Marnat, ik ben niet ongi, vanmorgen weer een test gedaan en was positief, ik kan het niet geloven, want ik heb wel steeds ongi gevoel, mijn cyclus is 28 dagen en vandaag is het de 28e dag, ik ben zo onzeker!! Teddy, ik weet helaas wat je voelt, ik hoop dat het echt de volgende keer lukt! liefs van mij
Hallo Marnat ik hoop dat ik je een beetje gerust kan stellen ik zal niet zeggen dat je het spuiten niet voelt maar het is goed te doen. "zegt iemand met een lage pijngrens" Ik weet niet of je moet spuiten maar als je moet spuiten dan moet je volgens mij altijd een huidplooi pakken in je onderbuik onder je navel en dan prikken je kan ook filmpjes daarvan bekijken op You tube deze bijvoorbeeld het meeste is engels trouwens. Dit is voor menopur YouTube - Menopur Instruktionsfilm zweeds er is geen origineel nederlandse of engelse. Dit is Voor Gonal F met prikpen. YouTube - Giving myself a Gonal-F shot Hier is een Filmpje over IUI mooie filmpje is dit. YouTube - 3D animation of how IUI works Je krijgt zowiezo ook prikinstructie's in het ziekenhuis maar als jullie het niet durven zou je ook elke dag naar een huisarts kunnen gaan om het daar te laten doen of misscchien door iemand die je kent en het wel durft. Het is niet moeilijk en het hoeft niet in een bloedvat gewoon onder je huid en het prikt een beetje en de vloeistof kan een beetje bijten maar het valt reuze mee. Ik zelf durfde het ook niet mijn man prikte het naaldje in mn huid en zelf deed ik de vloeistof omdat je zelf het beste aanvoelt hoe snel je het kan doen als je het te snel doet voel je het meer. Maar na 4 cyclussen durf ik het nu zelf. Veel succes !!
bedankt ladey pink ik laat manlief het vanaaf wel even lezen ik hou me eerst maar met de operatie bezig maar manlief was nieuw schierig
Hallo Marnat jah het gaat nog steeds goed ben nog niet ongi en mag morgen testen.. Dus spannend !! Ik zal de update in de gaten houden zaterdag rust maar goed uit dat is al meer dan de helft van het herstellen.
Ik denk dat ik jou al mijn geluk maar stuur. Heb er zelf toch niks aan.... De ongewenste rode visite staat voor mijn deur en ik wil ze niet binnenlaten, maar het bruinverlies kruipt al door de brievenbus heen. Ik neem aan dat zijn rode gevolg ook wel gauw binnen zal komen . Voor mij heeft IUI 4 dus ook niks opgeleverd. Nu op weg naar IUI 5, maar ik heb steeds minder hoop dat het middels IUI wel zal gaan lukken bij ons. Elke keer dat een IUI mislukt, slinkt mijn hoop. Wie zal zeggen dat IUI 5 ons wel dat wondertje zal brengen? Ik geloof er niet meer zo in. Elke mislukte IUI is weer een stap dichterbij de IVF. Ik heb mijn hoop nu daar eigenlijk meer op gevestigd. Na 6 mislukte IUI's mogen we op de wachtlijst voor IVF en tot we aan de beurt zijn voor IVF, mogen we gewoon door IUI-en. Marnat, heel veel sterkte morgen en ik geef je al mijn geluk!
