@ Lauw, ik vind het ook altijd jammer dat ze niet even gaan kijken naar het "eitje" voordat ze de IUI doen... dan zouden we toch wat meer zekerheid hebben he!
ja maar de reden waarom ze dat niet doen snap ik ook wel weer.. als ze namelijk gaan kijken krijg je glijmiddel naar binnen.. dit zou in kleine mate een negatief effect hebben op het klimaat en slijm in je baarmoeder. Maar .. ja. het zou wel wat zekerheid bieden... of een bloedtest achteraf.. dan weet je het ook
lauw je mag niet ongi worden hoor het komt bij mij maar mag niet naar jou toe hoor oja ik wil nooit meer op vrijdag de dertiende naar het ziekenhuis moet ik ze nog wel even zeggen
@ Marmat: nee ik hoop idd niet ongi te worden. maar ja.. moet zowiezo nog 2 weekjes wachten.. dan weten we het pas... hihi kan me voorstellen dat je nooit meer op vrijdag de 13e naar het ziekenhuis toe wilt... maar.. ik hoop dat je er ook niet zo vaak hoeft te komen..
Hoi hoi, Nou duivels zijn in aantocht dus kunnen we bijna weer een afspraak maken voor onze laatste 6 iui poging. Daarna gaan we over op ivf. Ik ga snel een afspraak maken met de osteopaat. Succes iedereen liefs Riv.
ik hoop ook niet dat ik vaker naar ziekenhuis moet alleen dan voor de vleesboom ben nooit ziek nu in eens hoge bloed druk en dat zit in de familie mijn moeder heeft het ook ik ben ook nog nooit zo vaak bij de dokter geweest als de laatste tijd we kregen deze artsen 2007 a 8 13 de nooit weer nee
Fijn dat de IUI goed is verlopen. Wat een hoeveelheid zwemmers! Mijn man kwam niet verder dan 0.3 miljoen en daardoor wachten we nu op ICSI.
dankje timon ik baal nog steeds maar doe er niks aan hoop dat het weer goed komt en dan als nog opereren. ik ben verder gezond dus het ricico was te groot en ik heb verder nooit wat dus moet het maar een plekje geven hoe gaat het met jou?
Wat vreselijk balen! Dit is niet eerlijk. Kun je nu ook al op de wachtlijst voor IVF gezet worden? Heee, ik ben afgelopen week bij een osteopaat geweest. Aparte ervaring.
Ik heb het even opgezocht. Een osteopaat onderzoekt niet alleen de regio waarin de klacht optreedt, maar het hele lichaam en gaat daar aan het werk waar hij de oorzaak aantreft. De oorzaak van een klacht kan bij chronische rugpijn soms wel eens liggen in een vastzittend gewricht in schedel, in de buik, wervelkolom of voet, waar de patiënt geen weet van heeft. Er zijn een aantal klachten waarmee u naar een osteopaat kunt gaan. Om alle aandoeningen op te noemen zou te ver strekken, maar voor meer informatie kunt u bij de dichtstbijzijnde osteopaat terecht. De osteopaat heeft in zijn opleiding geleerd wanneer hij u moet doorverwijzen voor nader medisch onderzoek.
Met mij gaat het goed. Heb een drukke werkweek gehad, maar nu zomaar 5 dagen vrij. Volgende week zal mijn NOD zijn en dat wacht ik rustig af.
zomaar vrij is altijd lekker toch geniet er van mijn ongi ook volgende week ik weet zeker dat het komt omdat ik niet zwanger mag worden van wegge de operatie maar die duurt nu wel weer even