; IUI 6 mislukt Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt, 6de iui mislukt op naar poging 7 Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging 17 aug Hope76: 1e, 2e IUI en 3e IUI mislukt.4e IUI. 10 sept. Ineke1983: op naar de 1e IUI met Clomid en pregnyl (eerste maand cycte gehad dus nog even geduld) IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl op 20/08. Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI. Klingel 31/8 5e IUI gehad. kansloos: <100.000 Lauwtje: 2x vmk. 5e IUI. Lilmomo: 1e en 2e IUI mislukt. Op weg naar de 3e IUI 31 aug FM. Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09 mislukt. Op weg naar 3e IUI. Marjah: 1e IUI (Clomid) afgebroken vw cyste. Nu Provera en op naar de 1e echte IUI (Gonal F) Marjolinos: op weg naar de 1e IUI. Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Robing: 1e & 2e IUI in eigen cyclus mislukt , in afwachting van IUI nummer 3 Riv: 1e, 2e en 3e IUI mislukt. Op weg naar de 4e IUI. Seat: mogen we verder met IUI nr 4 of starten met IVF??? Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI mislukt. 2e IUI op 15 september Traantje: 1e, 2e en 3e IUI mislukt, IUI 4 op 10-9, clomid 50 en pregnyl Tracey: 1e IUI 10-9 met Menopur en Pregnyl Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: op naar de 1e IUI met Gonal-F en pregnyl. HET WACHTBANKJE IreneH: Testen vanaf 03/09 cin1979: Testen vanaf 15/09 Traantje testen vanaf 24/09 Tracey: testen vanaf 24/09 Hope76: testen vanaf 25/09 Funkie: 29/09 Timon: 2/10 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) en Marieke1610 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas& Dopey (helaas ma 10 weken) & Giegel (helaas vmk) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat(helaas vmk), bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21
HOi meiden, joontje: succes met je IUI, ik hoop dat het dit keer goed gaat. Ik ben zelf aan de clomid geweest en toen lustte ik zelfs geen kokendheet water uit de koffieautomaat op mijn werk, haha... En normaal gesproken proef je helemaal niets raars. lauwtje: succes morgen, ik zal voor je duimen. Dopey: wat k*t. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.... wat een klote spreekwoord eigenlijk... ladypink: wanneer krijg je de resultaten van het CF dragerschap en je echo? Hier is alles nog rustig, wachten totdat ik ongi wordt. Dat kan me niet snel genoeg komen. Hopelijk dan vrijdag of zaterdag de uitgangsecho. Liefs M
Ik heb nu weer het gevoel dat het aardig groeit bij mijn eierstokken. Weer wat lichte kramp. Hopelijk is dat een goed teken en zijn de eiblaasjes flink aan het groeien. Woensdag hoef ik pas naar zh voor weer een echo. Waar prikken ze jullie als je de pregnyl moet hebben? Ik hoop dat ze het gewoon in mijn arm willen doen als het zover is want in mijn bil zie ik echt niet zitten. Als ze dan wel pijnlijk prikken moet je er toch opzitten en dat wil ik niet.
pregnyl spuiten ze gewoon in een huidplooi in het onderste deel van je buik het gedeelte onder je navel van zij naar zij zeg maar
knuffel voor Dopey!!! Ben vanmorgen voor het eerst naar de osteopaat geweest. Hij voelde echt duidelijke verklevingen (terwijl dit nooit te zien is geweest bij de kijkoperatie). Hij geeft ook aan dat door die kijkoperaties vele 'goede buiken' verpest worden. Dat je er ná dus verklevingen krijgt. Bij zaten allebij mijn eierstokken vast aan de dikke darm. Hierdoor kan de eierstok niet goed bewegen en kan het eitje ergens anders in je buik terecht komen dan in je eileider. En dan is het natuurlijk lastig bevruchten! Hij heeft uitwendig en inwendig al een deel van de verklevingen kunnen opheffen. Hij kan niet alles in één keer doen, want dan scheurt ie het los van elkaar. Nu heb ik over een maand weer een afspraak. Maar hij gaf al aan dat hij hoopt dat ik die afspraak af ga zeggen. En dan natuurlijk als reden dat ik zwanger ben. Zou het zo geweldig vinden!
Hoi Zeehondje, gelukkig is de verkleving die de osteopaat bedoelt een andere dan in het zh bedoelt wordt. Het schijnt bij osteopathie meer de verkleving van de vliezen om de organen en niet dat er werkelijk wat in elkaar vergroeid is. Althans, dit vertelde mijn osteopaat, toen ik ook met zoiets vraag kwam. Maar als alles weer goed op zijn plaats zit en alles weer lekker beweegt zoals het moet bewegen, kan dat alleen maar gunstiger uitpakken . Dus het zou mooi zijn als je de afspraak mag afzeggen.. Ik blijf duimen. M
Ja, je hebt helemaal gelijk hoor. Het gaat osteopathie er vooral om dat alles weer goed beweeglijk wordt. Dank je voor het duimen!
Ze hadden het in het zh erover dat er twee eitjes achter waren gebleven, die zich vol hadden gezogen met bloed of vocht. Ik weet niet hoe ze er bij komen maar het was heel duidelijk te zien op de echo. Ik zelf zg het. Jij heel veel succes. Liefs Riv
Hé meisjes, Ik mag van het wachtbankje af. IUI 3 was mislukt. Heb een cyste (rechts, 25mm) en ben nu aan de pil (ja écht!). Woensdag heb ik een HSG, hopelijk zorgt dat ervoor dat de zaadjes vrij baan hebben met de 4e IUI. Ik merk trouwens dat ik jullie niet kan bijhouden, sorry daarvoor
Cin, succes met de HSG. Riv, wat gaan ze er nu aan doen? Misschien heb je het al verteld, maar dan is he niet blijven hangen. Sorry. Zeehondje, wat een verbetering is nu al bewerkstelligt. Ik duim voor je dat je volgende maand niet meer hoeft te gaan. Hier nog steeds braaf op het wachtbankje. Ik heb nog 1,5 week te gaan. Verder geen gekke dingen.
@zeehondje hoe heeft die man inwendig en uitwendig die verklevingen dan opgelost? en wat is een osteophaat eigenlijk?