iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dank je voor de reactie.
    Als het goed is heb ik over 2 weken ook nog een gesprek met de verpleegkundige en krijg ik meer uitleg.

Eerst deze ronde een hsg (maandag).
    Dan de volgende ronde op voor iui. Heb jammer genoeg een cyclus van 5 weken, dus even geduld hebben.

Jij succes bij je eerste poging

2. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    bij ons zal de inseminatie binnen het uur zijn dus 9.00 zaaf roduceren voor 10 uur de inseminatie ik vindt het zo raar dat het ene ziekenhuis dat hanteert en de andere dat.

3. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Dank je zonnetje jij ook veel succes en als er vragen zijn en we kunnen het voor je beantwoorden dan doen we dat met liefde dus voel je niet beschaamd we hebben het hier over van alles en nog wat zelfs details hahah...:p

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Ladypink; ongeveer 20 minuten later heb ik weer eens gekeken. Ik heb in eerste instantie geloof ik maar 3 of 4 minuten gewacht. (ben gewoon gaan slapen !!)

5. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Lees zo af en toe wel mee ja, maar er wordt hier zoveel geschreven.

Lees en schrijf ook in slechte kwaliteit sperma, ook daar wordt van alles beschreven met details. Dus dat ben ik wel gewend.

Zal denk wel wat actiever hier worden, aangezien ik nu steeds dichter bij de iui kom.
    Hebben eerst een poging gedaan om het met medijnen op te lossen, maar dat is niet gelukt.
    En nu dus al tijdje bezig met onderzoeken voor iui.

Maar als ik vragen heb stel ik ze zeker.

6. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    jah dan kan het wel gewoon een goede streep zijn geweest alleen was het verstandiger geweest om tot 10 min te wachten maar je kan het ziekenhuis bellen met de vraag ik ben nu 13 dagen na mn pregnyl 5000 EH kan je daar dan nu nog door posi testen want ik heb een posi test maar twijfel of het wel van een eventuele zwangerschap kan zijn

7. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @zonnetje ja het is wat he dat wachten dat woord wil ik en kan ik eigenlijk niet meer horen wachten en afwachten bah bah bah..

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @ladypink; ik wacht nog met zh bellen tot maandag en test gewoon nog lekker door. Als ik maandag een duidelijkere streep heb dan ga ik wel bellen. Ik geloof toch niet meer dat er nu nog pregnyl aanwezig is. Maar ik geloof ook nog niet 100% dat ik nu zwanger ben, hoe stom is dat?!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    djaar @ ik denk niet dat dat stom is ik denk eerder dat het die onzekerheid is

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Zonnetje 1980; krijg je hormoonpillen of injecties?
    Ik heb injecties gekregen en reageerde daar gelijk goed op. Geen overstimulatie. Bij mij lijkt het juist andersom te gaan. Na meerdere cyclussen opeens heel veel eitjes die groeien.

Djaar; ik hoop dat ze snel donkerder worden, die lijntjes!!!

Aguilegia; ik denk dat je wel goed zit hoor met morgen de iui. Al hoewel het misschien idd ook vandaag had gekund. Ik heb er niet zo veel verstand van met ovutesten. Ik krijg de pregnyl en +/- 40 uur later krijg je dan je eisprong + iui.
    Sterkte en hopelijk komt het helemaal goed heb je op de juiste tijd de inseminatie.
    Wij moesten trouwens om 9.00 uur zaad inleveren (was net iets na half negen geproduceerd) en net iets voor elf uur hebben we uiteindelijk de iui gehad.

Giegel; en nu maar weer wachten....

11. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0

Je bent vreemd maar misschien komt dat door je zwangerschapshormonen :p

12. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Djaar wat spannend, moet zeggen dat ik nog nooit een indrooglijntje heb gehad... Wanneer ga je weer testen???

Marsim heb jij alweer getest???

Zou toch wel heel mooi zijn als we deze ronde 2 zwangeren hebben of meer. Babyboom!!!!!!

Trouwens nog even over zaad inleveren, in mijn ziekenhuis is de IUI pas 2 uur na het inleveren van het zaad.....

Fijn weekend allemaal!!!!

13. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik moet gaan spuiten. Alle info krijg ik verder nog, is me alleen verteld dat ze het doen met hormonen spuiten.
    Volgens de gyn die ik heb is er dan meer kans. En zonder doen ze in het ziekenhuis waar we zitten.
    Ik hoop het zo dat alles gewoon goed gaat dan, want heb geen zin om nog een maand te moeten wachten. Dat doe ik nu al lang genoeg.

Een test is alleen betrouwbaar als je na de tijd kijkt die op de test staat.
    Dus gewoon nog een test doen dus en dan de timer zetten dat je hem niet vergeet.

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    IUI-MEIDEN

Be Happy: 1e, 2e en 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. Uitslag HSG: goed. Nu 3x IUI met Puregon en Pregnyl, daarna IVF.
    Caro31: 1e IUI-behandeling (75e Puregon) afgebroken, volgende IUI rond 14/11.
    Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5 en 6 mislukt, 7e IUI 19 oktober
    Cin1979: IUI 1 (pregnyl) en 2 (clomid 100mg + pregnyl) en 3 (wederom 100mg clomid + pregnyl) mislukt, september rustronde
    Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, IUI 6 ei gemist; IUI 7 en 8 mislukt; rustronde
    Emmy X: 1e/2e iui mislukt, 3e iui zwanger maar mk met 5 wkn
    Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt, 6de iui mislukt op naar poging 7
    Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging vmk, rustronde vmk, 7e poging IUI 23 oktober
    Hope76: 1e, 2e IUI en 3e IUI mislukt.4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt
    Ineke1983: 1e IUI mislukt... Op weg naar de 2de IUI!
    Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI.
    Klingel 5x IUI mislukt, 1e escape ICSI: helaas vmk :(
    Lauw: wachten op 1e ronde clomid (volgende cyclus)
    Lauwtje: 2x vmk. 6de IUI
    Lilmomo: 1e en 2e IUI mislukt. Op weg naar de 3e IUI 03/10
    Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09 mislukt. Op weg naar 3e IUI.
    Marjolinos: op weg naar de 1e IUI.
    Marnat: op weg naar de 1e IUI.
    Marsim 5e IUI puregon/pregnyl
    MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt
    Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250
    Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze
    Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze.
    Pearl29: 1e iui clomid (eind augustus?)
    Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken)
    Robing: 3 x IUI in eigen cyclus mislukt nu 1ste TP cryo
    Riv: 1e, 2e en 3e IUI mislukt. Op weg naar de 4e IUI.
    Seat: mogen we verder met IUI nr 4 of starten met IVF???
    Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger!
    Timon: 1e en 2e IUI mislukt. Nu door naar ICSI :(
    Traantje: 1e, 2e en 3e IUI mislukt, IUI 4 op 10-9, clomid 50 en pregnyl
    Tracey: 1e IUI mislukt met Menopur en Pregnyl
    Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera..
    Zeehondje: 1e IUI 16-10-2009, daarna Utrogestan gebruiken.

HET WACHTBANKJE

Traantje Testen vanaf 24-09
    Lilmomo: Testen vanaf 17-10
    Zeehondje: Testen vanaf 03-11
    Chantal76: Testen vanaf 05-11
    Giegel: Testen vanaf 8-11

ZWANGER DOOR IUI!!

1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) en Marieke1610
    2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini
    3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13
    4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas& Dopey (helaas ma 10 weken) & Giegel (helaas vmk)
    5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie
    6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner
    7e IUI: Funkie
    10e IUI: Mandy80
    Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat(helaas vmk), bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid), Giegel (helaas weer vmk)
    Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ All, meiden ik mag dan eindelijk na meer dan 2 jaar vertellen:
    IK BEN ZWANGER!!! De test gaf eigenlijk bijna gelijk aan dat ik zwanger ben. Ik ben nu 4 weken en 2 dagen. 12 november mag ik voor mijn 1e echo. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan!

Wat een wonder!!

16. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Joehoeeeeee wat een geweldig nieuws!! Marsim gefeliciteerd!!!!!!!

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Marsim; GEFELICITEERD !!!!!!!!!!! Ik vindt het zo fijn voor jullie

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Marsim, gefeliciteerd! :D

19. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    dank jullie wel lieve meiden. Nu maar snel volgen!!

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    marsin wat fijn meid gefeliciteerd mijn tranen vliegen over mijn wangen maar het is je ge gunt hoor

Deel Deze Pagina