iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Hope mag ik vragen hoeveel eitjes je had??

Ik had vorige maand 3 eitjes mijn gyn vertelde dat hoe meer eitjes je hebt er altijd een kans bestaat dat er 1 niet springt en dus doorgroeid tot een cyste.
    Dit was vorige maand bij mij het geval en had idd ook al vanaf 2 of 3 dagen na de iui pijnlijke borsten ik bleek inderdaad een cyste te hebben. Maar ja dat wil voor jou natuurlijk niks zeggen maar ik vond het vorige maand erg raar dat ik al zo snel pijnlijke borsten had.

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga duimen voor roze, hoor Hope.;)

3. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    @ Marsim: ik had dit keer 1 eitje...

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Klingel!!!!!!
    Nu de rest nog...

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Dan weet ik het ook niet hope.
    Dit is in ieder geval wat ik vorige maand heb meegemaakt.

Ik hoop (hope) dat je gewoon lekker zwanger bent.
    Nu die vervelende wachtweken nog doorkomen, succes.

6. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    iedereen ben gister in het ziekenhuis geweest omdat ik donderdagavond zoveel buikpijn had bleek mn cyste weer te zijn gegroeid nu 65mm
    En zeer pijnlijk dus...Ik ben van half 2 tot 5 uur in het ziekenhuis geweest ik verging van de pijn.
    Ze hebben bloedonderzoek,urineonderzoek gedaan maar daar kwm niks uit ze wilden namelijk weten of ik geen urineweginfectie had,zwanger was of een steeldraai had.
    Een steeldraai is als een cyste op de eierstokken zit en omwentelt waardoor de eierstok draait en je verminderde bloedtoevoer hebt.
    Dan moet je accuut geopereerd worden maar dat had ik gelukkig niet maar ik moet de pijn proberen uit te zingen door 3x daags diclofenac en 4x daags paracetamol.
    En maandag gaan ze nog even kijken en verder moet de cyste lek raken of vanzelf opdrogen.
    Ik moet nog tot dinsdag primalut slikken en dan wordt ik hopelijk zenl ongesteld en hopelijk dat die cyste zichzelf dan ook gaat opruimen.

@Klingen.......zo meid dat is nog eens onverwachts heel goed nieuws....ontzettend gefeliciteerd..!!

@ timon het was klingel die icsi kreeg niet ik.
    @ hope suc6 meid het is je gegund.

7. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Hoi Hope, die gevoelige borsten zijn bij mij willekeurig ergens in de tweede helft van de cyclus. Of de gehele periode, maar ook al eens alleen laatste 2-23 dgn voor de ongi. Misschien dat het bij jou iets zegt, maar bij mij niets...

Chantal

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    all; morgen naar de gyn voor FM en ben een beetje bang. Ben bang dat het weer niet goed is. Te veel eitjes, geen eitje of al een eisprong gehad ofzo. Ah, word gek hier. Wil niet meer wachten!

Ben ook even in een dip omdat schoonzusje en zwager nu aan iedereen bekend hebben gemaakt dat ze zwanger zijn en dat steekt toch wel. Al die felicitaties voor ze op hyves enzo. Wij willen ook en kan nu even niet de positieve gedachten oproepen. Hopelijk komt dat gevoel van hoop wel snel weer terug.

9. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ik ken het gevoel zeehondje. Je wil zelf heel graag en je wil heel gelukkig voor hun zijn maar soms is dat gewoon heel moeilijk om op te brengen. Sterkte meid en succes morgen bij de gyn!

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Een hele dikke knuffel voor Zeehondje!!!! Je kunt het even heeeeel erg gebruiken.
    Meid, je gaat zo voor je IUI en ik hoop van harte dat deze raak mag zijn.

11. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Zeehondje helaas kennen wij die al langere tijd bezig zijn of voor degene die in de mmm komen allemaal dat gevoel.
    Maar ik probeer ik zeg ook probeer het zo te bekijken als jij nu zwanger bent wil je ook graag gefeliciteerd worden en aandacht krijgen dus is het wel logisch alleen weet je nooit wie je er misschien zonder et weten pijn mee doet.
    en mensen die het niet hebben meegemaakt snappen het ook niet.
    Heel veel sterkte en hoop dat je ook kunt genieten van de zwangerschap van je zus.

12. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Herken het zeehondje, het is hard maar zoals mn vriendje dan altijd tegen me zegt: onze tijd komt nog, daar hou ik me dan ook aan vast. Net zoals jouw tijd ook nog zal komen.. (maar waarom moet het altijd zo lang duren...)
    Dikke knuffel en succes morgen bij de gyn.

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Zwangerschap van schoonzus en ook nog eens ongepland.
    Nu dat iedereen het mag weten, word je er opeens meer mee geconfronteerd. Maar elke keer als ik haar zie ben ik ook wel heel blij voor d'r en wil ik alles van d'r weten.
    Dus het zit wel goed en je hebt helemaal gelijk. Is helemaal waar wat je zegt. Nog niet zo over nagedacht.