Wat jammer Be Happy!!! Hopelijk zal de 5de IUI jullie meer geluk brengen! Marnat ik zal morgen heel hard voor je duimen! Even een ego berichtje: Heb de afgelopen 8 dagen zoveel dingen gevoeld (waarschijnlijk door de Pregnyl) zoals harde boobs, concentratiestoornissen, misselijkheid, buikkriebeltjes, ... Gisteren heel misselijk geweest en vanmorgen weer maar voor de rest niets meer... nu enkel nog een zeurderig gevoel in m'n onderbuik... het voelt weer alsof m'n ongie eraankomt
IUI-MEIDEN Angelica: op weg naar de 1e IUI Be Happy: 1e, 2e, 3e en 4e IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. Op weg naar 5e IUI. Na 6 mislukte IUI's op wachtlijst voor IVF. Caro31: 1e IUI-behandeling (75e Puregon) afgebroken. 2e IUI in november gaat niet door i.v.m. teveel cystes. Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5,6 en 7 mislukt, nog 1 laatste IUI Cin1979: IUI 1 (pregnyl) en 2 (clomid 100mg + pregnyl) en 3 (wederom 100mg clomid + pregnyl) mislukt, september rustronde Dopey: IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, ronde daarna ei gemist; IUI 6 en 7 mislukt; rustronde; op naar IUI 8 Emmy X: 1e/2e iui mislukt, 3e iui zwanger maar mk met 5 wkn Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt, 6de iui mislukt op naar poging 7 Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging vmk, rustronde vmk, 7e poging IUI mislukt, op weg naar 8e IUI Hope76: 1e, 2e IUI en 3e IUI mislukt.4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt, laatste keer IUI, daarna over op IVF Ineke1983: 1e IUI mislukt... Op weg naar de 2de IUI => wachten maar! Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI. Klingel 5x IUI mislukt, 1e escape ICSI: helaas vmk Ladypink: bezig met 1e IUI. Lauw: 1e IUI, vrijdag de 13e (november) Lauwtje: 2x vmk. 6de IUI Lilmomo: 1e en 2e IUI mislukt. Op weg naar de 3e IUI 03/10 Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09 mislukt, 3e IUI 26 oktober 2009. Marjolinos: op weg naar de 1e IUI. Marnat: op weg naar IVF of ICSI. Marsim 5e IUI puregon/pregnyl MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250 Muurbloem: bezig met 1e IUI. Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze. Pearl29: 1e iui clomid (9 nov. '09) Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken) Qweenie: 1e IUI 11 november 2009. Robing: 3 x IUI in eigen cyclus mislukt nu 1ste TP cryo Riv: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt. Op weg naar de 5e IUI. Seat: mogen we verder met IUI nr 4 of starten met IVF??? Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger! Timon: 1e en 2e IUI mislukt. Nu door naar ICSI Traantje: 1e, 2e en 3e IUI mislukt, IUI 4 op 10-9, clomid 50 en pregnyl Tracey: 1e en 2e IUI mislukt, 3e IUI op 5 november! Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera.. Zeehondje: 1e IUI mislukt, 2e IUI donderdag 12 november. HET WACHTBANKJE Linda73: Testen vanaf 9-11 Muurbloen: Testen vanaf 10-11 Lauwtje: Testen vanaf 12-11 Be Happy: Testen vanaf 13-11 Ladypink: Testen vanaf 13-11 Ineke1983: Testen vanaf 18-11 Hope76: Testen vanaf 19-11 Lauw: Testen vanaf 28-11 Pearl29: Testen vanaf 23-11, maar liever rond 25-11 Qweenie: Testen vanaf 26-11 Zeehondje: Testen vanaf 29-11 ZWANGER DOOR IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) en Marieke1610 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini & Djaar77 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas& Dopey (helaas ma 10 weken) & Giegel (helaas vmk) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie & Marsim 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 7e IUI: Funkie 10e IUI: Mandy80 Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat(helaas vmk), bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid), Giegel (helaas weer vmk) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 @ Qweenie: je staat er ook bij op!
ooh jammer be happy..ik denk kan ik samne met jou testen morgen. Het getverderrie heel veel sterkte met de volgende IUI en NOOIT de moed opgeven ook al is het nog zo moeilijk.
be happy dank voor al dat geluk wat je stuurt maar je mag de hoop niet verliezen ik weet zelf als geen ander hoe erg het is om te wachten en te hopen ik was ook de hoop verloren na 11 jaar maar nu heb ik het weer wat gevonden door dat de vleesboom er uit gaat ik begrijp je gevoel vol komen ik gooie je wat spijkers toe om je brieven bus te dichten hele dikke knuf van mij met mij komt het wel goed heb er vertrouwen in ineke bedankt voor de steun iedereen bedankt voor de steun
Dankje Marnat! Nogmaals veel sterkte en geluk morgen! Zoals ik in mijn onderschrift heb staan: Elke ronde biedt nieuwe kansen... Hoop doet leven! Dus ik probeer hoop te houden en positief te blijven denken. Er is vast ook wel een kindje voor ons.
Be happy zat je onderschrift even te lezen wij hebben hetzelfde ik heb ook vijandig slijm wij bezig sinds mei 2007 in het ziekenhuis in dokkum en nu sinds mei 2008 in groningen. gek omdat zo te lezen en ook nog eens op dezelfde dag IUI gehad ik wens jullie heel veel succes weer bij de volgende ronde
@ ladypink: inderdaad toevallig! Hoop nu dat jij wel positief test morgen! Als de IUI's niet aanslaan, dan beland ik uiteindelijk ook in Groningen (UMCG) voor de IVF. Ik zit nu nog bij het ziekenhuis in Assen.
Indd ik kan je dit zeggen als je bij de beide dames van de nurse practioner terecht komt meid dan voelkt het alsof je thuis bent echt waar ik heb zoveel artsen gehad maar zei voelen echt als een soort lieve tante's echt waar. Je kan ze alles vragen en leven erg met je mee...
Be Happy, bedankt voor het plaatsen op de lijst! Heel veel sterkte meid. Hoop dat het niet doorzet. Maar altijd blijven hopen hoor!!!!