Nou normaal had ik niet een cyste hoeven te hebben maar we moesten halverwege de behandeling weer stoppen en als ik dan pregnyl had gekregen was er niks aan de hand geweest maar dat wilden ze niet omdat ik ook niet onbeschermde sex mocht hebben had dat volgens hun geen zin maar ik had dit wel weer verwacht. en het gebeurt ook niet weer..want dat pik ik gewoon niet. Ik heb al eens zo erg last gehad dat ik op de eerste hulp ben beland.
Nou, misschien is er eindelijk een mogelijke oorzaak ontdekt waardoor ik niet zwanger wordt. Ik was maandag weer voor een uitgangsecho gegaan, zat er weer een eiblaasje van 2 cm. De gyn vondt dit vreemd, want het zou dan de derde keer zijn dat ik niet met puregon mag beginnen, omdat een eiblaasje niet is gesprongen. Eind van de dag werd ik terug gebeld. Schijnt dat het een nieuw eiblaasje is dat op knappen staat. Ze hebben dit nog nooit meegemaakt zo vroeg in een cyclus. Ze gaan deze cyclus in de gaten houden. Als het is wat ze vermoeden dan wordt ik doorwezen naar het UMC Utrecht, want dan kunnen ze mij niet verder meer helpen. Ze denken dat er uit het eiblaasje een eitje komt van niet volledig gerijpt is. Ze begrijpen het niet. Zelf heb ik al vaker aangegeven dat ik een vrij korte cyclus hebt en hij wordt steeds korter. Zo, dat was even ego, maar moest het even kwijt, want er gaan allerlei gedachten door mijn hoofd. Hoop dat het met iedereen hier verder goed gaat. En dat de cysten nou eens weg blijven of weg gaan. Sterkte iedereen.
dames ik ben even niet geweest na mijn miskraam. ik ben net ongie geworden en nu gaan we weer voor de tweede iui! volgende week vrijdag hebben we de eerste folikel meting waarschijnlijk maandag dan de iui ik heb gelukkig een regelmatige cyclus. liefs puck
@ Teddy, wat apart, hoop dat ze je snel duidelijkheid kunnen geven!! @ Puck, heel veel succes! @ All, vanmorgen weer een fm gehad. Eitje is weer mooi door gegroeid en mag morgen dus op voor mijn 5e iui. Vandaag ipv 5000 eh pregnyl 10000 eh pregnyl gezet iom de gyn natuurlijk. Er zijn onderzoeken bezig die toch weer zeggen dat voor een iui 10000 beter is. Nou we proberen het dan maar he, haha. Niet geschoten is altijd mis!
ladypink; jeetje wat vervelend zeg. Ik heb ook een keer een cyste zo groot gehad, gelukkig had ik daar geen last van. Maar ben je nu al ongi? Oh lees nu dat je primolut gebruikt. Maar kan een cyste dan de reden zijn dat je niet ongi wordt? Weet je dan zeker dat je niet ook zwanger kan zijn? Oeps, lees je antwoord al. Ik had twee cyclussen geleden 5 eitjes en mocht toen ook geen pregnyl zetten en moest idd beschermde sex hebben. En bij mij zat er dus ook een cyste de keer daarna! maar op zich wel een beetje logisch. De kans dat 1 van die 5 eitjes niet goed springt is natuurlijk wel groot. Herkenbaar verhaal dus. Deze keer gaan we dus ook minder eenheden spuiten. Joontje; toch wel balen, maar ik begrijp dat er ook een positieve kant aan zit. Succes met de derde poging! Marsim; hoop op een goed eitje voor jou. Ik gebruik Gonal-f, is dat hetzelfde? Anders kan je misschien dat de volgende keer aankaarten, misschien krijg je daar geen hoofdpijn van? En een goed eitje is het dus geworden, haha. Succes! Teddy13; op welke dag heb je dan al zo'n groot eitje? En hoelang is je cyclus? Puck1234; fijn dat je lichaam weer hersteld is en je de volgende iui mag krijgen, succes!
