iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Riv: *een knuffel voor jou* jeetje balen hoor.. Maar ik hoop dat je deze ronde zwanger gaat worden. maar ik kan me voorstellen dat jij door wilt gaan met IUI.. zeker nu je weet dat het wel kan met IUI... Je gyn gaat natuurlijk uit van de standaard.. bij 6 IUI's geen zwangerschap dan door naar IVF. Misschien wel alvast handig om op de wachtlijst te komen voor IVF, en tot die tijd nog IUI te doen?!

@uitgangsecho: Ik moet de volgende ronde ook eerst een uitgangsecho laten doen op dag 3. Mij is verteld dat je met clomid 50 eigenlijk geen kans hebt op cysten, maar nu ik 100mg slik heb je een grotere kans, vandaar dat ze dat eerst doen.

Op de wachtbank is het wachten... pfff.. vind het toch zo moeilijk.
    ben gisteren nog even naar de acupunctuur geweest, zij vertelde dat het er wel goed uit zag. Heeft toen ook puntjes in mijn oor gezet voor de rust.... Maar gisteravond kreeg ik toch een huilbui...heeft bijna een uur vol gehouden.. Gelukkig was mannetje heel lief en heeft me proberen te troosten..
    Ik word een beetje gek van de emo's

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meiden mijn bloeddruk was gister te hoog 147/94 hopen dat ie morgen wat beter is.
    verder gaat het wel goed mijn ongi is er nog niet en voel ook niks

meiden die het nodig hebben dikke knuf

3. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Riv wat balen meid! :( en ik herken je twijfel natuurlijk ook...

4. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0

dat moet je wel ff melden bij het ziekenhuis

5. qweenie

qweenie Actief lid

17 apr 2009
    179
    0
    0
    Z-H
    Thanks ladypink, heb maandag en dinsdag contact gehad met het ziekenhuis.
    Blijkt niet zeker te zijn of dit nu een menstruatie is/was.
    Afwachten tot een volgende echte menstruatie.......of hopelijk niet natuurlijk.

6. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ooh kan ook innestelingsbloeding zijn geweest maar was je het maar een klein beetje?

!@ ikke was dinsdag in het ziekenhuis en ze zei ik denk dat je wel zwanger bent geweest aan je baarmoeder te zien en omdat ik eigenlijk 2 dagen overtijd was met ongi.
    En heel erg heb gevloeid en 2 dagen voor de tijd wel buikpijn had heel erg en daarna niet meer.

Aan de ene kant niet leuk maar geeft wel hoop voor de toekomst dat het met iui misschien wel lukt ben weer begonnen met menopur

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    riv ook een dikke knuf van mij en net als wat lady pink zegt wel even melden

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    heb ik iets gemist? is het niet goed gegaan meid dikke knuf

9. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Hoi hoi,

zit vandaag weer voor het eerst weer achter de computer dus heb niet alles terug gelezen. Afgelopen maandag een paar uur na de IUI flink ziek geworden, hoge koort en koude rillingen. Urineweginfectie :( Nu bezig met een vijfdaagse antibiotica kuur (die niet schadelijk zou zijn voor een eventuele zwangerschap) Baal er wel van want het lijkt me niet echt bevorderlijk voor een zwangerschap.

Liefs van mij

10. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ik heb niet eens vernomen dat ik zwanger ben geweest heb ook geen posi test gehad maar de gyn kwam ermee ze zei ook dat verder alle resultaten heel goed waren van mij hormonen en van mijn man zn zaad 190 milj na bewerken 63 milj

11. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @joontje heel veel zwangere vrouwen hebben last van urineweginfectie als ze zwanger zijn

12. Mindy74

Mindy74 Lid

3 aug 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik ben nieuw hier. Ik heb vanmiddag mijn eerste IUI.... Ik ben nu toch wel een beetje zenuwachtig maar blij dat er eindelijk iets gaat gebeuren! Nu nog proberen om niet teveel te hopen, want dan is het weer zo'n teleurstelling als het niet lukt...

