hoi meiden even een update van mij helaas is mijn opname niet door gegaan mijn bloeddruk was weer te hoog 150 om 114 heb tableten er voor gekregen metoprololsuccinaat ratiopharm retard 25 1 tablet per dag ik baal als een stekker waarschijnlijk heb ik dat al langer dit kan niet 1 op de andere dag mijn oude arts had mij moeten blijven testen maar goed die had gezegt dat ik laag had dus meer zout maar dus te hoog ik heb het helemaal gehad met die man maandag woensdag vrijdag laten testen als ie weer goed is word ik op genomen maar daar gaat eerst weer eeen tijd over heen ben heel teleur gesteld en boos
Hoi marnat, Wat vervelend ja. Bah het was wel fijn geweest als het wel door kon gaan je was er wel op voorbereid. Ik wens je veel succes en ik hoop dat het snel door kan gaan. Liefs Riv.
Hoi pearl, Ik ben blij voor jou... Dat je weer wat beter gestemd bent. Ik wens je heel veel succes en een heel fijn weekend gewenst. Liefs Riv
@be happy: Balen meid enne 34 is toch nog helemaal niet oud , nog 2 maanden en ik ben ook 34. Soms kan ik me wel voor mijn kop slaan dat ik zo nodig eerst moest leven in plaats van beebs. Kromme gedachte natuurlijk en het was dan waarschijnlijk ook niet anders geweest...maar toch. Kennen andere die gedachten ook??? Ook voor mij bijna uit het IUI boek, laatste poging met weinig hoop en dan snel door voor de eerste IVF. Bij ons geen wachtlijst zo is mij door de GYN de laatste keer verteld, wij gaan meteen door. Begin december hebben we weer een gesprek en dan ben ik nog in afwachting van deze IUI, de timing is wat dat betreft perfect. Vrijdag heb ik een FM gehad. BMSV was mooi 7 mm, 1 klein follikel 12-13mm en mijn cyste natuurlijk, trouw als altijd aan de linkerzijde aanwezig. Maandag voor de 2e meting. Groeten Chantal
Meiden...... Je zal het niet geloven, maar gisteravond gooi ik zo hete thee in mijn schoot en vandaag ben ik hard onderuit gegaan met motorrijlessen. Erg stom.
Hoi Be happy Ik heb ook het boek Open Zenuw. Verder heb ik de volgende boeken, die gaan ook over vruchtbaarheidsbehandelingen, maar eindigen met adoptie. "Eisprong" geschreven door Judith Uyterlinde en "Mijn droom van een kind" geschreven door Ingrid Holla Het zijn wel erg mooie boeken waarin je je helemaal in kunt leven. Bedankt, ik ga straks meteen even zoeken op marktplaats etc.. Kan jij je gevoelens wel goed kwijt bij je omgeving (vrienden, man etc..) Ik heb soms het gevoel dat ik er doorheen zit, maar wil me ook niet een zielig geval voelen als ik weer eens wat kwijt wil. Ik droom ook wel eens over baby's en zwangerschappen. Soms denk ik, nee hoop ik, dat die dromen een teken zijn dat het uiteindelijk wel goed zal komen. Dat het inderdaad mijn kindje is waarmee ik mezelf op de bank zie zitten en die ik knuffel in mijn droom. Helaas in ons geval geen goed teken....gister met buikpijn naar bed gegaan en vanmorgen al een klein spoor van ongesteldheid. Snik, ik heb het helemaal gehad ! Het is ook nog eens zo dat ik mijn biologische klok steeds harder hoor tikken. Nog een paar weekjes, dan ben ik 35...Niet te oud voor een kindje natuurlijk. Maar het voelt wel al oud....Snap je? Ik ben nu 33, maar ik heb ook het gevoel dat het klokje hard gaat tikken, zeker nu omdat we over gaan op IVF en daar gaat toch aardig wat tijd in zitten... Maar we geven de moed nog lang niet op. Al is het wel steeds erg moeilijk als je weer die irritantie rode visite op bezoek hebt. Dan word je weer heel erg met je kinderloosheid geconfronteerd en met de pijn die daar bij hoort. Vind het knap dat je zo denkt, maar we krijgen steeds meer het gevoel dat wij geen kindje mogen hebben...Hopelijk met IVF. Ik ben ook steeds erg blij (dat meen ik) als ik zie dat er iemand weer zwanger is, ook hier op het forum. Maar toch steekt het, want ik had zelf o zo graag degene willen zijn die positief getest heeft. Nou, dan ga ik nu maar weer eens van het wachtenbankje af. Meiden die er blijven zitten heel veel succes !! X Hope76
Ladies op het wachtenbankje: als jullie me zoeken, ik ben van het wachtenbankje af. Vanmorgen de eerste tekenen van ongesteldheid (dag 25) Te vroeg eigenlijk, maar een voordeel...ik heb geen dagen in spanning hoeven zitten, die zijn zooo slopend. Donderdag gesprek met eigen gyn over IVF, dan afspraak maken in A'doorn voor intake gesprek voor IVF. Heb het effe gehad, ben het gewoon zat... Fijn weekend allemaal ! Liefs Hope76
@ Marnat, wat jammer dat je operatie niet zoals gepland kan doorgaan! Hopelijk krijgen ze je bloeddruk snel weer op peil... @ Pearl, oei oei die vrijdag 13 heeft je nog niet veel geluk gebracht hopelijk gaat het een beetje met je? @ Hope, wat ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden!!! Veel geluk donderdag en hopelijk krijg je eindelijk je kleine wondertje via IVF!!!
