Ahzo... wat balen zeg! Kan het zijn dat de laatste lijst niet de recentste is? Ik had vanmorgen mijn naam van het wachtbankje gehaald... hope had ook al wijzigingen aangebracht!
IUI-MEIDEN Be Happy: 1e, 2e en 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. Uitslag HSG: goed. Nu 3x IUI met Puregon en Pregnyl, daarna IVF. Caro31: 1e IUI-behandeling (75e Puregon) afgebroken, volgende IUI rond 14/11. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, 7e IUI 19 oktober Cin1979: IUI 1 (pregnyl) en 2 (clomid 100mg + pregnyl) en 3 (wederom 100mg clomid + pregnyl) mislukt, september rustronde Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist; IUI 7 mislukt; 1 okt IUI 8 Emmy X: 1e/2e iui mislukt, 3e iui zwanger maar mk met 5 wkn Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt, 6de iui mislukt op naar poging 7 Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging vmk, rustronde vmk, 7e poging IUI rond 23 oktober Hope76: 1e, 2e IUI en 3e IUI mislukt.4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt Ineke1983: 1e IUI mislukt... Op weg naar de 2de IUI! Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI. Klingel 5x IUI mislukt, 1e escape ICSI: helaas vmk Lauw: wachten op 1e ronde clomid (volgende cyclus) Lauwtje: 2x vmk. 6de IUI Lilmomo: 1e en 2e IUI mislukt. Op weg naar de 3e IUI 03/10 Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09 mislukt. Op weg naar 3e IUI. Marjolinos: op weg naar de 1e IUI. Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 5e IUI puregon/pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Robing: 3 x IUI in eigen cyclus mislukt nu 1ste TP cryo Riv: 1e, 2e en 3e IUI mislukt. Op weg naar de 4e IUI. Seat: mogen we verder met IUI nr 4 of starten met IVF??? Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e en 2e IUI mislukt. Nu door naar ICSI Traantje: 1e, 2e en 3e IUI mislukt, IUI 4 op 10-9, clomid 50 en pregnyl Tracey: 1e IUI mislukt met Menopur en Pregnyl Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: 1e IUI 16-10-2009, daarna Utrogestan gebruiken. HET WACHTBANKJE Traantje testen vanaf 24/09 Lilmomo: Testen vanaf 17/10 Zeehondje: testen vanaf 03/11 Chantal76: testen vanaf 05-11 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) en Marieke1610 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas& Dopey (helaas ma 10 weken) & Giegel (helaas vmk) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 7e IUI: Funkie 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat(helaas vmk), bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid), Giegel (helaas weer vmk) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21
Hoi Hoi, Hope, wat jammer, dikke knuffel voor jou. Wel hoop houden hoor!! Hier vandaag de derde IUI gehad. Allemaal goed gegaan, dit keer zelfs geen klemmen nodig gehad om de baarmoedermond open te zetten Verder waren de zwemmers van mn lieverd top!! Dit keer 10 miljoen na bewerking!! En dan te bedenken dat we met 1,1 miljoen zijn begonnen.. Assistente vertelde nog dat er vanochtend iemand had gebeld die nu zwanger was na de vierde IUI, altijd geweldig om te horen natuurlijk. nu wij nog!!!! Liefs voor alle IUI meisjes
Wat leuk Joontje! Nu is het weer spannend afwachten he! Hebben jullie iets speciaals gedaan om de kwaliteit van de zwemmers te verhogen? Mijn mannetje neemt nu Flixar maar dat is eigenlijk gewoon een soort vitamine denk ik
@ Hope, meid wat vreselijk. Snap best dat je er even doorheen zit. En je mannetje, ja die mannen doen soms wel stoer maar ze voelen soms echt wel precies hetzelfde als wij. Je doet het toch met z'n tweeën. Maar niet de hoop verliezen hoor!! Dikke knuffel van mij. @ Joontje fijn dat de iui weer achter de rug is. Nu dus weer die wachtweken. En geen klem dat is ook niet heel vervelend, haha. Je mannetje heeft in ieder geval zijn best gedaan dus nu maar hopen op een positieve test over 2 weken!