Ik heb al veel steun aan jullie gehad, want ik heb al een paar keer jullie verhalen zitten lezen. Zoveel herkenbare gevoelens en gedachten! Veel sterkte voor iedereen en ik laat gauw weer wat van me horen...

----------
    aug 07 verwijdering hormoonloos spiraal en dus begonnen...
    nov 08 1e bezoek gyn
    dec 08 HSG
    mei 09 4 mnd clomid
    nov 09 1e IUI met puregon 75E

13. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Welkom Mindy heel veel succes en hopelijk valt het je heel erg mee..

14. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Bij mij gaat de 3e IUI niet door. Het eitje dat links zat is gaan doorgoeien en dat is in mijn geval niet goed omdat mijn linkereileider dicht ivm verklevingen. Hopelijk zit het volgende maand rechts.

Dat neemt niet weg dat we de komende dagen zelf gaan 'klussen'. De kans is wel heeeeeeeeeeel klein maar alle kansen hoe klein dan ook zijn meegenomen.

Veel liefs
    Nataly

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    mindy welkom heel veel succes en hopen dat het mee valt

nataly dikke knuf rot eitjes ook ze werken ook niet mee

lady je iui is dus mis lukt begrijp ik of niet? nogmaals knuf

16. Teddy13

Teddy13 Lid

20 sep 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Timon. Dus dat is de reden. Goed dat je hebt gebeld, anders zou je je blijven afvragen waarom ze verschillende wachttijden zeggen.

@Riv. Dikke knuffel van mij.

@Mindy74: Welkom en succes met je 1e iui.

@Nataly1972. Balen dat hij links is gaan groeien.

Bij mij is de iui waarschijnlijk zaterdag. Hoor het morgen. Wel fijn dat mijn eisprong nu een beetje normaal is.

