Thanks Giegel! Ik geloof dat ik dat in ieder geval wel de fijnste optie vindt. Dat geeft nog een beetje hoop he? Dan laat ik mijn banner nog maar even zo staan.
Ik sluit me helemaal bij Giegel aan, qweenie. ***klaagmodus aan*** Pff ik heb "buikpijn" ik denk van mijn eisprong. Ik heb dat wel vaker gehad, maar toch is het niet fijn. Een drukkende pijn in mijn buik, druk op mijn onder/achterkant, en ook zo netaan misselijk, bah! ***klaagmodus uit***
Hee Dopey, kan die 'pijn' niet zijn van de IUI? Dat had ik namelijk ook. IUI vandaag gehad? Nou ja, in ieder geval heel veel succes!!!!
Ja, ik had vandaag de IUI. DUs het kan wel dat ik daar die pijn van heb maar ik denk echt van mijn eisprong, want ook zonder IUI heb ik die pijn wel eens gehad. Kan me alleen niet herinneren dat het zo "erg" was. Nou ja het valt ook wel weer mee hoor...heb gewoon een baaldag, want ja, ook voor ons komt IVf langzaam dichterbij...
@ Dopey: Gebruik je hormonen bij je IUI? Ik heb zelf altijd pijn van mijn eisprong, maar door de Pregnyl heb ik nog meer last van mijn eisprong. Morgen krijg ik mn IUI, poging nummer 8 en ook de laatste poging. Als ik nu niet zwanger wordt en blijf, stoppen we sowieso met de hele mmm. Of we daarna zelf nog door blijven gaan, weet ik niet. Mijn man wil het nog wel even blijven proberen, maar ik ben het allemaal een beetje zat en denk dat het voor mijn lichaam beter is om weer aan de pil te gaan omdat ik nu meerdere keren een vmk heb gehad. Eerst maar de IUI afwachten!
Ach lieve Dopey...... Zolang jullie nog mogen doorgaan met IUI moet je nog goede hoop houden. Zeker vandaag......de komende weken moeten in het teken van 'hoop' staan. En mocht het toch zover komen, dan is het heerlijk dat er ook nog IVF bestaat. Het eindstation heb je nog lang niet bereikt. Er is geen reden gevonden waarom het niet lukt. Dus het zou moeten kunnen toch? Wie weet is het deze keer wel raak? Ik heb al 2 zwangerschappen mogen ervaren waarvan ik al twee hele lieve zoons heb. Maar op de eerste zwangerschap heb ik ruim 4 jaar moeten wachten. Toen is het 2x gelukt met IUI. Zo zie je maar, het kan altijd nog! Geef de moed niet op! (maar af en toe een baaldag mag natuurlijk best! Dat is heel logisch. Geef er vandaag maar even lekker aan toe)
@ queenie, weet je al wat meer? Ik denk ook dat je best je NOD van volgende week aanhoudt... en eens een testje doet als het uitblijft want misschien is het toch innestelling? We hopen het voor je! @ Dopey, ik heb dus ook altijd heel erg veel pijn na mijn IUI. Dit komt omdat ze bij mij met klemmetjes en tangetjes moeten werken om mijn baarmoeder "recht" te zetten maar (zo heb ik vandaag vernomen van mijn gyn) ook van de eisprong zelf... Ik gebruik ook Pregnyl trouwens... helemaal geen leuk gevoel dan he! Hopelijk is het snel weer beter! Veel succes in je wachtweken en hopelijk heb je binnen 2 weken positief nieuws! Even ego: ik dacht dus dat ik maandag alweer ongesteld was geworden want ik had lichtroze afscheiding maar het brak niet door en dinsdag had ik enkel een heel klein streepje bruin... Vandaag dus gyn gebeld (was een collega want hij had operaties) en die zei dat dag 1 pas telt vanaf het echte donkerrode bloed... dus moet ik nog 2 dagen langer wachten voordat ik met de Clomid kan beginnen en voor de FM... deze gyn had mij ook wat uitleg gegeven ivm de pijn die ik heb bij de IUI (zie hierboven)... Groetjes en succes aan iedereen!
Zo ik heb alle verhalen weer bijgelezen. Maar omdat ik nog niet zolang meelees toch beetje moeite gehad met onthouden. Dus even geen reacties persoonlijk. Even ego: ik heb vandaag gebeld naar het ziekenhuis en vrijdag heb ik een startecho met prikinstructie. En dan hopen dat ik met iui 1 mag beginnen.