IUI-MEIDEN Be Happy: 1e, 2e en 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. Uitslag HSG: goed. 02-10: controlefoto. 15-10: gynaecoloog bespreken gestimuleerde IUI. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, 01-10 cyclusdag 1 voor 7e IUI Cin1979: IUI 1 (pregnyl) en 2 (clomid 100mg + pregnyl) mislukt; 31/08 IUI 3 gehad (wederom 100mg clomid + pregnyl) Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist; IUI 7 mislukt; 1 okt IUI 8 Emmy X: 1e/2e iui mislukt, 3e iui zwanger maar mk met 5 wkn Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt, 6de iui mislukt op naar poging 7 Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging 17 aug Hope76: 1e, 2e IUI en 3e IUI mislukt.4e IUI mislukt, 8 okt. nr 5! Ineke1983: op naar de 1e IUI met Clomid en pregnyl (eerste maand cycte gehad dus nog even geduld) Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI. Klingel 31/8 5e IUI gehad. kansloos: <100.000 Lauw: wachten op 1e ronde clomid (volgende cyclus) Lauwtje: 2x vmk. 5e IUI 29/9 Lilmomo: 1e en 2e IUI mislukt. Op weg naar de 3e IUI 03/10 Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09 mislukt. Op weg naar 3e IUI. Marjolinos: op weg naar de 1e IUI. Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 5e IUI puregon/pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Robing: 1e & 2e IUI in eigen cyclus mislukt , nu 3e IUI Riv: 1e, 2e en 3e IUI mislukt. Op weg naar de 4e IUI. Seat: mogen we verder met IUI nr 4 of starten met IVF??? Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e en 2e IUI mislukt. Nu door naar ICSI Traantje: 1e, 2e en 3e IUI mislukt, IUI 4 op 10-9, clomid 50 en pregnyl Tracey: 1e IUI mislukt met Menopur en Pregnyl Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: op naar de 1e IUI met Gonal-F en pregnyl. HET WACHTBANKJE cin1979: Testen vanaf 15/09 Traantje testen vanaf 24/09 Robing Testen vanaf 9/10 Lilmomo: Testen vanaf 17/10 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) en Marieke1610 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas& Dopey (helaas ma 10 weken) & Giegel (helaas vmk) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 7e IUI: Funkie 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat(helaas vmk), bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 Zo, dat ging snel !! Gister voor de eerste meting geweest (dag 12) en al een eiblaasje van 20mm, opschieten dus. Vanmorgen Pregnyl laten zetten in het ZH, en morgenmiddag mogen we komen voor de 5 IUI. Eindelijk gaat er ook wat gebeuren aan de pijnlijk IUI's die ik heb. Ze gaan het verdoven en dan de BMM oprekken. Au ? Denk het wel, maar goed ik hoop dat die pijn minder is als de IUI op zich de afgelopen keren... Heb ook meteen gevraagd hoeveel keer we IUI zouden krijgen. hij zei dat het meestal 6 keer is, dan stappen ze over op de IVF. Hopen dat het niet zover komt, maar als het komt kunnen we dat samen ook weer aan. Zo ga je elke keer toch weer een stapje verder in het proces.... Sorry voor mijn ego-berichtje ladies ! Ik zal vanavond even jullie berichten lezen. Gr. Hope76
Hope; klinkt wel pijnlijk idd, maar gelukkig doen ze er iets aan en geeft dit waarschijnlijk meer kans. Heel veel succes!
Ik had al een eiblaasje van 2,1 cm op dag 3 van mijn cyclus. Morgen is de iui (in mijn eigencyclus) op dag 6. Mijn cyclus wordt steeds korter. Heb soms cyclussen van 17, 19, 20 en 21 dagen. En zelfs een van 16 dagen. Ze zeiden elke keer dat het een onvolledige cyclus is maar ik blijk nu toch echt een hele vroege eisprong te hebben en volgens het zkh hebben ze dat nog nooit eerder gezien. @hope. Klinkt zeker pijnlijk.
@ Hope, klinkt inderdaad pijnlijk. Maar zal voor ons morgen dan onze lucky day zijn. Beide voor onze 5e iui, mmmmmmmmmmm. Wie weet!!
nou meiden, het spijt me dat ik niet zo vaak meeschrijf, maar ik heb het zo druk (ik zoek ook afleiding!!). De 75 eenheden puregon hebben nog niet tot resultaat dat ik meerdere eitjes heb. Gisteren op dag 10 had ik een bmslv van 7 en 1 folliekel van circa 14 dus morgen weer terug. Volgens gyn zou het mogelij zijn dat er morgen toch nog een eitje is gaan groeien, maar ik geloof er niet hard in. Ik verwacht dat ik zaterdag pregnyl ga spuiten en maandag weer IUI heb. En gezien mijn eerste ervaring met IUI zie ik hier toch wel tegenop hoor. ps. dat maken van een dagboek staat ook bij mij op het programma, maar ik begin er aan als ik daadwerkelijk zwanger ben. Dan heb ik ook iets om dan de lange maanden door te komen haha
Mijn eigen cyclus was ook 16 dagen maar dan had ik geen eisprong van mezelf want tegen de tijd dat mn eitje groot genoeg was dan werdt 1 a 2 dagen later ongi
@ Hope, ik moest om 9 uur mijn man zijn spulltje brengen, haha. Rond 10.30 uu was iui. Hoe is het bij jou gegaan?? @ All, nou vanmorgen weer mijn 5e iui gehad. Heel apart want normaal moeten ze met een tangetje mijn baarmoedermond vastpakken maar dit hoefde dit keer niet. Ze moest wel wat wroeten maar uiteindelijk is het zonder tangetje gelukt. Ik was natuurlijk heel erg blij dat ze geen tangetje nodig hadden maar aan de andere kant ga je wel weer denken heeft zij het dan wel goed gedaan?! Nou de wachtweken zijn dus weer aangebroken. Ga echt proberen er niet heel veel mee bezig te zijn maar ja jullie weten precies hoe dat gaat.
