iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Caro 31 en Marnat,
    heel erg bedankt. Ik hoop dat het nu wel goed mag gaan en dat het ook goed innestelt.
    Jullie ook heel erg veel succes.

Liefs Riv

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Veel succes morgen riv en ook veel succes aan de andere dames op het wachtbankje

3. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Ik had dit een dag na de iui maar kan wel komen door alle spanningen

4. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Ineke, nou wat toevallig, ik heb gistermorgen de 6e IUI gehad en ik heb de hele middag geslapen, zou het toch de spanning zijn die er dan uit komt ?? Grappig om te lezen dat jij dat dus ook had...
    Gezellig samen op het wachtenbankje...
    Liefs Hope76

5. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    @76Chantal: Gatsie meid, wat vervelend ! Nog 1 keer IUI en dan ook over op IVF ? Mag ik vragen naar welk zh jij gaat ? Ik zit eens te surfen naar alle IVF zk bij mij in de buurt (gelderland) maar het valt niet mee...sommige hebben complete pakket, sommige alleen IVF transport, sommige korte wachtlijst, sommige lange...keuzes,keuzes, wanneer doe je het goed ?
    Sterkte en hoop houden al valt dat allemaal niet mee soms.
    Liefs Hope76

6. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    @Dopey: heb je PB gelezen hoor, alleen nog geen echte tijd gehad om alles op een rijtje te zetten...
    Thanks !

Liefs Hope76

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja ik denk ook dat het van de spanning is... ik probeer natuurlijk wel om rustig te zijn en iedereen denkt ook dat ik dat ben, maar als we naar buiten wandelen voel ik mijn lichaam helemaal veranderen en ben ik echt uitgeput!
    Nu gaat het gelukkig al veel beter, enkel nog wat pijn in m'n eierstokken en baarmoeder (van de tang).

Nu is het weer spannend voor ons he! Hopelijk vliegen deze 2 weken snel voorbij ;) Veel sterkte meid!

8. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    ja die eitje klotsten gister aardig in mijn buik, deed gewoon zeer met lopen ! Nu is de pijn weg gelukkig. Zeker weten ik hoop dat de 2 weken omvliegen en wij nu eens aan de beurt zijn, mag wel een keer ! ;)
    Jij ook succes met wachten (tis wel koud op het bankje, iemand een dekentje ?)

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Haha, hier is een knufje om het warm te krijgen *hug*

Gisteren ook erg veel eipijn gehad (nu besef ik pas dat ik al die maanden voor de Clomid geen eitje had) en vandaag stroomde het vruchtbaar slijm er gewoon uit (sorry voor de vieze praat maar ik ben er zooooo gelukkig mee)

Fingers crossed en hopelijk mogen we binnen 2 weekjes vieren!

10. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ik had ook een dag na mn iui vruchtbaarslijm een hele dikke klodder en dat was het mijn nurse practioner zei dat dat kon komen doordat zij er met dat slangetje doorheen is gegaan.
    Ze had me dus al gewaarschuwd..dat het normaal was.

11. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Pfff, zeg dat, men wat een kou, ik wil wel een lekker fleece dekentje. Ik wacht namelijk ook nog, nog een paar daagjes denk ik, dan begint een nieuwe IUI ronde en hopelijk de laatste. Ik duim voor jullie dames!

12. linda73

linda73 Actief lid

22 jul 2009
    114
    0
    16
    Hoe is het met iedereen die op het wachtbankje zitten?? Houden jullie het nog vol? Liefs

13. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Goedenavond allemaal,

hoe is het met iedereen?
    Nu kan ik me officieel hier aanmelden we gaan beginnen met IUI ik krijg eerst een kijkoperatie en daarna mogen we beginnen!

iemand ervaringen mee?

14. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi Iedereen,

Vanmiddag hebben we onze 5 iui alweer gehad.
    Ik heb de hele middag en avond buikpijn gehad.
    Dit is de eerste keer dat ik dat nu heb. Bah.

Als dit nu weer mislukt gaan we nog 1 keer iui doen en daarna gaan we ivf doen.

Heel veel succes iedereen en alvast weltrusten.

Liefs Riv.

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Welkom!!! Komen we elkaar hier ook weer tegen.;)

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Riv, alweer de 5e IUI. Ik hoop dat het positief uit mag vallen. Jammer dat je buikpijn heb gehad. Is het nu voorbij?

Hope, welk zh zit er bij jou in de buurt? Ik weet dat Radboud Nijmegen een fertiliteitskliniek heeft en dat Rijnstate samenwerkt met het UMCU. Heb je ook op de site van Freya gekeken? Daar staat het nodige in een lijst.

17. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi Timon,

Nee de buikpijn is nog niet echt voorbij het zeurt nu vooral nog.
    Ik heb geen idee wat het kan zijn. Jij?

De iui opzich deed geen pijn.

Hoe is het met jou dan?
    Er worden zoveel dingen gepost dat ik geen tijd heb om alles door te lezen.

Liefs Riv.

18. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Hey Meiden.

Ben al een tijdje niet wezen buurten, maar heb voor mij dan goed nieuws. We krijgen ws maandag of dinsdag de 1e iui. De andere keren konden steeds niet doorgaan i.v.m. teveel eitjes. Vandaag dus echo gehad en ik heb 1 mooi groot eitje van 15x16mm en ze denkt dat van het weekend de mogelijkheid is dat ie gaat springen. Dus nu nog even wachten op telefoontje of we zaterdag of zondag de pregnyl moeten gaan prikken. Ben benieuwd. Het wordt dan de 1e keer dat we echt verder kunnen gaan. Zit trouwens niet verder aan de medicatie want op de laagste doseringen reageerden mijn eierstokken overactief waardoor ik teveel eitjes kreeg.
    Dus ik hoop dat alles goed mag gaan deze ronde.

Voor iedereen ook s6 met alles en dat alles goed mag gaan.

xxxx

19. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    @ Riv ik heb ook elke keer erg veel pijn in m'n buik... deze keer voelde ik echt m'n linkereierstok (daar waar hij gespoten had) ik had zelfs een klein builtje op m'n buik :(
    Is het nu al wat beter?

@ Pearl hou ons zeker op de hoogte en veel succes toegewenst!

20. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @ineke daar waar hij gespoten had de gyn kan toch niet richten op welke eierstok de zaadcellen komen??

Deel Deze Pagina