Hope, balen meid. Weet hoe je je voelt, ik wacht op het resultaat van onze 7e iui hierna nog 1tje en ondanks het vertrouwen van de artsen in de IUI bij mij is mijn hoop ondertussen danig gezakt. Denk al veel na over IVF en heb ook al met de arts overlegt over te volgen pad als de IUI's geen resultaat hebben. Bij mij is er geen wachtlijst (zit in Enschede) misschien kun j dit wel vinden bij FREYA op de site. Maar eerst nog een keertje IUI, probeer de moed erin te houden er zijn er meer met deze aantallen zwanger geraakt!! Chantal
Hey Ineke, zag dat je ook ongesteld was geworden, wat jammer!! Las dat je man flixar gebruikt, wat is dat precies?? Mijn man zn eerste uitslag (1,1) was te slecht voor IUI, gelukkig was de tweede (2,9) net goed genoeg voor IUI. Hij was sowieso toen gestopt met roken en slikt vitamine c. Volgens mij gaf Djaar destijds de tip van red bull en dat heeft hij nu ook gedronken een uur voordat hij moest doneren voor IUI 2 & 3...... Marsim, ja we gaan weer rustig afwachten . jij mag toch bijna testen?? Spannend hoor!! Mannetje heeft zeker zn best gedaan, of het goed is voor zn ego is een andere vraag, hij zegt nu de hele dag al: ik ben de man 8)van 10 miljoen
Mijn mans zaad was eigenlijk helemaal niet slecht (60 miljoen) maar hij had "slechts" 30 miljoen levenden en 15 miljoen zwemmers waarvan maar 0,6 rechtlijnig... Hij neemt daarom Flixar; een voedingssupplement met energie, lipides, proteines, glucides, selenium, foliumzuur, koper en zink... de gyn verwacht geen mirakels maar alle beetjes helpen zegt hij! Ventje rookt niet, maar moest van de gyn ook 2 stukken fruit eten per dag... Red Bull hebben wij de vorige keer ook gedaan de week voor de IUI elke dag 1 en dan de ochtend zelf nog!
Er wordt hier en op het internet gezegd dat het de beweeglijkheid van het sperma verhoogt... geen idee of het waar is, maar onze gyn zei me dat mijn man zoveel koffie mocht drinken als hij wou want dat dat goed was!
Hallo allemaal, Wij hebben zeer waarschijnlijk zaterdag de eerste IUI in het UMCU. In eigen cyclus, ongestimuleerd. Ovulatietest doen, bij positieve test de volgende dag IUI. Kan iemand me wat meer vertellen over de procedure? Bijvoorbeeld hoeveel tijd zit er tussen het produceren van het zaad en de inseminatie? Ze gaven bij ons aan dat de man rond 8 uur het zaad moet produceren en dan 's morgens rond 11.00 uur de IUI. Hoe doen jullie dat - blijven jullie daar wachten of ga je naar je tussendoor naar je werk of naar huis? Edit: bedankt voor de koffietip - ik zal mijn vriend een extra kop koffie geven voorafgaand! 8)
Daar ben ik ook weer ff. Ik zit nu in een rustmaand, omdat we een weekendje weg gaan rond mijn eisprong, heb ik besloten even geen IUI te doen in overleg met de ferti-arts. Raar genoeg vind ik het wel prettig, even geen polonaise aan mijn lijf, ook al weet ik dat de kans op een spontane zwangerschap klein is. Nou ja, dat ene maandje wachten kan ook nog wel En dan met frisse moed verder met de laatste 3 IUI's! @Alle ongi geworden meiden een dikke knuffel! @Aquilegia bij ons is het meestal 8:15u zaad inleveren en dan tussen 9 en half 10 IUI. Omdat het ziekenhuis een half uur rijden bij ons vandaan is, blijven we/blijf ik wachten onder het genot van een bakkie koffie.
