Ik spuit ook altijd zelf de pregnyl. In het ziekenhuis waar ik werk, komen ook geregeld vrouwen om pregnyl te laten spuiten, en op de meest bizarre tijden (half 12 's avonds en zo). Dat geklep alleen al voor die vrouwen! Geen probleem met zelf spuiten, gewoon onderhuids in een vetrolletje op mijn buik (net als puregon). Alleen het klaarmaken is even een gedoetje, maar ook dat vind ik een fluitje van een cent. Goed kijken waar de stippen op de ampullen staan, dan op de stip breken @ Hope dan moet je inderdaad naar een ander ziekenhuis, ik denk naar Zwolle (Isala). En wat let je om zelf een rustmaand in te voeren? Even geen extra hormonen in je lijf...
ik heb op het moment geen bloedverlies meer gehad. Vanmorgen wat bruinverlies. Ik ga morgen of overmorgen nog een testje wagen. Nu heel hard duimen!!!
Hoi iedereen, Ik ben net ongi geworden. Jippie ik voel mij echt depri. Wie wil mij op de lijst zetten: Riv: 1,2,3,4 iui mislukt. 5e iui begint op 24 oktober 2009 Ik hoop dat iedereen snel zwanger is. Liefs Riv.
ik moet naar neurologie voor de kinder wens hier heb ik ooit ook al wat over vertelt aan jou geloof ik maar kan dat stuk niet terug vinden en om dat ik wel eens flauw val mijn moeder gaat mee als steun die weet meer te vertellen dan ik want ik was toen nog klein he en de letter van de gyn begint met een b we hebben een nieuwe gyn die we hadden is gestopt deze gyn ken ik nog niet
Ik lees voornamelijk mee op dit forum. Mag de volgende cyclus me aanmelden voor iui als het hsg goed is volgende week. Maar nu even een vraagje, ze hebben het gehad dat je niet meteen goed reageerd op de hormonen. Hoe groot is de kans op overstimulatie? Wij lopen al een jaar in de mmm. Via huisarts, uroloog naar de gyn nu. Maar dan heb ik een idee hoe groot de kans is dat de iui afgebroken kan worden.
@Marnat, ik dus ook, maar Djaarman denk aan indrooglijntjes (ik weet het niet zo zeker) Vandaar dat ik even aan jullie wilde vragen hoe of wat. het is natuurlijk ook pas 11dpo en 13 dagen na pregnyl (5000).
djaar 2 maand geleden had ik naar 11 jaar voor het eerst een streepje maar was niks met de prodictor test ik wil je niet ongerust maken of onzeker hoor mijn geloof op de normale weg ben ik helemaal kwijt ik ga nu voor de mmm ik ga duimen voor je dat het streepje dikker word
@Djaar, ik zie een vaag streepje, maar ik weet niet of dat nog van de pregnyl kan zijn. Verscheen hij binnen 10 minuten? @All: Ik ben net min of meer afgesnauwd door de verpleegkundige (?) van de IUI omdat ik de vraag stelde wat ik moet doen als mijn temp morgen erg hoog is (naar mijn mening was hij vandaag al vrij hoog vergeleken met de 3 dagen ervoor). Gisteravond had ik al een positieve ovulatietest en vanmorgen ook weer. Ze gaf aan dat als de test vanochtend nog positief was, dat het allemaal in orde was. En mijn vraag over temperatuur wilde ze niet eens beantwoorden. Ik heb mijn buik vol van het UMCU (was het maar met wat anders). :x Morgen dus om 9.00 uur zaad produceren, pas om 11.30 inseminatie. Het kan volgens die muts niet anders vanwege het weekend. Grrr. :x Dit komt mij dus totaal niet uit.
Jippie, we hebben weer stroom en ik heb mijn 5e IUI gehad (ronde 7 IUI). Hoe het zaad was weet ik niet, maar ik weet zeker dat ik mijn eisprong nog niet heb gehad (auwwww). Bij de IUI kreeg ik weer koffie, met deze keer ook een koekje
Oh ja meid is ook zo ik weet het alweer..en gyn B ken ik nog niet ik moet zondag naar een IVF arts en maandag ook en miss dinsdag of woensdag een IUI. Dus we moeten afwachten wanneer mag je naar de neuroloog?
Je moet er vanuit gaan dat er altijd een kleine kans is maar over het algemeen wordt het goed in de gaten gehouden en eventueel de dosid aangepast alleen soms reageert het lichaam niet zoals de doktoren denken en dan kan het misschien gebeuren dat de IUi niet door kan gaan.
indroogstreepje hoe lang heb je gewacht voordat je het resultaat aflas?en 13 dagen na de pregnyl zou op zich wel licht posi kunnen testen test morgenochtend nog maar een keer en anders je gyn bellen.