Hoi Linda, De pregnyl is met ongeveerr 10,11 dagen uit het lichaam. Dus van harte gefeliciteerd meid. Het is je gegund. Liefs Riv.
Hoi Ineke, Ik heb al na 3 dagen last van de pregnyl, ik heb wel een cubmaat meer. Heb ik altijd van dit spul. Er gevoelige buik en erg opgezet. Ik wens je veel succes.
Qweenie, Heel veel succes morgen met de eerste iui. Ik hoop voor je dat het direct raak is. Liefs Riv.
Hoi Hoi Be happy, Mag jij ook alweer bijna testen? Ik vind het weer erg spannend voor ons beide. Ik hoop het zo he. Ik hoop dat het nu wel goed gaat. Zou jij mij op het wachtbankje kunnen zetten. 4 iui miskraam 5 iui net gehad testen op 19 november.. Daarna door met 6iui Volgend jaar ivf.
Ik heb vanavond nog een beetje zitten googlen en heb gevonden dat veel dames hier last van hebben... Vermits het een zwangerschapsbevorderend hormoon is heb je zwangerschapskwaaltjes (boobs, concentratie, misselijk, veel plassen en krampjes in de buik) maar eigenlijk is het gewoon de spuit! Hopelijk mogen we hier snel allemaal eens echt ervaren hoe het voelt! Veel succes iedereen... jeetje ik word er sentimenteel van... ook een bijwerking dus
even een update ben gister voor gesprekken na ziekenhuis geweest .al een hartfilmpje gehad en bloeddruk is gemeten die was heeel hoog 150 110 srok me wild nog nooit gehad straks om 8.40 na de dokter op nieuw testen we denken dat het door spannig komt verder was het goed ik krijg zondag avond de fijnste prik trambose prik en om te slapen slaap tablet en kouzen aan en een kateter de volgende dag ik kreeg zo veel info dat ik even de rest ben vergeten
Nou, vandaag gaat het bij ons gebeuren. Spannend! Vanmorgen geweest om onze visjes in te leveren. Hopelijk zit er een kampioen tussen! Om 12.00 uur moeten we ons melden en gaat het gebeuren.
@ Linda: dat klinkt wel erg positief.. hihi.. ik denk dat die pregnyl nu wel uit je lijf is... dus alvast voorzichtig gefeliciteerd.. @ wachters: spannend... mijn duimen draaien overuren voor jullie.. @Teddy: ik hoop dat vrijdag de 13e voor ons allebei geluk gaat brengen.. Ik krijg die dag mijn 1e IUI... spannend...
Hallo dames schrap mij maar van het wachtbankje, ben ongesteld, ik heb net alweer een nieuwe afspraak gemaakt voor de 1ste folikelmeting, ga vandaag beginnen met spuiten van 50++ puregon @ Linda woh ik hoop het zo voor je zeg, mag ik je vast feliciteren! @ Alle anderen ik duim voor jullie, tis ook zo spannend allemaal dat wachten steeds.
Queenie succes straks, op naar een mooi sinterklaaskado Lauw, spannend nog een paar daagjes wachten.. Linda, alweer getest??????? Muurbloem, balen dat je ongesteld bent geworden, dikke knuffel voor jou. @hier, moest om 8.40 voor follikelmeting op dag 10. Om 8 uur telefoon, gyn ziek. Nu vanmiddag naar de gyn die de vorige keer ook op dag 10 mn echo heeft gedaan. Deze zag toen een groot ei die 2 dagen later bij mn eigen gyn verdwenen was. Word hier een beetje zenuwachtig van, denk dat ik het toch maar met hem bespreek en dan de volgende echo ook bij hem doe. Krijgen we niet weer dat de ene dit ziet en de andere zegt dat hij het mis had. Ik denk trouwens dat dat ei van hem 2 dagen later al gesprongen was aangezien ik uiteindelijk een week na IUI al iets begon te vloeien, snappen jullie het nog??? Sorry voor mn geklaag.. Liefs en zonnestraaltjes, aangezien het bij mij weer een donkere dag buiten is met veel regen
Joontje ik snap het hopelijk ben je nu gewoon op tijd met de IUI muurbloem balen weer Linda spannend! Zoals al gezegd is de PRegnyl nu echt wel uit je lijf dus... Hier zit de eerste spuit puregon er ook weer in, maandag de eerste fm...spannend weer!
Queenie veel succes vandaag! Lauw, Linda wat spannend, duimen draaien voor jullie! Muurbloem, wat balen dat je ongesteld bent geworden Marnat, heel veel succes toegewenst voor je operatie! Joontje, wat vervelend dat je een week na de IUI al ongesteld bent geworden! Het zou inderdaad wel eens kunnen dat dat eerste eitje gewoon gesprongen is! Hopelijk zijn jullie volgende keer mooi op tijd...
ineke dankje wel bloed druk was nu goed links 138/ 91 rechts 140/88 mag niet te veel koffie geen zout dokter zij dat ik gewoon geopereerd mag worden.
@ Marmat: ja deze bloeddruk is een stukje beter.. niets om zorgen over te maken.. maar idd wat minder aan de koffie en zout zou geen kwaad doen... Op naar vrijdag... SPANNEND!!! @ Dopey: laat die eitjes maar lekker groeien... hoop dat ze maandag al een mooi eitje zien.. @ Joontje: zoals ik je verhaal lees kon de vorige keer je eitje al eerder gesprongen zijn.. maar... wat zagen ze dan voor de IUI?? dan moeten ze toch ook iets gezien hebben anders starten ze niet met IUI?? Ach ja.. hopen maar dat deze ronde perfect getimed wordt.. @ Muurbloem: balen dat je toch ongi bent geworden... succes de volgende ronde... ik hoop voor je de laatste ronde
ja ineke ik drink ongeveer 8 kopen per dag heb nu al vier op en tussen door wel redbeule dus dat moet maar niet meer
lauw idee SPANNEND!!! ik hou me nu maar rustig he strak laten verwennen door zusje en ouders we gaan daar eten enz
Lauw, toen ik weer voor echo moest zag mn gyn de grote follikel niet maar wel 2 kleinere. Toen meer gaan spuiten en later die week de IUI. Marnat, succes met je operatie, probeer het allemaal maar zo veel mogelijk over je heen komen. Voordat je het weet is het achter de rug en als je verder hersteld bent kunnen jullie eindelijk verder met jullie droom voor een klein hummeltje..