IUI-MEIDEN Be Happy: 1e, 2e en 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. Uitslag HSG: goed. Nu 3x IUI met Puregon en Pregnyl, daarna IVF. Caro31: 1e IUI-behandeling (75e Puregon) afgebroken, volgende IUI rond 14/11. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, 7e IUI 19 oktober Cin1979: IUI 1 (pregnyl) en 2 (clomid 100mg + pregnyl) en 3 (wederom 100mg clomid + pregnyl) mislukt, september rustronde Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist; IUI 7 en 8 mislukt; rustronde Emmy X: 1e/2e iui mislukt, 3e iui zwanger maar mk met 5 wkn Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt, 6de iui mislukt op naar poging 7 Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging vmk, rustronde vmk, 7e poging IUI rond 23 oktober Hope76: 1e, 2e IUI en 3e IUI mislukt.4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt Ineke1983: 1e IUI mislukt... Op weg naar de 2de IUI! Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI. Klingel 5x IUI mislukt, 1e escape ICSI: helaas vmk Lauw: wachten op 1e ronde clomid (volgende cyclus) Lauwtje: 2x vmk. 6de IUI Lilmomo: 1e en 2e IUI mislukt. Op weg naar de 3e IUI 03/10 Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09 mislukt. Op weg naar 3e IUI. Marjolinos: op weg naar de 1e IUI. Marnat: op weg naar de 1e IUI. Marsim 5e IUI puregon/pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Robing: 3 x IUI in eigen cyclus mislukt nu 1ste TP cryo Riv: 1e, 2e en 3e IUI mislukt. Op weg naar de 4e IUI. Seat: mogen we verder met IUI nr 4 of starten met IVF??? Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e en 2e IUI mislukt. Nu door naar ICSI Traantje: 1e, 2e en 3e IUI mislukt, IUI 4 op 10-9, clomid 50 en pregnyl Tracey: 1e IUI mislukt met Menopur en Pregnyl Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: 1e IUI 16-10-2009, daarna Utrogestan gebruiken. HET WACHTBANKJE Traantje testen vanaf 24/09 Lilmomo: Testen vanaf 17/10 Zeehondje: testen vanaf 03/11 Chantal76: testen vanaf 05-11 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) en Marieke1610 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas& Dopey (helaas ma 10 weken) & Giegel (helaas vmk) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 7e IUI: Funkie 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat(helaas vmk), bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid), Giegel (helaas weer vmk) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21
@zeehondje, ik moet ze ook vaginaal inbrengen maar ben toch misselijk, nu is het vandaag al iets minder maar nog wel een beetje aanwezig het misselijke gevoel. Ik ben erg gevoelig voor bijwerkingen, mag een heleboel antibiotica niet omdat ik daar heftige bijwerkingen van krijg (in mijn geval ernstige huiduitslag). Van de Clomid heb ik ook de hele dag door hele erge opvliegers en stemmingswisselingen. @76Chantal, jij loopt in Enschede, ik zit in Hengelo en mocht het bij ons IVF gaan worden dan moet ik ook naar Enschede. Ik werk in Enschede en zit op loopafstand van het ziekenhuis, rij er elke dag als ik werk langs. Veel liefs Nataly
Hallo allemaa,l ik heb net te horen gekregen dat wij dinsdag eindelijk kunnen beginnen met onze 1ste iui, heb hiervoor 2 keer overstimulatie gehad door puregon en nu eindelijk 2 eitjes joepie!! best wel spannend, ik ga nergens van uit, ben vrij nuchter ingesteld, wat soms wel eens goed uitkomt. alhoewel ik soms ook wel eens dagen heb dat ik denk, wanneer zal het lukken. allemaal veel sucses, met iui en duimen met ze'n allen dat er gauw weer een zwangere is hier X
hoi meiden helaas vanmorgen ongi geworden dag te vroeg zelf lukt het niet helaas nu 2 nov maar af wachten dat het met hulp wel lukt