@ alle mensen die last van de hormonen hebben PUT YOUR HANDS UP FOR A POSITIVE TEST..!! @Marnat shit man denk je het is al bijna achter de rug mag het niet doorgaan. Update van mij ik ben nog niet ongi maar had gister een nega test en 's avonds heel erg buikpijn maar geen bloed geeft moed.
Marnat, wat balen dat je operatie niet door kon gaan. Daar kijk je dan als een berg tegenop en dan gaat het niet door, echt balen!! @ de 30-ers meiden: hier nog een 30-er, 33 om precies te zijn. Toch vind ik het zo met deze leeftijd wel spannend worden, het biologische klokje tikt maar door. Dat benauwt me soms weleens. Be Happy, balen dat je weer ongi bent geworden. Heel veel succes voor de volgende ronde. Jij gaat ook naar het UMCG als jullie voor IVF gaan las ik. Hier ligt al een vragenlijst van het UMCG op tafel, toevallig gisteren net ontvangen. Ladypink, spannend nog even voor jou. Wil je geen valse hoop geven, maar toen ik zwanger was had ik op de dag van NOD ook nog geen positieve test, pas de dag erna. En ook het gevoel dat ik ongi moest worden. Hope76, balen meid... Ineke, voor jou nog even spannend. Nog 2 dagen!! Met mij alles goed. We zitten nu dus in een rustronde i.v.m. de cystes die ik heb. Eisprong gisteren net gehad dus als het goed is over ongeveer twee weken de uitgangsecho en dan hopen dat de IUI een x door kan gaan, want zo schiet het niet op. Fijn weekend allemaal! Groetjes!
lady en hope stomme ongi knuffel voor jullie tja meiden ik baal nog steeds maar ben wel aardig rustig man lief en ik zijn moe en soms schelden we op me kaar maar komt ook door de teleur steling hij gaat zo lekker kroketten maken en doen we op brood knuffelen ook wel veel hoor en van middag allelei dingen gehaald die ik mag hebben en speciaale zout gehaald eerste tablet al gehad verder word ik verkouden derest die het nodig zijn knuf
@ Marnat: balen dat de operatie niet door gaat.. vrijdag de 13e is dus geen geluksdag voor jou... Ik hoop dat de bloeddruk snel onder controle is... @ Hope: balen dat de ongi al is doorgezet... volgende ronde hoop ik meer succes.. @ eisprong: volgens mij heb ik nog geen eisprong gehad.. beetje raar.. omdat ik gisteren mijn IUI heb gehad... was deze dan te vroeg...(ps.. dit zie ik aan mijn temp)
geen idee lauw of het te vroeg is ik heb tot nu toe ook geen ei sprong gevoeld maar wij mochten ook niet he maar vanaaf ga ik lekker zonder kan toch geen kwaad meer 19nov word ik al ongi en waneer ik weer geholpen word weten we niet bloeddruk eerst lager zijn dus ik ga van stok vanaaf
Hoi Lauw, heb je Pregnyl gehad voor je IUI? Van mijn huisarts kreeg ik de raad om ovutesten te gebruiken om zeker te zijn (temp was bij mij niet stabiel genoeg) en ik had elke keer een dikke streep op de dag van de IUI... Die van mij bestel ik gewoon via Sensitest!
@ Marmat: ik hoop dat de bloeddruk snel laag is dat je er geholpen kunt worden... ene... geniet er vanaaf maar lekker van.. hihi @ Ineke: Ik heb idd pregnyl 10.000 gespoten (woensdag avond). ovu testen zullen dan zeker positief aangeven (ze slaan ook uit van HCG, dus pregnyl). Ik heb ook ovu testen gebruikt een aantal rondes, maar nu geen nieuwe meer besteld, kreeg toch follikel metingen... dus tja.. zal wel moeten afwachten..