Hai meiden daar ben ik weer... @ Teddy: Wat erg ik heb mij ook helemaal niet voorgesteld!8) @ Timon: Die opmerking van mij was goed bedoeld hoor! Positive thinking! Sinds een paar dagen zit ik nu op dit forum en nu heb ik er al baat bij. Wij zijn nu 26 maanden aan het proberen om zwanger te worden. Eerste nieuws wat we kregen was dat mijn man anti-stoffen op zijn semen had zitten.. Wat is dat? Er is ooit met een bepaalde operatie sperma in de bloedbaan gekomen en daarna heeft zijn lichaam anti-stoffen aangemaakt tegen sperma. Toen zag het er op de HSG uit alsof er 1 eileider dicht zat bij mij... na een kijkoperatie bleek dit niet zo te zijn. Ga maar naar huis en probeer het nog maar 6 maanden krijg je dan te horen....:x Nu zitten we inmiddels in de tweede IUI behandeling... MORGEN mogen we weer want heb ook gordelroos gehad, die is over! En ik had een perfect gevormd follikeltje! 1,7 bij 1,9 alleen zit ik nu op dag 19 beetje late eisprong. Dus duimen maar!!! Ik moet trouwens zelf pregnyl prikken... en we doen het nog op mijn eigen cyclus zonder verdere hormonen. Ik heb het dit keer ook aan niemand verteld... Even wat rust creeren. Heel veel sterkte en succes allemaal! Leef ontzettend met iedereen mee! (Zeker met jou Ladypink!!! Kop op!) Liefs, Wychgje
Hier nog alles rustig...we mogen nog op het wachtbankje zitten tot vrijdag (pff...die rotdagen komen nu) Begin er alweer over te dromen, krijg al puistjes (slecht teken, dus daar maak ik me ook al druk om) Bah,bah,bah... MAAR, misschien is het ook wel raak deze keer. Heb vanaf vorige week vrijdag gevoelige borsten (beetje vroeg he?)Normaal pas 2 dagen van tevoren. Meiden op het wachtbankje, iemand wat lekkers bij de koffie/thee ? Wel lekker hier in het zonnetje dat dan weer wel. Succes iedereen ! X Hope76
Hallo allemaal, nou hier is het helaas weer mis. Ben vanmiddag ongesteld geworden en dus de 1e IUI poging is mislukt. Balen, balen, balen........ Nu maar weer hopen op de volgende poging. Ik ben nog maar net begonnen, maar ben nu al moedeloos. Trouwens doe mij maar een dik stuk slagroomtaart. Liefs Tracey
Hey Dames!!! Ik ben hier al een week niet geweest! Hoe is het met de dames? Zag dat er een paar weer de duivels hadden gekregen.. Dikke knuf voor jullie (L)(K) Kan helaas niet op iedereen reageren want het was teveel om te lezen en om te onthouden,. Al een paar dagen praat ik wartaal weet ook niet hoe het komt.. Ook is mijn temp al zeker een 5 dagen boven de 37 gr of 37 gr Maar dat zegt natuurlijk ook niet al te veel En ik ben heel moe.. waar ik normaal ook niet echt last van heb.. Nog 5 dagen tot de NOD en ik hoop zo dat het nou klaar is ermee.. En dat hoop ik voor jullie ook allemaal... Heb een klein maar snel gesprekje bij inseminatie gehad over hoe nu verder... En ze vroeg wat wij wouden.. Ik zeg nou jij bent de Gyn wat vind jij??? Ik mag als ik wil met het IVF traject beginnen. Maar mijn lichaam is nu al 2x zwanger geweest dus volgens haar zit er nog wel een kans van slagen in met IUI, want zei zegt dus:: Als je 1maal in het IVF traject zit en dat heb je gedaan kan je niet meer in aanmerking komen voor IUI!! Weet iemand daar iets over?? Dus afijn.. Wij gaan hierna nog een poging doen.. We hebben er nu 7 gehad en dat word dan de 8ste hoop het natuurlijk niet.. Als het aan ons ligt doen we er nog een stuk of wat.. Sorry voor mijn ego berichtjes... En oja.. Nieuwelingen Welkom Damess.... Ben Debbie 27 jaar woon in scheveningen En wij zitten in de MMM omdat ik POF heb.. Dat betekend verouderde eierstokken .. (tehoog FSC) waardoor nu al mijn eicelvoorraad op begint te raken..) 2x een vmk gehad . 1 x na de 3de iui en 1x na de 4de iui Dames succes allemaal dikke knuf Debbie