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    IUI-MEIDEN

Angelica: op weg naar de 1e IUI
    Be Happy (34 jaar, bijna 35 jaar): 1e, 2e, 3e en 4e IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. Op weg naar 5e IUI. Na 6 mislukte IUI's op wachtlijst voor IVF.
    Caro31 (33 jaar): 1e IUI-behandeling (75e Puregon) afgebroken wegens teveel eitjes. 2e IUI in november gaat niet door i.v.m. teveel cystes. Op naar IUI in december!
    Chantal76: IUI 1,2, 3 4, 5,6 en 7 mislukt, laatste IUI 18 november
    Cin1979: IUI 1 (pregnyl) en 2 (clomid 100mg + pregnyl) en 3 (wederom 100mg clomid + pregnyl) mislukt, september rustronde
    Dopey (bijna 34 jaar): IUI 5 (1e IUI weer na ma) mislukt, ronde daarna ei gemist; IUI 6 en 7 mislukt; rustronde; 18-11 IUI 8
    Emmy X: 1e/2e iui mislukt, 3e iui zwanger maar mk met 5 wkn
    Funkie: 1ste iui mislukt, 2de iui mislukt, 3de iui zwanger maar mk met 5 wkn, 4de iui weer vmk, 5de iui mislukt, 6de iui mislukt op naar poging 7
    Giegel: IUI 3x mislukt, 2x afgebroken, 6e poging vmk, rustronde vmk, 7e poging IUI mislukt, IUI-poging 8 op 19-11
    Hope76: (15-06-1976...33 dus) 6x IUI mislukt, nu over op IVF :(
    Ineke1983 (26 jaar): 1e en 2de IUI mislukt... eind nov/begin dec laatste IUI en anders over op IVF...
    Joontje: 1e IUI mislukt. Op weg naar de 2e IUI.
    Klingel 5x IUI mislukt, 1e escape ICSI: helaas vmk :(
    Ladypink: bezig met 1e IUI.
    Lauw (30): 1e IUI, vrijdag de 13e (november)
    Lauwtje: 2x vmk. 6de IUI
    Lilmomo: 1e en 2e IUI mislukt. Op weg naar de 3e IUI 03/10
    Linda73: 1e IUI mislukt. 2e IUI 18-08-09 mislukt, 3e IUI 26 oktober 2009.
    Marjolinos: op weg naar de 1e IUI.
    Marnat (37,5 jaar): op weg naar IVF of ICSI.
    Marsim 5e IUI puregon/pregnyl
    MaaikEmile: 1e IUI feb. mislukt, 2e IUI juni mislukt
    Mercedes: 1e IUI icm Gonal F 75 ie en Ovitrelle 250
    Muurbloem: bezig met 1e IUI.
    Noesje 1e IUI 9 juni mislukt, eventjes pauze
    Nuage: 3x IUI mislukt. Voorlopig even pauze.
    Pearl29 (31, in feb 32): 1e iui clomid (9 nov. '09)
    Puck1234: 1e IUI in eigen cyclus juni/juli (mk met 9 weken)
    Qweenie: 1e IUI 11 november 2009 mislukt. Op weg naar 2e IUI.
    Robing: 3 x IUI in eigen cyclus mislukt nu 1ste TP cryo
    Riv: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt. Op weg naar de 5e IUI.
    Seat: mogen we verder met IUI nr 4 of starten met IVF???
    Sen: 1e iui mislukt, 2e iui zwanger (vmk),3e iui zwanger!
    Timon (34 jaar): Na 2 IUI door naar ICSI
    Traantje: 1e, 2e en 3e IUI mislukt, IUI 4 op 10-9, clomid 50 en pregnyl
    Tracey: 1e en 2e IUI mislukt, 3e IUI op 5 november!
    Willemijn: 1e en 2e IUI mislukt met clomid 100 mg en pregnyl, 3e IUI met puregon nen pregnyl. Nu eerst de duivels opwekken met provera..
    Zeehondje: 1e IUI mislukt, 2e IUI donderdag 12 november.
    Zonnetje1980: (29) beginnen met 1ste iui.

HET WACHTBANKJE

Muurbloem: Testen vanaf 10-11
    Lauwtje: Testen vanaf 12-11
    Pearl29: Testen vanaf 23-11, maar liever rond 25-11
    Lauw: Testen vanaf 28-11
    Zeehondje: Testen vanaf 29-11
    Chantal76: Testen vanaf 2 december
    Dopey: Testen vanaf 2 december
    Giegel: Testen vanaf 5 december

ZWANGER DOOR IUI!!

1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234(mk na 9w) en Marieke1610
    2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (VMK) & Germini & Djaar77
    3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 & Linda73
    4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (weer vmk helaas& Dopey (helaas ma 10 weken) & Giegel (helaas vmk)
    5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie & Marsim
    6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner
    7e IUI: Funkie
    10e IUI: Mandy80
    Zwanger in Rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (helaas weer mk)& Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa& seat(helaas vmk), bijltje77 (zwanger in zomerstop met clomid), Giegel (helaas weer vmk)
    Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Vandaag heb ik de laatste IUI-poging gehad.
    Hoewel het me wel een rustig gevoel geeft dat ik niet meer in de MMM zit, heeft op dit moment het verdriet de overhand omdat we niet doorgaan met IVF en de kans op een derde kindje erg klein is geworden.
    Ik hoop dat we een sinterklaascadeautje krijgen die we 8 maanden later mogen uitpakken!

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    gieg meid ik ga hard voor je duimen dat de laatste iui voor jou de mooiste dec kado is en dat verdriet verandert in verdriet van blij schap

hele dikke knuf

20. Teddy13

Teddy13 Lid

20 sep 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Giegel. Wens je alle geluk van de wereld. Ga voor je duimen dat je een mooi Sinterklaas-cadeau krijgt.

Deel Deze Pagina