@ Marnat wat balen zeg meid!! Hopen op de volgende ronde. Sterkte! @ All, even een update van mij. Vanaf zaterdag al ongi krampjes. Gisteravond voordat ik naar bed ging 2 druppels bloedverlies. Ik dacht dus eigenlijk het zal wel doorzetten. Vannacht naar het toilet geweest en heb een testje gedaan omdat de ongi niet door had gezet. De test was licht positief. Omdat ik toch wat bloedverlies heb gehad en nog steeds wat krampjes heb doe ik morgen of overmorgen nog maar een testje(als er nog geen ongi is). Als er volgende week nog geen duidelijkheid is dan mag ik een bloedtest doen. Het is dus nog steeds erg spannend en hoop echt dat ik met goed nieuws ga komen over 2 dagen maar moet eerlijk zeggen dat ik er een hard hoofd in heb. Ben bang dat ik alsnog ongesteld ga worden. Wat een onzekerheid zeg!
@Marnat: balen zeg, hopelijk met iui wel succes. @Marsim: wat spannend, zeg... oef! Hopelijk is het slechts een innestelingsbloeding.
wij hebben 2 nov eerst een gesprek met de gyn hoe verder en de uitslagen we merken het wel of we voor iui gaan
joontje; fijn dat alles goed is gegaan en nu maar weer wachten hè? Duurt altijd zo lang en ik merk dat het extra lang duurt nu wij onze eerste iui hebben gehad. Voelt toch anders dan een 'gewone' cyclus. Zeker omdat je nu precies de dag van eisprong weet. chantal; lijkt me idd heel moeilijk om hoop te houden. Maar aan de andere kant heb je ook genoeg positieve verhalen gelezen en gehoord, dus het kan altijd hè meid! aguilegia; bij ons moesten we om 9.00 uur hét potje inleveren en om 10.30 uur de inseminatie. Deze was uiteindelijk wel iets later (rond 10.55 uur). Wij zijn ondertussen nog even naar huis gegaan (nog geen 10 minuten van het ziekenhuis vandaan) en daar lekker ontbeten. Spannend hoor! dopey; soms is het idd wel even lekker om een maandje niks te 'moeten'. Toen ik een cyste had (3x voorgekomen) was het even balen, maar was heel rustig steeds die cyclussen. En wonderen zitten in een klein hoekje! nataly; wel balen zeg dat je er bijwerkingen van hebt. Maar gelukkig is het al minder. Moet jij ze ook twee weken gebruiken? muurbloem; oh wat fijn zeg. Wanneer moet je de pregnyl zetten? marnat; balen weer zeg. hoop dat dat kleine beetje extra hulp gaat werken marsim; wat zeg jij nog, licht positief. Wat spannend zeg. hoeveelste iui was dit voor jullie en hoeveel dagen na inseminatie zit je nu? Ben niet nieuwsgierig hoor! Oh, ik kijk wel even in de lijst, haha.
@ zeehondje: zondagavond om 23.00u moet ik de pregnyl spuit zetten en dan dinsdag om 10.00u in het ziekenhuis zijn, dus dan zit ik net binnen de 36 uur dat is toch goed. @ marsim: hopen dat het goed voor je uitpakt, ik duim voor je! X
Jah pregnyl kan je gwoon zelf doen...ik heb gister voor het eerst gedaan dit is mn 4de ronde met menopur maar eerst deed mijn man het en gister durfde ik het ineens zelf. En muurbloem net binnen de 36 uur kan het niet eerder ik bedoel zolang wachten lijkt me de kans verminderen of zie ik dat verkeerd.
@zeehondje je hebt net 2 weken eerder als ik de iui maar vindt het wel leuk om jou dingen in de gaten te houden omdat dit ook jou eerste iui is. Hoe vond je de inseminatie gaan als ik mag vragen en wie zit er nog meer in het UMCG?
Ben je bij een gyn of bij een nurse practioner ik moet morgen om half 12 weer naar de nurse practioner
marsim; klinkt nog spannender nu! Heb ook één keer zelf de pregnyl gezet. Maar het breken van de twee ampullen ging niet echt goed. Eentje brak verkeerd! En daarna dus maar weer lekker in het ziekenhuis laten doen. De inseminatie ging echt super snel. Eerst de eendenbek erin. Dat was niet echt een pettig gevoel, drukkend gevoel in je onderbuik en deed ook een beetje pijn. Toen het slangetje in mijn baarmoedermond (voelde daar niks van) en leeg spuiten. En dat was het!
@ Marsim... Ik hou het zelf bijna niet meer!!! Wanneer ga je nog eens testen? Echt superspannend! Het is je van harte gegund!!! duim*duim*duim Egoberichtje: Vandaag alweer begonnen met de Clomid 50mg (dag 3 tem dag 7)
Meiden, allemaal bedankt voor jullie troostens woorden, doet me goed ! @Chantal: bedankt voor de tip over de Freya site, heb even gekeken en tot mijn verbazing heeft ons ziekenhuis geen IVF, dus denk dat we dan naar een ander ziekenhuis moeten ?! Eerst morgen maar eens vragen aan de gyn. in Harderwijk. Ik kwam ook via de site op een boek: open zenuw. Gaat over hoe je met mensen en hun opmerkingen moet omgaan en hoe je het zelf op een rijtje houdt allemaal. Lijkt me een goed boek, toch binnenkort maar eens bestellen... @ Marsim: wat een onzekerheid voor je, ik ga heel hard, (en veel) voor je duimen dat het een goede uitkomst wordt. @Marnat: meid wat vervelend voor je, een dag te vroeg zeg je? Ik had dat dus ook ineens (4 dgn te vroeg) Sterkte en zet hem op, ik hoop dat je snel aan je IUI mag beginnen. @Dopey: klinkt goed even een rustmaand. Lijkt mij ook wel lekker aan de ene kant. Beetje dubbel gevoel dat wel. Misschien als er een wachtlijst voor de IVF is, hebben wij dat ook. Word je moe he ?Van dat gecross heen en weer naar het ZH, dan de spuiten, behandeling, nacontrole...Pfff... Geniet lekker van je rustmaand samen met je partner. Vandaag voel ik me iets beter, ben me aan het voorbereiden voor de nacontrole morgenmiddag en de dingen die ik wil vragen aan onze gyn. Nogmaals meiden allemaal bedankt ! X Hope76
@Marnat: meid wat vervelend voor je, een dag te vroeg zeg je? Ik had dat dus ook ineens (4 dgn te vroeg) Sterkte en zet hem op, ik hoop dat je snel aan je IUI mag beginnen. hope ik zou nog even geduld moeten hebben ik ga maar hopen dat 2 nov goed nieuws brengt manlief is dan ook jarig dus wie weet
Marsim, wat spannend een licht roze streepje. Ze zeggen altijd een streep is een streep, oooh hoop het zo. Bloeden nu helemaal over?? Ineke, dus je bent weer begonnen met de clomid, nu op naar een mooi ei. Trouwens heb nog even gelezen op het internet over de flixar en dat spul lijkt mij ook nog wel wat. Bestel jij het via internet of haal je het bij de apotheek. Marnat, ik snap het niet helemaal. Je bent een dag te vroeg ongesteld geworden maar hoe zit dat dan met je afspraak van 2 nov, kan je nu niet heen?? Hoop in ieder geval dat het allemaal goed komt