IUI-MEIDEN Be Happy: 1e, 2e en 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. September: pauze. Oktober: HSG. November: hopelijk start gestimuleerde IUI Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, nu pauze Cin1979: IUI 1 (pregnyl) en 2 (clomid 100mg + pregnyl) mislukt; 31/08 IUI 3 gehad (wederom 100mg clomid + pregnyl) Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist; IUI 6 mislukt Emmy: pauze ivm operatie myoom Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt, 6de iui mislukt op naar poging 7 Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging 17 aug Hope76: 1e, 2e IUI en 3e IUI mislukt.4e IUI. 10 sept. Ineke1983: op naar de 1e IUI met Clomid en pregnyl (eerste maand cycte gehad dus nog even geduld) IreneH: 1e IUI met Puregon en Pregnyl op 20/08. Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI. Klingel 31/8 5e IUI gehad. kansloos: <100.000 Lauwtje: 2x vmk. 5e IUI. Lilmomo: 1e en 2e IUI mislukt. Op weg naar de 3e IUI 31 aug FM. Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09 mislukt. Op weg naar 3e IUI. Marjah: 1e IUI (Clomid) afgebroken vw cyste. Nu Provera en op naar de 1e echte IUI (Gonal F) Marjolinos: op weg naar de 1e IUI. Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 1e IUI clomid en pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Robing: 1e & 2e IUI in eigen cyclus mislukt , in afwachting van IUI nummer 3 Riv: 1e, 2e en 3e IUI mislukt. Op weg naar de 4e IUI. Seat: mogen we verder met IUI nr 4 of starten met IVF??? Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e IUI mislukt. 2e IUI op 15 september Traantje: 1e, 2e en 3e IUI mislukt, IUI 4 op 10-9, clomid 50 en pregnyl Tracey: 1e IUI mislukt met Menopur en Pregnyl Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: op naar de 1e IUI met Gonal-F en pregnyl. HET WACHTBANKJE IreneH: Testen vanaf 03/09 cin1979: Testen vanaf 15/09 Traantje testen vanaf 24/09 Hope76: testen vanaf 25/09 Funkie: 29/09 Timon: 2/10 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) en Marieke1610 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas& Dopey (helaas ma 10 weken) & Giegel (helaas vmk) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat(helaas vmk), bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21
@funkie veel succes...en laten we er het beste van hopen. @tracey wat KL-TE weer heel veel sterkte en verwen jezelf maar lekker komende week.. @Hope ik wil zeggen ik hoop dat jou naam deze ronde van grote beteknis mag zijn veel hoop op een wonder natuurlijk maar nog liever heb ik dat je volgende week werkelijkheid heet
HHoi dames. Vandaag een domper gehad. Dacht ik dat mn ei al lekker groot was. Niet dus! Heeft mevrouw gister ergens een ei van gemaakt wat helemaal geen ei was M'n eitje was nog maar 11 mm.. Jeee wat baalde ik zeg maargoed donderdag weer een fm..
Hoi @tracey; zucht... wat balen zeg. Probeer je te genieten van de slagroomtaart? @Hope; misschien zijn je zorgen voor niks. Succes met wachten. @wychgje: Dag 19 en nog steeds geen eisprong uit jezelf? Hoe komt dat? @cin1979; pfff... succes met alles @hier: alles rustig, maar wel trek in chocola . Oh, dat heb ik altijd al... M
Hoi iedereen, Tracey balen zeg dat je ongi bent geworden. Bah. maar kom op op na de volgende iui. Ik duim voor je. Rest van de dames succes he. Ik duim ook voor jullie.... Ik heb gisteren een test gedaan en die was negatief. Ben vanmorgen na het zh geweest. Mijn cystes zijn weg. Ik moet een week afwachten en dan weer testen. Ik ben dus wel weer zenuwachtig. bah. Ben ik wel zwanger of is mijn cuclus behoorlijk op de hoppel. Normaal heb ik echt altijd met 27, 28 dagen mijn ongi. Ik ben nu 3 dagen overtijd. Ik voel ook van alles. maar goed zit het niet weer tussen mijn oren. Liefs en succes allemaal.'