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Het is eerst even heeeel erg slikken en alle gevoelens komen omhoog. Soms zelfs emoties die je misschien niet kende. Laat het over je heen komen. Hierna kun je vaak met een beter gevoel omgaan met je omgeving, met de zwangerschap van je schoonzus. En natuurlijk ben je blij voor haar!

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hey Zeehondje, ik ken het gevoel! Alvast een steunende knuffel voor jou!
    Mijn beste vriendin is ook gelijk met mij gestopt en ze is nu al 6 maanden zwanger terwijl ik aan mijn eerste IUI zit...
    En een goede vriend is papa geworden, zijn vriendin was na 2 maanden zwanger omdat ze haar pil niet consequent innam... ze had een weddenschap lopen met een vriendin wie het eerste zwanger zou zijn!!!
    Dan voel ik me ook rotslecht! Maar ik probeer altijd heel blij te zijn voor de mensen die hun zwangerschap aankondigen, ze kunnen er ook niets aan doen dat het voor ons wat langer duurt en meestal steunen ze mij ook heel hard dus dat doet wel deugd...
    Weet je schoonzus dat je zwanger probeert te geraken? Want dan voelt ze zich net zo ongemakkelijk als jou... Veel sterkte en hopelijk mag jij ook snel goed nieuws aankondigen!

16. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    @ zeehondje: ik heb ook zoiets meegemaakt, mijn schoonzusje kwam eerst uit het niets op een verjaardag met het verhaal dat ze al lang bezig waren (nog geen half jaar) en dat ze nu naar de dokter waren geweest omdat het niet lukte. Zij wisten toen nog niet dat wij al zolang bezig zijn. Nog geen kleine week later komt mijn zwager langs met de mededeling dat ze 8 weken zwanger zijn...:$ Nou ja, ik wist gewoon niet hoe ik moest reageren, ze wist dus toen ze dat verhaal vertelde dat ze zwanger was. Mijn schoonmoeder had ons geheim die week verteld, vandaar dat mijn zwager het kwam vertellen.Maar ze deden net of ze van niets wisten van ons, totdat wij effe later toch meer even naar ze gebeld hebben om het te vertellen, toen kwamen we erachter dat schoonmama haar mond niet dicht kon houden...
    Sorry voor dit hele verhaal, maar zo kan het dus ook lopen.
    Ik ben zo kwaad geweest, in eerste plaats opmijn schoonmoeder !
    Mijn schoonzusje wost zich ook een hele poos geen houding te geven, omdat ze dat verhaal had opgehangen en allang wist dat ze zwanger was. Dat doe je toch niet, dat vind ik gewoon spotten !!!
    Arggghh, pas vorige week (ze hoeft nog maar 3 weken) heeft ze gevraagd hoe of wat en hoe zij zich voelde toen ze het hoorde.

Zo dat is er weer uit ! Sorry hoor voor dit ego-berichtje

17. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedeavond meiden,

@zeehondje, het is inderdaad balen dat anderen (ogenschijnlijk) zo gemakkelijk zwanger kunnen worden terwijl wij er allemaal zoveel moeite voor moeten doen. denk alleen als het dan echt gelukt is ben je extra trots!

ik heb vanavond de pregnyl mogen spuiten voor de 2e IUI op dinsdag. Ga toch door....
    voel me alleen weer een beetje opgefokt! Kennen jullie dat ook na het spuiten van de pregnyl?

Ga in ieder geval duimen dat het deze maand gaat lukken!

groetjes marjolein

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Marjolein, heel veel succes dinsdag!

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    nou meiden onze 2e iui zit er weer op. het was zoveel beter als de eerste keer. Helemaal geen pijn en gewoonweg een veel betere ervaring.

wat betreft het anderen die zwanger zijn; ik heb het er erg moeilijk mee om dan goed te reageren, niet dat ik het de ander niet gun maar ik ben dan meer teleurgesteld in mezelf. Wel heb ik telkens maar aan diegene die zwanger zijn maar verteld waar mijn reactie vandaan komt en waarom. Dat maakt het voor beide makkelijker is mijn ervaring.

Vanmiddag ben ik lekker thuis op de bank en begin ik aan die hele lange twee weken................

20. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @zeehondje: ik ken het gevoel van je. Heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt. Alleen bij ons wisten ze niet dat wij bezig waren. Op woensdag hadden mijn man en ik besloten het aan schoonouders te vertellen dat het niet lukt om zwanger te worden en dat we naar de huisarts wilde gaan. En op donderdag belt mijn zwager op met de mededeling dat schoonzusje zwanger is. En dan moeten wij dus vertellen dat het niet lukt. Ze riepen altijd heel hard dat ze nog lang niet aan kinderen toe waren. Dit heeft mij heel veel moeite gekost. Ben ook weinig bij ze langs geweest om eerlijk te zijn. En heb een huis vol problemen gehad maanden lang.
    En reacties zijn nog niet echt geweldig. Wij zitten nogsteeds in de mmm, met eindelijk eind nov kans op weer een zwangerschap. En hun zijn al lang en breed ouders. En dan tegen mij zeggen dat ik maar wat afstand moet nemen van alles.
    Zelf was ze de eerste drie maanden erg van streek dat het niet lukte. Uiteindelijk was ze na 6 maanden zwanger.

Succes met alles.

Deel Deze Pagina