@ Queenie: beetje een raar verhaal ja.. maar.. zolang het bloed niet echt goed doorzet zou ik van volgende week NOD uitgaan.. je kunt zowiezo nog niet met clomid beginnen... spannend... Ik hoop op een mooi innesteling.. @ Giegel: Ik hoop zo dat deze IUI goed resultaat gaat geven... Lijkt mij erg moeilijk om te kiezen om definitief te stoppen... Knuf voor jou... @ Dopey: een baaldag tussendoor mag zeker... Maar verlies de hoop niet... elke IUI heb je weer een nieuwe kans... @ Ineke: Misschien bij jou ook een innestelingsbloeding?? ik hoop het voor je... @ Hier: alles rustig... qua lichaam dan... op een beetje witte afscheiding na.. Geestelijk ben ik een beetje een wrak aan het worden... pfff.. iemand hoeft maar te vragen hoe het met me gaat en de tranen staan al in mijn ogen... daar baal ik zo van...
Merk dat de meesten van ons een beetje balen. Heb het zelf ook. Aan de ene kant ben ik blij dat de iui's er bijna op zitten, maar ben ook een beetje angstig voor ivf. Wat als ze alle 3 mislukken. Moet het eigenlijk niet denken. Toch probeer ik hoop te houden en mijn hoop is er ook voor jullie. Wens jullie allemaal een wondertje.
@ teddy: inderdaad.. velen van ons zitten in een dipje... misschien ook de winterdip.. donkere dagen... meer tijd om te piekeren... Maar hoop blijven houden... dat is het belangrijkste...
Ja puregon en pregnyl. Ik heb die pijn ook wel eens in mijn eigen cyclus gehad dus het zal nu wel extra erg zijn... @ qweenie en de anderen ook, bedankt voor jullie opbeurende woorden, dat heb ik af en toe ff nodig geloof ik. We mogen nu door na IVf na deze cyclus, maar we mogen ook nog 1 of 2 IUI's doen. Of een combi, dus vast het informatietraject voor IVF in en dan ondertussen een IUI doen. En wat is dan wijsheid he...ik heb nu 4 IUI's gehad, hiervoor ook al 4 (en toen was ik zwanger...dus ja het kan echt, ik weet het...) Nou ja ik heb wat te bespreken met mijn liefie!
Teddy, ik heb het UMCU gebeld. Blijkbaar zijn er 2 wachtlijsten; IVF en ICSI. We staan dus ieder op een andere! Jij heb 3 tot 4 maanden en ik heb 5 tot 6 maanden te wachten. Reden is dat voor IVF zo'n 10 stellen per week opgeroepen kunnen worden en voor ICSI maar 4 stellen. Ik heb nu in ieder geval voor begin januari de afspraak staan voor de uitslag van het chromosonenonderzoek.
Hoi iedereen, Gisteravond heeft mijn ongie toch doorgezet jammer genoeg. Morgen weer na het zh voor een echo. We gaan beginnen met de 6 iui. Eigenlijk wil ik nog wel 6 keer iui gaan doen maar de gyn adviseerd om over te gaan op ivf. Ik weet het nog niet zo zeker. Ik ga het in ieder geval nog overleggen. Wat vinden jullie hiervan? Ik ben dus de vorige maand wel zwanger geworden maar dat is wel heel snel mis gegaan. Liefs en heel veel succes iedereen.
Wat jammer riv!!! Maar waarom moet je morgen al gaan voor een echo als ik vragen mag? Je bent dan toch nog ongesteld?
Riv, kan me voorstellen dat je er nog over na moet denken of je over gaat naar IVF. Helemaal omdat je wel zwanger bent geweest! Ik snap ook eigenlijk niet zo goed waarom de gyn nu al over wil naar IVF. Denk er goed over na meis. Ineke, ik moet altijd de 3e cyclusdag naar de gyn voor een uitgangsecho en ben dan meestal nog flink ongi (wat ik erg vervelend vind, vooral als ik achterom kijk naar de behandelstoel...).
Hoi Ineke en Caro, Ik moet altijd op de 2 of 3 dag heen tijdens de ongesteldheid. Dan kunnen ze goed zien of er geen cystes zitten. Ja ik vind het ook altijd verschikkelijk. maar goed als je wat wilt zou je wel moeten. Ja ik ga morgen gewoon overleggen over nog 6 behandelingen iui. Dank jullie wel. Jullie ook heel veel succes. Liefs en alvast weltrusten.
Caro en Riv ik kan wel begrijpen dat dat erg vervelend is als je ongesteld bent... maar het is wel goed dat het kan want er zijn zoveel dames hier die last hebben van cystes... ik heb het ook al eens gehad en dan hoor je op dag 14: geen IUI deze keer sorry (heel teleurstellend) Wij gaan nu voor onze 3de IUI en daarna wil onze gyn al over op IVF!!! Ik vind het ook een erg beangstigend idee en wil er ook nog eens met hem over praten want 3 pogingen is toch echt niet veel... Hoe zit het verder met de dames op het wachtbankje?