Bedankt allemaal voor jullie steun, ik wens iedereen natuurlijk ook veel succes toe die op het wachtbankje zitten. Lauwtje: jammer dat je ei nog niet zo groot is, maar eind van de week heb je waarschijnlijk een mooi ei. Riv: vervelend al die negatieve testen, maar dit had ik de vorige cyclus ook, ik was toen een week overtijd (en normaal een regelmatige cyclus), maar helaas niet zwanger. Ik duim voor je dat jij gewoon wel zwager bent, ga je echt pas over een week testen? Alle dames: fijne avond gewenst, ik plof nog even op de bank, dikke knuf! Liefs Tracey
Heeeeel veel succes morgen!!! Ik duim voor je dat je positief uitvalt. Goh, dan zitten we een week samen op het wachtbankje.
Balen Tracey. Kan me voorstellen dat je dan voor een slagroomtaart gaat. Lauwtje, ik hoop dat je ei snel groeit. Heb je altijd een lange cyclus?
Als zwanger worden langer duurt.....als het lijkt alsof het nooit je zal overkomen. Soms ben ik het ineens helemaal zat. dan denk ik: "heb ik het nu eens allemaal gehad ?" dan denk ik: "wat is nu het doel om om te gaan met dit gevoel ?" Als ik in bed lig en denk en woel... of vraag :"HOUDEN WE HET HOOFD WEL KOEL?" vragen en onduidelijkheid : "soms ben ik even de leidraad kwijt.." Waar zal het einde zijn en tot hoever kunnen we gaan: ..."zullen we hierin samen staan?" Is dit nu echt wat we willen? Of moeten we er niet te zwaar aan tillen? Laat het allemaal gebeuren.....mensen doen hun best ons op te fleuren... Denken en leven mee in de strijd....ms wel tot in de "eeuwigheid"... Dan denk ik we staan niet alleen ..want hebben zo velen om ons heen sommige die weten wat wij voelen , en helaas wat we bedoelen. Hetzelfde hebben meegemaakt,verwikkled en in dilemma geraakt... Over een nieuw leven wat je zo wordt gegunt..soms is het iets wat je niet zo maar kunt. Dan heb je hulp nodig daar waar kan.. en raak je er nog meer van in de ban. Maar weet je hulp dat komt er aan...en nooit zullen we alleen meer staan. Medische wetenschap is al zo ver...dat bied mogelijkheden her en der... Ook familie en vrienden zijn er nog...en dat is wel het belangrijkste toch.. Knokken en vechten...we gaan er voor.....samen nog "even" verder hoor..
Timon dank je wel ik las dit gedicht ik heb het niet zelf geschreven maar het verwoord wel mijn gevoelens en gedachte's ik hoop dat jullie je hier ook in kunnen vinden.. En misschien wat hoop en steun uitputten we zijn indd niet alleen.. groetjes Anita
Mooi gedicht. Zometeen naar zh voor echo. Ben benieuwd hoe het gegroeit is. Ik denk dat het al op springen staat, maar ik weet het niet zeker.
Tracey wat balen ladypink het verwoordt inderdaad precies hoe het is...ik word ook weer eens ongeduldig en wil nu ook wel eens aan de beurt zijn... Dames die vlak voor de iui zitten, succes! Ik ga vandaag weer aan het spuiten. Dames op het wachtbankje, ik blijf duimen voor jullie! Ik wil wel muffins voor jullie bakken?
dopey ja lekker echte chocolademuffins?? "Note to myself kom op je kunt het de kilo's moeten eraf" Ik baal als een stekker nu heb ik maar 4 dagen menopur gespoten en toen gestopt omdat we deze maand verder toch niks meer mogen doen en wat denk je gister een eisprong gevoeld compleet met vruchtbaar slijm en al.. Heb ik nog nooit gehad normaal min 7 dagen menopur en dan nog eens pregnyl en nu allemaal vanzelf en dan niet zwanger mogen worden....gatverpillekes wat baal ik.