Ik hoop dat het zk waar ik na toe moet ook in het weekend bloed prikt en IUI verricht. Zal ze maar eens gaan bellen
Hallo, Ik ben vannacht in het ZH geweest voor mijn Pregnyl spuit. Het stelde echt niks voor. Deed helemaal geen pijn. Ik ben best wel zenuwachtig voor morgen. Groetjes Angele
Angele, heel veel succes morgen ! Ik zit nu op dag 11 na IUI. Mijn temperatuur is nog hoog. Vorige keer ging mijn temperatuur op dag 12 's avond laat omlaag. De komende dagen zijn dus erg spannend. Ik voel wel vanalles in mijn onderbuik. Geen pijn of zo, maar meer iets van kleine steekjes. Volgens mij kun je het vergelijken met een volle blaas, tenminste zo voelt he. Eigenlijk voel ik dit altijd als de onderweg zijn.... Maar hopelijk is het nu een ander gevoel. Groetjes Roca
hoi dames. hoe is het met jullie? hier gaat het wel iets beter. morgen weer naar het ziekenhuis veel liefs Annika
@Patricia..dus ook alweer de 6e IUi. Is dit dan ook jou laatste of mag je nog vaker? Iedereen verder succes...op het wachtbankje en de komende ronde..
Swissa Welkom hier! Angel heel veel suc6 met je IUI morgen. Zie je morgen op de bank! Annika ook jij veel suc6 morgen in het zkhs.
Nou komen ze hoor geduld. - Word IUI ook in het weekend uitgevoerd, en kan je ook bloed prikken in het weekend? - Hoeveel dagen na de Pregnyl moet je geinsemineerd worden? - Doet het prikken pijn? - Heb je onthouding van geslachtsgemeenschap in een bepaalde week? Dat was het voor zover, de rest kan ik nu (nog) niet bedenken.
@patricia.. hahahaha zo inderdaad! was een eeeeeeeeeerg leuk paasweekend! @swissa, IUi in het weekend, moet je even aan het ziekenhuis vragen, bij ons niet. ongeveer 40 uur na de pregnyl heb je de inseminatie. Wij doen het in de dagen voor de inseminatie ongeveer om de 2/3 dagen. Ik voel de pregnyl niet. liefs natas
- is per zkhs verschillend. IUI doen ze bij mijn zkhs wel in het weekend. Bloedprikken weet ik niet. Ben al een paar keer voor een echo op zondag geweest. - tussen de 36 en 40 uur na de pregnyl spuit. - prikken doet bij mijn geen pijn. Heb zo'n pen. De eerste keer hebben ze het in het zkhs voorgedaan. - volgens mijn gyn mogen we 3 tot 5 dagen voor de inseminatie geen gemeenschap hebben. Dus houden voor de zekerheid maar 5 dagen aan. Schrijf al je vragen op en stel ze aan je gyn. Anders sta je buiten en ben je de helft vergeten te vragen....
Dus je mag voor de Pregnyl wel geslachtgemeenschap hebben en ook na de IUI? Maar heb je dan helemaal geen onthouding in de hele maand niet? Sorry voor al deze vragen maar heb totaal geen idee wat me te wachten staat.
Het kan zijn dat je geen gemeenschap mag hebben voor een zaadonderzoek. En dus een aantal dagen voor de inseminatie. Erna mag wel. Kan helemaal geen kwaad zelfs! Kijk op wat sites over IUI. Daar kan je heel veel info vandaan halen.
ghehehe ben nou wel uitgewipt hoor hahahaha eisprong was zaterdag avond. nah net nog voor de zekerheid hahahahahahah die pregnyl tovert mij om tot nifomane hahahah