Hoi iedereen, gisteren mijn eerste IUI gehad!!! Wat een stressy dag zeg... Samen met ventje om 8u00 zijn spulletje gaan afleveren en dan wachten tot 10u00... Dat is wel ERG lang en je kan echt aan niets anders meer denken! En toen ik me moest gaan aanmelden vonden ze mijn afspraak nergens! Gelukkig heeft de dokter (die aan het opereren was) de secretaresse een flinke uitbrander gegeven en mocht ik gewoon met hem mee... De IUI zelf was pijnlijker dan ik dacht! Mijn baarmoeder was verdraaid en toen moesten ze met een tangetje het boeltje "recht" trekken! Maar ze hebben 3 verschillende instrumenten moeten gebruiken voordat het in orde was... niet zo aangenaam... maar ja, je moet er wat voor over hebben he! Nu is het spannend afwachten... Ventje had 60 miljoen zaadjes, waarvan 50% levend en 25% actief... weet er iemand of dat erg slecht is? Dokter vond het niet zo goed, maar geen reden tot paniek... Ik heb gisteren en vandaag wel wat lichtroze slijmverlies. Is dit normaal? Succes verder aan iedereen!!!
IUI-MEIDEN Be Happy: 1e, 2e en 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. Uitslag HSG: goed. 02-10: controlefoto. 15-10: gynaecoloog bespreken gestimuleerde IUI. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, 01-10 cyclusdag 1 voor 7e IUI Cin1979: IUI 1 (pregnyl) en 2 (clomid 100mg + pregnyl) mislukt; 31/08 IUI 3 gehad (wederom 100mg clomid + pregnyl) Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist; IUI 7 mislukt; 1 okt IUI 8 Emmy X: 1e/2e iui mislukt, 3e iui zwanger maar mk met 5 wkn Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt, 6de iui mislukt op naar poging 7 Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging 17 aug Hope76: 1e, 2e IUI en 3e IUI mislukt.4e IUI mislukt, 8 okt. nr 5! Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI. Klingel 31/8 5e IUI gehad. kansloos: <100.000 Lauw: wachten op 1e ronde clomid (volgende cyclus) Lauwtje: 2x vmk. 5e IUI 29/9 Lilmomo: 1e en 2e IUI mislukt. Op weg naar de 3e IUI 03/10 Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09 mislukt. Op weg naar 3e IUI. Marjolinos: op weg naar de 1e IUI. Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 5e IUI puregon/pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Robing: 1e & 2e IUI in eigen cyclus mislukt , nu 3e IUI Riv: 1e, 2e en 3e IUI mislukt. Op weg naar de 4e IUI. Seat: mogen we verder met IUI nr 4 of starten met IVF??? Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e en 2e IUI mislukt. Nu door naar ICSI Traantje: 1e, 2e en 3e IUI mislukt, IUI 4 op 10-9, clomid 50 en pregnyl Tracey: 1e IUI mislukt met Menopur en Pregnyl Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: op naar de 1e IUI met Gonal-F en pregnyl. HET WACHTBANKJE cin1979: Testen vanaf 15/09 Traantje testen vanaf 24/09 Robing Testen vanaf 9/10 Lilmomo: Testen vanaf 17/10 Ineke1983: Testen vanaf 21/10 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) en Marieke1610 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas& Dopey (helaas ma 10 weken) & Giegel (helaas vmk) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 7e IUI: Funkie 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat(helaas vmk), bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21
djaar, groeit idd langzaam bij jou. Maar ja, als ze maar groeien zullen we dan maar zeggen hè. Hoop dat deze keer de iui wat beter gaat. marsim; ja, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ga je toch weer twijfelen hè?! Succes met de wachtweken, vooral die tweede week is erg! Ineke; spannend zeg. Ik krijg volgende week eindelijk mijn eerste iui. Hoor verhalen over dat het geen pijn doet, maar nu ook steeds meer mensen die er toch wel last van hebben. Ben benieuwd. En de hoeveelheid zaad klinkt volgens mij wel goed, maar weet er eigenlijk ook niet veel van af. Roze slijm kan misschien met je eisprong te maken hebben?! All; morgen voor de tweede keer naar de osteopaat, hoop dat het voordelig is voor de iui volgende week.